Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'kodem' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Kategorie

  • Error'y w kompilatorze
  • Warning'i w kompilatorze
  • Fatal error'y w kompilatorze

Forum

  • Go-Code.pl - Ogólne
    • Informacje
    • O serwisie
  • Sourcemod Scripting
    • Baza wiedzy
    • Masz problem?
    • Pytania na temat kodowania
  • Pluginy Sourcemod
    • Wszystko o pluginach
    • Duże modyfikacje
    • Dodatki
  • Konfiguracja serwera
    • Baza wiedzy
    • Pytania
    • Problemy
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
  • Hostingi serwerów & WWW
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Poza tematyką forum, OFF-TOPIC
    • Życie społeczności
    • Biznes
    • Zareklamuj swoją sieć/serwer
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Imię


Lokalizacja


Zawód


O mnie


Strona WWW

Znaleziono 5 wyników

  1. Witam, mam takie pytanko ponieważ znalazłem kod na wyłączenie cienia w cs:go ale jestem totalnym amatorem i nie wiem gdzie to wpisać. Za pomoc wielkie dzięki :D Kod: new i = -1; while ((i = FindEntityByClassname(i, "env_cascade_light")) != -1) { AcceptEntityInput(i, "Kill"); }
  2. Siema, Tworzę serwer typu deathmatch i mam pewien problem. Otóż stworzyłem menu z wyborem broni, które po wciśnięciu danej pozycji daje graczowi odpowiednią broń. Chciałbym się dowiedzieć jak można osiągnąć efekt, że po śmierci gracza dana broń zostaje w jego ręce, a nie kasuje się? Dla przykładu, żeby zbyt długiego kodu tu nie dawać wymyślę plugin, który po wpisaniu !awp daje awp, a po wpisaniu !scout daje ssg08. Czy trzeba mieć dostęp do bazy danych? Może jest na to komenda w cs'ie? Przypominam: celem pluginu jest zapamiętanie broni w slocie pierwszym gracza do kolejnego odrodzenia. Oto wymyślony plugin: #include <sourcemod> #include <sdktools> public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_awp", AWP); RegConsoleCmd("sm_scout", SCOUT); } public Action AWP (int client, int args) { DeletePrimaryWeapon(client); GivePlayerItem(client, "weapon_awp"); } public Action SCOUT(int client, int args) { DeletePrimaryWeapon(client); GivePlayerItem(client, "weapon_ssg08"); } void DeletePrimaryWeapon(int client) { int slot = GetPlayerWeaponSlot(client, 0); if(slot != -1) { RemovePlayerItem(client, slot); AcceptEntityInput(slot, "Kill"); } }
  3. Witam, Opublikowałem już tu kilka postów. Jestem początkujący i nawet tak łatwy plugin jest dla mnie problemem. Ogólnie chodzi o to, żeby po każdym podłączeniu się klienta do serwera na czacie wyświetlała się informacja, że ten klient dołączył do serwera. To mój kod: #include <sourcemod> #include <multicolors> public void OnClientConnected(int client) { if(!IsValidClient(client)) return; CPrintToChatAll("Gracz {lightgreen}%N {default} wszedł właśnie na serwer", client); } stock bool IsValidClient(int client) { if (client <= 0)return false; if (client > MaxClients)return false; if (!IsClientConnected(client))return false; if (IsClientReplay(client))return false; if (IsFakeClient(client))return false; if (IsClientSourceTV(client))return false; return IsClientInGame(client); } Próbowałem usunąć z tego walidację klienta- nie zadziałało Próbowałem użyć funkcji GetClientName() - nie zadziałało Gdy odpaliłem na serwerze valvowskim (-insecure) z botami, wcześniej usuwając z kodu walidację klienta, gdy dodawałem boty wyświetlała się informacja "Gracz *nazwa bota* wszedł właśnie na serwer" ale trzeba tu dodać, że wyświetliły się na czacie nazwy wszystkich botów, a moja nazwa nie została wyświetlona. Może użyłem tu źle walidacji klienta? Nie wiem, wcześniej miałem okazję użyć ją tylko raz i to nie samodzielnie, bo osoba z tego forum go użyła, ja po prostu przekopiowałem użycie do tego kodu. Wydawało mi się, że kod jest banalnie łatwy, tym bardziej, że na botach działał, a na serwerze prywatnym, gdzie dołączali moi znajomi - plugin po prostu się nie odpalał po dołączaniu znajomego. Proszę o pomoc. PS. Czy można byłoby zrobić, żeby wraz z załączaniem się tego pluginu na czacie kasować informację serwerową ("*nick* is joining to the Terrorist/CT force")?
  4. Cześć, 3 miesiące temu rozpoczynałem tutaj podobny temat, ale jakoś odbiegłem od programowania w sourcemodzie, natomiast chciałbym postawić serwer, więc wziąłem się do roboty. Mam problem z pluginem i totalnie nie wiem o co może chodzić, wydaje mi się, ze wszystko jest w jak największym porządku. Zamysłem pluginu jest, żeby informować na czacie gracza wtedy i tylko wtedy, gdy ktoś go zabije z noża. Prosiłbym, żebyście nie robili osobnego kodu, gdzie wszystko jest inaczej, tylko po prostu przerobili lekko mój, lub wskazali błąd. Chciałbym wszystkie pluginy do mam nadzieję przyszłego serwera napisać sam, więc chcę mieć tę satysfakcję z pisanych pluginów. Nie dodałem w czym jest problem, a mianowicie Na czacie ma się wyświetlać napis: "Zostałeś zabity z kosy przez *NICK*", a wyświetla się: "Zostałeś zabity z kosy przez n". Muszę dodać, że testuje plugin na botach i nie wiem czy to ma znaczenie. Oto kod: #include <sourcemod> #include <multicolors> public void OnPluginStart() { HookEvent("player_death", OnPlayerDeath, EventHookMode_Post); } public Action OnPlayerDeath(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("userid")); int attacker = GetClientOfUserId(event.GetInt("attacker")); char attackerWeapon[64], attackerName[64]; GetClientName(attacker, attackerName, sizeof(attackerName)); GetClientWeapon(attacker, attackerWeapon, sizeof(attackerWeapon)); if(StrContains(attackerWeapon,"bayonet", false) || StrContains(attackerWeapon, "knife", false)) CPrintToChat(client, "Zostałeś zabity z {olive}kosy{default} przez {lime}%n", attackerName); return Plugin_Stop; }
  5. Cześć, z góry mówię że jeszcze się uczę sourcepawn i nie do końca wszystko potrafię ale po woli pisze własne pluginy. lecz tutaj z jednym mam problem i nie do końca wiem o co chodzi. Menu z wyborem członka administracji w ogóle nie chce się wyświetlić #include <sourcemod> #include <multicolors> #pragma semicolon 1 public Plugin myinfo = { name = "", author = "", description = "", version = "", url = "" } public onPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_kontakt", kontakt); } public Action kontakt(int client, int args) { Menu menu = new Menu(kontakt1); menu.SetTitle("Kontakt z administracją"); menu.AddItem("opcaj1", "Właściciel"); menu.AddItem("opcja2", "Sługa"); menu.AddItem("opcja3", "Opiekun"); menu.ExitButton = true; menu.Display(client, 0); } public int kontakt1(Menu menu, MenuAction action, int client, int itemNum) { if(action == MenuAction_Select) { char info[32]; GetMenuItem(menu, itemNum, info, sizeof(info)); if (strcmp(info, "opcja1") == 0) { CPrintToChat(client, "{green}[STEAM]{default} Treść"); CPrintToChat(client, "{green}[FORUM]{default} Treść"); CPrintToChat(client, "{green}[DISCORD]{default} Treść"); CPrintToChat(client, "{green}[GG]{default} Brak"); } if (strcmp(info, "opcja2") == 0) { CPrintToChat(client, "{green}[STEAM]{default} Treść"); CPrintToChat(client, "{green}[FORUM]{default} Treść"); CPrintToChat(client, "{green}[DISCORD]{default} Treść"); CPrintToChat(client, "{green}[GG]{default} Brak"); } if (strcmp(info, "opcja3") == 0) { CPrintToChat(client, "{green}[STEAM]{default} Treść"); CPrintToChat(client, "{green}[FORUM]{default} Treść"); CPrintToChat(client, "{green}[DISCORD]{default} Treść"); CPrintToChat(client, "{green}[GG]{default} Brak"); } } else if (action == MenuAction_End) { CloseHandle(menu); } } Z góry dziękuje za pomoc PS: Kompilacja odbyła się poprawnie bez żadnych błędów, ostrzeżeń.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...