Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'granaty' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Kategorie

  • Error'y w kompilatorze
  • Warning'i w kompilatorze
  • Fatal error'y w kompilatorze

Forum

  • Go-Code.pl - Ogólne
    • Informacje
    • O serwisie
  • Sourcemod Scripting
    • Baza wiedzy
    • Masz problem?
    • Pytania na temat kodowania
  • Pluginy Sourcemod
    • Wszystko o pluginach
    • Duże modyfikacje
    • Dodatki
  • Konfiguracja serwera
    • Baza wiedzy
    • Pytania
    • Problemy
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
  • Hostingi serwerów & WWW
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Poza tematyką forum, OFF-TOPIC
    • Życie społeczności
    • Biznes
    • Zareklamuj swoją sieć/serwer
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Imię


Lokalizacja


Zawód


O mnie


Strona WWW

Znaleziono 5 wyników

  1. Cześć, to znowu ja ^^ DUST2 i długa, tym razem mniej omawiania, a więcej granatów (z moim gadaniem zajęłoby to pół godziny, a i tak pewnie ciężko mnie się słucha). W przypiętym komentarzu na YouTube dodałem timecode z opisami, które ułatwią Wam przeglądanie filmiku 🙂 Pozdrawiam 😄
  2. Witam wie ktos jak zlikwidowac problem znikajacych granatow ? chodzi o to ze granaty na koniec rundy znikaja i trzeba kupowac od nowa
  3. Cześć szukam pluginu dzięki któremu będę mógł "zmienić" modele granatów coś ala skin chooser ale żeby granatów nie dało się zmieniać pod komendą tylko na stałe ustawić dany model
  4. Melee: weapon_knife weapon_knife_t weapon_knifegg weapon_bayonet weapon_knife_butterfly weapon_knife_falchion weapon_knife_flip weapon_knife_gut weapon_knife_tactical weapon_knife_karambit weapon_knife_m9_bayonet weapon_knife_push weapon_knife_survival_bowie weapon_knife_ursus weapon_knife_gypsy_jackknife weapon_knife_stiletto weapon_knife_widowmaker weapon_axe weapon_spanner weapon_hammer weapon_fists weapon_knife_ghost weapon_knife_cord Pistolety: weapon_glock weapon_usp_silencer weapon_p250 weapon_fiveseven weapon_cz75a weapon_deagle weapon_revolver Shotgun: weapon_nova weapon_xm1014 weapon_mag7 weapon_sawedoff SMG: weapon_mac10 weapon_mp7 weapon_mp9 weapon_ump45 weapon_mp5sd weapon_p90 weapon_bizon Karabiny: weapon_ak47 weapon_m4a1 weapon_m4a1_silencer weapon_sg556 weapon_aug weapon_ssg08 weapon_awp weapon_g3sg1 weapon_scar20 Karabiny maszynowe: weapon_m249 weapon_negev Granaty: weapon_molotov weapon_incgrenade weapon_decoy weapon_flashbang weapon_hegrenade weapon_smokegrenade weapon_tagrenade weapon_diversion weapon_firebomb weapon_frag_grenade weapon_snowball Inne: weapon_healthshot weapon_bumpmine weapon_shield Item: item_kevlar item_assaultsuit item_heavyassaultsuit item_defuser item_nvg Eksplodujące: weapon_c4 weapon_breachcharge
  5. Witam, Może mi ktoś stworzyć kod i mniej więcej opisać, który działałby następująco: Po włączeniu, przed graczem lecą HE w kierunku, którym patrzy, ale nie w to samo miejsce, a przed gracza, czyli: Pierwsza HE jest np: 50.0 jednostek przed graczem, druga już 100.0j przed graczem i tak co +50.0j od ostatniego HE. Takich spadających HE byłoby 10 Czyli każda kolejna spada o 50.0j dalej od ostatniej i cały czas musi być PRZED graczem, mianowicie tam gdzie patrzy gracz. Bardziej chodzi mi o kod, który pokaże jak zrzucać takie HE w kierunku, którym patrzy gracz, lecz z takim schematem, który podałem, bo stworzyć spadające HE potrafię :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...