Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'broni' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Kategorie

  • Error'y w kompilatorze
  • Warning'i w kompilatorze
  • Fatal error'y w kompilatorze

Forum

  • Go-Code.pl - Ogólne
    • Informacje
    • O serwisie
  • Sourcemod Scripting
    • Baza wiedzy
    • Masz problem?
    • Pytania na temat kodowania
  • Pluginy Sourcemod
    • Wszystko o pluginach
    • Duże modyfikacje
    • Dodatki
  • Konfiguracja serwera
    • Baza wiedzy
    • Pytania
    • Problemy
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
  • Hostingi serwerów & WWW
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Poza tematyką forum, OFF-TOPIC
    • Życie społeczności
    • Biznes
    • Zareklamuj swoją sieć/serwer
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Imię


Lokalizacja


Zawód


O mnie


Strona WWW

Znaleziono 15 wyników

  1. O pluginie : Plugin umożliwia kupno broni dla VIP'A np w CT vip może zakupić AK-47,Galilla czy SG553 i na odwrót VIP który jest w terrorystach może zakupić M4A1-s,M4A4 czy Auga. Plugin domyślnie jest na flagę "o" jeśli ktoś chciałby na inną niech sie wypowie pod tematem Komendy : sm_vipgun --> !vipgun sm_gun --> !gun Instalacja: Plik .smx: addons/sourcemod/plugins Download: Menu Broni dla vipa.smx Menu Broni dla vipa.sp
  2. Cześć, Chciałem napisać plugin dający do broni 200 pierwszorzędnej amunicji, ale kompletnie nie wiem jak to zrobić, gdyż GivePlayerAmmo() nie działa tak, jak myślałem, że będzie działać. W internecie jest to zrobione za pomocą funkcji SetEntProp(), ale kompletnie nie wiem jak ta funkcja działa i jak jej się używa. Jestem ambity i chcę się uczyć coraz to nowszych rzeczy w sourcepawnie, dlatego bardzo prosiłbym o wytłumaczenie mi co poszczególna linijka robi. Dodam, że na ten plugin możemy założyć, że amunicję będziemy otrzymywać po wpisaniu "!ammo" na czacie. Chciałbym osiągnąć taki efekt, jak na załączonym obrazku. (https://imgur.com/a/U83LzoS) #include <sourcemod> #include <sdktools> public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_ammo", GivingAmmo); } public Action GivingAmmo(int client, int args) { }
  3. Witam, Wczoraj siedziałem nad opracowaniem pewnego pluginu sporo czasu, ale nie wyszło mi to. Nie będę przytaczał całego pluginu, lub nawet części z niego, tylko podam przykład, który będzie podobny do sytuacji w moim pluginie. Załóżmy, że mamy plugin na dwie komendy: !awp i !ak. Gdy wpisze się !awp- do ręki gracza dawana jest broń AWP, tak samo w przypadku !ak - ak-47. Problem występuje w tym momencie, gdy mamy w rękach AWP, a wpiszemy !ak. Wtedy AWP zostaje w rękach, a ak upada obok na ziemię. Pytanie jest takie, czy istnieje polecenie, które usunie broń w pierwszego slota graczowi? (CS_DropWeapon nie działała mi, chociaż nie jestem pewien czy jej dobrze użyłem, Szukałem także na internecie poleceń, ale niewiele zrozumiałem). Może jest komenda do cs'a, którą trzeba wpisać do server.cfg, żeby nowa broń wyrzucała tą, którą trzymamy w rękach i zastępowała ją nową? Proszę o pomoc Dodam, że używam tej komendy do dawania broni: GivePlayerItem(client, "weapon_awp");
  4. Siemka, potrzebuje wsparca z racji że nie mam punktu zaczepienia jak sobie dodać do owego kodu blokowanie x broni do czasu gdy na serwerze nie zostanie przekroczona x graczy #include <sourcemod> #include <cstrike> #pragma semicolon 1 #pragma newdecls required int g_iAwp[3]; int g_iAug[3]; int g_iSsg[3]; public void OnPluginStart() { HookEvent("round_start", Event_RoundStart); } public Action Event_RoundStart(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { g_iAwp[0] = 0; g_iAug[0] = 0; g_iSsg[0] = 0; } public Action CS_OnBuyCommand(int client, const char[] weapon) { if (StrEqual(weapon, "awp")) { if (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT) { if (IsPlayerVIP(client)) { if (g_iAwp[0] >= 2) { PrintToChat(client, "\x01[\x04RESTRICT\x01] \x02W tej rundzie zostały osiągniety limit kupna \x01AWP"); return Plugin_Handled; } } else { if (g_iAwp[0] >= 1) { PrintToChat(client, "\x01[\x04RESTRICT\x01] \x02W tej rundzie zostały osiągniety limit kupna \x01AWP"); return Plugin_Handled; } } g_iAwp[0]++; } } if (StrEqual(weapon, "awp")) { if (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_T) { if (IsPlayerVIP(client)) { if (g_iAwp[0] >= 2) { PrintToChat(client, "\x01[\x04RESTRICT\x01] \x02W tej rundzie zostały osiągniety limit kupna \x01AWP"); return Plugin_Handled; } } else { if (g_iAwp[0] >= 1) { PrintToChat(client, "\x01[\x04RESTRICT\x01] \x02W tej rundzie zostały osiągniety limit kupna \x01AWP"); return Plugin_Handled; } } g_iAwp[0]++; } } if (StrEqual(weapon, "aug")) { if (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT) { if (IsPlayerVIP(client)) { if (g_iAug[0] >= 2) { PrintToChat(client, "\x01[\x04RESTRICT\x01] \x02W tej rundzie zostały osiągniety limit kupna \x01AUG'A"); return Plugin_Handled; } } else { if (g_iAug[0] >= 1) { PrintToChat(client, "\x01[\x04RESTRICT\x01] \x02W tej rundzie zostały osiągniety limit kupna \x01AUG'A"); return Plugin_Handled; } } g_iAug[0]++; } } if (StrEqual(weapon, "sg556")) { if (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_T) { if (IsPlayerVIP(client)) { if (g_iSsg[0] >= 2) { PrintToChat(client, "\x01[\x04RESTRICT\x01] \x02W tej rundzie zostały osiągniety limit kupna \x01SSG"); return Plugin_Handled; } } else { if (g_iSsg[0] >= 1) { PrintToChat(client, "\x01[\x04RESTRICT\x01] \x02W tej rundzie zostały osiągniety limit kupna \x01SSG"); return Plugin_Handled; } } g_iSsg[0]++; } } if (StrEqual(weapon, "scar20")) { PrintToChat(client, "\x01[\x04RESTRICT\x01] \x02Kupowanie tej broni jest zablokowane!"); return Plugin_Handled; } if (StrEqual(weapon, "g3sg1")) { PrintToChat(client, "\x01[\x04RESTRICT\x01] \x02Kupowanie tej broni jest zablokowane!"); return Plugin_Handled; } return Plugin_Continue; } stock bool IsPlayerVIP(int client) { if (GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_RESERVATION)return true; if (GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_ROOT)return true; return false; }
  5. Hej, jak ustawić awp tylko dla vipów i adminów?
  6. Opis: Stock pozwalający na zmianę ammo w danej broni. Minus jest taki, że ammo nie może przekroczyć limitu w drugim magazynku, który jest ustawiony w cvarze od amunicji ammo_X Spis Cvarów stock void SetAmmo(int weapon, int Ammo, int ReserveAmmo) { SetVariantInt(Ammo); AcceptEntityInput(weapon, "SetAmmoAmount"); SetVariantInt(ReserveAmmo); AcceptEntityInput(weapon, "SetReserveAmmoAmount"); }
  7. Melee: weapon_knife weapon_knife_t weapon_knifegg weapon_bayonet weapon_knife_butterfly weapon_knife_falchion weapon_knife_flip weapon_knife_gut weapon_knife_tactical weapon_knife_karambit weapon_knife_m9_bayonet weapon_knife_push weapon_knife_survival_bowie weapon_knife_ursus weapon_knife_gypsy_jackknife weapon_knife_stiletto weapon_knife_widowmaker weapon_axe weapon_spanner weapon_hammer weapon_fists weapon_knife_ghost weapon_knife_cord Pistolety: weapon_glock weapon_usp_silencer weapon_p250 weapon_fiveseven weapon_cz75a weapon_deagle weapon_revolver Shotgun: weapon_nova weapon_xm1014 weapon_mag7 weapon_sawedoff SMG: weapon_mac10 weapon_mp7 weapon_mp9 weapon_ump45 weapon_mp5sd weapon_p90 weapon_bizon Karabiny: weapon_ak47 weapon_m4a1 weapon_m4a1_silencer weapon_sg556 weapon_aug weapon_ssg08 weapon_awp weapon_g3sg1 weapon_scar20 Karabiny maszynowe: weapon_m249 weapon_negev Granaty: weapon_molotov weapon_incgrenade weapon_decoy weapon_flashbang weapon_hegrenade weapon_smokegrenade weapon_tagrenade weapon_diversion weapon_firebomb weapon_frag_grenade weapon_snowball Inne: weapon_healthshot weapon_bumpmine weapon_shield Item: item_kevlar item_assaultsuit item_heavyassaultsuit item_defuser item_nvg Eksplodujące: weapon_c4 weapon_breachcharge
  8. Witam mam prośbę i mały problem, przy użyciu tego pluginu zabiera całą broń i daje jakąś broń, ale np. przy użyciu VIP'a nie daje granatów z VIP'a Chcę żeby zabierało całą broń z mapy i dawało nóż i awp, bo w pluginie !ws dublują się noże i przy użyciu tego się nie dublują. Ale żeby granaty z VIP'a też dawało, a nie zabierało. Przy usunięciu client_removeallweapons.. działa wszystko, ale wtedy daje z mapy np. glocki,5-7,p250 itp., chyba że wypisać wszystkie spluwy z osobna i będzie działać 😄 #include <sourcemod> #include <smlib> ConVar g_cvEnablePlugin; ConVar g_cvDeleteMapWeapons; ConVar g_cvKnifeOnlyWarmup public Plugin myinfo = { name = "xxx", author = "xxx", description = "xxx", version = "xxx" }; public OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn); g_cvEnablePlugin = CreateConVar("sm_awponly_enableplugin", "1", "1 = Plugin enabled, 0 = Plugin disabled", FCVAR_NOTIFY); g_cvKnifeOnlyWarmup = CreateConVar("sm_awponly_warmupknifeonly", "0", "1 = Knife only in warmup, 0 = AWP + Knife in warmup", FCVAR_NOTIFY); g_cvDeleteMapWeapons = CreateConVar("sm_awponly_deletemapweapons", "1", "1 = Delete weapons placed on the map, 0 = Don't delete weapons placed on the map"); AutoExecConfig(true, "awponly"); } public void Event_PlayerSpawn(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { if(g_cvEnablePlugin.BoolValue) RequestFrame(SetWeapons, GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"))); } public void OnMapStart() { if(g_cvEnablePlugin.BoolValue && g_cvDeleteMapWeapons.BoolValue) ServerCommand("sm_cvar mp_weapons_allow_map_placed 0") } stock bool IsClientValid(int client) { if (client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && IsClientInGame(client) && !IsFakeClient(client)) return true; return false; } public void SetWeapons(int client) { if(IsClientValid(client)) { if(g_cvKnifeOnlyWarmup.BoolValue) { if(GameRules_GetProp("m_bWarmupPeriod") == 1) { Client_RemoveAllWeapons(client, "", true); GivePlayerItem(client, "weapon_xxx"); } } else { Client_RemoveAllWeapons(client, "", true); GivePlayerItem(client, "weapon_xxx"); GivePlayerItem(client, "weapon_xxx"); } } }
  9. Witajcie! Poszukuję pluginu, który automatycznie będzie na początku usuwał wszelkie pistole, a w dodatku nie będzie generował żadnego napisu typu "Nie możesz podnieść deagle" itp... Za wszelką chęć pomocy daję plusika 😄
  10. Czy jest możliwość zdefiniowania własnego modelu broni w ogólnym codzie ( https://go-code.pl/forum/31-codmod/ ) Chodzi że np chciałbym custom model dla MP7
  11. Siemka szukam pluginu albo coś na zmiane kwoty broni, na necie nie mogę jakoś znaleźć
  12. Szukam osoby która była by wstanie dodać customowe bronie do gunexpa oraz inna rzeczą więcej info dla chętnych Cena dogadamy się Steam : https://steamcommunity.com/id/sqower/
  13. Cześć! Za zmianę widoku broni z lewej na prawej i na odwrót odpowiada komenda cl_righthand. Ustawienie jej na wartość 1 powoduje trzymanie broni w prawej ręce, a wartość 0 powoduje trzymanie broni w lewej ręce. Jeśli chcemy by tylko nóż był trzymany w lewej ręce, musimy co zmianę broni zmieniać wartość tej komendy. Oto stosowne komendy: bind "1" "slot1; cl_righthand 1" bind "2" "slot2; cl_righthand 1" bind "3" "slot3; cl_righthand 0" bind "4" "slot4; cl_righthand 1" bind "5" "slot5; cl_righthand 1" bind "6" "slot6; cl_righthand 1" bind "7" "slot7; cl_righthand 1" bind "8" "slot8; cl_righthand 1" bind "9" "slot9; cl_righthand 1" Bindujemy każdy klawisz zmiany broni na wybranie domyślnej broni (klawisz 1 wybiera broń główną, czyli slot1, klawisz 2 pistolety, czyli slot2 i tak dalej), do tego dodajemy komendę cl_righthand, a na nożu ma ona wartość 0, dzięki czemu tylko nóż widzimy w lewej ręce. Skrypt ten nie w każdym wypadku działa poprawnie, ponieważ jeśli będziemy używać klawisza Q (komenda lastinv), który zmienia nam broń na ostanią jaką używaliśmy, nie będzie aktualizowała komendy cl_righthand. Więc jeśli trzymamy nóż i klikniemy Q, pojawi się nam ostatnia używana broń lecz w lewej ręce. Możemy to naprawić kolejną komendą: bind "q" "lastinv; cl_righthand 1" Lecz uwaga, takie komendy nie mają możliwości wykrycia jaką broń w danej chwili trzymasz! Jeśli trzymasz nóż po kliknięciu klawisza 3, oraz klikniesz dwa razy klawisz Q, powrócisz do trzymania noża w prawej ręce! Nie ma niestety bliższego perfekcji rozwiązania na tę chwilę Identyczny błąd pojawia się przy zmienianiu broni scrollem. Można tu zastosować to samo rozwiązanie co przy klawiszu Q
  14. Opis Funkcja bezpiecznie usuwa broń graczowi. Jako argumenty podajemy id gracza oraz id entity broni. Funkcja zwraca true jeśli broń została poprawnie usunięta, false jeśli nie została usunięta Stock stock bool SafeRemoveWeapon(int client, int weapon) { if (!IsValidEntity(weapon) || !IsValidEdict(weapon)) return false; if (!HasEntProp(weapon, Prop_Send, "m_hOwnerEntity")) return false; int iOwnerEntity = GetEntPropEnt(weapon, Prop_Send, "m_hOwnerEntity"); if (iOwnerEntity != client) SetEntPropEnt(weapon, Prop_Send, "m_hOwnerEntity", client); CS_DropWeapon(client, weapon, false); if (HasEntProp(weapon, Prop_Send, "m_hWeaponWorldModel")) { int iWorldModel = GetEntPropEnt(weapon, Prop_Send, "m_hWeaponWorldModel"); if (IsValidEdict(iWorldModel) && IsValidEntity(iWorldModel)) { if (!AcceptEntityInput(iWorldModel, "Kill")) return false; } } if (!AcceptEntityInput(weapon, "Kill")) { return false; } return true; } Źródło https://forums.alliedmods.net/archive/index.php/t-288614.html
  15. Nazwy enumów broni wyciągnięte z cstrike.inc. Co ciekawe, jeśli prześledzimy wszystkie te enumy kodem poniżej, nie wykryje nam wszystkich broni. Zapewne jest to spowodowane tym, że niektóre bronie są dostępne w danej grze a niektóre nie. Wynik kodu: Być może są to wszystkie bronie dostępne w CS:GO gdyż lista zgadza się do 53 indeksu WeaponID z tematem https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=300360
×
×
  • Dodaj nową pozycję...