Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'broni' .

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Go-Code.pl - Ogólne
    • O serwisie
    • Społeczność
  • SourcePawn
    • Baza Wiedzy
    • Baza Danych
    • Sekcja Dyskusji
  • PHP
    • Baza Wiedzy
    • Baza Danych
    • Sekcja Dyskusji
  • Python
    • Baza Wiedzy
    • Baza Danych
    • Sekcja Dyskusji
  • C++
    • Baza Wiedzy
    • Baza Danych
    • Sekcja Dyskusji
  • C#
    • Baza Wiedzy
    • Baza Danych
    • Sekcja Dyskusji
  • Front End
    • HTML
  • Poza tematyką forum, OFF-TOPIC
    • Życie społeczności
    • Biznes
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz
    • Wszystkie tematy ze starego gc

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Imię


Lokalizacja


Zawód


Specjalizuje się w


Strona WWW


O mnie

Znaleziono 22 wyników

  1. O pluginie : Plugin umożliwia kupno broni dla VIP'A np w CT vip może zakupić AK-47,Galilla SG553, GLOCK- 18 i na odwrót VIP który jest w TT może zakupić M4A1-s,M4A4 czy Auga. Plugin domyślnie jest na flagę "o" jeśli ktoś chciałby na inną niech sie wypowie pod tematem Komendy : sm_vipgun --> !vipgun sm_gun --> !gun Instalacja: Plik .smx: addons/sourcemod/plugins Download: Menu Broni dla vipa.smx Menu Broni dla vipa.sp 1.0.1 Dodano : - Możliwość zakupu GLOCK - 18 w
  2. Siemka. Potrzebuje do pluginu zablokować wyrzucanie broni jeśli przeciwnik uderzył nas z pieści ( tych z danger zone) Ma ktoś jakiś pomysł na to?
  3. Witam, czy ktoś mógłby przerobić ten plugin: Według tego: Menu powinno się wyświetlać dla uprawnionych osób po starcie rundy W menu powinny być bronie jednakowe dla wszytskich stron: AK-47 M4A4 M4a1-s AWP FAMAS GAIL-AR AUG SSG-553 SSG-08 W menu chciałbym żeby znalazły się również pistolety Aktywowane po wybraniu broni głównej Wszystkie bronie są dostępne za darmo Oraz opcjonalnie auto wszystkie granaty oraz kevlar
  4. Witam poszukuję pewnego pluginu jeśli istnieje bylby ktos mi w stanie pomoc? mianowicie chodzi o limiter broni (głownie medicshota i taktika) ale nie wartością 0-1 czyli jest albo nie ma, tylko zeby dostęp przypisać do danej flagi np "o" czyli vipa [20:05] np vip na poczatku rundy dostaje medica ktorego wyrzuca i nikt poza vipem go nawet ni epodniesie [20:05] wie ktos moze czy jest publiczny taki plugin gdzies dostepny? Albo inny plugin, który sprawi że medic i taktik nejd będzie niedostępny nawet do podniesienia z ziemi dla graczy bez vipa.
  5. Może nie pluginu, ale szukam funkcji, która by pozwalała na wyrzucenie broni głównej, jak i pistoletu u pojedynczego gracza. Wybrańca, skłonnego mi pomóc, obsypię diamentami i reputacją.
  6. Poszukuję pluginu na serwer typu surf, by gracze przez pierwsze x sekund się nie zabijali na spawnie przez elementy mapy [scanująca szyba]. Macie może jakiś pomysł?
  7. Witam mam sobie taki kodzik #include <sourcemod> #include <sdkhooks> #include <sdktools> new g_PVMid[MAXPLAYERS]; // Predicted ViewModel ID's new g_iSMGModel; // Custom ViewModel index public OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn); } public OnConfigsExecuted() { g_iSMGModel = PrecacheModel("models/weapons/paintball/v_pbgunt.mdl"); // Custom model } public OnClientPostAdminCheck(client){ SDKHook(client, SDKHook_WeaponSwitchPost, OnClientWeaponSwitchPost); } public OnClientWeaponSwitchPost(client, wpnid) { dec
  8. Witam czy byłby ktoś wstanie przerobić to dla mnie aby kosa w ekwipunku została. (Aktualnie plugin usuwa przedmioty z map i kose)
  9. Cześć, Chciałem napisać plugin dający do broni 200 pierwszorzędnej amunicji, ale kompletnie nie wiem jak to zrobić, gdyż GivePlayerAmmo() nie działa tak, jak myślałem, że będzie działać. W internecie jest to zrobione za pomocą funkcji SetEntProp(), ale kompletnie nie wiem jak ta funkcja działa i jak jej się używa. Jestem ambity i chcę się uczyć coraz to nowszych rzeczy w sourcepawnie, dlatego bardzo prosiłbym o wytłumaczenie mi co poszczególna linijka robi. Dodam, że na ten plugin możemy założyć, że amunicję będziemy otrzymywać po wpisaniu "!ammo" na czacie. Chciałbym osiągnąć taki efekt,
  10. Witam, Wczoraj siedziałem nad opracowaniem pewnego pluginu sporo czasu, ale nie wyszło mi to. Nie będę przytaczał całego pluginu, lub nawet części z niego, tylko podam przykład, który będzie podobny do sytuacji w moim pluginie. Załóżmy, że mamy plugin na dwie komendy: !awp i !ak. Gdy wpisze się !awp- do ręki gracza dawana jest broń AWP, tak samo w przypadku !ak - ak-47. Problem występuje w tym momencie, gdy mamy w rękach AWP, a wpiszemy !ak. Wtedy AWP zostaje w rękach, a ak upada obok na ziemię. Pytanie jest takie, czy istnieje polecenie, które usunie broń w pierwszego slota graczowi? (CS
  11. Siemka, potrzebuje wsparca z racji że nie mam punktu zaczepienia jak sobie dodać do owego kodu blokowanie x broni do czasu gdy na serwerze nie zostanie przekroczona x graczy #include <sourcemod> #include <cstrike> #pragma semicolon 1 #pragma newdecls required int g_iAwp[3]; int g_iAug[3]; int g_iSsg[3]; public void OnPluginStart() { HookEvent("round_start", Event_RoundStart); } public Action Event_RoundStart(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { g_iAwp[0] = 0; g_iAug[0] = 0; g_iSsg[0] = 0; } public Action CS_OnBuyCommand(int client, const char[] w
  12. Hej, jak ustawić awp tylko dla vipów i adminów?
  13. Opis: Stock pozwalający na zmianę ammo w danej broni. Minus jest taki, że ammo nie może przekroczyć limitu w drugim magazynku, który jest ustawiony w cvarze od amunicji ammo_X Spis Cvarów stock void SetAmmo(int weapon, int Ammo, int ReserveAmmo) { SetVariantInt(Ammo); AcceptEntityInput(weapon, "SetAmmoAmount"); SetVariantInt(ReserveAmmo); AcceptEntityInput(weapon, "SetReserveAmmoAmount"); }
  14. Melee: weapon_knife weapon_knife_t weapon_knifegg weapon_bayonet weapon_knife_butterfly weapon_knife_falchion weapon_knife_flip weapon_knife_gut weapon_knife_tactical weapon_knife_karambit weapon_knife_m9_bayonet weapon_knife_push weapon_knife_survival_bowie weapon_knife_ursus weapon_knife_gypsy_jackknife weapon_knife_stiletto weapon_knife_widowmaker weapon_axe weapon_spanner
  15. Witam mam prośbę i mały problem, przy użyciu tego pluginu zabiera całą broń i daje jakąś broń, ale np. przy użyciu VIP'a nie daje granatów z VIP'a Chcę żeby zabierało całą broń z mapy i dawało nóż i awp, bo w pluginie !ws dublują się noże i przy użyciu tego się nie dublują. Ale żeby granaty z VIP'a też dawało, a nie zabierało. Przy usunięciu client_removeallweapons.. działa wszystko, ale wtedy daje z mapy np. glocki,5-7,p250 itp., chyba że wypisać wszystkie spluwy z osobna i będzie działać 😄 #include <sourcemod> #include <smlib> ConVar g_c
  16. Witajcie! Poszukuję pluginu, który automatycznie będzie na początku usuwał wszelkie pistole, a w dodatku nie będzie generował żadnego napisu typu "Nie możesz podnieść deagle" itp... Za wszelką chęć pomocy daję plusika 😄
  17. Czy jest możliwość zdefiniowania własnego modelu broni w ogólnym codzie ( https://go-code.pl/forum/31-codmod/ ) Chodzi że np chciałbym custom model dla MP7
  18. Siemka szukam pluginu albo coś na zmiane kwoty broni, na necie nie mogę jakoś znaleźć
  19. Szukam osoby która była by wstanie dodać customowe bronie do gunexpa oraz inna rzeczą więcej info dla chętnych Cena dogadamy się Steam : https://steamcommunity.com/id/sqower/
  20. Cześć! Za zmianę widoku broni z lewej na prawej i na odwrót odpowiada komenda cl_righthand. Ustawienie jej na wartość 1 powoduje trzymanie broni w prawej ręce, a wartość 0 powoduje trzymanie broni w lewej ręce. Jeśli chcemy by tylko nóż był trzymany w lewej ręce, musimy co zmianę broni zmieniać wartość tej komendy. Oto stosowne komendy: bind "1" "slot1; cl_righthand 1" bind "2" "slot2; cl_righthand 1" bind "3" "slot3; cl_righthand 0" bind "4" "slot4; cl_righthand 1" bind "5" "slot5; cl_righthand 1" bind "6" "slot6; cl_righthand 1" bind "7" "slot7; cl_righthand 1" bind "8"
  21. Opis Funkcja bezpiecznie usuwa broń graczowi. Jako argumenty podajemy id gracza oraz id entity broni. Funkcja zwraca true jeśli broń została poprawnie usunięta, false jeśli nie została usunięta Stock stock bool SafeRemoveWeapon(int client, int weapon) { if (!IsValidEntity(weapon) || !IsValidEdict(weapon)) return false; if (!HasEntProp(weapon, Prop_Send, "m_hOwnerEntity")) return false; int iOwnerEntity = GetEntPropEnt(weapon, Prop_Send, "m_hOwnerEntity"); if (iOwnerEntity != client) SetEntPropEnt(weapon, Prop_Send, "m_hOwnerEntity", client); CS_DropWeapo
  22. Nazwy enumów broni wyciągnięte z cstrike.inc. Co ciekawe, jeśli prześledzimy wszystkie te enumy kodem poniżej, nie wykryje nam wszystkich broni. Zapewne jest to spowodowane tym, że niektóre bronie są dostępne w danej grze a niektóre nie. Wynik kodu: Być może są to wszystkie bronie dostępne w CS:GO gdyż lista zgadza się do 53 indeksu WeaponID z tematem https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=300360
×
×
  • Dodaj nową pozycję...