Jump to content
assignment_ind Existing user? Sign In

Sign In



person_add Sign Up
Go-Code.pl - Support SourceMod i Pluginy CS:GO

Search the Community

Showing results for tags 'csweapon'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Errors in compiler
  • Warnings in compiler
  • Fatal errors in compiler

Forums

  • Nasze Sprawy
    • Nowości
    • Dyskusje
    • Propozycje
    • Przywitaj się!
  • Sourcemod Scripting
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania na temat kodowania
    • Problem z kodem pluginu
    • Prośby o przerobienie pluginu
    • Gotowe funkcje
    • Koduj z Magnetem
  • Konfiguracja pluginów
    • Artykuły, poradniki i tutoriale
    • Szukam pluginu
    • Duże modyfikacje
    • Zbiór pluginów
    • Extensions
    • Gotowe paczki serwerowe
  • Konfiguracja serwera
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
    • Ochrona
    • Metamod
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
    • Pliki
    • Wasza twórczość
    • Publikacje serwerów
  • Hostingi serwerów
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Plac zabaw
    • Luźne rozmowy
    • Szukam ekipy
    • Rynek
    • Opinie o ludziach
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


O mnie

Found 2 results

  1. Korzystanie z enum 1. Uproszczone wprowadzenie "enum" jest to struktura przez którą możemy zamiast surowych liczb wprowadzać nazwy i dzięki temu jest nam łatwiej z nich korzystać. Najprostszym przykładem będzie tutaj zbiór broni w sourcemodzie, gdzie każda broń ma swój numer i swoją enumową nazwę (zobacz też pełny temat dotyczący spisu broni): enum CSWeaponID { CSWeapon_NONE = 0, CSWeapon_P228, CSWeapon_GLOCK, CSWeapon_SCOUT, CSWeapon_HEGRENADE //(..) }; Powyższy kod jest deklaracją enuma o nazwie CSWeaponID, gdzie jego zawartością są kolejno CSWeapon_NONE, CSWeapon_P228 i tak dalej. Można zauważyć, że do pierwszej nazwy przypisane jest 0, i taką będzie przyjmować wartość CSWeapon_NONE = 0. Następne nazwy mają domyślnie wartość o jedną więcej, czyli jest to ciąg liczb naturalnych (0, 1, 2, 3, 4 i tak dalej). W taki sposób możemy korzystać z funkcji takich jak CS_GetWeaponPrice bez zapamiętywania poszczególnych numerów broni. Przykładowo osobiście nie mam pojęcia który numer w enumie ma broń AWP, ale mogę po prostu posłużyć się tym: CSWeapon_AWP. 2. Numeracja i licznik Jak już zostało wspomniane, domyślnie licznik enuma działa jak ciąg liczb naturalnych. Każda następna wartość jest większa od poprzedniej o jeden. Dlatego w tym przypadku: enum { wartosc1 = 0, wartosc2 = 10, wartosc3, wartosc4 = 30 } wartosc3 będzie równa 11. Dzieje się tak, ponieważ nawet jeśli manualnie "ustawimy" liczenie na co 10, kompilator nie będzie wiedział co mamy na myśli. Musimy użyć następującego sposobu: enum (+=10) { wartosc1 = 0, wartosc2, wartosc3 } W takim wypadku wartosc2 jest równa 10, a wartosc3 20. Możemy tak również zrobić w przypadku mnożenia na przykład: (*=2) Bibliografia https://amxx.pl/topic/1699-troche-o-enum/ https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=140103 i własne doświadczenie
  2. Nazwy enumów broni wyciągnięte z cstrike.inc. Co ciekawe, jeśli prześledzimy wszystkie te enumy kodem poniżej, nie wykryje nam wszystkich broni. Zapewne jest to spowodowane tym, że niektóre bronie są dostępne w danej grze a niektóre nie. Wynik kodu: Być może są to wszystkie bronie dostępne w CS:GO gdyż lista zgadza się do 53 indeksu WeaponID z tematem https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=300360

O NAS Jesteśmy społecznością łączącą ludzi, którzy dzielą pasję poznawania CS:GO od strony programistycznej. Posiadamy duże zaplecze merytoryczne i zawsze cieszymy się, gdy dołączają do nas osoby gotowe do nauki. Gwarantujemy, że z odrobiną wytrwałości i otwartym umysłem bardzo szybko napiszesz swój pierwszy plugin. Zapraszamy! 🙂
Szablon wykonany z dużą ilością przez cyberpixelz / Mesharsky / Sitefuture
Forum dumnie napędzane przez: Invision Power Services, Inc.
×
×
  • Create New...