Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'magnetem'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Errors in compiler
  • Warnings in compiler
  • Fatal errors in compiler

Forums

  • Go-Code.pl - Ogólne
    • Informacje
    • O serwisie
  • Sourcemod Scripting
    • Baza wiedzy
    • Masz problem?
    • Pytania na temat kodowania
  • Pluginy Sourcemod
    • Wszystko o pluginach
    • Duże modyfikacje
    • Dodatki
  • Konfiguracja serwera
    • Baza wiedzy
    • Pytania
    • Problemy
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
    • Społeczność
  • Hostingi serwerów
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Poza tematyką forum, OFF-TOPIC
    • Życie społeczności
    • Biznes
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


Name


Location


Profession


O mnie

Found 9 results

  1. 1. FastDL Strona użyta w filmie: https://www.000webhost.com/ Komendy: sv_allowdownload 1 sv_allowupload 1 sv_downloadurl "TWOJ URL" Hint: nie każdy plik wrzucony na FastDL będzie się pobierał graczom! Przed nagrywaniem stworzyłem prosty plugin, który wymusił download plików które wystąpiły w filmie. Bzip2 download: http://gnuwin32.sourceforge.net/packages/bzip2.htm 2. Mapy steam workshop API key wygenerujemy tutaj: https://steamcommunity.com/dev/revokekey Polecenie startowe: -authkey <NASZ KOD> Wgranie mapy: host_workshop_map <ID MAPY (znajdziecie w linku jak pokazane na filmie)> Aktualnie wgrane mapy: maps workshop Mapę dodajemy do mapcycle.txt, maplist.txt, adminmenu_maplist.ini, ewentualnie plik z mapchoosera 3. RCON Wprowadzenie hasła: rcon_password <NASZE HASŁO> wykonywanie poleceń serwerowych: rcon BLABLABLA
  2. Lista eventów: https://wiki.alliedmods.net/Counter-Strike:_Global_Offensive_Events Operacje na obiekcie Event: https://go-code.pl/dokumentacja-sourcemod/events/Event Rodzaje hooków: https://go-code.pl/dokumentacja-sourcemod/events/EventHookMode Anglojęzyczny poradnik o eventach: https://wiki.alliedmods.net/Events_(SourceMod_Scripting)
  3. https://www.youtube.com/watch?v=42BcZh6brDE If - funkcja warunkowa; kod znajdujący się w jej środku wykona się tylko wtedy, jeżeli podany przez nas warunek jest prawdziwy if (tutaj podajemy nasz warunek) { // ciało warunku } if (true) { // wykona się zawsze, ponieważ powiedzieliśmy bezpośrednio programowi że warunek jest "prawdziwy" } Operacje: 1. Znak równości (==) - zwróci prawdę, jeśli wyrażenia stojące po jego lewej i prawej stronie są identyczne Przykład: int a = 5; // tworzymy zmienną o wartości 5 if (a == 5) { // warunek jest prawdziwy, ponieważ a jest równe 5... } 2. Negacja (!) - zaprzecza warunkowi, który postawiliśmy: int a = 8; if (a != 5) { // zmienna a nie wynosi 5, więc warunek jest prawdziwy :) } Hint: Jeśli chcielibyśmy sprawdzić, czy wartość danej zmiennej wynosi zero, możemy to zrobić na dwa sposoby: // 1. zwyczajnie przyrównujemy wartość a do zera... if (a == 0) { } // 2. Negujemy a. Można to sobie tłumaczyć dosłownie "jeśli nie ma 'a'", a więc jeśli jej wartość wynosi równo 0 if (!a) { } // metoda numer 2 każe nam wnioskować, że zastosowanie takiego zapisu: if (a) { } // spowoduje, że warunek wykona się, jeśli a ma wartość RÓŻNĄ od zera. Słownie: "jeśli w 'a' coś jest". Może to być wartość 1, -1, 1024, -214124...chyba zrozumiałe :) 3. Koniunkcja (operacja AND ) - wykona się, jeśli wartości po jej lewej i prawej stronie są prawdziwe: int a = 10; int b = 5; // jeśli zmienna 'a' wynosi 10 I JEDNOCZEŚNIE zmienna 'b' wynosi 5, warunek jest spełniony. Wymagane są obydwa if (a == 10 && b == 5) { } 4. Alternatywa (operacja OR [lub]) - wykona się, jeśli przynajmniej jedna z wartości jest prawdziwa: int a = 10; int b = 5; // wykona się, ponieważ pomimo że a nie wynosi 31, b już ma wartość zgodną z założeniem if (a == 31 || b == 5) { } else, else if - używamy ich, kiedy chcemy wykonać inną akcję, w momencie, gdy nasz if nie zostanie spełniony. W takiej konstrukcji na samym początku zawsze jest JEDEN if, następnie używamy tyle else ifów ile tylko chcemy, a następnie na samym końcu możemy opcjonalnie (nie jest to wymagane) postawić else, który spowoduje, że jeśli żadna z przedstawionych powyżej alternatyw się nie wykona, funkcja wejdzie do ciała 'else' if (pierwszy warunek) { } else if (drugi warunek) { } ... else { // tutaj wchodzi, jeśli żaden z powyższych if'ów się nie wykona } Jest jeszcze jedna ważna rzecz, której nie zaakcentowałem wystarczająco mocno w filmie: jeżeli funkcja wejdzie do któregoś ciała w naszej "choince" 'if'---'else if'---'else', na pewno nie wejdzie do pozostałych. Przykład: int a = 10; // tworzymy sobie zmienną // oczywiście wejdzie do środka... if (a == 10) { } else if (a > 5) { // pomimo że ten warunek również jest prawdziwy, funkcja weszła już do ciała warunku powyżej. Oznacza to, że dalsze alternatywy nie będą już rozpatrywane } GetClientHealth - pobiera zdrowie gracza SetEntityHealth - ustawia nową wartość zdrowia (niekoniecznie graczowi - może to zrobić jakiemukolwiek innemy bytowi, który jest do tego "zdolny") GetUserFlagBits - pobiera wszystkie flagi danego gracza w formie bitowej (nie masz zielonego pojęcia o co chodzi? Ten temat Ci wszystko rozjaśni ?)
  4. Kompilator: https://www.sourcemod.net/downloads.php Visual Studio Code: https://code.visualstudio.com/ Program: #include <sourcemod> public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_hej", FunkcjaHej); } public Action FunkcjaHej(int client, int args) { PrintToChat(client, "Siemanko %N", client); } Po wpisaniu przez użytkownika na czacie frazy !hej, w programie zostanie wywołana funkcja FunkcjaHej, w której znajduje się operacja wypisania komunikatu na czacie użytkownika o identyfikatorze client. %N jest regułą formatującą, w której miejsce zostanie wstawiony nick
  5. FileZilla download Jeżeli chcemy, aby pliki o danym rozszerzeniu otwierały się w notepadzie++ (wyeliminuje to problem niepoprawnego formatowania się tekstu), wykonaj następujące kroki: Edytuj->opcje->skojarzenia typów plików i wpisujemy : cfg "twoja/sciezka/do/notepada" od teraz wszystkie pliki cfg otwierane w FileZilli będą korzystały z notepada++ ? Do połączenia się potrzebujemy host, nazwę użytkownika oraz hasło Struktura katalogów: Dodawanie admina pobieramy nasze SteamID stąd, lub wchodząc na jakikolwiek serwer i wpisując w konsoli "status". Wówczas ukaże się lista graczy wraz z ich SID następnie otwieramy plik configs/admins_simple.ini i tworzymy nowy wpis: "STEAM_ID" "Poziom_immunitetu:flagi" np. "STEAM_1:1:918365028" "5:abc" // admin z immunitetem 5, flagi: rezerwacja, flaga ogólna oraz możliwość kickowania Pamiętajmy, że po dodaniu admina musimy przeładować listę adminów! Możemy to zrobić zmieniając mapę, restartując serwer, lub uzywając polecenia sm_reloadadmins Ponadto, warto zapisywać sobie kto znajduje się pod danym SteamID. Możemy w tym celu wykorzystywać komentarze (// na początku linijki). Nie będą one brane pod uwagę i możemy zapisywać sobie w nich co tylko chcemy, np.: // MAGNET, generic, kick, rezerwacja "STEAM_1:1:839285639" "abc" pozwoli to na zapanowanie nad plikiem ? Lista flag admina: Jeżeli wgrywamy pluginy, które mają swoje własne cvary, nic nie stoi na przeszkodzie, aby umieścić je w pliku konfiguracyjnym. Najlepszy będzie do tego server.cfg. Same pluginy wrzucamy do folderu /plugins (tak jak zostało to pokazane na filmie) Kompilujemy tutaj! Pliki konfiguracyjne (uruchamiane w kolejności): 1. Autoexec.cfg - cvary, które wykonują się tylko jeden raz (np. hasło czy nazwa serwera). Musimy stworzyć sami 2. Server.cfg - wykonuje się po autoexec.cfg. Możemy tutaj wrzucać np. cvary niestandardowe 3. Gamemodes.txt - Dla każdego trybu istnieje oddzielny plik, np. dla casuala plik ten nazywa się gamemode_casual.txt i znajduje się w folderze csgo! Pliku nie należy edytować. Możemy jedynie skopiować jego zawartość, by utworzyć sobie... (pkt 4) 4. Gamemodes_server.txt - wersja gamemodes.txt, która uruchamia się na samym końcu. Zalecana jest jednie zmiana samych wartości cvarów, bez ruszania kolejności, czy też samego układu pliku Przykładowe polecenie startowe serwera SRCDS: srcds -game csgo -tickrate 128 -console -usercon -maxplayers_override 10 +sv_setsteamaccount TWOJ_SID +game_type 0 +game_mode 1 +mapgroup mg_active +map de_dust2 Pełna lista parametrów uruchamiania, cvarów, a także innych przydatnych linków: Angielska wersja wyjaśniająca działanie plików konfiguracyjnych Dodawanie admina (post na AlliedModders) Wyjaśnienie, jak działa SteamID i co można z niego wyczytać Rozbudowana lista plików konfiguracyjnych Pełna lista parametrów uruchamiania Pełna lista ConVarów CS:GO Lista wszystkich poleceń silnika Source Najprzydatniejsze cvary do CS:GO Trochę więcej o adminach z perspektywy pisania programu
  6. SourceMod Download MetaMod Download Konsolę uruchamiamy przyciskiem tyldy (~) (pod Esc). Jeśli konsola nie uruchamia się, przechodzimy do Ustawienia->Ustawienia Gry->Włącz konsolę (zmieniamy na TAK) Jeżeli poprawnie zainstalowałeś SourceModa i MetaModa, po wpisaniu w konsoli 'sm' powinieneś otrzymać podobny komunikat do tego, który pojawił się w filmie 1. Lokalnie Najprostsza metoda, jednak brak możliwości grania (lub testowania pluginów) z innymi graczami. Zawartość obydwu paczek wrzucamy do folderu z grą. Możemy go znaleźć, przechodząć do Steama. Następnie, po znalezieniu CS:GO w bibliotece, klikamy na niego prawym, a następnie Właściwości->Zakładka 'Pliki lokalne'->Przeglądaj pliki lokalne... . Po otworzeniu się okna wchodzimy do folderu 'csgo' i tutaj wrzucamy MetaModa i SourceModa Grę uruchamiamy z parametrem -insecure, następnie wybieramy tryb 'Lokalnie z botami' 2. SteamCMD Można grać z kolegami, jednak wydajność serwera zależy od naszego łącza. Metoda ta nie wymaga korzystania z parametru -insecure SteamCMD Download Tworzymy gdzieś folder 'SteamCMD' (chyba najwygodniej zrobić to w C:/), wrzucamy plik .exe z archiwum i odpalamy W tej samej lokalizacji tworzymy nowy folder i nazywamy np. 'CSGO_Server' Kiedy już SteamCMD się spatchuje i zobaczymy 'Steam>', wpisujemy 'login anonymous' Następnie 'force_install_dir c:/CSGO_Server' (lub Twoja nazwa folderu). Komendy służy do określenia gdzie SteamCMD ma wrzucać pliki serwerowe Pobieranie uruchamiamy komendą 'app_update 740 validate' W międzyczasie tworzymy Token GSLT (jak na filmie), a także plik start.bat. Komenda: srcds -game csgo -tickrate 128 -console -usercon -maxplayers_override 10 +sv_setsteamaccount TUTAJ_TWOJ_TOKEN +game_type 0 +game_mode 1 +mapgroup mg_active +map de_dust2 Pamiętaj o podmianie tokenu za 'TUTAJ_TWOJ_TOKEN' Plik wrzucamy do folderu 'CSGO_Server' (lub Twoja nazwa) Kiedy się pobierze, uruchamiamy start.bat, a następnie, kiedy serwer skończy się inicjować, wpisujemy w konsoli 'status' i kopiujemy adres IP z TCP/IP. Z serwerem łączymy się poprzez konsole, wpisując frazę 'connect TWOJE_IP', lub poprzez zakładkę serwerów społeczności. Musimy również pamiętać o wgraniu SM i MetaModa, jak w przypadku pierwszej metody 3. Serwer na hostingu Należy pamiętać, że firm hostingowych jest bardzo dużo i praktycznie każda oferuje podobny wachlarz możliwości, co przytoczona w filmie firma LiveServer. Po założeniu konta i zasileniu portfela kupujemy serwer, dobierając parametry do naszych potrzeb. Później musimy pamiętać o aktualizacji, wgraniu SM i MetaModa (zazwyczaj jedno kliknięcie), oraz wprowadzenie Tokena GSLT Poprawnie skonfigurowany serwer na hostingu będzie działał przez cały czas - nie jest do tego potrzebny nasz komputer, jak w przypadku dwóch poprzednich metod. Wiąże się to jednak niestety z kosztami, nierzadko całkiem sporymi. Jeżeli masz dobre łącze i korzystasz z serwera tylko w celach samokształcenia się, SteamCMD lokalnie w zupełności wystarczy. Pytania? Pisz poniżej ?
×
×
  • Create New...