Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

Search the Community

Showing results for tags 'broni'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Nasze Sprawy
    • Nowości
    • Dyskusje
    • Propozycje
    • Przywitaj się!
  • Sourcemod Scripting
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania na temat kodowania
    • Problem z kodem pluginu
    • Prośby o przerobienie pluginu
    • Gotowe funkcje
    • Koduj z Magnetem
  • Konfiguracja pluginów
    • Artykuły, poradniki i tutoriale
    • Szukam pluginu
    • Duże modyfikacje
    • Zbiór pluginów
    • Extensions
    • Gotowe paczki serwerowe
  • Konfiguracja serwera
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
    • Ochrona
    • Metamod
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
    • Pliki
    • Wasza twórczość
    • Publikacje serwerów
  • Hostingi serwerów
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Plac zabaw
    • Luźne rozmowy
    • Szukam ekipy
    • Rynek
    • Opinie o ludziach
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


O mnie

Found 6 results

  1. Siemka szukam pluginu albo coś na zmiane kwoty broni, na necie nie mogę jakoś znaleźć
  2. Szukam osoby która była by wstanie dodać customowe bronie do gunexpa oraz inna rzeczą więcej info dla chętnych Cena dogadamy się Steam : https://steamcommunity.com/id/sqower/
  3. Cześć! Za zmianę widoku broni z lewej na prawej i na odwrót odpowiada komenda cl_righthand. Ustawienie jej na wartość 1 powoduje trzymanie broni w prawej ręce, a wartość 0 powoduje trzymanie broni w lewej ręce. Jeśli chcemy by tylko nóż był trzymany w prawej ręce, musimy co zmianę broni zmieniać wartość tej komendy. Oto stosowne komendy: bind "1" "slot1; cl_righthand 1" bind "2" "slot2; cl_righthand 1" bind "3" "slot3; cl_righthand 0" bind "4" "slot4; cl_righthand 1" bind "5" "slot5; cl_righthand 1" bind "6" "slot6; cl_righthand 1" bind "7" "slot7; cl_righthand 1" bind "8" "slot8; cl_righthand 1" bind "9" "slot9; cl_righthand 1" Bindujemy każdy klawisz zmiany broni na wybranie domyślnej broni (klawisz 1 wybiera broń główną, czyli slot1, klawisz 2 pistolety, czyli slot2 i tak dalej), do tego dodajemy komendę cl_righthand, a na nożu ma ona wartość 0, dzięki czemu tylko nóż widzimy w lewej ręce. Skrypt ten nie w każdym wypadku działa poprawnie, ponieważ jeśli będziemy używać klawisza Q (komenda lastinv), który zmienia nam broń na ostanią jaką używaliśmy, nie będzie aktualizowała komendy cl_righthand. Więc jeśli trzymamy nóż i klikniemy Q, pojawi się nam ostatnia używana broń lecz w lewej ręce. Możemy to naprawić kolejną komendą: bind "q" "lastinv; cl_righthand 1" Lecz uwaga, takie komendy nie mają możliwości wykrycia jaką broń w danej chwili trzymasz! Jeśli trzymasz nóż po kliknięciu klawisza 3, oraz klikniesz dwa razy klawisz Q, powrócisz do trzymania noża w prawej ręce! Nie ma niestety bliższego perfekcji rozwiązania na tę chwilę Identyczny błąd pojawia się przy zmienianiu broni scrollem. Można tu zastosować to samo rozwiązanie co przy klawiszu Q
  4. Opis Funkcja bezpiecznie usuwa broń graczowi. Jako argumenty podajemy id gracza oraz id entity broni. Funkcja zwraca true jeśli broń została poprawnie usunięta, false jeśli nie została usunięta Stock stock bool SafeRemoveWeapon(int client, int weapon) { if (!IsValidEntity(weapon) || !IsValidEdict(weapon)) return false; if (!HasEntProp(weapon, Prop_Send, "m_hOwnerEntity")) return false; int iOwnerEntity = GetEntPropEnt(weapon, Prop_Send, "m_hOwnerEntity"); if (iOwnerEntity != client) SetEntPropEnt(weapon, Prop_Send, "m_hOwnerEntity", client); CS_DropWeapon(client, weapon, false); if (HasEntProp(weapon, Prop_Send, "m_hWeaponWorldModel")) { int iWorldModel = GetEntPropEnt(weapon, Prop_Send, "m_hWeaponWorldModel"); if (IsValidEdict(iWorldModel) && IsValidEntity(iWorldModel)) { if (!AcceptEntityInput(iWorldModel, "Kill")) return false; } } if (!AcceptEntityInput(weapon, "Kill")) { return false; } return true; } Źródło https://forums.alliedmods.net/archive/index.php/t-288614.html
  5. Melee: weapon_knife weapon_knife_t weapon_knifegg weapon_bayonet weapon_knife_butterfly weapon_knife_falchion weapon_knife_flip weapon_knife_gut weapon_knife_tactical weapon_knife_karambit weapon_knife_m9_bayonet weapon_knife_push weapon_knife_survival_bowie weapon_knife_ursus weapon_knife_gypsy_jackknife weapon_knife_stiletto weapon_knife_widowmaker weapon_axe weapon_spanner weapon_hammer weapon_fists Pistolety: weapon_glock weapon_usp_silencer weapon_p250 weapon_fiveseven weapon_cz75a weapon_deagle weapon_revolver Shotgun: weapon_nova weapon_xm1014 weapon_mag7 weapon_sawedoff SMG: weapon_mac10 weapon_mp7 weapon_mp9 weapon_ump45 weapon_mp5sd weapon_p90 weapon_bizon Karabiny: weapon_ak47 weapon_m4a1 weapon_m4a1_silencer weapon_sg556 weapon_aug weapon_ssg08 weapon_awp weapon_g3sg1 weapon_scar20 Karabiny maszynowe: weapon_m249 weapon_negev Granaty: weapon_molotov weapon_incgrenade weapon_decoy weapon_flashbang weapon_hegrenade weapon_smokegrenade weapon_tagrenade weapon_diversion weapon_firebomb weapon_frag_grenade weapon_snowball Medi-Shot: weapon_healthshot Item: item_kevlar item_assaultsuit item_heavyassaultsuit item_defuser item_nvg Eksplodujące: weapon_c4 weapon_breachcharge
  6. Nazwy enumów broni wyciągnięte z cstrike.inc. Co ciekawe, jeśli prześledzimy wszystkie te enumy kodem poniżej, nie wykryje nam wszystkich broni. Zapewne jest to spowodowane tym, że niektóre bronie są dostępne w danej grze a niektóre nie. Wynik kodu: Być może są to wszystkie bronie dostępne w CS:GO gdyż lista zgadza się do 53 indeksu WeaponID z tematem https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=300360

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...