Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

Search the Community

Showing results for tags 'csgo'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Nasze Sprawy
    • Nowości
    • Dyskusje
    • Propozycje
    • Przywitaj się!
  • Sourcemod Scripting
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania na temat kodowania
    • Problem z kodem pluginu
    • Prośby o przerobienie pluginu
    • Gotowe funkcje
    • Koduj z Magnetem
  • Konfiguracja pluginów
    • Artykuły, poradniki i tutoriale
    • Szukam pluginu
    • Duże modyfikacje
    • Zbiór pluginów
    • Extensions
    • Gotowe paczki serwerowe
  • Konfiguracja serwera
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
    • Ochrona
    • Metamod
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
    • Pliki
    • Wasza twórczość
    • Publikacje serwerów
  • Hostingi serwerów
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Plac zabaw
    • Luźne rozmowy
    • Szukam ekipy
    • Rynek
    • Opinie o ludziach
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


O mnie

Found 44 results

  1. O Pluginie: Plugin zabiera na koniec rundy nóż gracza aby uniknąć sytuacji opisanej w tym temacie: Kod: Instalacja: Plik .smx wrzucamy do: addons/sourcemod/plugins/ Plik .sp wrzucamy do: addons/sourcemod/scripting/ Download: KnifeFix.smx KnifeFix.sp Include potrzebny do kompilacji pliku: smlib.inc
  2. O Pluginie: Plugin jest w wersji BETA, więc mogą występować jakieś błędy. Plugin wprowadza na serwer RPG Mod, który jest przystosowany pod serwery typu BB (BaseBuilder). Komendy: !guns - Menu broni !reset - Resetowanie punktów !rpg - Główne Menu Instalacja: Plik .smx wrzucamy do: addons/sourcemod/plugins/ Ulepszenia: Download: RPGmod_Core.smx bb_rpg_mod.rar Dodatkowe Informacje: Jestem otwarty na propozycje, które umożliwią rozbudowanie pluginu.
  3. O Pluginie: Plugin wyświetla reklamy na chacie. Plugin korzysta z "multicolors", więc można używać tagów z tej biblioteki tzn. {darkred}, {lime} itd. . Instalacja: Plik .smx wrzucamy do addons/sourcemod/plugins/ Plik .sp wrzucamy do addons/sourcemod/scripting/ Plik .cfg wrzucamy do addons/sourcemod/configs/ Kod Pluginu: Przykładowy plik konfiguracyjny: Download: Advertisements.sp Advertisements.cfg Advertisements.smx Biblioteka multicolors:
  4. ktoś coś? chodzi tylko o sklep ct, wczoraj działał, ale działał w taki sposób, że kupywało się rzeczy "TT" zombie mimo, że pokazywało rzeczy CT Golden ak itp
  5. Przed tłumaczeniem sprawdź czy plugin nie ma pliku *.phrases.txt odpowiadającego za tłumaczenie tekstów. Poradnik na temat tłumaczenia w pliku phrases.txt znajdziesz tutaj. W przypadku, gdy plugin nie posiada tego pliku, a wyświetla graczowi jakieś informacje, będzie go trzeba przetłumaczyć. Można to zrobić na dwa sposoby. Pierwszy, którego tutaj nie omówię, to przerobienie pluginu tak, by korzystał z pliku phrases.txt. Drugi, to na sztywno zmienienie fraz wyświetlanych w innym języku na frazy w naszym języku. 1. Plugin Informacje o Serwerze. Linia 24: CPrintToChat(client, "{darkred}Server name :{default} %s", sBuffer) Linia 37: CPrintToChat(client, "{darkred}Server IP: {default}%d.%d.%d.%d:%d", pieces[0], pieces[1], pieces[2], pieces[3], port) Linia 72: CPrintToChat(client, "{DarkRed}Timeleft:{default} %s", sBuffer) Interesują nas zaznaczone na kolorowo frazy zamieszczone w cytacie. Wynik końcowy będzie następujący: Linia 24: CPrintToChat(client, "{darkred}Nazwa serwera :{default} %s", sBuffer) Linia 37: CPrintToChat(client, "{darkred}IP serwera: {default}%d.%d.%d.%d:%d", pieces[0], pieces[1], pieces[2], pieces[3], port) Linia 72: CPrintToChat(client, "{DarkRed}Czas do końca mapy:{default} %s", sBuffer) Jak można zauważyć, zmieniły się tylko angielskie wyrazy. Specjalne znaki takie jak {darkred} czy %d zostawiamy w spokoju, są to informacje potrzebne pluginowi w jaki sposób ma wyświetlić wiadomość. Po zmianach plik zapisujemy kompilujemy i wrzucamy na serwer 2. Plugin Block sm plugins Linia 34: SetFailState("Failed to find offset for ClientPrintf"); Linia 133: PrintToConsole(client, "\t\tNo chance\n"); Linia 75: BuildPath(Path_SM, g_sLogs, sizeof(g_sLogs), "logs/sbp-%s.log", sDate); Linia 95: else if(StrContains(sBuffer, "To see more, type \"sm plugins") != -1) Robimy właściwie to samo, uważając na znaki specjalne \t. Natomiast w liniach 75 oraz 95 NIC nie tłumaczymy! Musimy uważać tłumacząc w ten sposób pluginy, gdyż niekiedy angielski tekst w cytatach nie wyświetla się użytkownikom a jego zmiana może spowodować zepsucie pluginu! Wynik końcowy: Linia 34: SetFailState("Nie znaleziono offsetu dla ClientPrintf"); Linia 133: PrintToConsole(client, "\t\tBrak szans\n"); Linia 75: BuildPath(Path_SM, g_sLogs, sizeof(g_sLogs), "logs/sbp-%s.log", sDate); Linia 95: else if(StrContains(sBuffer, "To see more, type \"sm plugins") != -1) Plik zapisujemy, kompilujemy i wrzucamy na serwer
  6. Łatwy sposób na testowanie pluginów 1. Przechodzimy do folderu gdzie mamy zainstalowany steam 2. Przechodzimy steamapps/sourcemods/ 3. Wrzucamy zawartość załącznika CSGO + SM.7z do /sourcemods/ 4. Wgrywamy tam najpierw Metamoda potem Sourcemoda (tutaj tutorial na ten temat) 5. Uruchamiamy ponownie Steam 6. Wchodzimy do biblioteki gier 7. Ustawiamy dla gry "CSGO + SM" w parametrach startowych -insecure 8. Końcowy układ folderów powinien wyglądać tak: Dzięki temu mamy "osobną" grę CS:GO gdzie możemy testować pluginy LOKALNIE UWAGA Byłoby miło całej ekipie GO-Code.pl jeśli skorzystasz z CSGO + SM by GO-Code.pl.7z zamiast podanego wyżej CSGO + SM. Ta paczka zawiera reklamę naszego forum i za każdym razem gdy będziesz testował pluginy dasz znać znajomym o naszym forum ? (ponieważ gra nazywa się "CSGO + SM by GO-Code.pl" zamiast samego "CSGO + SM") UWAGA2 Ten poradnik jest skopiowany słowo w słowo z tego postu napisanego przez @mastah7991 za jego pozwoleniem. Uznałem że jest to na tyle wygodny sposób że zasługuje on na osobny temat
  7. W poradniku podlinkowanym wyżej, znajdziecie informacje na temat samego tłumaczenia, niejako wykorzystywania już gotowych plików *.phrases.txt znajdujących się w folderze addons/sourcemod/translations/ Ja chciałbym zwrócić uwagę na problem od strony kodowania. Jak umieścić tłumaczenie w pluginie, jak doprowadzić do tego, by plugin wczytał nam plik z tłumaczeniem, który mu przygotujemy? Jak zakodować różne komunikaty, z różnymi zmiennymi? Sprawdźmy to! (xd) Całość omówimy na przykładzie pluginu, który losuje dwie osoby na mapkę i daje im flagę "a". No i OK. Zacznijmy od początku. 1. Poinformuj plugin o pliku z tłumaczeniem. W tym celu w funkcji startupu pluginu (OnPluginStart) należy załadować translacje. Użyjemy do tego funkcji LoadTranslations. W naszym przypadku będzie to wyglądało w ten sposób : public void OnPluginStart() { LoadTranslations("free-vip.phrases"); } 2. Napisz funkcję wyświetlającą tekst pobierany z pliku *.phrases.txt Pierwszym i jednocześnie dość istotnym krokiem w tym miejscu będzie zdanie sobie sprawy, że istnieją dwie możliwości zaimplementowania tłumaczenia w kodzie. %t - użyjemy, gdy wyświetlany tekst będzie bezpośrednio do gracza, przykładowo przez funkcję PrintToChat. %T - tego dziada użyjemy, gdy funkcja nie będzie bezpośrednio kierowana do gracza, a do serwera, zatem PrintToServer, LogMessage czy Format zawierający tłumaczenie musi być napisany w tej formie. Ważnym jest, żeby zaznaczyć w kodzie, jakiego języka mamy użyć do translacji. LANG_SERVER - funkcja użyje języka serwera. client(indeks klienta) - w wypadku, gdybyśmy używali przykładowo funkcji Format w celu podstawienia stringa do nazwy menu, funkcja użyje języka klienta. W naszym przykładzie skupimy się na funkcji PrintToChat, bo występuje ona dwa razy, i jako jedyna wyświetla tekst. Jak widać, pierwsza funkcja najpierw wyświetli zdefiniowany na początku pluginu prefiks, potem tekst i dwie zmienne. %N odpowiada za nazwę klienta, którego ID podaliśmy w argumentach za prefiksem. Druga funkcja wyświetli tylko prefiks i tekst. Jako, że prefiks jest zdefiniowany i jest stały, pominiemy go w tłumaczeniu. 3. Stwórz plik z tłumaczeniem Na tym etapie zajmiemy się stworzeniem pliku tekstowego, którego nazwa będzie odpowiadała tej, którą zaznaczyliśmy w naszym pluginie na jego początku. Zatem - tworzymy plik free-vip.phrases.txt, a w nim: "Phrases" //ZAWSZE "Phrases"! { "Gratulacje" { "#format" "{1:N},{2:N}" //ustalamy w odpowiedniej kolejności typy zmiennych, które implementujemy w argumentach funkcji wyświetlającej tekst "en" "Congratz! This map VIP players are: {1} and {2}!" //tłumaczenie dla języka angielskiego "pl" "Gratulacje! VIP'ami na tej mapie zostali: {1} oraz {2}!" //tłumaczenie dla języka polskiego } "Losowanie odroczone" { //tutaj nie trzeba nic formatować, bo nie mamy żadnych zmiennych, więc przechodzimy od razu do tłumaczeń "en" "The draw of 2 free VIPs will be denied. The attempt will be renewed in 20 seconds!" //tłumaczenie dla języka angielskiego "pl" "Losowanie 2 darmowych VIP'ów nie może się teraz odbyć. Próba zostanie ponowiona za 20 sekund!" //tłumaczenie dla języka polskiego } } Plik należy umieścić w folderze addons/sourcemod/translations/ Inne typy zmiennych w "#format" : {1:d},{2:x},{3:f},{4:s},{5:c},{6:t} d lub i : wyświetli liczbę, cyfrę x : wyświetli zmienną w systemie szesnastkowym f : wyświetli zmienną typu float s : wyświetli zmienną typu string c : wyświetli jeden znak (UTF-8) t : służy do załączania kolejnej translacji
  8. Sourcemod oferuje nam bardzo wygodny system językowy, dzięki któremu jeden plugin może posiadać nieskończoną ilość wersji językowych, a wyświetlany język w danej chwili jest zależny od ustawienia serwera. Jednakże to, czy plugin będzie z tego korzystał, zależny tylko i wyłącznie od programisty. Ale niezależnie, czy umiesz programować czy nie, tłumaczenie pluginów jest proste i przyjemne. Jeśli plugin posiada wyżej wymienioną opcję to w paczce w której go pobrałeś powinien znajdować się folder /translations/ a w nim plik językowy z rozszerzeniem .phrases.txt. Jego zawartość jak w każdym pluginie wygląda podobnie: "Phrases" { "Bideo_Game_Dunky" { "en" "i will see you grandpa" "jp" "おじいちゃんに会いましょう" /* tutaj dalsze linie z kodem */ } "Im_Done_With_League_Of_Legends" { "en" "not even close baby" "jp" "赤ちゃんも閉じない" /* tutaj dalsze linie z kodem */ } } Nad pierwszymi klamrami znajduje się słowo kluczowe "Phrases", które mówi pluginowi "hej, to ja jestem ten plik od tłumaczeń". W dalszych blokach możemy zauważyć takie bloki { } jak "Bideo_Game_Dunky" oraz "Im_Done_With_League_Of_Legends". Dla tłumacza, czyli w naszym wypadku nie mają one absolutnie żadnego znaczenia i nie możemy ich zmieniać, ponieważ są one zastosowane jako zmienne w pluginie i ich zmiana tylko zepsułaby tłumaczenie. Dalej, między klamrami { } są już właściwe tłumaczenia, każdy język znajduje się w osobnej linii a format tłumaczenia frazy jest następujący: "kod_kraju" "tłumaczenie" Kod naszego kraju to oczywiście "pl". A więc wystarczy że dopiszemy następujące linie do pliku w ten sposób: "Phrases" { "Bideo_Game_Dunky" { "en" "i will see you grandpa" "jp" "おじいちゃんに会いましょう" "pl" "zobaczę cię dziadku" /* tutaj dalsze linie z kodem */ } "Im_Done_With_League_Of_Legends" { "en" "not even close baby" "jp" "赤ちゃんも閉じない" "pl" "nawet nie blisko dziecko" /* tutaj dalsze linie z kodem */ } } Zapisujemy plik, wgrywamy na miejsce jego oryginału, ustawiamy język serwera na polski i mamy przetłumaczony plugin! Aby zobaczyć jak wygląda normalny plik ze spolszczeniem możecie zajrzec do pluginu runda nożowa. Miłego tłumaczenia! PS. Pojawił się poradnik jak tłumaczyć pliki "solo", które nie posiadają *.phrases.txt. Link:
  9. Udostępniam swój plugin na vipa, napisałem go kilka miesięcy temu, może komuś się przyda. 1. Funkcje Pluginu 2. Instalacja 3. Dodatkowe Informacje 4. Download
  10. Witam, mam na sprzedaż autorską modyfikację CSGO Rank&Coins System. Krótki opis pluginu. Na serwerze otrzymujemy rangi od silvera 1 do global elite zależnie od ilości zdobytych punktów. Również możemy sobie wybrać odznakę (coin), która widnieje w tabeli tak samo, jak rangi. Plugin ma zapis MYSQL. Konfiguracja pluginu (cvary). Istnieje darmowa wersja pluginu, czyli ruskie levelsranks. Czym się różni moja wersja od ruskiej wersji pluginu? Plugin jest bieżąco aktualizowany. Plugin nie laguje serwera (nie skacze VAR). Plugin jest bardzo rozbudowany w jak najmniejszą ilość kodu, trzeba dbać o estetykę ?, cały czas kod jest ulepszany by był aktualny z najnowszymi "standardami SM”, dokładniej chodzi o to, że używam najnowszych funkcji zamiast tych starych np. ze starej składni. Klient ma na zawsze aktualizację, chyba że złamie warunki umowy. Plugin jest napisany w taki sposób by kod w pluginie był zrozumiały dla każdego, najprościej jak się da, oraz najwydajniej. Co plugin w sobie ma? Mnóstwo eventów, za które dostajemy punkty między innymi. Zabójstwo Headshot Bomba podłożona/Rozbrojona Wygrana Runda/Przegrana runda MVP Player Zabójstwo z noża Możliwość straty punktów, czyli jak zginiemy to odejmuje nam punkty, jak zabijemy dodaje, tak samo z większością eventów. Możliwość wyłączenia opcji tracenia punktów. Możliwość włączenia wymogów np. Minimalna ilość graczy by punktacja zaczęła działać. Zaawansowany system VIP, za eventy dostaje więcej punktów oraz mniej ich traci, wszystkie odznaki od razu odblokowane. Możliwość ustawienia poprzez cvar czy odznaki mają działać na zasadzie wymaganej rangi do odblokowania poziomu odznak, czy dostępne dla wszystkich graczy każda odznaka. Ranga oraz odznaka ukazują się w tabeli po TAB. Zaawansowany panel administratora flaga "z", dzięki czemu możemy zarządzać graczami, zresetować wszystkim rangi i punkty, taka czystka jakby to powiedzieć, i tak dalej i tak dalej. Flagę vipa zmieniamy sobie w cvarze, domyślnie jest to flaga "o" czyli ADMFLAG_CUSTOM1. I wiele więcej... Kilka screenshotów z gry Fajne overlaye dla graczy oraz dźwięk awansu. Tak prezentuje się rozpakowany folder, który klient otrzymuje. Za to tak wygląda umowa i instrukcja. W moim pluginie nie znajdziesz żadnego ukrytego kodu, nie ma w nim ukrytej żadnej licencji ani zdalnego dostępu. Wraz z zakupem otrzymujesz również plik źródłowy (.sp), który masz w paczce pluginu. Plugin można w łatwy sposób połączyć z innymi pluginami wykorzystując bibiotekę .inc (Nativy) Np. punkty pod sklepsms. Cena: 70zł Metody płatności: PayPal / Przelew (07/07/2019) Current plugin release: 2.8 version (stable). Kontakt: https://steamcommunity.com/id/mesharskyh2k GG: 53652134 PW forum. Changelog Plugin jest stale rozwijany i aktualizację są wydawane co 3 tygodnie/miesiąc/2 miesiące. Klientów aktualnie na ten plugin jest ponad 30. Żaden klient nie narzekał na działanie i wszyscy od roku są zadowoleni z działania oraz supportu.
  11. Witam, chciałbym się dowiedzieć czy można kogoś wyłączyć z rozgrywki. Chodzi mi o to że na niektórych serwerach surf+rpg możesz powrócić do życia po śmierci z samym nożem lecz nie możesz ich zranić oraz inni cię nie widzą. Jak wygląda taki plugin czy też jaka funkcja jest do tego używana. Mnie by ciekawiła funkcja dzięki której byś się mógł znów pojawić ale tak żeby inni ciebie widzieli. Jest mi to potrzebne do zrobienia specjalnego pluginu. Za odpowiedzi z góry dziękuję ?
  12. Najnowszy build sourcemoda numer 6281 wyszedł 15 maja 2019. Jest to stabilna wersja, nie trzeba obawiać się niedogodności związanych z działaniem serwera Dowlnoad Linux sourcemod-1.9.0-git6281-linux.tar.gz Download Windows sourcemod-1.9.0-git6281-windows.zip Zawsze najnowszą wersję możesz pobrać z http://www.sourcemod.net/downloads.php?branch=stable
  13. Opis Pojawił się nowy exploit na serwery silniku SRCDS. Pozwala hakerowi atakować serwery które mają ustawiony cvar sv_allowdownload na wartość 1. Exploit wykorzystuje komendę RequestFile, która pobiera pliki z serwera. Gracz może nią zaspamować serwer i go przeciążyć. Powoduje to na serwerach postawionych na linuxie crash. Dopóki Valve nie wypuści oficjalnego patcha, trzeba wgrać na serwer plugin zabezpieczający. Jak rozpoznać czy Twój serwer został zaatakowany w ten sposób? Jedyną informacją którą przekazuje nam serwer, jest wiadomość w konsoli o treści: "File * request from" oraz "CreateFragmentsFromFile *" których jest masa. Nie pozostawia żadnych innych śladów ani logów dlatego może być trudny do wykrycia. Screeny konsoli serwera Jak działa zabezpieczenie? Plugin zabezpieczający drastycznie ogranicza limit ilości pobrań plików (z nieskończoności do 255~ na raz) Wymagania SDKTools Download SendFileExploitFixV2.sp Źródło https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=2656975
  14. Witam, pytanko które kieruje do was jest takie iż zastanawiam się jak zrobić system tych demek na dedyku, ktos może ma jakiś poradnik?
  15. Opis: Po X rundach losuje osobę, która dostanie darmowego vipa do końca mapy. Możemy ustawić od ilu graczy od której rundy. Możemy również dać większą szansę graczom, którzy posiadają daną nazwę w nicku (wszystko zmieniamy w cvarach). Możemy również dać daną flagę. KOD: W razie błędów standardowo napisz o tym w komentarzu. ADEPT_LosowyVIP.sp
  16. Opis Ten temat zawiera poradnik jak można dodać licencję na swój plugin sourcemod. Plugin będzie komunikował się z bazą danych na zewnętrznym serwerze, sprawdzał czy IP serwera, ID pluginu oraz specjalny hash pluginu są wpisane do SQL, jeśli tak, plugin będzie działał poprawnie, jeśli nie, plugin automatycznie się sam wyłączy. Aby w pełni zrozumieć poradnik powinieneś mieć podstawowe pojęcie o PHP, SourceModzie oraz bazach danych. Jeśli czegoś nie wiesz, śmiało pytaj w tym temacie, na pewno poszerzysz swoją wiedzę. Ostrzeżenie Poradnik jest w praktyce niepotrzebny, ponieważ jak dobrze pamiętamy, każda publikacja pluginu sourcemod zgodnie z licencją GNU General Public License (klik aby poczytać) włącznie ze skompilowanym plikiem .smx (którego w teorii nie da się odczytać ani zmodyfikować) musi zawierać kod źródłowy w pliku .sp. Więc nawet jeśli nałożymy na nasz plugin licencję to każdy będzie mógł ją zmodyfikować/usunąć. Ten temat znajduje się tutaj tylko i wyłącznie w celach edukacyjnych. Kod SM Pokrótce omówię poniższy kod, pomimo tego, że zawiera dość dobre komentarze*. Główną funkcję CheckValidity (); umieszczamy w kodzie innego pluginu w OnPluginStart ();. Sprawdza ona czy plugin poprawnie znajduje się w bazie danych. Jeśli się znajduje, URL zwraca odpowiedź w postaci hashu, który musi się zgadzać z tym wpisanym w plugin. Jeśli się nie zgadza, plugin się wyłącza. pluginDatabaseID - uzupełnij tą zmienną o numer ID pluginu z bazy danych (o bazie danych później) validDatabaseResponse - uzupełnij tą zmienną o unikalny ciąg znaków(hash) z bazy danych databaseURL - uzupełnij tą zmienną o URL, który będzie się komunikował z bazą danych Ten kod możemy umieścić bezpośrednio w kodzie innego pluginu lub jako plik .inc. Życzę miłego czytania komentarzy, widzimy się na dole gdzie wyjaśnię jak będzie wyglądał kod PHP po stronie URL Kod PHP Kod PHP będzie przyjmował argumenty "ip" oraz "pl" oznaczające po kolei IP serwera na którym jest plugin oraz ID pluginu. Sprawdzi czy są poprawne (pod względem składni), po czym połączy się z SQL i zapyta, czy dane znajdują się w bazie danych. Jeśli się znajdują, URL wyrzuci na ekran unikalny hash pluginu, by plugin mógł porównać go sobie ze swoim hashem wpisanym na sztywno. Sprawdza to funkcja ReturnQueryHTTP w sourcepawnie w moim kodzie. Tabela z licencjami Tabela z licencjami powinna wyglądać mniej więcej tak: | id | ip | plugin_id | plugin_hash | | | | | | |tutaj id ze | tutaj ip |tutaj id plugi-| tutaj hash | |standardową | serwera |nu | unikalny dla | |autoinkreme-| | | każdego smx | | ntacją | | | | id - zawiera standardowy integer z autoinkrementacją niepotrzebny do działania pluginu na licencję ip - ip serwera na którym ma działać dana licencja plugin_id - jest to ID pluginu (nie pojedynczego pliku) w bazie danych. Na przykład plugin nazwany "fajerwerki" będzie miał id 10 i niezależnie jaki użytkownik będzie miał na niego licencję, to plugin zawsze będzie miał id 10. Swoisty identyfikator pluginu plugin_hash - unikalny 32 znakowy ciąg znaków dla każdego osobnego pliku smx który znajduje się i w bazie i w pluginie, musisz go wpisywać ręcznie * - Pamiętajmy co do komentarzy - jeśli Twój kod zawiera ich za dużo, staje się nieczytelny. Nie papuguj kodu powyżej i nie pisz wszędzie swoich komentarzy. Staraj się pisać kod zgodnie z zasadami Clean Code ** - Regex czyli wyrażenia regularne. Jest to świetne i bardzo przydatne zagadnienie w informatyce ogółem, polecam się zagłębić
  17. Opis Funkcja liczy ilość wystąpień danego char'u/znaku/stringu w innym podanym stringu i zwraca nam tę wartość. Jeśli coś pójdzie nie tak, funkcja zwróci wartość -1. Funkcja napisana na szybko bo nie mogłem czegoś takiego znaleźć w SourceMod'zie. Funkcja przyjmuje w kolejności: string w którym chcemy policzyć wystąpienia, string szukanych wystąpień, oraz wartość true/false czy funkcja ma brać pod uwagę małe i duże znaki. Stock stock int CountSubstringInString (char[] string, char[] substring, bool caseSensitive) { if (strlen(string) < strlen(substring)) return -1; return ReplaceString(string, sizeof(string), substring, substring, caseSensitive); }
  18. Cześć to znowu ja ? Opisze w skrócie o co chodzi ? Mam gotową paczkę plików serwerowych wgrana ale serwer jest czysty a dopiero po jakims czasie tak jakby zaczyna wczytywać je stopniowo ;/ O co chodzi ?
  19. Witam. Ostatnio przy tworzeniu serwera skorzystałem z gotowej paczki FFA. Problem jest następujący jak usunąć plugin odpowiedzialny za skiny (!WS) oraz dodać swój własny roundsound ?
  20. Opis Plugin poprzez rozwinięte menu kontroluje pogodę na danej mapie. Do stworzenia możliwe są dowolne konfiguracje pogód i nazwanie ich, gdzie potem daną pogodę można prosto przypisać do danej mapy (dzięki czemu nie trzeba tworzyć dwa razy tej samej pogody). Nie można niestety ustawić niczego na automat, dlatego jeśli chcemy zmienić pogodę na mapie, trzeba to zrobić ręcznie. Plugin umożliwia zmianę skyboxa (tła mapy), zmianę pogody (deszcz, śnieg) oraz zmianę mgły, która daje czasami naprawdę dobry efekt. Poniżej screeny Screenshots Komendy Źródło https://github.com/maciej-wrzesinski/CSGO-Ultimate-Weather/ Download CSGO-Ultimate-Weather-master.zip PS. Plugin jest napisany BARDZO kiepsko, proszę nie patrzyć w kod ?
  21. O pluginie Jeżeli gracz jest w danej grupie Steam może on aktywować darmowego vipa na daną ilość czasu, wszystko konfigurujemy poprzez cvary. Cvary iIDGrupy = SteamIDGroup (Możesz go znaleźć tutaj) LinkDoGrupy = Link do twojej grupy steam CzasVipa = Czas vipa, podany w minutach np. 120,60,240 Wymagania Rozszerzenie SteamWorks - KLIKNIJ BY POBRAĆ Dodatkowe informacje Plugin generuje plik DarmowyVip.txt w folderze csgo, informując kto użył DarmowegoVipa (data wraz z dokładnym czasem aktywacji, nick, SteamID, ilość minut) Również przepraszam za ten mierny kod, pisałem ten plugin rok temu i kompletnie nie miałem potrzeby go zmieniać, za niedługo mam zamiar wrzucić wersję pod MYSQL oraz rozbudowana ilość cvarów, aktualnie czas nie pozwala mi na żadną z tych rzeczy Kod źródłowy H2K_DarmowyVIP.sp H2K_DarmowyVIP.smx
  22. Witam ma ktoś plugin na sklepsms, że osoby które chcą kupić vipa na moim serwerze moga kupić go po wpisaniu ''sklepsms'' na chacie, I jak i gdzie będą pieniądze wpływać na moje konto!
  23. Cześć! Za zmianę widoku broni z lewej na prawej i na odwrót odpowiada komenda cl_righthand. Ustawienie jej na wartość 1 powoduje trzymanie broni w prawej ręce, a wartość 0 powoduje trzymanie broni w lewej ręce. Jeśli chcemy by tylko nóż był trzymany w prawej ręce, musimy co zmianę broni zmieniać wartość tej komendy. Oto stosowne komendy: bind "1" "slot1; cl_righthand 1" bind "2" "slot2; cl_righthand 1" bind "3" "slot3; cl_righthand 0" bind "4" "slot4; cl_righthand 1" bind "5" "slot5; cl_righthand 1" bind "6" "slot6; cl_righthand 1" bind "7" "slot7; cl_righthand 1" bind "8" "slot8; cl_righthand 1" bind "9" "slot9; cl_righthand 1" Bindujemy każdy klawisz zmiany broni na wybranie domyślnej broni (klawisz 1 wybiera broń główną, czyli slot1, klawisz 2 pistolety, czyli slot2 i tak dalej), do tego dodajemy komendę cl_righthand, a na nożu ma ona wartość 0, dzięki czemu tylko nóż widzimy w lewej ręce. Skrypt ten nie w każdym wypadku działa poprawnie, ponieważ jeśli będziemy używać klawisza Q (komenda lastinv), który zmienia nam broń na ostanią jaką używaliśmy, nie będzie aktualizowała komendy cl_righthand. Więc jeśli trzymamy nóż i klikniemy Q, pojawi się nam ostatnia używana broń lecz w lewej ręce. Możemy to naprawić kolejną komendą: bind "q" "lastinv; cl_righthand 1" Lecz uwaga, takie komendy nie mają możliwości wykrycia jaką broń w danej chwili trzymasz! Jeśli trzymasz nóż po kliknięciu klawisza 3, oraz klikniesz dwa razy klawisz Q, powrócisz do trzymania noża w prawej ręce! Nie ma niestety bliższego perfekcji rozwiązania na tę chwilę Identyczny błąd pojawia się przy zmienianiu broni scrollem. Można tu zastosować to samo rozwiązanie co przy klawiszu Q
  24. 1. O Pluginie 2. Screenshoty 3. Komendy 4. Instalacja 5. Dodatkowe Informacje 6. Download
  25. Jak zostać dobrym adminem? Dzisiaj wam przedstawię "Jak zostać dobrym adminem?" w grze Counter Strike Global Offensive! 1. Zacznijmy od początku, czyli blokowanie czatu i mikrofonu: /sm_gag [nick] [czas] [powód] - Blokuje czat gracza na określony czas. /sm_ungag [nick] - Usuwa blokadę na czat gracza. /sm_mute [nick] [czas] [powód] Blokuje mikrofon gracza na określony czas. /sm_unmute [nick] - Usuwa blokadę na mikrofon gracza. /sm_silence [nick] [czas] [powód] - Blokuje czat i mikrofon gracza na określony czas. /sm_unsilence [nick] - Usuwa blokadę na czat i mikrofon gracza. 2. Przeskoczmy do banowania/kickowania: /sm_kick [nick] [powód] - Wywala gracza z serwera, gracz może ponownie dołączyć do serwera. /sm_ban [nick] [czas w minutach] [powód] - Banuje gracza gracza na określony czas. /sm_addban [czas] [steamID] [powód] - Dodaje bana graczowi na określony czas. Przydatne, gdy gracz opuścił grę, a mamy jego steamID. /sm_unban [steamid] - Odbanowywuje gracza. 3. Przelećmy do wysyłania wiadomości na czacie: /sm_chat [tekst] - Wysyłanie wiadomości do admina /sm_csay [tekst] - Wyświetla tekst na środku ekranu /sm_hsay [tekst] - Ukryta wiadomość sm_msay tekst - tekst po lewej stronie /sm_psay [nick] [teks]t - Wiadomość prywatna /sm_say [tekst] - Wiadomość dla wszystkich graczy /sm_tsay [kolor] [tekst] - Wyświetla tekst w lewym górnym rogu 4. Inne komendy: /sm_admin - Przedstawia menu admina. /sm_help - Pokazuje dostępne komendy dla admina. /sm_map [mapa] - Zmienia na określoną mapę Poradnik został napisany przez @Squbany . Zakaz kopiowania na inne fora bez mojej zgody. Jeżeli uważasz, że powinienem coś dodać, napisz!

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...