Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'modele' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Kategorie

  • Error'y w kompilatorze
  • Warning'i w kompilatorze
  • Fatal error'y w kompilatorze

Forum

  • Go-Code.pl - Ogólne
    • Informacje
    • O serwisie
  • Sourcemod Scripting
    • Baza wiedzy
    • Masz problem?
    • Pytania na temat kodowania
  • Pluginy Sourcemod
    • Wszystko o pluginach
    • Duże modyfikacje
    • Dodatki
  • Konfiguracja serwera
    • Baza wiedzy
    • Pytania
    • Problemy
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
  • Hostingi serwerów & WWW
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Poza tematyką forum, OFF-TOPIC
    • Życie społeczności
    • Biznes
    • Zareklamuj swoją sieć/serwer
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Imię


Lokalizacja


Zawód


O mnie


Strona WWW

Znaleziono 6 wyników

  1. Opis: Dodaje komendę !models / !modele po wpisaniu pojawia się menu z wyborem "grupy" z której ma wybrać dany model. Grupy dodaje się w pliku konfiguracyjnym oraz ustawia na flagę (można zostawić puste miejsce wtedy będzie dla każdego). Plugin posiada swój downloader. Plugin jest alternatywą tego pluginu -> https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=87597 KOD: Przykładowy plik konfiguracyjny: Przykładowy plik downloadera: Jeżeli masz jakąś propozycję co można dodać pisz śmiało 😄 Natomiast jeżeli widzisz, że kod można napisać lepiej napisz mi co konkretnie i jak mogę to napisać lepiej 😉 Z góry dziękuję. Starsze wersje: Zabraniam kopiowania powyższego pluginu na inne fora niż go-code.pl bez mojej zgody. ADEPT_Models.sp ADEPT_Models.txt ADEPT_Models_Download.txt
  2. Witam. Przychodze z drobnym problemem z modelami. Kilka modeli wyświetla się w bardzo ciekawy sposób ale po ruszeniu się trochę błąd znika i pojawia się znowu. Błąd nie występuje przy każdej osobie posiadającej ten model na raz tylko pojedynczo ew. po 2/3 osoby. Czy jest to wina przestarzałych modeli czy raczej błedu podczas pobierania?
  3. CS-Wyborowa.pl / Nowy wymiar gry! » JailBreak CS:GO 🥵 » IP: 91.224.117.91:27820 » Właściciel: @kivv3r
  4. Korzystając ze strony CSGO Models i pobierając z niej skiny zauważyłem, że składają się one z wielu pomniejszych plików, których pobieranie muszę wymuszać graczom przez AddFilesToDownloadsTable. Z racji, iż jest to strasznie upierdliwe zadanie (szukanie wszystkich ścieżek), można na serwer wgrać plugin, który będzie pobierał całą zawartość folderu. Ja jednak stwierdziłem, że napiszę prosty skrypcik, który wszystkie ścieżki będzie rekurencyjnie pobierał i wypluwał ładny wynik, który po prostu kopiuj/wklejam do OnMapStart Jest to skrypt pythonowy, który działa najzwyczajniej w świecie tak, że rekurencyjnie przeszukuje wszystkie foldery w lokalizacji w której obecnie się znajduje i wypisuje ich pełną ścieżkę, dodając potrzebne przedrostki 'AddFiles.......' Step by step: 1. Utwórz sobie na pulpicie nowy folder o dowolnej nazwie i wrzuć do niego skrypt oraz foldery 'models' i 'materials' ze strony CSGO Models, lub dowolnej innej, której modele mają mnóstwo pomniejszych plików 2. Wejdź do folderu i odpal skrypt 3. Skopiuj wynik 4. elo Przykładowo, przeprowadzając tę procedurę na tym modelu otrzymałem następujący wydruk z konsoli: run.py
  5. Witam, znów mam problem ze skinami w pluginie Store by Zephyrus, lecz oprócz tego problemu jest jeszcze jeden, iż chciałbym osłabić Jetpack, ponieważ jest zbyt mocny (zbyt wysoko można nim wylecieć), ale nie mam zielonego pojęcia jak. Problem ze skinami polega na tym, iż po założeni skina nie widać rąk, oczywiście u osoby, która używa danego skina, z każdym modelem tak mam. Nie wiem co robić, pomoże ktoś, byłbym bardzo wdzięczny. W załączniku wysyłam plik items.txt items.txt
  6. Witajcie, mam mały problem z znikaniem modeli broni gdy wchodzi vip na serwer. Kiedyś doradziła mi jedna osoba że może być to przez GivePlayerItem i żeby dodać do tego timer opóźniający dawanie granatów itp lecz niestety nadal mi to nie pomogło. #include <sourcemod> #include <cstrike> #include <sdktools> #pragma semicolon 1 #pragma newdecls required public Plugin myinfo = { name = "[CS:GO] VIP", author = "xBonio & Avgariat & Vasto_Lorde", description = "VIP Generator by cs-plugin.com", version = "1.0", url = "http://cs-plugin.com" }; char tag[64] = "VIP"; int offsetHe; int offsetFlash; int offsetSmoke; int offsetInc; int offsetMol; public void OnPluginStart() { HookEvent("bomb_planted", EventBombPlanted); HookEvent("bomb_defused", EventBombDefused); HookEvent("player_spawn", PlayerSpawn); HookEvent("player_death", PlayerDeath); } public void OnMapStart() { int entindex; entindex = CreateEntityByName("weapon_hegrenade"); DispatchSpawn(entindex); offsetHe = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); entindex = CreateEntityByName("weapon_flashbang"); DispatchSpawn(entindex); offsetFlash = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); entindex = CreateEntityByName("weapon_smokegrenade"); DispatchSpawn(entindex); offsetSmoke = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); entindex = CreateEntityByName("weapon_incgrenade"); DispatchSpawn(entindex); offsetInc = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); entindex = CreateEntityByName("weapon_molotov"); DispatchSpawn(entindex); offsetMol = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); } public Action PlayerSpawn(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if(!IsPlayerVIP(client)) return Plugin_Continue; CreateTimer(1.0, Timer_DelaySpawn, GetClientUserId(client), TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE); return Plugin_Continue; } public Action Timer_DelaySpawn(Handle timer, any data) { int client; if ((client = GetClientOfUserId(data)) == 0) { return Plugin_Stop; } if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0) SetEntProp(client, Prop_Send, "m_ArmorValue", 100); if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0) SetEntProp(client, Prop_Send, "m_bHasHelmet", 1); int money = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount"); if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0) SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", money+200); if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT) if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_bHasDefuser") == 0) GivePlayerItem(client, "item_defuser"); for(int x = 0; x < 1; x++) if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0) if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetHe) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_hegrenade"); for(int x = 0; x < 1; x++) if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0) if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetFlash) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_flashbang"); for(int x = 0; x < 1; x++) if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0) if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetSmoke) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_smokegrenade"); if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT) { for(int x = 0; x < 1; x++) // ilosc inc if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0) if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetInc) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_incgrenade"); } else if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_T) { for(int x = 0; x < 1; x++) if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0) if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetMol) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_molotov"); } return Plugin_Stop; } public Action PlayerDeath(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); if(!IsValidPlayer(attacker) || !IsPlayerVIP(attacker)) return; int health = GetClientHealth(attacker); if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0) SetEntityHealth(attacker, health+5); int money = GetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount"); SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", money+100); bool headshot = GetEventBool(event, "headshot", false); if(headshot) { health = GetClientHealth(attacker); if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0) SetEntityHealth(attacker, health+5); money = GetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount"); SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", money+150); } if(GetClientHealth(attacker) > 100) SetEntityHealth(attacker, 100); } public Action EventBombPlanted(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); int money = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount"); if(IsPlayerVIP(client)) SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", money+150); } public Action EventBombDefused(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); int money = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount"); if(IsPlayerVIP(client)) SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", money+150); } public void OnClientPostAdminCheck(int client) { if(IsPlayerVIP(client)) { PrintToChatAll(" %s \x03%N\x01 \x01", tag, client); } } stock bool IsValidPlayer(int client) { if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientInGame(client) && IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) && !IsClientReplay(client) && !IsClientSourceTV(client)) return true; return false; } stock bool IsPlayerVIP(int client) { if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM6) return true; return false; }
×
×
  • Dodaj nową pozycję...