Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

Search the Community

Showing results for tags 'linux'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Nasze Sprawy
    • Nowości
    • Dyskusje
    • Propozycje
    • Przywitaj się!
  • Sourcemod Scripting
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania na temat kodowania
    • Problem z kodem pluginu
    • Prośby o przerobienie pluginu
    • Gotowe funkcje
    • Koduj z Magnetem
  • Konfiguracja pluginów
    • Artykuły, poradniki i tutoriale
    • Szukam pluginu
    • Duże modyfikacje
    • Zbiór pluginów
    • Extensions
    • Gotowe paczki serwerowe
  • Konfiguracja serwera
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
    • Ochrona
    • Metamod
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
    • Pliki
    • Wasza twórczość
    • Publikacje serwerów
  • Hostingi serwerów
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Plac zabaw
    • Luźne rozmowy
    • Szukam ekipy
    • Rynek
    • Opinie o ludziach
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


O mnie

Found 6 results

  1. Opis Pojawił się nowy exploit na serwery silniku SRCDS. Pozwala hakerowi atakować serwery które mają ustawiony cvar sv_allowdownload na wartość 1. Exploit wykorzystuje komendę RequestFile, która pobiera pliki z serwera. Gracz może nią zaspamować serwer i go przeciążyć. Powoduje to na serwerach postawionych na linuxie crash. Dopóki Valve nie wypuści oficjalnego patcha, trzeba wgrać na serwer plugin zabezpieczający. Jak rozpoznać czy Twój serwer został zaatakowany w ten sposób? Jedyną informacją którą przekazuje nam serwer, jest wiadomość w konsoli o treści: "File * request from" oraz "CreateFragmentsFromFile *" których jest masa. Nie pozostawia żadnych innych śladów ani logów dlatego może być trudny do wykrycia. Screeny konsoli serwera Jak działa zabezpieczenie? Plugin zabezpieczający drastycznie ogranicza limit ilości pobrań plików (z nieskończoności do 255~ na raz) Wymagania SDKTools Download SendFileExploitFixV2.sp Źródło https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=2656975
  2. Opis Rozszerzenie SourceMod pozwalające na hookowanie rozmaitych eventów w grze między innymi PTaH_OnClientConnect, PTaH_SetPlayerModel, PTaH_ServerConsolePrint Download Source code Builds dla Linuxa oraz Windowsa PTaH-V1.0.10-build13-linux.zip - Bezpośrednie pobieranie dla Linuxa Źródło https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=180114
  3. Opis Rozszerzenie SourceModa pozwalające na tworzenie przez pluginy sourcemoda własnych hooków. Wspierane gry to między innymi CS:GO oraz TF2 Changelog Wymagania Sourcemod 1.8+ (Pobierz najnowszy SourceMod) Download Source code Builds dla Linuxa, Windowsa i Maca dhooks-2.2.0-hg126-linux.tar.gz - Bezpośrednie pobieranie dla Linuxa Źródło https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=180114
  4. [Opis] Udostępniam niepublikowaną dotychczas wersje nowego cod moda napisanego pod grę cs:go. Modyfikacja napisana została stosunkowo dawno dlatego, też kod mógłby zostać napisany gdzie nie gdzie trochę lepiej jednak ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolony z końcowego efektu. Paczka dostępna do tej pory była wyłącznie w wersji płatnej dlatego pragnę serdecznie podziękować tym którzy ją nabyli, wspierając w ten sposób mnie na przestrzeni tych paru lat. Modyfikacja znana z czasów ery cs 1.6, polega na wybieraniu klas, zdobywaniu doświadczenia, poziomów za które otrzymujemy punkty statusu. W załączniku znajduje się silnik, 14 klas oraz 25 itemów. Różnice między nowym silnikiem a starym? - W nowym silniku rozbite zostały klasy, perki czy inne dodatki na osobne pluginy dzięki czemu nie musimy już babrać się w jednym długim kodzie by coś zmienić, jest to spora wygoda. Dzięki takiemu zastosowaniu o wiele łatwiej znajdziemy również ewentualny błąd jaki popełniliśmy przy edycji moda. - Wprowadzona została znacznie obszerniejsza konfiguracja dzięki której zmienimy ilość wymaganego doświadczenia do nowego poziomu, wszystkie limity, wyłączymy wytrzymałość perków itp. - Zmiany nie ominęły również zapisu modyfikacji, ten został poprawiony w taki sposób by nie nadpisywał już danych a je sumował - w praktyce oznacza to, że pojedyncza utrata naszych danych już nigdy nie nastąpi. [konfiguracja] Standardowa. Większość zmian w konfiguracji przeprowadzisz w /cfg/sourcemod/codmod.cfg. By podłączyć zapis dopisujemy do databases.cfg poniższe dane a następnie uzupełniamy w prawidłowy sposób. "codmod_lvl_sql" { "driver" "mysql" "host" "host" // adres bazy mysql "database" "db" // database bazy mysql "user" "login" // login uzytkownika do bazy mysql "pass" "haslo" // haslo uzytkownika do bazy mysql } [cvary] [natywy] [inne] Proszę o nie kopiowanie tematu na inne fora bez mojej zgody. [download] COD MW2.rar
  5. Wstęp Poradnik pisany na podstawie https://wiki.alliedmods.net/Building_SourceMod Ładnie jest tam to opisane, ale korzystając tylko z tamtego artykułu nie udało mi się skompilować, musiałem szukać rozwiązań w internecie, z stąd ten poradnik ? Dla tych co chcą kompilować na Windowsie zostaje jedynie powyższy artykuł. Cały proces przeprowadziłem na Antergosie x64 (Arch) Instalacja bibliotek oraz kompilatora Arch: sudo pacman -S git python clang gcc-multilib lib32-glibc lib32-libstdc++5 lib32-zlib Debian/Ubuntu: sudo apt-get install clang sudo apt-get install lib32stdc++-4.8-dev sudo apt-get install lib32z1 lib32z1-dev sudo apt-get install libc6-dev-i386 libc6-i386 Przygotowanie AMBuild Wpierw pobieramy najnowszy ambuild z repozytorium: git clone --recursive https://github.com/alliedmodders/ambuild.git Następnie przechodzimy do folderu z kodem: cd ambuild Instalujemy sudo python setup.py install Wracamy do katalogu wyżej: cd .. Kompilacja Tak samo jak w przypadku ambuild najpierw pobieramy najnowszy kod z repozytorium (--recursive jest tutaj bardzo ważne aby zassało nam biblioteki zależne takie jak amtl): git clone --recursive https://github.com/alliedmodders/sourcemod.git Pobieramy SDK które potrzebne są do interakcji sourcemod'a z srcds danego moda: source sourcemod/tools/checkout-deps.sh Przechodzimy do katalogu z kodem: cd sourcemod Tworzymy nowy folder do zbudowania sourcemod'a oraz przechodzimy do niego: mkdir build cd build Teraz konfigurujemy proces budowania: CC=clang CXX=clang++ python ../configure.py Wreszcie odpalamy kompilacje ? : ambuild Skompilowany sourcemod pojawi się w folderze package w naszym folderze do budowania Dodatkowe informacje configure.py posiada wiele przydatnych parametrów, pełną listę wraz z opisem uzyskamy wpisując: python configure.py --help Jeśli chcemy skompilować kod przy pomocy innego kompilatora wystarczy że w procesie konfiguracji ustawimy go, np. dla g++: CC=gcc CXX=g++ python ../configure.py Istnieje jednak możliwość że będziemy musieli wtedy edytować kod, bądź dodać dodatkowe flagi kompilacji, sourcemod oficjalnie jest kompilowany na clang'u
  6.  Linki Poradnik Dodawanie tokena Jak wygenerować token ? Dodawanie admina (Flag) Jak uzyskać steamid ? Jakie są flagi i do czego ? UWAGA Autorem tego posta jest @zorix i został tutaj wklejony za jego zgodą

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...