Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów '[snippet]' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Kategorie

  • Error'y w kompilatorze
  • Warning'i w kompilatorze
  • Fatal error'y w kompilatorze

Forum

  • Go-Code.pl - Ogólne
    • Informacje
    • O serwisie
  • Sourcemod Scripting
    • Baza wiedzy
    • Masz problem?
    • Pytania na temat kodowania
  • Pluginy Sourcemod
    • Wszystko o pluginach
    • Duże modyfikacje
    • Dodatki
  • Konfiguracja serwera
    • Baza wiedzy
    • Pytania
    • Problemy
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
  • Hostingi serwerów & WWW
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Poza tematyką forum, OFF-TOPIC
    • Życie społeczności
    • Biznes
    • Zareklamuj swoją sieć/serwer
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Imię


Lokalizacja


Zawód


O mnie


Strona WWW

Znaleziono 5 wyników

  1. #include <sdktools> Handle g_hSetProgressBarTime = null; public void OnPluginStart() { StartPrepSDKCall(SDKCall_Player); PrepSDKCall_SetSignature(SDKLibrary_Server, "\x55\x89\xE5\x83\xEC\x48\x89\x5D\xF4\x8B\x5D\x08\x89\x75\xF8\x8B\x75\x0C\x89\x7D\xFC\x39\xB3\x00\x28\x00\x00", 27); PrepSDKCall_AddParameter(SDKType_PlainOldData, SDKPass_Plain); g_hSetProgressBarTime = EndPrepSDKCall(); } // Uruchomienie graczowi paska na 3 sekundy SDKCall(g_hSetProgressBarTime, client, 3); // Pasek sam się nie wyłączy - musimy zrobić to ręcznie SDKCall(g_hSetProgressBarTime, client, 0); Z moich prób wynika, że pasek może być ustawiony maksymalnie na 15 sekund
  2. W celu manipulacji kolorem i przeźroczystością obiektów (nie tylko graczy, lecz wszystkiego, co jest postrzegane jako entity) powinniśmy skorzystać z tego kawałka kodu: SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR); SetEntityRenderColor(client, R, G, B, A); Interesują nas argumenty R, G, B, A. Wszystkie przyjmują wartości w zakresie od 0 do 255. R - kanał czerwony. Mówi, w jakim stopniu czerwony ma być obiekt G - kanał zielony. Mówi, w jakim stopniu zielony ma być obiekt B - kanał niebieski. Mówi, w jakim stopniu niebieski ma być obiekt A - kanał alfa. Manipuluje od przeźroczystością. 0 - niewidzialny, 255 - pełna widoczność Jeżeli nie bawiliście się wcześniej RGB, polecam pokombinować sobie z suwaczkami tutaj: https://www.rapidtables.com/web/color/RGB_Color.html Przykładowo, fioletowy kolor obiektu można uzyskać, stosując takie wartości kanałów RGB: A więc kod wyglądałby wtedy tak: SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR); SetEntityRenderColor(client, 98, 47, 201, 255); Uzyskanie zwykłego, podstawowego koloru obiektu: SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR); SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, 255); Całkowita niewidka: SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR); SetEntityRenderColor(client, 0, 0, 0, 0); Częściowa niewidzialność: SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR); SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, 100); mam nadzieję, że pomogłem 🙂
  3. Tą jedną linijką można zmienić szybkość poruszania się gracza: SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", 1.3); Wystarczy dobrać czwarty parametr: 1.0 - prędkość standardowa 1.3 - 130% prędkości 0.5 - 50% prędkości itd... Po śmierci gracza prędkość należy przydzielić ponownie
  4. Pobieranie zdrowia: GetClientHealth(client); Ustawianie zdrowia: SetEntityHealth(client, value); GetClientHealth - zwraca zdrowie gracza [ https://go-code.pl/dokumentacja-sourcemod/client/GetClientHealth ] SetEntityHealth - ustawia zdrowie [ https://go-code.pl/dokumentacja-sourcemod/entity_prop_stocks/SetEntityHealth ] Gdybyśmy chcieli żywemu graczowi dodać zdrowie, powinniśmy użyć takiego kodu: SetEntityHealth(client, GetClientHealth(client)+50); Pamiętajmy jednak, aby używać tych funkcji wyłącznie na żywych graczach! Przydatne będzie tutaj użycie funkcji https://go-code.pl/dokumentacja-sourcemod/client/IsPlayerAlive
  5. stock int GetMoney(int client) { int MoneyOffset = FindSendPropInfo("CCSPlayer", "m_iAccount"); return GetEntData(client,MoneyOffset); } stock void SetMoney(int client, int value) { if(!Client_IsValid(client)) return; int MoneyOffset = FindSendPropInfo("CCSPlayer", "m_iAccount"); SetEntData(client, MoneyOffset, value, 4, true); } GetMoney - zwraca ilość pieniędzy gracza SetMoney - ustawia graczowi ilość pieniędzy równą "value" Gdybyśmy przykładowo do aktualnej gotówki gracza chcieli dodać dodatkowe 300$, wyglądałoby to tak: SetMoney(client, GetMoney(client)+300);
×
×
  • Dodaj nową pozycję...