Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'csgo'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Errors in compiler
  • Warnings in compiler
  • Fatal errors in compiler

Forums

  • Go-Code.pl - Ogólne
    • Informacje
    • O serwisie
  • Sourcemod Scripting
    • Baza wiedzy
    • Masz problem?
    • Pytania na temat kodowania
  • Pluginy Sourcemod
    • Wszystko o pluginach
    • Duże modyfikacje
    • Dodatki
  • Konfiguracja serwera
    • Baza wiedzy
    • Pytania
    • Problemy
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
    • Społeczność
  • Hostingi serwerów
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Poza tematyką forum, OFF-TOPIC
    • Życie społeczności
    • Biznes
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


Name


Location


Profession


O mnie

Found 64 results

  1. AS Deathrun Queue Prosta kolejka na serwer typu Deathrun, która gwarantuje, że tt będzie walczyć tylko z jednym ct na raz. Natywy Plugin zawiera natywy pozwalające na pobranie id gracza po pozycji w kolejce lub odwrotnie, to znaczy pozycję w kolejce po id. Github AS_Deathrun_Queue.smx AS_Deathrun_Queue.sp as_dr_queue.inc
  2. Opis Jest to oczywiście znany Cod Mod napisany w 100% przeze mnie. Myślę, że jest on optymalniejszy niż pozostałe modyfikacje jakie można znaleźć. Rozwijanie paczki zostało zawieszone, gdyż serwer po prostu upadł, dlatego też kod nie zawsze jest najlepszy, jednak postanowiłem podzielić się z Wami tym, co udało mi się do tej pory napisać. Więcej niżej: - 20 klas zwykłych, 5 klas premium (kliknij, aby zobaczyć ich opis) - 56 perków (kliknij, aby zobaczyć ich opis) - klasy oraz perki poukładane są w menu wg. alfabetu, aby ułatwić poruszanie się w nim - system monet wstawiony w miejsce dolarów - umiejętności klas i perków napisane osobno, co pozwala na łatwą edycję oraz zmniejszenie ilości błędów wynikających z nakładających się umiejętności - standardowo użycie umiejętności klas pod E, umiejętności perków pod G - free level - prosty system cooldownów dla umiejętności wraz z efektem dźwiękowym przy ich odblokowaniu - system misji, 20 zadań podzielonych na 4 rozdziały - system klanów wraz z rangami, statystykami, wojnami oraz topką klanów - sklepik serwerowy z doświadczeniem, statystykami, extra itemami, trailami, sprayami - skrzynki wypadające z graczy - losowy kod do przepisania na czacie - daj/wymień perk wraz z blokadami - rynek z perkami - blokada perków dla danych klas - nocny exp - gotowy VIP (flaga custom 1) wraz z opisem - rozbudowane menu pomocy dla początkujących - nagroda dla TOP 3 graczy co mapę Wymagania - baza danych MySQL Komendy gracza sm_binds, sm_bindy - pomoc w bindach umiejętności sm_d, sm_drop - wyrzucenie perku sm_k, sm_klasa - wybór klasy sm_klasy - opis wszystkich klas sm_p, sm_perk - opis perku sm_perki - opis wszystkich perków sm_ranklvl - ranking poziomu sm_resetstat, sm_resetstats - reset statystyki sm_stats, sm_staty - menu rozdawania statystyk sm_top15lvl - top 15 poziomów sm_useitem, sm_useperk - użycie perku sm_useskill - użycie umiejętności klasy sm_sklep - otwiera sklepik sm_misje - otwiera menu misji sm_klan - otwiera menu klanów sm_daj - menu dawania perka sm_wymien - menu wymiany perka sm_bwymiane - blokada wymiany perkiem sm_rynek - rynek perków sm_vip - opis VIP'a sm_pomoc - menu pomocy Komendy admina cod_givecoins <nick> <amount> - dodaje monety graczowi cod_givelvl <nick> <amount> - dodaje poziom do aktualnej klasy gracza cod_givexp <nick> <amount> - dodaje doświadczenie do aktualnej klasy gracza cod_setcoins <nick> <amount> - ustawia monety graczowi cod_setlvl <nick> <amount> - ustawia poziom aktualnej klasy gracza cod_setperk <nick> <perk name> [perk value] - ustawia perk graczowi cod_setxp <nick> <amount> - ustawia doświadczenie aktualnej klasy gracza Galeria Download https://github.com/d0naciak/SM-Call-Of-Duty-Mod/releases Instrukcję instalacji można znaleźć w środku
  3. O Pluginie: Plugin dodaje na serwer rangi. Komendy: sm_rangi - Menu rang Konfiguracja: Download Ranks_BF2.sp
  4. O Pluginie: Plugin jest w wersji BETA, więc mogą występować jakieś błędy. Plugin wprowadza na serwer RPG Mod, który jest przystosowany pod serwery typu BB (BaseBuilder). Komendy: !guns - Menu broni !reset - Resetowanie punktów !rpg - Główne Menu Instalacja: Plik .smx wrzucamy do: addons/sourcemod/plugins/ Ulepszenia: Download: RPGmod_Core.smx bb_rpg_mod.rar Dodatkowe Informacje: Jestem otwarty na propozycje, które umożliwią rozbudowanie pluginu.
  5. W poradniku podlinkowanym wyżej, znajdziecie informacje na temat samego tłumaczenia, niejako wykorzystywania już gotowych plików *.phrases.txt znajdujących się w folderze addons/sourcemod/translations/ Ja chciałbym zwrócić uwagę na problem od strony kodowania. Jak umieścić tłumaczenie w pluginie, jak doprowadzić do tego, by plugin wczytał nam plik z tłumaczeniem, który mu przygotujemy? Jak zakodować różne komunikaty, z różnymi zmiennymi? Sprawdźmy to! (xd) Całość omówimy na przykładzie pluginu, który losuje dwie osoby na mapkę i daje im flagę "a". No i OK. Zacznijmy od początku. 1. Poinformuj plugin o pliku z tłumaczeniem. W tym celu w funkcji startupu pluginu (OnPluginStart) należy załadować translacje. Użyjemy do tego funkcji LoadTranslations. W naszym przypadku będzie to wyglądało w ten sposób : public void OnPluginStart() { LoadTranslations("free-vip.phrases"); } 2. Napisz funkcję wyświetlającą tekst pobierany z pliku *.phrases.txt Pierwszym i jednocześnie dość istotnym krokiem w tym miejscu będzie zdanie sobie sprawy, że istnieją dwie możliwości zaimplementowania tłumaczenia w kodzie. %t - użyjemy, gdy wyświetlany tekst będzie bezpośrednio do gracza, przykładowo przez funkcję PrintToChat. %T - tego dziada użyjemy, gdy funkcja nie będzie bezpośrednio kierowana do gracza, a do serwera, zatem PrintToServer, LogMessage czy Format zawierający tłumaczenie musi być napisany w tej formie. Ważnym jest, żeby zaznaczyć w kodzie, jakiego języka mamy użyć do translacji. LANG_SERVER - funkcja użyje języka serwera. client(indeks klienta) - w wypadku, gdybyśmy używali przykładowo funkcji Format w celu podstawienia stringa do nazwy menu, funkcja użyje języka klienta. W naszym przykładzie skupimy się na funkcji PrintToChat, bo występuje ona dwa razy, i jako jedyna wyświetla tekst. Jak widać, pierwsza funkcja najpierw wyświetli zdefiniowany na początku pluginu prefiks, potem tekst i dwie zmienne. %N odpowiada za nazwę klienta, którego ID podaliśmy w argumentach za prefiksem. Druga funkcja wyświetli tylko prefiks i tekst. Jako, że prefiks jest zdefiniowany i jest stały, pominiemy go w tłumaczeniu. 3. Stwórz plik z tłumaczeniem Na tym etapie zajmiemy się stworzeniem pliku tekstowego, którego nazwa będzie odpowiadała tej, którą zaznaczyliśmy w naszym pluginie na jego początku. Zatem - tworzymy plik free-vip.phrases.txt, a w nim: "Phrases" //ZAWSZE "Phrases"! { "Gratulacje" { "#format" "{1:N},{2:N}" //ustalamy w odpowiedniej kolejności typy zmiennych, które implementujemy w argumentach funkcji wyświetlającej tekst "en" "Congratz! This map VIP players are: {1} and {2}!" //tłumaczenie dla języka angielskiego "pl" "Gratulacje! VIP'ami na tej mapie zostali: {1} oraz {2}!" //tłumaczenie dla języka polskiego } "Losowanie odroczone" { //tutaj nie trzeba nic formatować, bo nie mamy żadnych zmiennych, więc przechodzimy od razu do tłumaczeń "en" "The draw of 2 free VIPs will be denied. The attempt will be renewed in 20 seconds!" //tłumaczenie dla języka angielskiego "pl" "Losowanie 2 darmowych VIP'ów nie może się teraz odbyć. Próba zostanie ponowiona za 20 sekund!" //tłumaczenie dla języka polskiego } } Plik należy umieścić w folderze addons/sourcemod/translations/ Inne typy zmiennych w "#format" : {1:d},{2:x},{3:f},{4:s},{5:c},{6:t} d lub i : wyświetli liczbę, cyfrę x : wyświetli zmienną w systemie szesnastkowym f : wyświetli zmienną typu float s : wyświetli zmienną typu string c : wyświetli jeden znak (UTF-8) t : służy do załączania kolejnej translacji
  6. Witam stworzyłem serwer na SteamCMD, ja mogę się połączyć z serwerem, a moi koledzy nie mogą. Wie ktoś jak zrobić by mogli się połączyć z serwerem?
  7. Witam. Poszukuje osoby, która zna się i umie stworzyć paczkę plików pod csgo tryb codmod. Interesuje mnie innowacja, najlepiej autorskie rzeczy lub przerobione. Dokładniej mówiąc chodzi mi o CodMod'a do csgo, który by zawierał: - Wszystko co jest potrzebne do funkcjonowania serwera. - Dobrze zrobiona optymalizacja plików. - Profesjonalne wykończenia (rozbudowane pliki) m.in klasy/perki/sklep itp - Klany(Drużyny), system ekonomii - zarobków punktów/monet dla skarbca klanu, gdzie jak uzbierają daną ilość mogą sobie zakupić boosty np: więcej expa na określony czas / wspomagacze.. itd. Poszukuje programisty, który współpracowałby ze mną, tzn aby cały czas udoskonalał serwer jak i rozbudowywał co jakiś czas kilka rzeczy lub dodawał coś nowego. Możliwość zapłaty PayPal / Przelew Kontakt do mnie: Discord: veeom#5769 Steam link do profilu: https://steamcommunity.com/id/DreamVisuals/ Facebook: https://www.facebook.com/liqu.kwiecinski
  8. Cześć, Ostatnio zauważyłem, że grając na moich arenach wywala całego cs'a. Zawsze w error logach widzę ten błąd: [SM] Fatal error encountered parsing translation file "esp.phrases.txt" Tak jak pisałem kiedyś, dopiero się uczę wszystkiego, dlatego nie wiem co z tym zrobić. Wiem tylko tyle, że jest to jakieś tłumaczenie, z którym jest coś nie tak.
  9. Korzystając ze strony CSGO Models i pobierając z niej skiny zauważyłem, że składają się one z wielu pomniejszych plików, których pobieranie muszę wymuszać graczom przez AddFilesToDownloadsTable. Z racji, iż jest to strasznie upierdliwe zadanie (szukanie wszystkich ścieżek), można na serwer wgrać plugin, który będzie pobierał całą zawartość folderu. Ja jednak stwierdziłem, że napiszę prosty skrypcik, który wszystkie ścieżki będzie rekurencyjnie pobierał i wypluwał ładny wynik, który po prostu kopiuj/wklejam do OnMapStart Jest to skrypt pythonowy, który działa najzwyczajniej w świecie tak, że rekurencyjnie przeszukuje wszystkie foldery w lokalizacji w której obecnie się znajduje i wypisuje ich pełną ścieżkę, dodając potrzebne przedrostki 'AddFiles.......' Step by step: 1. Utwórz sobie na pulpicie nowy folder o dowolnej nazwie i wrzuć do niego skrypt oraz foldery 'models' i 'materials' ze strony CSGO Models, lub dowolnej innej, której modele mają mnóstwo pomniejszych plików 2. Wejdź do folderu i odpal skrypt 3. Skopiuj wynik 4. elo Przykładowo, przeprowadzając tę procedurę na tym modelu otrzymałem następujący wydruk z konsoli: run.py
  10. Opis: Po X rundach losuje osobę, która dostanie darmowego vipa do końca mapy. Możemy ustawić od ilu graczy od której rundy. Możemy również dać większą szansę graczom, którzy posiadają daną nazwę w nicku (wszystko zmieniamy w cvarach). Możemy również dać daną flagę. KOD: W razie błędów standardowo napisz o tym w komentarzu. ADEPT_LosowyVIP.sp
  11. Witajcie, Szukam lub zlecę ogarnięcie pluginu na naklejki do broni ktoś coś wie na ten temat czy jest to gdzieś dostępne ?
  12. O Pluginie: Plugin wyświetla reklamy na chacie. Plugin korzysta z "multicolors", więc można używać tagów z tej biblioteki tzn. {darkred}, {lime} itd. . Instalacja: Plik .smx wrzucamy do addons/sourcemod/plugins/ Plik .sp wrzucamy do addons/sourcemod/scripting/ Plik .cfg wrzucamy do addons/sourcemod/configs/ Kod Pluginu: Przykładowy plik konfiguracyjny: Download: Advertisements.sp Advertisements.cfg Advertisements.smx Biblioteka multicolors:
  13. Witam Mam takie pytanko... Czy da się wyłączyć cień rzucany przez gracza? jeśli tak to jak?
  14. Łatwy sposób na testowanie pluginów 1. Przechodzimy do folderu gdzie mamy zainstalowany steam 2. Przechodzimy steamapps/sourcemods/ 3. Wrzucamy zawartość załącznika CSGO + SM.7z do /sourcemods/ 4. Wgrywamy tam najpierw Metamoda potem Sourcemoda (tutaj tutorial na ten temat) 5. Uruchamiamy ponownie Steam 6. Wchodzimy do biblioteki gier 7. Ustawiamy dla gry "CSGO + SM" w parametrach startowych -insecure 8. Końcowy układ folderów powinien wyglądać tak: Dzięki temu mamy "osobną" grę CS:GO gdzie możemy testować pluginy LOKALNIE UWAGA Byłoby miło całej ekipie GO-Code.pl jeśli skorzystasz z CSGO + SM by GO-Code.pl.7z zamiast podanego wyżej CSGO + SM. Ta paczka zawiera reklamę naszego forum i za każdym razem gdy będziesz testował pluginy dasz znać znajomym o naszym forum (ponieważ gra nazywa się "CSGO + SM by GO-Code.pl" zamiast samego "CSGO + SM") UWAGA2 Ten poradnik jest skopiowany słowo w słowo z tego postu napisanego przez @mastah7991 za jego pozwoleniem. Uznałem że jest to na tyle wygodny sposób że zasługuje on na osobny temat
  15. Ktoś wytłumaczy jak robić te strefy rushu, nowe strefy na mapach typu aim/awp ? https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=152898 Nie mogę tego zrozumieć
  16. Gothei

    SkinMod do CSGO

    Szukam osoby, która byłaby w stanie zrobić dla mnie skinmoda na serwer do csgo. Coś na zasadzie go moda w 1.6. Kontakt: https://steamcommunity.com/id/GOTHEI Cena: do ustalenia
  17. Melee: weapon_knife weapon_knife_t weapon_knifegg weapon_bayonet weapon_knife_butterfly weapon_knife_falchion weapon_knife_flip weapon_knife_gut weapon_knife_tactical weapon_knife_karambit weapon_knife_m9_bayonet weapon_knife_push weapon_knife_survival_bowie weapon_knife_ursus weapon_knife_gypsy_jackknife weapon_knife_stiletto weapon_knife_widowmaker weapon_axe weapon_spanner weapon_hammer weapon_fists weapon_knife_ghost weapon_knife_cord Pistolety: weapon_glock weapon_usp_silencer weapon_p250 weapon_fiveseven weapon_cz75a weapon_deagle weapon_revolver Shotgun: weapon_nova weapon_xm1014 weapon_mag7 weapon_sawedoff SMG: weapon_mac10 weapon_mp7 weapon_mp9 weapon_ump45 weapon_mp5sd weapon_p90 weapon_bizon Karabiny: weapon_ak47 weapon_m4a1 weapon_m4a1_silencer weapon_sg556 weapon_aug weapon_ssg08 weapon_awp weapon_g3sg1 weapon_scar20 Karabiny maszynowe: weapon_m249 weapon_negev Granaty: weapon_molotov weapon_incgrenade weapon_decoy weapon_flashbang weapon_hegrenade weapon_smokegrenade weapon_tagrenade weapon_diversion weapon_firebomb weapon_frag_grenade weapon_snowball Inne: weapon_healthshot weapon_bumpmine weapon_shield Item: item_kevlar item_assaultsuit item_heavyassaultsuit item_defuser item_nvg Eksplodujące: weapon_c4 weapon_breachcharge
  18. Witam Mam na sprzedasz serwer csgo. Serwer posiada 20 slotow 64tick i typ ffa oraz 15 pln na koncie. Statystyka serwera : http://prntscr.com/pxug1c Zainteresowanych zapraszam pw na forum.
  19. O Pluginie: Plugin zabiera na koniec rundy nóż gracza aby uniknąć sytuacji opisanej w tym temacie: Kod: Instalacja: Plik .smx wrzucamy do: addons/sourcemod/plugins/ Plik .sp wrzucamy do: addons/sourcemod/scripting/ Download: KnifeFix.smx KnifeFix.sp Include potrzebny do kompilacji pliku: smlib.inc
  20. Witam, mam na sprzedaż autorską modyfikację CSGO Rank&Coins System. Krótki opis pluginu. Na serwerze otrzymujemy rangi od silvera 1 do global elite zależnie od ilości zdobytych punktów. Również możemy sobie wybrać odznakę (coin), która widnieje w tabeli tak samo, jak rangi. Plugin ma zapis MYSQL. Konfiguracja pluginu (cvary). Istnieje darmowa wersja pluginu, czyli ruskie levelsranks. Czym się różni moja wersja od ruskiej wersji pluginu? Plugin jest bieżąco aktualizowany. Plugin nie laguje serwera (nie skacze VAR). Plugin jest bardzo rozbudowany w jak najmniejszą ilość kodu, trzeba dbać o estetykę ?, cały czas kod jest ulepszany by był aktualny z najnowszymi "standardami SM”, dokładniej chodzi o to, że używam najnowszych funkcji zamiast tych starych np. ze starej składni. Klient ma na zawsze aktualizację, chyba że złamie warunki umowy. Plugin jest napisany w taki sposób by kod w pluginie był zrozumiały dla każdego, najprościej jak się da, oraz najwydajniej. Co plugin w sobie ma? Mnóstwo eventów, za które dostajemy punkty między innymi. Zabójstwo Headshot Bomba podłożona/Rozbrojona Wygrana Runda/Przegrana runda MVP Player Zabójstwo z noża Możliwość straty punktów, czyli jak zginiemy to odejmuje nam punkty, jak zabijemy dodaje, tak samo z większością eventów. Możliwość wyłączenia opcji tracenia punktów. Możliwość włączenia wymogów np. Minimalna ilość graczy by punktacja zaczęła działać. Zaawansowany system VIP, za eventy dostaje więcej punktów oraz mniej ich traci, wszystkie odznaki od razu odblokowane. Możliwość ustawienia poprzez cvar czy odznaki mają działać na zasadzie wymaganej rangi do odblokowania poziomu odznak, czy dostępne dla wszystkich graczy każda odznaka. Ranga oraz odznaka ukazują się w tabeli po TAB. Zaawansowany panel administratora flaga "z", dzięki czemu możemy zarządzać graczami, zresetować wszystkim rangi i punkty, taka czystka jakby to powiedzieć, i tak dalej i tak dalej. Flagę vipa zmieniamy sobie w cvarze, domyślnie jest to flaga "o" czyli ADMFLAG_CUSTOM1. I wiele więcej... Kilka screenshotów z gry Fajne overlaye dla graczy oraz dźwięk awansu. W moim pluginie nie znajdziesz żadnego ukrytego kodu, nie ma w nim ukrytej żadnej licencji ani zdalnego dostępu. Wraz z zakupem otrzymujesz również plik źródłowy (.sp), który masz w paczce pluginu. Plugin można w łatwy sposób połączyć z innymi pluginami wykorzystując bibiotekę .inc (Nativy) Np. punkty pod sklepsms. Cena: 80 PLN (Wraz ze stroną "WWW") A BEZ ODEJMIJ SOBIE 10 ZŁ. Metody płatności: PayPal / Przelew Current plugin release: 4.0.5 version (FINAL!!!). Kontakt: https://steamcommunity.com/id/mesharskyh2k GG: 53652134 PW forum.
  21. opis; Witam sprzedam serwer Cs Go Hide and Seek 64Tr na hostingu Pukawka.pl cena;300zł Płatność: Przelew/PSC/Paypal kontakt: fb- https://www.facebook.com/SkillHide-586766574865085/ steam- https://steamcommunity.com/id/19932609/ ip serwera-145.239.237.105:27080
  22. Witam serwer do gry CS:GO rozkrecony arenke Najważniejsze jest to, aby ludzie na nim grali, a nie sam pusty serwer. Cena do uzgodnienia. kontakt pisac discord shoves#9202
  23. Witam, chciałbym się dowiedzieć czy można kogoś wyłączyć z rozgrywki. Chodzi mi o to że na niektórych serwerach surf+rpg możesz powrócić do życia po śmierci z samym nożem lecz nie możesz ich zranić oraz inni cię nie widzą. Jak wygląda taki plugin czy też jaka funkcja jest do tego używana. Mnie by ciekawiła funkcja dzięki której byś się mógł znów pojawić ale tak żeby inni ciebie widzieli. Jest mi to potrzebne do zrobienia specjalnego pluginu. Za odpowiedzi z góry dziękuję ?
  24. 1. FastDL Strona użyta w filmie: https://www.000webhost.com/ Komendy: sv_allowdownload 1 sv_allowupload 1 sv_downloadurl "TWOJ URL" Hint: nie każdy plik wrzucony na FastDL będzie się pobierał graczom! Przed nagrywaniem stworzyłem prosty plugin, który wymusił download plików które wystąpiły w filmie. Bzip2 download: http://gnuwin32.sourceforge.net/packages/bzip2.htm 2. Mapy steam workshop API key wygenerujemy tutaj: https://steamcommunity.com/dev/revokekey Polecenie startowe: -authkey <NASZ KOD> Wgranie mapy: host_workshop_map <ID MAPY (znajdziecie w linku jak pokazane na filmie)> Aktualnie wgrane mapy: maps workshop Mapę dodajemy do mapcycle.txt, maplist.txt, adminmenu_maplist.ini, ewentualnie plik z mapchoosera 3. RCON Wprowadzenie hasła: rcon_password <NASZE HASŁO> wykonywanie poleceń serwerowych: rcon BLABLABLA
×
×
  • Create New...