Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'codmod' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Kategorie

  • Error'y w kompilatorze
  • Warning'i w kompilatorze
  • Fatal error'y w kompilatorze

Forum

  • Go-Code.pl - Ogólne
    • Informacje
    • O serwisie
  • Sourcemod Scripting
    • Baza wiedzy
    • Masz problem?
    • Pytania na temat kodowania
  • Pluginy Sourcemod
    • Wszystko o pluginach
    • Duże modyfikacje
    • Dodatki
  • Konfiguracja serwera
    • Baza wiedzy
    • Pytania
    • Problemy
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
  • Hostingi serwerów & WWW
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Poza tematyką forum, OFF-TOPIC
    • Życie społeczności
    • Biznes
    • Zareklamuj swoją sieć/serwer
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Imię


Lokalizacja


Zawód


O mnie


Strona WWW

Znaleziono 7 wyników

  1. Opis Jest to oczywiście znany Cod Mod napisany w 100% przeze mnie. Myślę, że jest on optymalniejszy niż pozostałe modyfikacje jakie można znaleźć. Rozwijanie paczki zostało zawieszone, gdyż serwer po prostu upadł, dlatego też kod nie zawsze jest najlepszy, jednak postanowiłem podzielić się z Wami tym, co udało mi się do tej pory napisać. Więcej niżej: - 20 klas zwykłych, 5 klas premium (kliknij, aby zobaczyć ich opis) - 56 perków (kliknij, aby zobaczyć ich opis) - klasy oraz perki poukładane są w menu wg. alfabetu, aby ułatwić poruszanie się w nim - system monet wstawiony w miejsce dolarów - umiejętności klas i perków napisane osobno, co pozwala na łatwą edycję oraz zmniejszenie ilości błędów wynikających z nakładających się umiejętności - standardowo użycie umiejętności klas pod E, umiejętności perków pod G - free level - prosty system cooldownów dla umiejętności wraz z efektem dźwiękowym przy ich odblokowaniu - system misji, 20 zadań podzielonych na 4 rozdziały - system klanów wraz z rangami, statystykami, wojnami oraz topką klanów - sklepik serwerowy z doświadczeniem, statystykami, extra itemami, trailami, sprayami - skrzynki wypadające z graczy - losowy kod do przepisania na czacie - daj/wymień perk wraz z blokadami - rynek z perkami - blokada perków dla danych klas - nocny exp - gotowy VIP (flaga custom 1) wraz z opisem - rozbudowane menu pomocy dla początkujących - nagroda dla TOP 3 graczy co mapę Wymagania - baza danych MySQL Komendy gracza sm_binds, sm_bindy - pomoc w bindach umiejętności sm_d, sm_drop - wyrzucenie perku sm_k, sm_klasa - wybór klasy sm_klasy - opis wszystkich klas sm_p, sm_perk - opis perku sm_perki - opis wszystkich perków sm_ranklvl - ranking poziomu sm_resetstat, sm_resetstats - reset statystyki sm_stats, sm_staty - menu rozdawania statystyk sm_top15lvl - top 15 poziomów sm_useitem, sm_useperk - użycie perku sm_useskill - użycie umiejętności klasy sm_sklep - otwiera sklepik sm_misje - otwiera menu misji sm_klan - otwiera menu klanów sm_daj - menu dawania perka sm_wymien - menu wymiany perka sm_bwymiane - blokada wymiany perkiem sm_rynek - rynek perków sm_vip - opis VIP'a sm_pomoc - menu pomocy Komendy admina cod_givecoins <nick> <amount> - dodaje monety graczowi cod_givelvl <nick> <amount> - dodaje poziom do aktualnej klasy gracza cod_givexp <nick> <amount> - dodaje doświadczenie do aktualnej klasy gracza cod_setcoins <nick> <amount> - ustawia monety graczowi cod_setlvl <nick> <amount> - ustawia poziom aktualnej klasy gracza cod_setperk <nick> <perk name> [perk value] - ustawia perk graczowi cod_setxp <nick> <amount> - ustawia doświadczenie aktualnej klasy gracza Galeria Download https://github.com/d0naciak/SM-Call-Of-Duty-Mod/releases Instrukcję instalacji można znaleźć w środku
  2. [Opis] Udostępniam niepublikowaną dotychczas wersje nowego cod moda napisanego pod grę cs:go. Modyfikacja napisana została stosunkowo dawno dlatego, też kod mógłby zostać napisany gdzie nie gdzie trochę lepiej jednak ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolony z końcowego efektu. Paczka dostępna do tej pory była wyłącznie w wersji płatnej dlatego pragnę serdecznie podziękować tym którzy ją nabyli, wspierając w ten sposób mnie na przestrzeni tych paru lat. Modyfikacja znana z czasów ery cs 1.6, polega na wybieraniu klas, zdobywaniu doświadczenia, poziomów za które otrzymujemy punkty statusu. W załączniku znajduje się silnik, 14 klas oraz 25 itemów. Różnice między nowym silnikiem a starym? - W nowym silniku rozbite zostały klasy, perki czy inne dodatki na osobne pluginy dzięki czemu nie musimy już babrać się w jednym długim kodzie by coś zmienić, jest to spora wygoda. Dzięki takiemu zastosowaniu o wiele łatwiej znajdziemy również ewentualny błąd jaki popełniliśmy przy edycji moda. - Wprowadzona została znacznie obszerniejsza konfiguracja dzięki której zmienimy ilość wymaganego doświadczenia do nowego poziomu, wszystkie limity, wyłączymy wytrzymałość perków itp. - Zmiany nie ominęły również zapisu modyfikacji, ten został poprawiony w taki sposób by nie nadpisywał już danych a je sumował - w praktyce oznacza to, że pojedyncza utrata naszych danych już nigdy nie nastąpi. [konfiguracja] Standardowa. Większość zmian w konfiguracji przeprowadzisz w /cfg/sourcemod/codmod.cfg. By podłączyć zapis dopisujemy do databases.cfg poniższe dane a następnie uzupełniamy w prawidłowy sposób. "codmod_lvl_sql" { "driver" "mysql" "host" "host" // adres bazy mysql "database" "db" // database bazy mysql "user" "login" // login uzytkownika do bazy mysql "pass" "haslo" // haslo uzytkownika do bazy mysql } [cvary] [natywy] [inne] Proszę o nie kopiowanie tematu na inne fora bez mojej zgody. [download] COD MW2.rar
  3. Opis: Plugin wyświetla przed nickiem nazwę klasy oraz jej level podczas pisania wiadomości na chacie. Instalacja: Plik .smx wrzucamy do: addons/sourcemod/plugins/ Plik .sp wrzucamy do: addons/sourcemod/scripting/ Kod: Wersja do SimpleChatProcessor (https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1820365) Wersja Chat-Processor (https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=286913) Download: Wersja Chat-Processor.rar Wersja SimpleChatProcessor.rar
  4. Witam. Poszukuje osoby, która zna się i umie stworzyć paczkę plików pod csgo tryb codmod. Interesuje mnie innowacja, najlepiej autorskie rzeczy lub przerobione. Dokładniej mówiąc chodzi mi o CodMod'a do csgo, który by zawierał: - Wszystko co jest potrzebne do funkcjonowania serwera. - Dobrze zrobiona optymalizacja plików. - Profesjonalne wykończenia (rozbudowane pliki) m.in klasy/perki/sklep itp - Klany(Drużyny), system ekonomii - zarobków punktów/monet dla skarbca klanu, gdzie jak uzbierają daną ilość mogą sobie zakupić boosty np: więcej expa na określony czas / wspomagacze.. itd. Poszukuje programisty, który współpracowałby ze mną, tzn aby cały czas udoskonalał serwer jak i rozbudowywał co jakiś czas kilka rzeczy lub dodawał coś nowego. Możliwość zapłaty PayPal / Przelew Kontakt do mnie: Discord: veeom#5769 Steam link do profilu: https://steamcommunity.com/id/DreamVisuals/ Facebook: https://www.facebook.com/liqu.kwiecinski
  5. Witam. Staram się dodać monety do silnika Cod by Linux... Dodałem include <money> na początku oraz dodałem do swojego kodu hud linijkę getmoney(client) niestety po wrzuceniu pluginu na server nie ma hud ani wyboru klasy podaję kod w którym dodaję do hud monety public Action:PokazInformacje(Handle:timer, any:client) { if(!IsValidClient(client)) return; char sBuffer[512]; if(IsPlayerAlive(client)) { Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "[Klasa: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[client]]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Doświadczenie: %d]", sBuffer, doswiadczenie_gracza[client]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Level: %d]", sBuffer, poziom_gracza[client]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Item: %s]", sBuffer, nazwy_itemow[item_gracza[client]]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Wytrzymałość: %d]", sBuffer, wytrzymalosc_itemu_gracza[client]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Monety: %d]", sBuffer, GetMoney(client)); } else { new spect = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iObserverMode"); if(spect == 4 || spect == 5) { new target = GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hObserverTarget"); if(target != -1 && IsValidClient(target)) { Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "[Klasa: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[target]]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Doświadczenie: %d]", sBuffer, doswiadczenie_gracza[target]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Level: %d]", sBuffer, poziom_gracza[target]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Item: %s]", sBuffer, nazwy_itemow[item_gracza[target]]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Wytrzymałość: %d]", sBuffer, wytrzymalosc_itemu_gracza[target]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Monety: %d]", sBuffer, GetMoney(client)); } } } SetHudTextParams(0.4, 0.10, 1.0, 255, 0, 20, 255, 0, 10.0, 0.0, 0.0); ShowSyncHudText(client, g_hHud, sBuffer); hud_task[client] = CreateTimer(0.5, PokazInformacje, client, TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE); }
  6. Witam wszystkich czytających jak i tych którzy będą Mi pomagać w zrozumieniu tego i naprawy. Więc wziąłem się za mała edycję silnika i pierwsze pytanie jaki Mi się nasuwa to czemu jako klasa brak mam dziwnie dużą kondycję a po wybraniu klasy jakąś dziwną grawitację. Drugie pytanie jak dodać tutaj wyrównanie lvl czyli mamy np serwer "On" osoby grające mają już np 300 lvl i nowy gracz żeby na start dostał np 10% średniego lvl na serwerze. I trzecie pytanko jak dodać tak zwana tabelkę expa, chyba że już takie coś istnieje to niech ktoś Mnie oświeci bo nie mogłem tego znaleźć w silniku. Jeżeli złym dziale napisałem temat to proszę o jego przeniesienie, a co do samego tematu to proszę nie zamykać go przez tydzień chyba że zgłoszę że więcej pytań nie mam. Z góry dziękuję i oczywiście za pomoc łapkę dam ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...