Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

Search the Community

Showing results for tags '[cs:go]'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Nasze Sprawy
    • Nowości
    • Dyskusje
    • Propozycje
    • Przywitaj się!
  • Sourcemod Scripting
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania na temat kodowania
    • Problem z kodem pluginu
    • Prośby o przerobienie pluginu
    • Gotowe funkcje
    • Koduj z Magnetem
  • Konfiguracja pluginów
    • Artykuły, poradniki i tutoriale
    • Szukam pluginu
    • Duże modyfikacje
    • Zbiór pluginów
    • Extensions
    • Gotowe paczki serwerowe
  • Konfiguracja serwera
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
    • Ochrona
    • Metamod
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
    • Pliki
    • Wasza twórczość
    • Publikacje serwerów
  • Hostingi serwerów
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Plac zabaw
    • Luźne rozmowy
    • Szukam ekipy
    • Rynek
    • Opinie o ludziach
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


O mnie

Found 38 results

  1. O Pluginie: Plugin umożliwia odebranie darmowego VIP'a na określony czas. Flagi ustawia się w AddUserFlags oraz RemoveUserFlags Komendy: !freevip !fv Kod: Instalacja: Plik .smx wrzucić do: addons/sourcemod/plugins/ Plik .sp wrzucić do: addons/sourcemod/scripting/ Plik .cfg wrzucić do: cfg/yPlugins/ Download: FreeVip.rar
  2. 1. Plugin opis co posiada Vip pod komendą !vip/sm_vip Tag [VIP] przed nickiem Tag [VIP] w tabeli Wyróżniający się kolor podczas pisania na czacie Możliwość resetowania statystyk: !rs Dostęp do wyboru rękawiczek: !gloves Dostęp do malowania broni: !ws Możliwość wyboru kosy :!knife Informacje tekstową na czat że VIP wchodzi / wychodzi Dostęp do StatTrak: !st Dostęp do Nametag: !nametag Show damage - pokazywanie obrażeń na środku ekranu Kamizelka w każdej rundzie Dodatkowe 3hp za zabicie Dodatkowe 5hp za zabicie HS + cena : Cena V.I.P'a: 8,61zł SMS / 5zł PRZELEW / 5zł PAYPAL / 5zł PSC / 10zł w skinach (Kobiety płacą 50% ceny) 2. Plugin VIP/ADMIN/OPIEKUN/ROOT tag Poszukuje pluginu : [VIP]/[ADMIN]/[OPIEKUN]/[ROOT] w tagu (tabeli) jak i na chacie np [ROOT] nick : bla bla bla / [OPIEKUN] nick : bla bla bla [ADMIN] nick : bla bla bla [VIP] nick : bla bla bla 3. WH dla admina i chodzi mi o normalny plugin bo ten csgoadmin_esp cos nie działa 😕 jak jest wł to nie widać nic przez sciane a tylko wyłacza nam widom na mini mapie naszej druzyny 😞 4. Plugin INFO o nas jak wchodzimy na serwer np sid kraj godzina ip serwera
  3. Opis: Dodaje sklep pod komendy !shop !sklep !drshop !drsklep Co posiada sklep? To co na ss Sklep jest pod MySQL, aby sklep działał należy dodać to do databases.cfg "DRShopDB" { "driver" "default" "host" "IP do bazy danych" "database" "nazwa bazy danych" "user" "użytkownik bazy danych" "pass" "Hasło do waszej bazy" //"timeout" "0" //"port" "0" } Sklep jest przygotowany pod -> KOD: Przykład modułu Dodatkowe info: Jak ktoś chce mieć 2 sklepy np. Ten i Zephrus wystarczy z tego usunąć RegConsoleCmd("sm_shop"); oraz RegConsoleCmd("sm_sklep); Dziękuje Magnetowi za pomoc przy MySQL ? dr_shop.inc ADEPT_Deathrun_Shop_Module.sp ADEPT_Flashbang.sp ADEPT_Health.sp ADEPT_Invisible.sp ADEPT_LowGravity.sp ADEPT_Respawn.sp ADEPT_Smoke.sp dr_shop.inc
  4. 1. O Pluginie 2. Komendy 3. Instalacja 4. Dodatkowe informacje 5. Download
  5. Siemanko 🙂 Pomyślałem, że warto by stworzyć temat, w którym zbierzemy listę wszystkich pluginów, które powinny znaleźć się na każdym serwerze. Później można utworzyć z tego swego rodzaju check-listę, z której każdy będzie mógł korzystać. Gorąco zachęcam do zamieszczania swoich propozycji poniżej - wraz z linkami do pluginów Ja zacznę: 1. SourceBans >KLIK< 2. Balans drużyn >KLIK< 3. Mapchooser >KLIK< 4. VIP 😉 >KLIK<
  6. Opis: Plugin wyświetla przed nickiem nazwę klasy oraz jej level podczas pisania wiadomości na chacie. Instalacja: Plik .smx wrzucamy do: addons/sourcemod/plugins/ Plik .sp wrzucamy do: addons/sourcemod/scripting/ Kod: Wersja do SimpleChatProcessor (https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1820365) Wersja Chat-Processor (https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=286913) Download: Wersja Chat-Processor.rar Wersja SimpleChatProcessor.rar
  7. Co tu dużo pisać? Plugin dodaje możliwość "lepszego" powiadamiania graczy o przeładowaniu mapy/update. Może komuś się przyda 👮‍♂️ Działanie: P.S. Literówka w overlayu jest poprawiona. Dobranocka.rar
  8. O Pluginie: Plugin umożliwia ustawienie własnej piosenki MVP. Komendy: !mvp - Główne menu. !testmvp - Puszczenie losowej muzyki z folderu z piosenkami. Instalacja: Plik .smx wrzucamy do: addons/sourcemod/plugins/ Plik .cfg wrzucamy do: addons/sourcemod/scripting/ Folder mvp_yamakashi wrzucamy do : csgo/sound/ Kod: Download: MVP Music.rar
  9. O Pluginie: Plugin wprowadza na serwer system ctbanów na rundy. Komendy: !ctban <nick> <ilość_rund> <powód> - Komenda do nadania CTBana. !unctban <nick> - Komenda do zdjęcia CTBana. !status - Komenda do sprawdzenia informacji o CTBanie dla zwykłego gracza. !status <nick> - Komenda dla admina do sprawdzenia informacji o czyimś CTBanie. Instalacja: Plik .smx wrzucamy do: addons/sourcemod/plugins/ Plik .sp wrzucamy do: addons/sourcemod/scripting/ Folder ctbans_yamakashi wrzucamy do: csgo/sound/ Folder ctbans wrzucamy do: addons/sourcemod/logs/ Screenshot z komendy !status: Podłączenie do bazy danych: Download: CTBany.rar
  10. O Pluginie: Plugin zabiera na koniec rundy nóż gracza aby uniknąć sytuacji opisanej w tym temacie: Kod: Instalacja: Plik .smx wrzucamy do: addons/sourcemod/plugins/ Plik .sp wrzucamy do: addons/sourcemod/scripting/ Download: KnifeFix.smx KnifeFix.sp Include potrzebny do kompilacji pliku: smlib.inc
  11. O Pluginie: Plugin jest w wersji BETA, więc mogą występować jakieś błędy. Plugin wprowadza na serwer RPG Mod, który jest przystosowany pod serwery typu BB (BaseBuilder). Komendy: !guns - Menu broni !reset - Resetowanie punktów !rpg - Główne Menu Instalacja: Plik .smx wrzucamy do: addons/sourcemod/plugins/ Ulepszenia: Download: RPGmod_Core.smx bb_rpg_mod.rar Dodatkowe Informacje: Jestem otwarty na propozycje, które umożliwią rozbudowanie pluginu.
  12. Opis Plugin blokuje zmianę teamu dla zwykłych graczy, natomiast admin może normalnie zmieniać team. Kod ADEPT_BlockTeamChange.sp
  13. O Pluginie: Plugin wyświetla reklamy na chacie. Plugin korzysta z "multicolors", więc można używać tagów z tej biblioteki tzn. {darkred}, {lime} itd. . Instalacja: Plik .smx wrzucamy do addons/sourcemod/plugins/ Plik .sp wrzucamy do addons/sourcemod/scripting/ Plik .cfg wrzucamy do addons/sourcemod/configs/ Kod Pluginu: Przykładowy plik konfiguracyjny: Download: Advertisements.sp Advertisements.cfg Advertisements.smx Biblioteka multicolors:
  14. Przed tłumaczeniem sprawdź czy plugin nie ma pliku *.phrases.txt odpowiadającego za tłumaczenie tekstów. Poradnik na temat tłumaczenia w pliku phrases.txt znajdziesz tutaj. W przypadku, gdy plugin nie posiada tego pliku, a wyświetla graczowi jakieś informacje, będzie go trzeba przetłumaczyć. Można to zrobić na dwa sposoby. Pierwszy, którego tutaj nie omówię, to przerobienie pluginu tak, by korzystał z pliku phrases.txt. Drugi, to na sztywno zmienienie fraz wyświetlanych w innym języku na frazy w naszym języku. 1. Plugin Informacje o Serwerze. Linia 24: CPrintToChat(client, "{darkred}Server name :{default} %s", sBuffer) Linia 37: CPrintToChat(client, "{darkred}Server IP: {default}%d.%d.%d.%d:%d", pieces[0], pieces[1], pieces[2], pieces[3], port) Linia 72: CPrintToChat(client, "{DarkRed}Timeleft:{default} %s", sBuffer) Interesują nas zaznaczone na kolorowo frazy zamieszczone w cytacie. Wynik końcowy będzie następujący: Linia 24: CPrintToChat(client, "{darkred}Nazwa serwera :{default} %s", sBuffer) Linia 37: CPrintToChat(client, "{darkred}IP serwera: {default}%d.%d.%d.%d:%d", pieces[0], pieces[1], pieces[2], pieces[3], port) Linia 72: CPrintToChat(client, "{DarkRed}Czas do końca mapy:{default} %s", sBuffer) Jak można zauważyć, zmieniły się tylko angielskie wyrazy. Specjalne znaki takie jak {darkred} czy %d zostawiamy w spokoju, są to informacje potrzebne pluginowi w jaki sposób ma wyświetlić wiadomość. Po zmianach plik zapisujemy kompilujemy i wrzucamy na serwer 2. Plugin Block sm plugins Linia 34: SetFailState("Failed to find offset for ClientPrintf"); Linia 133: PrintToConsole(client, "\t\tNo chance\n"); Linia 75: BuildPath(Path_SM, g_sLogs, sizeof(g_sLogs), "logs/sbp-%s.log", sDate); Linia 95: else if(StrContains(sBuffer, "To see more, type \"sm plugins") != -1) Robimy właściwie to samo, uważając na znaki specjalne \t. Natomiast w liniach 75 oraz 95 NIC nie tłumaczymy! Musimy uważać tłumacząc w ten sposób pluginy, gdyż niekiedy angielski tekst w cytatach nie wyświetla się użytkownikom a jego zmiana może spowodować zepsucie pluginu! Wynik końcowy: Linia 34: SetFailState("Nie znaleziono offsetu dla ClientPrintf"); Linia 133: PrintToConsole(client, "\t\tBrak szans\n"); Linia 75: BuildPath(Path_SM, g_sLogs, sizeof(g_sLogs), "logs/sbp-%s.log", sDate); Linia 95: else if(StrContains(sBuffer, "To see more, type \"sm plugins") != -1) Plik zapisujemy, kompilujemy i wrzucamy na serwer
  15. Sourcemod oferuje nam bardzo wygodny system językowy, dzięki któremu jeden plugin może posiadać nieskończoną ilość wersji językowych, a wyświetlany język w danej chwili jest zależny od ustawienia serwera. Jednakże to, czy plugin będzie z tego korzystał, zależny tylko i wyłącznie od programisty. Ale niezależnie, czy umiesz programować czy nie, tłumaczenie pluginów jest proste i przyjemne. Jeśli plugin posiada wyżej wymienioną opcję to w paczce w której go pobrałeś powinien znajdować się folder /translations/ a w nim plik językowy z rozszerzeniem .phrases.txt. Jego zawartość jak w każdym pluginie wygląda podobnie: "Phrases" { "Bideo_Game_Dunky" { "en" "i will see you grandpa" "jp" "おじいちゃんに会いましょう" /* tutaj dalsze linie z kodem */ } "Im_Done_With_League_Of_Legends" { "en" "not even close baby" "jp" "赤ちゃんも閉じない" /* tutaj dalsze linie z kodem */ } } Nad pierwszymi klamrami znajduje się słowo kluczowe "Phrases", które mówi pluginowi "hej, to ja jestem ten plik od tłumaczeń". W dalszych blokach możemy zauważyć takie bloki { } jak "Bideo_Game_Dunky" oraz "Im_Done_With_League_Of_Legends". Dla tłumacza, czyli w naszym wypadku nie mają one absolutnie żadnego znaczenia i nie możemy ich zmieniać, ponieważ są one zastosowane jako zmienne w pluginie i ich zmiana tylko zepsułaby tłumaczenie. Dalej, między klamrami { } są już właściwe tłumaczenia, każdy język znajduje się w osobnej linii a format tłumaczenia frazy jest następujący: "kod_kraju" "tłumaczenie" Kod naszego kraju to oczywiście "pl". A więc wystarczy że dopiszemy następujące linie do pliku w ten sposób: "Phrases" { "Bideo_Game_Dunky" { "en" "i will see you grandpa" "jp" "おじいちゃんに会いましょう" "pl" "zobaczę cię dziadku" /* tutaj dalsze linie z kodem */ } "Im_Done_With_League_Of_Legends" { "en" "not even close baby" "jp" "赤ちゃんも閉じない" "pl" "nawet nie blisko dziecko" /* tutaj dalsze linie z kodem */ } } Zapisujemy plik, wgrywamy na miejsce jego oryginału, ustawiamy język serwera na polski i mamy przetłumaczony plugin! Aby zobaczyć jak wygląda normalny plik ze spolszczeniem możecie zajrzec do pluginu runda nożowa. Miłego tłumaczenia! PS. Pojawił się poradnik jak tłumaczyć pliki "solo", które nie posiadają *.phrases.txt. Link:
  16. Udostępniam swój plugin na vipa, napisałem go kilka miesięcy temu, może komuś się przyda. 1. Funkcje Pluginu 2. Instalacja 3. Dodatkowe Informacje 4. Download
  17. Witam od jakiegoś czasu staram się znaleźć mapę de_dust2, taką by można ją było edytować w World Hammer Editor, który znajduję się CS GO sdk. Zauwarzyłem że na pewno coś takiego jest gdyż na serwerach community często można znaleźć przerobione oficjalne mapy. Próbowałem użyć bspsource ale wtedy mapa jest zbugowana. Bardzo proszę o pomoc.
  18. Opis: Dodaje komendę !models / !modele po wpisaniu pojawia się menu z wyborem "grupy" z której ma wybrać dany model. Grupy dodaje się w pliku konfiguracyjnym oraz ustawia na flagę (można zostawić puste miejsce wtedy będzie dla każdego). Plugin posiada swój downloader. Plugin jest alternatywą tego pluginu -> https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=87597 oraz posiada prawie identyczne kv. KOD: Plik Konfiguracyjny: Plik Downloadera: Jeżeli masz jakąś propozycję co można dodać pisz śmiało 😄 Natomiast jeżeli widzisz, że kod można napisać lepiej napisz mi co konkretnie i jak mogę to napisać lepiej 😉 Z góry dziękuję. Zabraniam kopiowania powyższego pluginu na inne fora niż go-code.pl bez mojej zgody. ADEPT_Models.txt ADPET_Models_Download.txt ADEPT_Models.sp
  19. Opis Plugin jest alternatywną dla https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=895990. Wtyczka posiada tylko podstawowe funkcję. Plik konfiguracyjny "Configs" { "camp_time" "12" // Czas po którym gracz będzie uznany za kampiącego "slap_damage" "20" // Obrażenia zadawane co 2 sekundy "radius" "130.0" // Jaki obszar ma sprawdzać plugin } Github Pobierz
  20. Opis Convary potrafią się nadpisać, dlatego warto sprawdzić czy na pewno posiadają pożądaną wartość. Plik z komendami należy umieścić w "configs/Master/Master_ConVars.txt". Nie ma potrzeby przeładowania pluginu, gdy chcemy dodać nowe komendy, gdyż wtyczka za każdym razem otwiera ponownie plik. Komenda sm_testcvar - wymagana flag "z" Plugin Przykładowy Config Przykładowy output dla powyższych komend Master_ConVars.sp Master_ConVars.txt
  21. Opis Plugin ściąga pliki z configu, który znajduję się w "configs/Master/Master_Downloader.txt". Automatycznie precachuje pliki z rozszerzeniami "mdl" i "mp3". Dozwolone rozszerzenia: "mdl", "vvd", "vtx", "phy", "vmt", "vtf", "mp3". Plugin Przykładowy config Master_Downloader.txt Master_Downloader.sp
  22. Opis: Po X rundach losuje osobę, która dostanie darmowego vipa do końca mapy. Możemy ustawić od ilu graczy od której rundy. Możemy również dać większą szansę graczom, którzy posiadają daną nazwę w nicku (wszystko zmieniamy w cvarach). Możemy również dać daną flagę. KOD: W razie błędów standardowo napisz o tym w komentarzu. ADEPT_LosowyVIP.sp
  23. Opis Ten temat zawiera poradnik jak można dodać licencję na swój plugin sourcemod. Plugin będzie komunikował się z bazą danych na zewnętrznym serwerze, sprawdzał czy IP serwera, ID pluginu oraz specjalny hash pluginu są wpisane do SQL, jeśli tak, plugin będzie działał poprawnie, jeśli nie, plugin automatycznie się sam wyłączy. Aby w pełni zrozumieć poradnik powinieneś mieć podstawowe pojęcie o PHP, SourceModzie oraz bazach danych. Jeśli czegoś nie wiesz, śmiało pytaj w tym temacie, na pewno poszerzysz swoją wiedzę. Ostrzeżenie Poradnik jest w praktyce niepotrzebny, ponieważ jak dobrze pamiętamy, każda publikacja pluginu sourcemod zgodnie z licencją GNU General Public License (klik aby poczytać) włącznie ze skompilowanym plikiem .smx (którego w teorii nie da się odczytać ani zmodyfikować) musi zawierać kod źródłowy w pliku .sp. Więc nawet jeśli nałożymy na nasz plugin licencję to każdy będzie mógł ją zmodyfikować/usunąć. Ten temat znajduje się tutaj tylko i wyłącznie w celach edukacyjnych. Kod SM Pokrótce omówię poniższy kod, pomimo tego, że zawiera dość dobre komentarze*. Główną funkcję CheckValidity (); umieszczamy w kodzie innego pluginu w OnPluginStart ();. Sprawdza ona czy plugin poprawnie znajduje się w bazie danych. Jeśli się znajduje, URL zwraca odpowiedź w postaci hashu, który musi się zgadzać z tym wpisanym w plugin. Jeśli się nie zgadza, plugin się wyłącza. pluginDatabaseID - uzupełnij tą zmienną o numer ID pluginu z bazy danych (o bazie danych później) validDatabaseResponse - uzupełnij tą zmienną o unikalny ciąg znaków(hash) z bazy danych databaseURL - uzupełnij tą zmienną o URL, który będzie się komunikował z bazą danych Ten kod możemy umieścić bezpośrednio w kodzie innego pluginu lub jako plik .inc. Życzę miłego czytania komentarzy, widzimy się na dole gdzie wyjaśnię jak będzie wyglądał kod PHP po stronie URL Kod PHP Kod PHP będzie przyjmował argumenty "ip" oraz "pl" oznaczające po kolei IP serwera na którym jest plugin oraz ID pluginu. Sprawdzi czy są poprawne (pod względem składni), po czym połączy się z SQL i zapyta, czy dane znajdują się w bazie danych. Jeśli się znajdują, URL wyrzuci na ekran unikalny hash pluginu, by plugin mógł porównać go sobie ze swoim hashem wpisanym na sztywno. Sprawdza to funkcja ReturnQueryHTTP w sourcepawnie w moim kodzie. Tabela z licencjami Tabela z licencjami powinna wyglądać mniej więcej tak: | id | ip | plugin_id | plugin_hash | | | | | | |tutaj id ze | tutaj ip |tutaj id plugi-| tutaj hash | |standardową | serwera |nu | unikalny dla | |autoinkreme-| | | każdego smx | | ntacją | | | | id - zawiera standardowy integer z autoinkrementacją niepotrzebny do działania pluginu na licencję ip - ip serwera na którym ma działać dana licencja plugin_id - jest to ID pluginu (nie pojedynczego pliku) w bazie danych. Na przykład plugin nazwany "fajerwerki" będzie miał id 10 i niezależnie jaki użytkownik będzie miał na niego licencję, to plugin zawsze będzie miał id 10. Swoisty identyfikator pluginu plugin_hash - unikalny 32 znakowy ciąg znaków dla każdego osobnego pliku smx który znajduje się i w bazie i w pluginie, musisz go wpisywać ręcznie * - Pamiętajmy co do komentarzy - jeśli Twój kod zawiera ich za dużo, staje się nieczytelny. Nie papuguj kodu powyżej i nie pisz wszędzie swoich komentarzy. Staraj się pisać kod zgodnie z zasadami Clean Code ** - Regex czyli wyrażenia regularne. Jest to świetne i bardzo przydatne zagadnienie w informatyce ogółem, polecam się zagłębić
  24. Opis Funkcja liczy ilość wystąpień danego char'u/znaku/stringu w innym podanym stringu i zwraca nam tę wartość. Jeśli coś pójdzie nie tak, funkcja zwróci wartość -1. Funkcja napisana na szybko bo nie mogłem czegoś takiego znaleźć w SourceMod'zie. Funkcja przyjmuje w kolejności: string w którym chcemy policzyć wystąpienia, string szukanych wystąpień, oraz wartość true/false czy funkcja ma brać pod uwagę małe i duże znaki. Stock stock int CountSubstringInString (char[] string, char[] substring, bool caseSensitive) { if (strlen(string) < strlen(substring)) return -1; return ReplaceString(string, sizeof(string), substring, substring, caseSensitive); }
  25. Cześć! Za zmianę widoku broni z lewej na prawej i na odwrót odpowiada komenda cl_righthand. Ustawienie jej na wartość 1 powoduje trzymanie broni w prawej ręce, a wartość 0 powoduje trzymanie broni w lewej ręce. Jeśli chcemy by tylko nóż był trzymany w prawej ręce, musimy co zmianę broni zmieniać wartość tej komendy. Oto stosowne komendy: bind "1" "slot1; cl_righthand 1" bind "2" "slot2; cl_righthand 1" bind "3" "slot3; cl_righthand 0" bind "4" "slot4; cl_righthand 1" bind "5" "slot5; cl_righthand 1" bind "6" "slot6; cl_righthand 1" bind "7" "slot7; cl_righthand 1" bind "8" "slot8; cl_righthand 1" bind "9" "slot9; cl_righthand 1" Bindujemy każdy klawisz zmiany broni na wybranie domyślnej broni (klawisz 1 wybiera broń główną, czyli slot1, klawisz 2 pistolety, czyli slot2 i tak dalej), do tego dodajemy komendę cl_righthand, a na nożu ma ona wartość 0, dzięki czemu tylko nóż widzimy w lewej ręce. Skrypt ten nie w każdym wypadku działa poprawnie, ponieważ jeśli będziemy używać klawisza Q (komenda lastinv), który zmienia nam broń na ostanią jaką używaliśmy, nie będzie aktualizowała komendy cl_righthand. Więc jeśli trzymamy nóż i klikniemy Q, pojawi się nam ostatnia używana broń lecz w lewej ręce. Możemy to naprawić kolejną komendą: bind "q" "lastinv; cl_righthand 1" Lecz uwaga, takie komendy nie mają możliwości wykrycia jaką broń w danej chwili trzymasz! Jeśli trzymasz nóż po kliknięciu klawisza 3, oraz klikniesz dwa razy klawisz Q, powrócisz do trzymania noża w prawej ręce! Nie ma niestety bliższego perfekcji rozwiązania na tę chwilę Identyczny błąd pojawia się przy zmienianiu broni scrollem. Można tu zastosować to samo rozwiązanie co przy klawiszu Q

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...