Jump to content
assignment_ind Existing user? Sign In

Sign In



person_add Sign Up
Go-Code.pl - Support SourceMod i Pluginy CS:GO

Search the Community

Showing results for tags 'modele'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Errors in compiler
  • Warnings in compiler
  • Fatal errors in compiler

Forums

  • Nasze Sprawy
    • Nowości
    • Dyskusje
    • Propozycje
    • Przywitaj się!
  • Sourcemod Scripting
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania na temat kodowania
    • Problem z kodem pluginu
    • Prośby o przerobienie pluginu
    • Gotowe funkcje
    • Koduj z Magnetem
  • Konfiguracja pluginów
    • Artykuły, poradniki i tutoriale
    • Szukam pluginu
    • Duże modyfikacje
    • Zbiór pluginów
    • Extensions
    • Gotowe paczki serwerowe
  • Konfiguracja serwera
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
    • Ochrona
    • Metamod
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
    • Pliki
    • Wasza twórczość
    • Publikacje serwerów
  • Hostingi serwerów
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Plac zabaw
    • Luźne rozmowy
    • Szukam ekipy
    • Rynek
    • Opinie o ludziach
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


O mnie

Found 4 results

  1. Korzystając ze strony CSGO Models i pobierając z niej skiny zauważyłem, że składają się one z wielu pomniejszych plików, których pobieranie muszę wymuszać graczom przez AddFilesToDownloadsTable. Z racji, iż jest to strasznie upierdliwe zadanie (szukanie wszystkich ścieżek), można na serwer wgrać plugin, który będzie pobierał całą zawartość folderu. Ja jednak stwierdziłem, że napiszę prosty skrypcik, który wszystkie ścieżki będzie rekurencyjnie pobierał i wypluwał ładny wynik, który po prostu kopiuj/wklejam do OnMapStart Jest to skrypt pythonowy, który działa najzwyczajniej w świecie tak, że rekurencyjnie przeszukuje wszystkie foldery w lokalizacji w której obecnie się znajduje i wypisuje ich pełną ścieżkę, dodając potrzebne przedrostki 'AddFiles.......' Step by step: 1. Utwórz sobie na pulpicie nowy folder o dowolnej nazwie i wrzuć do niego skrypt oraz foldery 'models' i 'materials' ze strony CSGO Models, lub dowolnej innej, której modele mają mnóstwo pomniejszych plików 2. Wejdź do folderu i odpal skrypt 3. Skopiuj wynik 4. elo Przykładowo, przeprowadzając tę procedurę na tym modelu otrzymałem następujący wydruk z konsoli: run.py
  2. Opis: Dodaje komendę !models / !modele po wpisaniu pojawia się menu z wyborem "grupy" z której ma wybrać dany model. Grupy dodaje się w pliku konfiguracyjnym oraz ustawia na flagę (można zostawić puste miejsce wtedy będzie dla każdego). Plugin posiada swój downloader. Plugin jest alternatywą tego pluginu -> https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=87597 KOD: Przykładowy plik konfiguracyjny: Przykładowy plik downloadera: Jeżeli masz jakąś propozycję co można dodać pisz śmiało Natomiast jeżeli widzisz, że kod można napisać lepiej napisz mi co konkretnie i jak mogę to napisać lepiej Z góry dziękuję. Starsze wersje: Zabraniam kopiowania powyższego pluginu na inne fora niż go-code.pl bez mojej zgody. ADEPT_Models.sp ADEPT_Models.txt ADEPT_Models_Download.txt
  3. Witam, znów mam problem ze skinami w pluginie Store by Zephyrus, lecz oprócz tego problemu jest jeszcze jeden, iż chciałbym osłabić Jetpack, ponieważ jest zbyt mocny (zbyt wysoko można nim wylecieć), ale nie mam zielonego pojęcia jak. Problem ze skinami polega na tym, iż po założeni skina nie widać rąk, oczywiście u osoby, która używa danego skina, z każdym modelem tak mam. Nie wiem co robić, pomoże ktoś, byłbym bardzo wdzięczny. W załączniku wysyłam plik items.txt items.txt
  4. Witajcie, mam mały problem z znikaniem modeli broni gdy wchodzi vip na serwer. Kiedyś doradziła mi jedna osoba że może być to przez GivePlayerItem i żeby dodać do tego timer opóźniający dawanie granatów itp lecz niestety nadal mi to nie pomogło. #include <sourcemod> #include <cstrike> #include <sdktools> #pragma semicolon 1 #pragma newdecls required public Plugin myinfo = { name = "[CS:GO] VIP", author = "xBonio & Avgariat & Vasto_Lorde", description = "VIP Generator by cs-plugin.com", version = "1.0", url = "http://cs-plugin.com" }; char tag[64] = "VIP"; int offsetHe; int offsetFlash; int offsetSmoke; int offsetInc; int offsetMol; public void OnPluginStart() { HookEvent("bomb_planted", EventBombPlanted); HookEvent("bomb_defused", EventBombDefused); HookEvent("player_spawn", PlayerSpawn); HookEvent("player_death", PlayerDeath); } public void OnMapStart() { int entindex; entindex = CreateEntityByName("weapon_hegrenade"); DispatchSpawn(entindex); offsetHe = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); entindex = CreateEntityByName("weapon_flashbang"); DispatchSpawn(entindex); offsetFlash = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); entindex = CreateEntityByName("weapon_smokegrenade"); DispatchSpawn(entindex); offsetSmoke = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); entindex = CreateEntityByName("weapon_incgrenade"); DispatchSpawn(entindex); offsetInc = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); entindex = CreateEntityByName("weapon_molotov"); DispatchSpawn(entindex); offsetMol = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); } public Action PlayerSpawn(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if(!IsPlayerVIP(client)) return Plugin_Continue; CreateTimer(1.0, Timer_DelaySpawn, GetClientUserId(client), TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE); return Plugin_Continue; } public Action Timer_DelaySpawn(Handle timer, any data) { int client; if ((client = GetClientOfUserId(data)) == 0) { return Plugin_Stop; } if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0) SetEntProp(client, Prop_Send, "m_ArmorValue", 100); if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0) SetEntProp(client, Prop_Send, "m_bHasHelmet", 1); int money = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount"); if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0) SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", money+200); if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT) if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_bHasDefuser") == 0) GivePlayerItem(client, "item_defuser"); for(int x = 0; x < 1; x++) if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0) if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetHe) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_hegrenade"); for(int x = 0; x < 1; x++) if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0) if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetFlash) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_flashbang"); for(int x = 0; x < 1; x++) if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0) if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetSmoke) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_smokegrenade"); if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT) { for(int x = 0; x < 1; x++) // ilosc inc if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0) if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetInc) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_incgrenade"); } else if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_T) { for(int x = 0; x < 1; x++) if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0) if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetMol) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_molotov"); } return Plugin_Stop; } public Action PlayerDeath(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); if(!IsValidPlayer(attacker) || !IsPlayerVIP(attacker)) return; int health = GetClientHealth(attacker); if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0) SetEntityHealth(attacker, health+5); int money = GetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount"); SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", money+100); bool headshot = GetEventBool(event, "headshot", false); if(headshot) { health = GetClientHealth(attacker); if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0) SetEntityHealth(attacker, health+5); money = GetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount"); SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", money+150); } if(GetClientHealth(attacker) > 100) SetEntityHealth(attacker, 100); } public Action EventBombPlanted(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); int money = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount"); if(IsPlayerVIP(client)) SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", money+150); } public Action EventBombDefused(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); int money = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount"); if(IsPlayerVIP(client)) SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", money+150); } public void OnClientPostAdminCheck(int client) { if(IsPlayerVIP(client)) { PrintToChatAll(" %s \x03%N\x01 \x01", tag, client); } } stock bool IsValidPlayer(int client) { if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientInGame(client) && IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) && !IsClientReplay(client) && !IsClientSourceTV(client)) return true; return false; } stock bool IsPlayerVIP(int client) { if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM6) return true; return false; }

O NAS Jesteśmy społecznością łączącą ludzi, którzy dzielą pasję poznawania CS:GO od strony programistycznej. Posiadamy duże zaplecze merytoryczne i zawsze cieszymy się, gdy dołączają do nas osoby gotowe do nauki. Gwarantujemy, że z odrobiną wytrwałości i otwartym umysłem bardzo szybko napiszesz swój pierwszy plugin. Zapraszamy! 🙂
Szablon wykonany z dużą ilością przez cyberpixelz / Mesharsky / Sitefuture
Forum dumnie napędzane przez: Invision Power Services, Inc.
×
×
  • Create New...