Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

Search the Community

Showing results for tags 'problem'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Nasze Sprawy
    • Nowości
    • Dyskusje
    • Propozycje
    • Przywitaj się!
  • Sourcemod Scripting
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania na temat kodowania
    • Problem z kodem pluginu
    • Prośby o przerobienie pluginu
    • Gotowe funkcje
    • Koduj z Magnetem
  • Konfiguracja pluginów
    • Artykuły, poradniki i tutoriale
    • Szukam pluginu
    • Duże modyfikacje
    • Zbiór pluginów
    • Extensions
    • Gotowe paczki serwerowe
  • Konfiguracja serwera
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
    • Ochrona
    • Metamod
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
    • Pliki
    • Wasza twórczość
    • Publikacje serwerów
  • Hostingi serwerów
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Plac zabaw
    • Luźne rozmowy
    • Szukam ekipy
    • Rynek
    • Opinie o ludziach
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


O mnie

Found 39 results

  1. Witam po kilku wskazówkach przez tutejszych użytkowników udało mi się wprowadzić do coda statystykę grawitacji tylko jest malutki problem GRAWITACJA pojawia się tylko po wejściu na serwerze w 1 rundzie, a w następnych znika: KOD: https://pastebin.com/CVSBKR0q nowy_codmod_grawitacja.sp
  2. Witam ostatnio po update'cie nie mogę odpalić mojego serwera testowego na steamCMD ze względu na pojawiający się komunikat: Missing shutdown function for sv.Init( bDedicated ) : sv.Shutdown(). Nie wiem co on oznacza. Próbowałem app_update 740 , app_update 740 validate i nie wiem co to może być. Za pomoc z góry dziękuję :-).
  3. witam, Niedawno zakupiłem serwer CS GO na pukawka.pl, że popykać z kumplami. Oglądałem tutoriale na temat dodawania niestandardowych map (z warsztatu) i wszystko jest ok, przyszedł czas na roundsound. I tutaj pojawia sie problem, dokładnie nie wiem jaki ;// Wszystko robie tak jak na tutorialu ( https://1shot2kill.pl/topic/25394-jak-utworzyć-roundsounda-oraz-wgrać-go-na-serwer/) i dalej nic. Zaczałem szukać dalej, natrafiłem na kolejny i kolejny... Wszystko wydaje sie proste, ale gdy to zrobie i kończy sie runda to cisza. Ile ludzi tyle pomysłów, a wszystko kończy sie tak samo. Nie wiem dlaczego, ale brakuje mi czasami plików. W niektórych tutorialach mowa jest o pliku "plugins.ini", którego ja nie miałem ;/// Proszę o pomoc, odrazu mowie, że proszę mowić prosto jak do barana, bo jestem, w tym zielony.
  4. Witam, napotkałem problem z prefixem na serwerze nie działa to tak jak powinno. Chodzi o to że publiczny czat dział dobrze, ale teamowy już nie. Możecie zobaczyć w kodzie co jest nie tak i podpowiedzieć mi co mam poprawić. KLIKNIJ:
  5. Witam, napotkałem się z problemem takim, że wiadomości [ADMIN], [VIP], [WŁAŚCICIEL] działają na chacie publicznym, ale na teamowym już nie do końca. Wydaję mi się, że mam wszystko dobrze, lecz proszę o porady co do kodu. Wysyłam kod:
  6. Czy ktoś jest tak uprzejmy i potrafi wskazać oraz naprawić problem nie działającej kondycji w codzie od linux'a? KOD: https://pastebin.com/Lb8pNkrP Będę wdzięczny.
  7. Witam. Problem polega na tym, że chciałem dodać ładowanie umiejętności na nożu. Zrobiłem test. Hud się wyświetla ale po wykonaniu ifa który sprawdza czy funkcja rozpoznaje kiedy mam w ręku nóż a kiedy nie dała odpowiedz: przy nożu w ręku na czacie wypisała "tak natomiast przy trzymaniu broni nie wypisała nic prawdopodobnie tam leży problem. Jeżeli ktoś zna odpowiedź to proszę o szybką pomoc.
  8. Witam! Nie wiem jak nazwać ten temat, więc to zostawię dla moderatorów. :P Mam taki kod. if (!time) { if (Reason[0] == '\0') { ShowActivityEx(admin, Prefix, "%t", "Permabanned player", Name); } else { ShowActivityEx(admin, Prefix, "%t", "Permabanned player reason", Name, Reason); } } else { if (Reason[0] == '\0') { ShowActivityEx(admin, Prefix, "%t", "Banned player", Name, time); } else { ShowActivityEx(admin, Prefix, "%t", "Banned player reason", Name, time, Reason); } } LogAction(admin, client, "\"%L\" banned \"%L\" (minutes \"%d\") (reason \"%s\")", admin, client, time, Reason); oraz if (CreateBan(client, target, time, reason)) { if (!time) { if (reason[0] == '\0') { ShowActivity(client, "%t", "Permabanned player", name); } else { ShowActivity(client, "%t", "Permabanned player reason", name, reason); } } else { if (reason[0] == '\0') { ShowActivity(client, "%t", "Banned player", name, time); } else { ShowActivity(client, "%t", "Banned player reason", name, time, reason); } } LogAction(client, target, "\"%L\" banned \"%L\" (minutes \"%d\") (reason \"%s\")", client, target, time, reason); Użyłem biblioteki multicolors żeby móc te wiadomości "pokolorować" w pliku basebans.phrases.txt (folder translations). Zamieniłem ShowActivityEx na CShowActivityEx oraz ShowActivity na CShowActivity. Wiadomości w pliku basebans.phrases.txt oznaczyłem kolorami. Skompilowałem plugin (nie było żanych errorów). I moim problemem jest to, że po zbanowaniu gracza wiadomości nie zmieniły kolorów. Gdzie leży mój błąd?
  9. Witam, napotkałem problem z prefixem i jest tu ktoś kto mógłby mi pomóc bo już nie mam sił z użeraniem się z tym ? Mianowicie wyświetla mi się cały czas taki komunikat: multicolors mam wgrane i wszystko tak jak na filmiku zrobione.
  10. Nie mogę połączyć się z serwerem oto co mam w konsoli w grze Connecting to public(193.33.176.103:27015) ... Server using 'public' lobbies, requiring pw no, lobby id ffffffffffffffff ChangeGameUIState: CSGO_GAME_UI_STATE_LOADINGSCREEN -> CSGO_GAME_UI_STATE_INGAME **** Unable to localize '#GenericConfirmText_Label' on panel descendant of 'MMStatus' ChangeGameUIState: CSGO_GAME_UI_STATE_INGAME -> CSGO_GAME_UI_STATE_MAINMENU **** Unable to localize '#DemoPlayback_Restart' on panel descendant of 'HudDemoPlayback' **** Unable to localize '#DemoPlayback_Back' on panel descendant of 'HudDemoPlayback' **** Unable to localize '#DemoPlayback_Pause' on panel descendant of 'HudDemoPlayback' **** Unable to localize '#DemoPlayback_Slow' on panel descendant of 'HudDemoPlayback' **** Unable to localize '#DemoPlayback_Play' on panel descendant of 'HudDemoPlayback' **** Unable to localize '#DemoPlayback_Fast' on panel descendant of 'HudDemoPlayback' **** Unable to localize '#DemoPlayback_Next' on panel descendant of 'HudDemoPlayback' **** Unable to localize '#Panorama_CSGO_Spray_Cursor_Hint' on panel 'RosettaInfoText' ChangeGameUIState: CSGO_GAME_UI_STATE_MAINMENU -> CSGO_GAME_UI_STATE_LOADINGSCREEN **** Panel has fill-parent-flow for height, but isn't in a flowing down or up layout Connecting to public(193.33.176.103:27015) ... Server using 'public' lobbies, requiring pw no, lobby id ffffffffffffffff Retrying public(193.33.176.103:27015) ... Connected to 193.33.176.103:27015 Server connection timed out. **** Unable to localize '#GenericConfirmText_Label' on panel descendant of 'PopupManager' ChangeGameUIState: CSGO_GAME_UI_STATE_LOADINGSCREEN -> CSGO_GAME_UI_STATE_MAINMENU ChangeGameUIState: CSGO_GAME_UI_STATE_MAINMENU -> CSGO_GAME_UI_STATE_MAINMENU ChangeGameUIState: CSGO_GAME_UI_STATE_MAINMENU -> CSGO_GAME_UI_STATE_MAINMENU Z innymi serwerami mogę bez problemu
  11. Witam, mam problem z serwerem bo serwer się nie załącza a w konsoli pisze takie cos: Dobra juz naprawiłem owy bład ale serwer dalej nie startuje mam teraz takie cos tylko
  12. Witam, wgralem plugin banidfix na tak zwane "puste sloty" czyli gra 10 osob na serwerze pokazuje ich np: 15 Po wgraniu pluginu, plugin nie chce działać Po wpisanu w konsoli pisze" BanIdFix.smx (BanId Fix): Error detected in plugin startup (see error logs) L 09/07/2019 - 17:04:19: SourceMod error session started L 09/07/2019 - 17:04:19: Info (map "de_mirage") (file "errors_20190907.log") L 09/07/2019 - 17:04:19: [SM] Exception reported: Failed to get CreateInterface L 09/07/2019 - 17:04:19: [SM] Blaming: dhoks.smx L 09/07/2019 - 17:04:19: [SM] Call stack trace: L 09/07/2019 - 17:04:19: [SM] [0] SetFailState L 09/07/2019 - 17:04:19: [SM] [1] Line 99, plugin.sp::OnPluginStart L 09/07/2019 - 17:04:19: [SM] Unable to load plugin "dhoks.smx": Error detected in plugin startup (see error logs) L 09/07/2019 - 17:04:19: [SM] Exception reported: Invalid event PTaH_HookType specified L 09/07/2019 - 17:04:19: [SM] Blaming: BanIdFix.smx L 09/07/2019 - 17:04:19: [SM] Call stack trace: L 09/07/2019 - 17:04:19: [SM] [0] PTaH L 09/07/2019 - 17:04:19: [SM] [1] Line 68, C:\Users\Michael\Documents\Development\PAWN\Projects\BanIdGhostFix\addons\sourcemod\scripting\BanIdFix.sp::OnPluginStart L 09/07/2019 - 17:04:19: [SM] Unable to load plugin "BanIdFix.smx": Error detected in plugin startup (see error logs) L 09/07/2019 - 17:04:20: [sbpp_comms.smx] You must set valid `ServerID` value in sourcebans.cfg! L 09/07/2019 - 17:04:29: Error log file session closed. L 09/07/2019 - 17:04:31: SourceMod error session started L 09/07/2019 - 17:04:31: Info (map "de_mirage") (file "errors_20190907.log") L 09/07/2019 - 17:04:31: [sbpp_comms.smx] You must set valid `ServerID` value in sourcebans.cfg! L 09/07/2019 - 17:05:48: [SM] Exception reported: String formatted incorrectly - parameter 4 (total 3)
  13. Hejaa. Posiadam taki oto problem. Wgrałem coda na server oraz parę pluginów raczej niezbyt mieszających w mechanikę samej gry. Postanowiłem dodać hity z fortneita wyglądają bardzo ciekawie więc proces instalacyjny był bardzo prosty. Przeciągnąłem wszystkie pliki do odpowiednich katalogów i nic niestety nie działa. Sprawdziłem też parę innych podobnych pluginów po wgraniu również nie pokazywały otrzymywanych obrażeń w formie tekstu czy też grafiki. Zacząłem się zastanawiać czy może któryś plugin nie powoduje blokady pokazywania obrażeń... niestety po wyłączeniu praktycznie wszystkich pluginów dodanych przeze mnie(po za sourcebansem) plugin nadal nie działał. Brak logów ani informacji w konsoli użyłem pluginu z tego forum. Liczę na szybką pomoc pozdrawiam! Może ma ktoś działający zamiennik lub działający ten sam plugin a może trzeba dodać gdzieś dodatkowe cvary. Edit: L 09/05/2019 - 17:46:06: [SM] Unable to load plugin "fortnite_hits.smx": Required extension "Client Preferences" file("clientprefs.ext") not running Jedyne co znalazłem i tylko raz obecnie się to nie pokazuje
  14. Witam. Staram się dodać monety do silnika Cod by Linux... Dodałem include <money> na początku oraz dodałem do swojego kodu hud linijkę getmoney(client) niestety po wrzuceniu pluginu na server nie ma hud ani wyboru klasy podaję kod w którym dodaję do hud monety public Action:PokazInformacje(Handle:timer, any:client) { if(!IsValidClient(client)) return; char sBuffer[512]; if(IsPlayerAlive(client)) { Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "[Klasa: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[client]]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Doświadczenie: %d]", sBuffer, doswiadczenie_gracza[client]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Level: %d]", sBuffer, poziom_gracza[client]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Item: %s]", sBuffer, nazwy_itemow[item_gracza[client]]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Wytrzymałość: %d]", sBuffer, wytrzymalosc_itemu_gracza[client]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Monety: %d]", sBuffer, GetMoney(client)); } else { new spect = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iObserverMode"); if(spect == 4 || spect == 5) { new target = GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hObserverTarget"); if(target != -1 && IsValidClient(target)) { Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "[Klasa: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[target]]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Doświadczenie: %d]", sBuffer, doswiadczenie_gracza[target]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Level: %d]", sBuffer, poziom_gracza[target]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Item: %s]", sBuffer, nazwy_itemow[item_gracza[target]]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Wytrzymałość: %d]", sBuffer, wytrzymalosc_itemu_gracza[target]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Monety: %d]", sBuffer, GetMoney(client)); } } } SetHudTextParams(0.4, 0.10, 1.0, 255, 0, 20, 255, 0, 10.0, 0.0, 0.0); ShowSyncHudText(client, g_hHud, sBuffer); hud_task[client] = CreateTimer(0.5, PokazInformacje, client, TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE); }
  15. Cześć, Od pewnego czasu pracuję nad serwerem, którego właściciel korzysta z https://sklep-sms.pl/ Problem, z którym się borykam polega na tym, że pomimo ustawienia w panelu jednej, customowej flagi do kupienia sklep nadaje graczowi dodatkowo flagę ADMFLAG_RESERVATION. Oczywiście jest to niechciane, ta flaga ma osobną pozycję do zakupu w sklepie. Zgłaszałem tego buga dziadowi https://github.com/gammerce/sklep-sms/issues/49, ale bez odpowiedzi stąd pytam, czy ktoś może miał podobny problem i jak go ew. rozwiązał. Pozdrawiam 😄
  16. Cześć, mam bardzo dziwny problem z serwerem, w error logach od 4h jest 30k linijek i nie wiem przez co to jest spowodowane. załączam errorlogi, bo plik ma za dużo linijek errors_20190901.log
  17. Mam problem, najprawdopodobniej z kento, co jakiś czas serwer dostaje dumpa i się wyłącza... logi
  18. Cześć, przerobiłem sobie plugin VIP'a Meshara na SVIP'a, ale mam problem. Kiedy ustawię VIPowi 1 skok, wtedy cały serwer lewituje ( znany problem) - natomiast po ustawieniu multijumpa ( 2 skokow) wszystko działa normalnie, chciałbym, zeby tylko SVIP miał 2 skoki. drugi problem jest taki, że nie wiem jak zrobić, że jeżeli mam flage "z" to żebym nie dostawał VIPa, tylko samego SVIPa
  19. WItam mam problem z store zephyrus po wrzuceniu tego configu !shop przestaje działać na orginalnym configu wszystko działa
  20. Siemano, pewnie pytam o jedną z najprostszych rzeczy ale już mnie krew zalewa. Gdzie i jak powinienem wpisywać cvary pluginów? Próbowałem w server.cfg jak i w gamemode_competitive.cfg ale chyba źle to robię, nic mi nie działa...
  21. Siema, mam duży problem z serwerem zm. Przestały mi działać wszystkie plauginy funkcyjne na tym modzie, nie mam pojęcia jaki może być tego powód, ponieważ wszytko się zepsuło jednego dnia, a ja nic nie robiłem w plikach... Podgląd konsoli : https://pastebin.com/gzQSXMih
  22. Siemano, wczoraj zacząłem się trochę bawić w własny serwer. Napotkałem wtedy na pierwszy błąd (lub moje nieogarnięcie), chciałem zmienić czas rozgrzewki więc zacząłem szukać w katalogu cfg, zauważyłem, że albo nie ma u mnie plików typu serwer.cfg restarcie serwera znowu przywracał mi się poprzedni wynik np przy pluginie do 2x skoku gdzie cały czas przywracało mi się ustawienie "Włącza/wyłącza podwójny skok tylko dla poziomu złotego noża w tryb Wyścig Zbrojeń" mino że ustawiony jest tryb klasyczny,turniejowy. Doszedłem do wniosku że muszę to wpisać właśnie w ftp tylko tak jak pisałem już wyżej, albo tego tam nie ma albo nie umiem tego znaleźć. Koleją i ostatnią rzeczą o jaką cię dzisiaj zapytam jest dziwny tekst w plikach kiedy klikam na podgląd/edycja, wygląda to mniej więcej tak: .dbg.strings .dbg.info .tags xÚí\{x\Guż«}H¶d[~K&$›ŕÄ68˛,ËŽdLbI+ů:–mYRś Ú+í•´ńî˝Ë˝we‰jH¨’R—âŻMhÚ†â‚Ű/@hÝ’%ĐPŤKÓbš Ö@nuĎcć>V;NśöĎčóÝ3ó›ç™93sÎ<<˝BÓscţ5Â7­ń_ |w‰o|9ř‹°XźVŕw*đűřĂüQţ„?ĄŔĎ(đ8zŞáŤ<­Ŕ[řV> ŔłÜSŕw(đ#ü>~\?¬ŔUŕO(đSüŚ? Są to zaledwie 2 linijki przekopiowane właśnie z pluginu 2x skoku który został tutaj na forum wstawiony. Próbowałem też z notepadd++ ale chyba nie wiem jak tego dokładnie użyć, wpisałem ścieżkę do notepadd wydaje mi się że poprawnie, kiedy próbuje opcje podgląd/edycja otwiera mi się to w notepad++ ale tekst wygląda tak: FFPSą vU xÚí\{x\Guż«}H¶d[~K&$›ŕÄ68˛,ËŽdLbI+ů:–mYRś Ú+í•´ńî˝Ë˝we‰jH¨’R—âŻMhÚ†â‚Ű/@hÝ’ %ĐPŤKÓbš Ö@n
  23. Witam, mam problem tak naprawdę nie wiem z czym. Wgrałem mapę do folderu maps, na serwerze w plikach mapcycle.txt i maplist.txt mapa została dodana, gdy wchodzę na serwer mapa się pobiera, lecz wywala automatycznie po pobraniu z powodem "Missing map maps\awp_lego_9.bsp, disconnecting". Sv pure jest ustawiony na "0", inni też tak mają. Nie wiem czemu tak się dzieje, może ktoś by wiedział, byłbym naprawdę wdzięczny.
  24. Siemka. W paczce SourceMod'a (addons/sourcemod/scripting/basebans) jest pliczek ban.sp tylko, że on się nie kompiluje. Chcę go lekko zmienić ale w podstawowym kodzie już jest błąd Ogólnie problem jest taki, że każdą czynność jaką zrobię na serwerze pokazuje graczom na czacie. Przykład : [SM] Wisnia: Permanetnie zbanowano gracza. Chcę to ukryć więc przy okazji jak komuś uda się naprawić errory, to można to zmienić 😄 Errory: ban.sp
  25. Mam problemy z VAR na moim serwerze (Skacze od bardzo niskich wartości do nawet +2.000 lub więcej). Jednym z problemów jest moim zdaniem plugin Rankme, ale są osoby które tego nie mają z tym pluginem, jestem pewien, że problemem nie są żadne inne pluginy używam modyfikacji Arena 1vs1. Problemy zaczynają się na poważnie gdy na serwerze jest 19 - 20/20 graczy. Serwer mam postawiony na dedyku (Debian 10) Łącze: 1gb w obie strony (Przykładowy speedtest: ) 8gb Pamięci RAM: CPU: Intel(R) Xeon(R) CPU E3-1270 V2 @ 3.50GHz ( W turbo 3.90ghz ) CPU max MHz: 3900.0000 Gdy serwer jest pełny, użycie CPU nie przekracza 75% zazwyczaj jest około 65-70% nie mam też drastycznych skoków na CPU. Mój server.cfg / Być może powinienem coś dodać zmienić? Linia startowa serwera: ./srcds_run -console -autorestart -game csgo -usercon +game_type 0 +game_mode 0 -nobots -nohltv -tickrate 128 -maxplayers 21 -maxplayers_override 21 +ip CO_CIE_TO +hostport 27015 -port 27015 -exec server.cfg +rcon_password CO_CIE_TO +mapgroup mg_active +map am_crashz_dust_nb -debug -nobreakpad -authkey CO_CIE_TO +sv_setsteamaccount CO_CIE_TO sv_region "3" sv_cheats "0" sv_lan "0" sv_mincmdrate "128" sv_maxcmdrate "128" sv_minrate "196608" sv_maxrate "0" sv_minupdaterate "128" sv_maxupdaterate "128" net_splitrate "1" sm_cvar sv_occlude_players "0" sv_pure "0" sv_holiday_mode "0" sv_maxuptimelimit "0" sv_hibernate_when_empty "1" sv_hibernate_postgame_delay "30" sv_reservation_timeout "60" sv_reservation_tickrate_adjustment "0" sv_hibernate_punt_tv_clients "0" host_players_show "2" tv_enable "0" mp_backup_round_auto "0" mp_backup_round_file "" mp_backup_round_file_last "" mp_backup_round_file_pattern ""

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...