Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'menu' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Kategorie

  • Error'y w kompilatorze
  • Warning'i w kompilatorze
  • Fatal error'y w kompilatorze

Forum

  • Go-Code.pl - Ogólne
    • Informacje
    • O serwisie
  • Sourcemod Scripting
    • Baza wiedzy
    • Masz problem?
    • Pytania na temat kodowania
  • Pluginy Sourcemod
    • Wszystko o pluginach
    • Duże modyfikacje
    • Dodatki
  • Konfiguracja serwera
    • Baza wiedzy
    • Pytania
    • Problemy
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
  • Hostingi serwerów & WWW
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Poza tematyką forum, OFF-TOPIC
    • Życie społeczności
    • Biznes
    • Zareklamuj swoją sieć/serwer
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Imię


Lokalizacja


Zawód


O mnie


Strona WWW

Znaleziono 20 wyników

  1. O pluginie : Plugin umożliwia kupno broni dla VIP'A np w CT vip może zakupić AK-47,Galilla czy SG553 i na odwrót VIP który jest w terrorystach może zakupić M4A1-s,M4A4 czy Auga. Plugin domyślnie jest na flagę "o" jeśli ktoś chciałby na inną niech sie wypowie pod tematem Komendy : sm_vipgun --> !vipgun sm_gun --> !gun Instalacja: Plik .smx: addons/sourcemod/plugins Download: Menu Broni dla vipa.smx Menu Broni dla vipa.sp
  2. Witam! Chciałem zrobić menu wyboru granatów, czyli np. gracz wybiera z menu he, 2xflashbang oraz smoke, a na początku rundy dostaje te cztery granaty. Mój kod wygląda następująco: Po wgraniu pluginu na serwer dostaje tylko jeden granat, a nie cztery.
  3. Witam ponownie 😄 Chciałem zrobić plugin, w którym będzie możliwość wyboru z którymi granatami ma się respić gracz. Nie wiem jak się za to zabrać i liczę na jakąś drobną pomoc 🙂
  4. Cześć, Tworzę plugin, dzięki któremu admin, czy właściciel po wpisaniu /addvip, tudzież /av dostanie menu z wszystkimi graczami na serwerze, a po wybraniu gracza- temu graczowi zostanie dodany vip. Chciałem to zrobić na tablicach dynamicznych- jak to było w pluginie z historią, ale minus jest taki, że przy każdym połączeniu klienta tworzy się nowe pole w menu i jeśli dany gracz się połączy 5 razy z rzędu, to nie będzie to menu ukazujące wszystkich graczy, tylko ostatnie połączenia jakie były. Nie wiem jak zrobić "unikalne" pole do ArrayListy. Może ma ktoś jakiś pomysł? To plugin: #include <sourcemod> public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_addvip", AddingNewVip); RegConsoleCmd("sm_av", AddingNewVip); } public Action AddingNewVip(int client, int args) { if(!IsAdmin(client) && !IsOwner(client)) return; char nameBuffer[MAX_NAME_LENGTH]; char steamIdBuffer[64]; char buffer[512]; Menu av = new Menu(av_Handler); av.SetTitle("ALL PLAYERS CONNECTED NOW:"); for(int i=1; i<MAXPLAYERS; i++) { if(IsValidClient(i)) { GetClientName(i, nameBuffer, sizeof(nameBuffer)); GetClientAuthId(i, AuthId_Steam2, steamIdBuffer, sizeof(steamIdBuffer)); Format(buffer, sizeof(buffer), "%s >>> %s", nameBuffer, steamIdBuffer); av.AddItem("", buffer); } else continue; } av.Display(client, MENU_TIME_FOREVER); } public int av_Handler(Menu av, MenuAction action, int client, int position) { if(action == MenuAction_End) delete av; else if(action == MenuAction_Select) { // tak jak było w odcinku z tworzenia historii, ale chodzi o to, żeby flagi admina dodawały się graczowi, który jest pod danym indeksem menu, np.: // AddUserFlags(position, Admin_Custom1); // PrintToChat(client, "Gracz: %N dostał VIPa!", position); } } //////////////////////////////////// BOOLS //////////////////////////////////// public bool IsValidClient(int client) { if(client >=1 && client <=MAXPLAYERS && IsClientInGame(client)) return true; return false; } bool IsVip(int client) { if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM1) return true; return false; } bool IsAdmin(int client) { if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM2) return true; return false; } bool IsOwner(int client) { if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM3) return true; return false; }
  5. Siema, Stworzyłem menu z dawaniem dwóch broni: AWP lub scout. Ma to działać na zasadzie deathmatcha, że przy każdym odrodzeniu wybrana broń gracza z menu broni zostaje dana w pierwszym slocie. Problem polega na tym, że gdy wybiorę scouta, a następnie ktoś mnie zabije to dostaję do ręki AWP przy odrodzeniu, natomiast, gdy wybiorę scouta i zmienię drużynę to odradzam się normalnie ze scoutem. Czy może ktoś zaproponować rozwiązanie na ten problem? #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <cstrike> #pragma tabsize 0 char LastWeapon[MAXPLAYERS + 1][256]; public void OnClientPostAdminCheck(int client) { CreateTimer(0.1, GunsMenuTimer, client); } public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_guns", GunsMenu); HookEvent("player_spawned", PlayerSpawn); } public Action GunsMenu(int client, int args) { Menu guns = new Menu(Guns_Handler); guns.SetTitle("Avalible weapons:"); guns.AddItem("AWP", "AWP"); guns.AddItem("SSG 08", "SSG 08"); guns.Display(client, 999); return Plugin_Handled; } public Action GunsMenuTimer(Handle timer, int client) { Menu guns = new Menu(Guns_Handler); guns.SetTitle("Avalible weapons:"); guns.AddItem("AWP", "AWP"); guns.AddItem("SSG 08", "SSG 08"); guns.Display(client, 999); return Plugin_Handled; } public int Guns_Handler(Menu guns, MenuAction action, int client, int position) { if(action == MenuAction_End) { delete guns; } else if(action == MenuAction_Select) { char buffer[32]; GetMenuItem(guns,position,buffer,sizeof(buffer)); if(position==0 && IsPlayerAlive(client) && IsClientConnected(client)) { DeletePrimaryWeapon(client); GivePlayerItem(client, "weapon_awp"); LastWeapon[client] = "weapon_awp"; } else if(position==1 && IsPlayerAlive(client) && IsClientConnected(client)) { DeletePrimaryWeapon(client); GivePlayerItem(client, "weapon_ssg08"); LastWeapon[client] = "weapon_ssg08"; } } } public Action PlayerSpawn(Event e, const char[] n, bool b) { int client = GetClientOfUserId(e.GetInt("userid")); DeletePrimaryWeapon(client); GivePlayerItem(client, LastWeapon[client]); } void DeletePrimaryWeapon(int client) { int slot = GetPlayerWeaponSlot(client, 0); if(slot != -1) { RemovePlayerItem(client, slot); AcceptEntityInput(slot, "Kill"); } }
  6. Szukam pluginu / osoby która by napisała takowy plugin za jakąś cenę, który po wejściu na serwer wyświetlałby info, które można byłoby dostosowywać w zależności od sytuacji. Przykład Graczowi po wejściu na serwer wyświetli się informacja o evencie Darmowy vip - klikając go wyświetlałyby się bardziej szczegółowe informacje. p.s Ważne aby menu można byłoby dostosowywać i zmieniać informacje zawarte w nim.
  7. Witam, mam pewien problem. Gracze bez żadnej flagi po wpisaniu komendy !vip dostają komunikat: "[SM] Nie masz dostępu do tej komendy.." Czy mógłby ktoś przerobić tak aby gracze bez flagi również mieli dostęp do tej komendy? + Opcja "Wyjdź" która powinna zamykać to menu również nie działa. Jeśli jest ktoś w stanie pomóc to wynagrodzę reakcją.
  8. W tym poradniku chciałbym możliwie jak najkrócej przedstawić sposób, w jaki można tworzyć menu, a także pokazać mały trik jak przekazywać przez nie informacje. Wykonuję go w oparciu o moje doświadczenie, a więc nie ma w nim zawartych Paneli, czy obsługi blokowania poszczególnych pozycji. Całość przedstawiam w oparciu o nową składnię (1.7+). Menu w SourcePawnie ma swój własny typ danych (methodmapę) - i nazywa się on Menu. Na samym początku musimy utworzyć sobie do niego uchwyt: Menu menu = new Menu(Nazwa_Naszego_Handlera); Od teraz, kiedy będziemy chcieli budować nasze menu, posłużymy się utworzoną zmienną menu. Jak widzimy, w kodzie powyżej widnieje Nazwa_Naszego_Handlera. Otóż kiedy player widzi menu w grze (np. głosowanie na następną mapę), po zapoznaniu się z nim wybiera interesującą go opcję (może wybrać dusta, assaulta...może też zwyczajnie menu zignorować i nie nacisnąć nic). Program musi taką informację odpowiednio przetworzyć i dowiedzieć się, co tak właściwie nacisnął gracz. Cały ten proces odbywa się w tak zwanym Handlerze (pojęcie to będzie jeszcze wykorzystywane w miejscach, gdzie odpowiedź nie pojawia się natychmiastowo, a jest przetwarzana asynchronicznie, jak to ma miejsce w T_SQL). Kolejną rzeczą jest oczywiście nadanie tytułu - gracz musi wiedzieć, dlaczego dane menu widzi :). Służy do tego polecenie: menu.SetTitle("Tutaj wpisujemy nasz tytuł"); Gdybyśmy chcieli sformatować nagłówek (np. pokazać w nim imię danego gracza), musimy zastosować sformatowanego stringa, gdyż SetTitle nie obsługuje tej funkcji: char menuTitleBuffer[128]; Format(menuTitleBuffer, sizeof(menuTitleBuffer), "Witaj %N! Wybierz opcję:", client); menu.SetTitle(menuTitleBuffer); Przy okazji, jeżeli chcemy pobrać imię gracza, nie ma potrzeby korzystania z GetClientName - robi to za nas reguła formatująca %N - w jej miejscu pojawi się nick gracza ? Aby dodać do menu pozycję, korzystamy z polecenia AddItem: menu.AddIitem("id pozycji", "To, co widzi gracz"); Pierwszy parametr to ciąg znaków, służący do identyfikacji itemu Drugi parametr to widoczna dla gracza pozycja w menu. Identyfikator nie musi być unikalny i można wykorzystać go na masę sposobów. Przykład jego zastosowania pokażę na końcu poradnika. Możemy również określić, czy menu będzie posiadało możliwość wyjścia z niego: menu.ExitButton = false; Domyślnie wartość ta jest ustawiona na true. Po przygotowaniu menu musimy je jeszcze wyświetlić (ponieważ nigdzie tego nie zrobiliśmy - to trochę jak przygotowywanie posiłku i podanie go na końcu gościom). Polecenie: menu.Display(client, 120); Pierwszy parametr to id gracza. Drugi parametr to czas, po jakim menu zniknie w razie bezczynności. Istnieje także makrodefinicja, która sprawia, że menu nigdy nie zniknie, jednak nie pamiętam go teraz. Jeśli ktoś je ma, proszę o podesłanie w komentarzu. EDIT: MENU_TIME_FOREVER (dzięki @Qesik i @Brum Brum) W tym momencie menu pokazało się graczowi. Aby przechwycić jego akcję, tworzymy handler, będący funkcją, która w 90% przypadków wygląda następująco: public int Menu_Handler(Menu menu, MenuAction action, int client, int item) { if (action == MenuAction_Select) { char InfoBuffer[32]; menu.GetItem(item, InfoBuffer, sizeof(InfoBuffer)); if (StrEqual(InfoBuffer, "id pozycji 1")) FunkcjaZPozycji1(client); else if (StrEqual(InfoBuffer, "id pozycji 2")) FunkcjaZPozycji2(client); } return 0; } Parametry handlera: menu - identyfikator naszego menu action - określa jaki rodzaj operacji został wykonany (można wybrać pozycję, wyjść z menu etc. Pełna lista: https://sm.alliedmods.net/new-api/menus/MenuAction) client - id gracza, któremu menu wywołaliśmy item - pozycja w menu, którą nacisnęliśmy (numerowane od 0). Można jej użyć zamiast identyfikatora z menu,AddItem (ja dzisiaj jednak będę się posługiwał wspomnianym stringiem). Pierwszą rzeczą, którą robimy, jest sprawdzenie, czy gracz wybrał którąś opcję z menu. W przeciwnym razie nie interesuje nas co dalej się stanie (choć może oczywiście - wyjście z menu może kierować do innego menu itp.) Później identyfikujemy którą opcja została naciśnięta (przez porównanie ciagu znaków). Natrafienie na właściwą opcję przekierowuje nas do odpowiedniej funkcji. Stworzymy teraz prostą funkcję, której zadaniem będzie wyświetlenie wszystkich żywych graczy, a po wybraniu ich z listy - wysłanie do nich powiadomienia na czacie. Aby tego dokonać, musimy wiedzieć, który gracz został wybrany. Może nam do tego celu posłużyć identyfikator z AddItem. Wystarczy, że przekonwertujemy ID gracza na stringa i przekażemy go wraz z pozycją w menu, aby odwrócić proces i odczytać integera i wykonać na wybranym graczu daną operację. Zwróćmy uwagę na bardzo ważną rzecz - nie wiemy, w jakim czasie w przyszłości gracz wybierze pozycję w menu - może to trwać sekundę, może dziesięć minut... . Gdybyśmy przekazali jaki ID identyfikator gracza (client), wybraniec może w czasie, od wywołania menu do wybrania opcji, zwyczajnie wyjść z serwera. Na jego miejsce może wskoczyć inny gracz, co doprowadza do wysłania informacji do niewłaściwej osoby. W naszym przykładzie nie sprawiłoby to większego kłopotu, jednak w pluginach, gdzie precyzja się liczy (np. zapis informacji o graczu w bazie danych) takie działanie może doprowadzić do bardzo niepożądanych skutków. Aby temu zapobiec, będziemy stosować tzw. UserID - unikalny identyfikator gracza na okres trwania serwera. Po starcie pierwszy gracz otrzyma UserID = 1 (lub 0, nieistotne). Kolejny gracz - oczywiście 2. Gdyby jednak gracz nr 1 wyszedł z serwera i połączył się jeszcze raz, otrzyma UserID = 3 (pod warunkiem, że nikt inny nie wszedł na serwer w międzyczasie). Ten właśnie identyfikator będziemy używali, by określić właściwego gracza - i zareagować, jeśli player opuścił już serwer. Do pobierania UserID na podstawie client'a, a także operacja odwrotna - pobranie client'a w oparciu o UserID, służą operacje GetClientUserId oraz GetClientOfUserId. Po wstępie teoretycznym, zajrzyjmy na rezultat końcowy: void MenuPowitalne(int client) { // tworzymy buffery na nick gracza i jego UserID char menuBuffer[MAX_NAME_LENGTH]; char menuOptionBuffer[8]; // tworzymy menu Menu menu = new Menu(MenuPowitalne_Handler); // nadajemy tytuł menu.SetTitle("Kogo chcesz pozdrowić:"); // lecimy pętlą po wszystkich graczach... for (int i = 1; i < MAXPLAYERS; i++) { // odfiltrowujemy niepołączonych graczy i boty... if (!IsValidClient(i) || !IsClientConnected(i) || IsFakeClient(i)) continue; // formatujemy nick... Format(menuBuffer, sizeof(menuBuffer), "%N", i); // userID jako string... Format(menuOptionBuffer, sizeof(menuOptionBuffer), "%d", GetClientUserId(i)); // i dodajemy do menu :) menu.AddItem(menuOptionBuffer, menuBuffer); } // na końcu wyświetlamy menu.Display(client, 120); } // uchwyt do menu public int MenuPowitalne_Handler(Menu menu, MenuAction action, int client, int item) { // jeżeli gracz wybrał pozycję z menu... if (action == MenuAction_Select) { // pobieramy identyfikator z AddItem... char InfoBuffer[8]; menu.GetItem(item, InfoBuffer, sizeof(InfoBuffer)); // zamieniamy go na integera i sprawdzamy poleceniem GetClientOfUserId, czy gracz jest ciagle w grze... int target = GetClientOfUserId(StringToInt(InfoBuffer)); // jeśli gracza nie ma, GetClientOfUserId zwraca zero... if (!target) { PrintToChat(client, "Gracz wyszedł z gry..."); MenuPowitalne(client); return 0; } // od tego miejsca wiemy, że gracz jest dostępny w grze. Możemy go pozdrowić PrintToChat(target, "Pozdrowienia od gracza %N! :)", client); } // na końcu zwracamy 0. return 0; } // Koniec :) Cały proces został wyjaśniony w komentarzach. To by było na tyle. Gdyby pojawiły się pytania i potrzeba rozszerzenia poradnika, z chęcią to zrobię. Zapraszam do dyskusji poniżej. Pozdrowionka! ? @EDIT Po pełny poradnik zapraszam tutaj (angielski): https://wiki.alliedmods.net/Menus_Step_By_Step_(SourceMod_Scripting)
  9. Jak wygląda przykładowy kod do menu na takie coś ? [Menu] 1. Test (Po wciśnięciu klawisza 1 ma nie wyłączać menu ani nie przełączać na inne submenu) 2. Test nr2 (Po wciśnięciu klawisza 2 ma nie wyłączać menu ani nie przełączać na inne submenu) 9. Wyjdź
  10. MAM PROBLEM robię wszystko jak na filmiku magneta. wpisuje moje ID steam i flagi do folderu admins_simple.ini potem przełączam mapę na jakąś inną. wpisuję w konsoli: sm_admin. wyskakuje mi błąd [SM] This command can only be used in-game. Nie wiem co zrobić.
  11. Witam! Prosty plugin wyświetlający w pierwszej kolejności menu, a następnie panel z dowolną informacją. Wystarczy dostosować pod własny serwer.
  12. Witam szukam prostego pluginu który pod komendą /sklep pokaże menu z możliwością kupna danej rzeczy. Oczywiście sklep nie musi mieć możliwości podpięcia pod baze danych. Sklepu szukam pod paintballa moda.
  13. Witam. Ostatnio zastanawiałem się czy istnieje możliwość zmiany koloru menu w cs:go. Domyślnie jest pomarańczowe. Chciałbym móc dowolnie je kolorować coś jak multicolors dla czatu. Jeżeli podstawowe menu nie daje takich możliwości to może jakiś hud zamieniony w menu?
  14. 1. Witam mam problem tagami nie chcą się comlować Your plugin failed to compile! Read the errors below: SourcePawn Compiler 1.7.1 Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase Copyright (c) 2004-2014 AlliedModders LLC /home/groups/sourcemod/upload_tmp/phpFdw0dm.sp(2) : fatal error 182: cannot read from file: "FFA_Manager" Compilation aborted. 1 Error. 780861 successful compiles to date. 623492 failed compiles to date. i tutaj jest kod do tagów #include <cstrike> #include <FFA_Manager> #include <sourcemod> #include <sdktools> public Plugin:myinfo = { name = "PGC24 -> VIP", description = "Autorski plugin PGC24.PL", author = "Mesharsky", version = "1.0", url = "http://www.PGC24.PL" }; // ================================= OnPluginStart (i End)================================== public OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", Event_TagTable); } // ================================= Eventy ================================== public Action:Event_TagTable(Handle:event, String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if(FFA_IsValidClient(client)) { CS_SetClientClanTag(client, "Gracz"); } if (FFA_IsPlayerVIP(client)) { CS_SetClientClanTag(client, "[VIP]"); } if (GetAdminFlag(GetUserAdmin(client), Admin_Custom3)) { CS_SetClientClanTag(client, "[JuniorAdmin]"); } if (GetAdminFlag(GetUserAdmin(client), Admin_Custom4)) { CS_SetClientClanTag(client, "[Admin]"); } if (GetAdminFlag(GetUserAdmin(client), Admin_Custom5)) { CS_SetClientClanTag(client, "[Opiekun]"); } if (GetAdminFlag(GetUserAdmin(client), Admin_Root)) { CS_SetClientClanTag(client, "[Właśćiciel]"); } } I o co chodzi tutaj poniżej Admin_Custom3 Admin_Custom4 Admin_Custom5 Admin_root = tu odpowiada flaga z Jakie rangi są przypisane tym rangą ? 2. Mam problem z menu nie wiem czy one powinno się automatycznie się włączać przy dołączeniu na serwer czy odpowiada jakaś komenda /* Copyright (C) 2019 Mesharsky This program is free software: you can redistribute it and/or modify it under the terms of the GNU General Public License as published by the Free Software Foundation, either version 3 of the License, or (at your option) any later version. This program is distributed in the hope that it will be useful, but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the GNU General Public License for more details. You should have received a copy of the GNU General Public License along with this program. If not, see <http://www.gnu.org/licenses/>. */ #pragma semicolon 1 #define PLUGIN_AUTHOR "Mesharsky" #define PLUGIN_VERSION "0.1" #include <sourcemod> #pragma newdecls required public Plugin myinfo = { name = "[CSGO] Menu na szybko", author = PLUGIN_AUTHOR, description = "Menu na szybko", version = PLUGIN_VERSION, url = "https://go-code.pl" }; public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_pomoc", CMD_PomocGlowna); } public Action CMD_PomocGlowna(int client, int args) { Menu menupomoc = new Menu(Menu_Pomocy); menupomoc.SetTitle("Menu pomocy - Wybierz jedną z opcji"); menupomoc.AddItem("opcja1", "» Kontakt z administracja"); menupomoc.AddItem("opcja2", "» Komendy"); menupomoc.AddItem("opcja3", "» Co posiada VIP"); menupomoc.AddItem("opcja4", "» Forum"); menupomoc.ExitButton = true; menupomoc.Display(client, 0); } public int Menu_Pomocy(Menu menupomoc, MenuAction action, int client, int itemNum) { if (action == MenuAction_Select) { char info[32]; GetMenuItem(menupomoc, itemNum, info, sizeof(info)); if (strcmp(info, "opcja1") == 0) { Kontakt(client, 0); } else if (strcmp(info, "opcja2") == 0) { Komendy(client, 0); } else if (strcmp(info, "opcja3") == 0) { PokazCoPosiadaVip(client, 0); } else if (strcmp(info, "opcja4") == 0) { PrintToChat(client, "★ \x06[X] \x03BYLE JAKI TEKST"); } } else if (action == MenuAction_End) { CloseHandle(menupomoc); } } public Action Kontakt(int client, int args) { Menu menukontakt = new Menu(Menu_Kontaktu); menukontakt.SetTitle("Kliknij przycisk poniżej by przejść do profilu"); menukontakt.AddItem("opcja1", "Właściciel | KOMORNIK.PL"); menukontakt.AddItem("opcja2", "Admin | Nick"); menukontakt.ExitButton = true; menukontakt.Display(client, MENU_TIME_FOREVER); } public int Menu_Kontaktu(Menu menukontakt, MenuAction action, int client, int itemNum) { if (action == MenuAction_Select) { char info[32]; GetMenuItem(menukontakt, itemNum, info, sizeof(info)); if (strcmp(info, "opcja1") == 0) { Wlasciciel1(client, 0); } else if (strcmp(info, "opcja2") == 0) { Admin1(client, 0); } } } public Action Wlasciciel1(int client, int args) { PrintToChat(client, "★ \x06[Menu Pomocy] Link do profilu steam \x03WŁAŚCICIELA \x06wygenerowany został w twojej konsoli!."); PrintToChat(client, "★ \x06[Menu Pomocy] Link do profilu steam \x03WŁAŚCICIELA \x06wygenerowany został w twojej konsoli!."); PrintToChat(client, "★ \x06[Menu Pomocy] Link do profilu steam \x03WŁAŚCICIELA \x06wygenerowany został w twojej konsoli!."); PrintToConsole(client, "===================================================="); PrintToConsole(client, "Link do profilu właściciela Steam: https://steamcommunity.com/id/ulaniec123321/"); PrintToConsole(client, "===================================================="); } public Action Admin1(int client, int args) { PrintToChat(client, "★ \x06[Menu Pomocy] Link do profilu steam \x03ADMINA \x06wygenerowany został w twojej konsoli!."); PrintToChat(client, "★ \x06[Menu Pomocy] Link do profilu steam \x03ADMINA \x06wygenerowany został w twojej konsoli!."); PrintToChat(client, "★ \x06[Menu Pomocy] Link do profilu steam \x03ADMINA \x06wygenerowany został w twojej konsoli!."); PrintToConsole(client, "===================================================="); PrintToConsole(client, "Link do profilu właściciela Steam: https://steamcommunity.com/id/mesharskyh2k"); PrintToConsole(client, "===================================================="); } public Action Komendy(int client, int args) { Menu menupomoc = new Menu(Menu_PomocSerwerowa); menupomoc.SetTitle("[Menu Pomocy] Wybierz co chcesz wyświetlić"); menupomoc.AddItem("option1", "Sklep Serwerowy"); menupomoc.AddItem("option2", "Wybierz Nóż"); menupomoc.AddItem("option3", "Wybierz Skiny"); menupomoc.AddItem("option4", "Vip online"); menupomoc.AddItem("option5", "Twoje miejsce w rankingu na serwerze"); menupomoc.ExitButton = true; menupomoc.Display(client, 0); } public int Menu_PomocSerwerowa(Menu menupomoc, MenuAction action, int client, int itemNum) { if (action == MenuAction_Select) { char info[32]; GetMenuItem(menupomoc, itemNum, info, sizeof(info)); if (strcmp(info, "option1") == 0) { ClientCommand(client, "sm_shop"); } else if (strcmp(info, "option2") == 0) { ClientCommand(client, "sm_knife"); } else if (strcmp(info, "option3") == 0) { ClientCommand(client, "sm_ws"); } else if (strcmp(info, "option4") == 0) { ClientCommand(client, "sm_vips"); } else if (strcmp(info, "option5") == 0) { ClientCommand(client, "sm_rankme"); } } else if (action == MenuAction_End) { CloseHandle(menupomoc); } } public Action PokazCoPosiadaVip(int client, int args) { Menu vip = new Menu(Menu_vip); vip.SetTitle("★ Co posiada VIP : ★\n» Podwójny skok\n» Więcej HP\n» HE, FLASH, SMOKE na start rundy\n» HP za zabójstwo oraz za Headshot\n» Tag [VIP] w tabeli\n» Przedrostek VIP na chacie + unikalny kolorek\n» Otrzymujesz dodatkowe bonusy na serwerze!\n»Jesteś wyświetlany w !vips"); vip.AddItem("option1", "Przejdź do zakupu usługi"); vip.AddItem("option2", "Powrót"); vip.ExitButton = false; vip.Display(client, MENU_TIME_FOREVER); } public int Menu_vip(Handle vip, MenuAction action, int client, int itemNum) { if (action == MenuAction_Select) { char info[32]; GetMenuItem(vip, itemNum, info, sizeof(info)); if (strcmp(info, "option1") == 0) { ClientCommand(client, "sm_sklepsms"); } else if (strcmp(info, "option2") == 0) { ClientCommand(client, "sm_vip"); } } else if (action == MenuAction_End) { CloseHandle(vip); } }
  15. Siemka postanowiłem, że napiszę mały "poradniczek" jak zrobić aby w menu admina pokazywały się tylko mapy które są podane w maplist.txt 1. Wchodzimy w csgo/addons/sourcemod/configs/ i szukamy pliku maplists.cfg 2. znajdujemy 30 linijke i w "file" zmieniamy jedynie końcówkę 3. ja zmieniam w taki sposób np. w pliku csgo.txt mam dodaną mapę de_mirage i wygląda to tak
  16. Opis Plugin umożliwia wpisanie na czacie komend !pomoc / !help / !komendy która otwiera menu z wyborem Linki / VIP / Ranking / Sklep / Menu rang / Opcje i inne. Download H2K_MenuPomocy.sp UWAGA Plugin skopiowałem z tematu o prośbę o znalezienie pluginu w razie gdyby temat się gdzieś zagubił no i dla łatwiejszego wyszukania
  17. Witam mam prośbę moze ktos mi pomoc z menu na serwie to mi nie dziala
  18. Plugin dodaje menu, które możemy edytować w pliku konfiguracyjnym. Kod Przykładowy config: Master_Commands_Menu.sp Master_Commands.cfg
  19. Mam do was pytanie bo specem od kodowania nie jestem, ukleiłem coś takie i teraz czy jest to w ogóle optymalne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...