Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'problem' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Kategorie

  • Error'y w kompilatorze
  • Warning'i w kompilatorze
  • Fatal error'y w kompilatorze

Forum

  • Go-Code.pl - Ogólne
    • Informacje
    • O serwisie
  • Sourcemod Scripting
    • Baza wiedzy
    • Masz problem?
    • Pytania na temat kodowania
  • Pluginy Sourcemod
    • Wszystko o pluginach
    • Duże modyfikacje
    • Dodatki
  • Konfiguracja serwera
    • Baza wiedzy
    • Pytania
    • Problemy
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
  • Hostingi serwerów & WWW
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Poza tematyką forum, OFF-TOPIC
    • Życie społeczności
    • Biznes
    • Zareklamuj swoją sieć/serwer
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Imię


Lokalizacja


Zawód


O mnie


Strona WWW

Znaleziono 125 wyników

  1. Witajcie Panowie, mam problem z CODMODem by d0naciak. Wszystko śmiga prawidłowo poza sklepem do modyfikacji. Wszystko wygląda tak jakby sklep przechowywał tylko 30itemów, a reszta niby jest wczytana, ale tablica się wysypuje. Oto wyciąg z konsoli dotyczący tych błędów: L 09/18/2020 - 22:47:39: [SM] Exception reported: Invalid index 33 (count: 30) L 09/18/2020 - 22:47:39: [SM] Blaming: d0_shop.smx L 09/18/2020 - 22:47:39: [SM] Call stack trace: L 09/18/2020 - 22:47:39: [SM] [0] ArrayList.GetString L 09/18/2020 - 22:47:39: [SM] [1] Line 459, C:\Users\Irek\Desktop\Surf+RPG\cod scripting\d0_shop.sp::BuyItemMenu L 09/18/2020 - 22:47:39: [SM] [2] Line 429, C:\Users\Irek\Desktop\Surf+RPG\cod scripting\d0_shop.sp::PlayerItemMenu_Handler L 09/18/2020 - 22:47:43: [SM] Exception reported: Invalid index 37 (count: 30) L 09/18/2020 - 22:47:43: [SM] Blaming: d0_shop.smx L 09/18/2020 - 22:47:43: [SM] Call stack trace: L 09/18/2020 - 22:47:43: [SM] [0] ArrayList.GetString L 09/18/2020 - 22:47:43: [SM] [1] Line 459, C:\Users\Irek\Desktop\Surf+RPG\cod scripting\d0_shop.sp::BuyItemMenu L 09/18/2020 - 22:47:43: [SM] [2] Line 429, C:\Users\Irek\Desktop\Surf+RPG\cod scripting\d0_shop.sp::PlayerItemMenu_Handler Sprawdzałem rozmiary tablic deklarowanych i niby jest ok, ale ten błąd nie jest z niczego. Oczywiście wszystkie itemy z kategorii można kupić normalnie, lecz kategoria Traile i item trzeci w tej kategorii i następne już nie, jakby miały za duże indexy. Wstawiam kod tych funkcji, w których ten błąd się znajduje. A błąd dotyczy stricte linijek: 458: g_itemQUName[i].GetString(itemID, data, sizeof(data)); 428: if(StrEqual(info, "buy_item_menu")) { 429: BuyItemMenu(client, itemID); Z góry dzięki za pomoc. Za gotowe rozwiązanie mogę wypłacić podziękowanie :) Pozdrawiam, S3V.
  2. Siemanko mam problem gdy na serwie banuje kolesia nie pokazuje mi sie ban w sb na stronie wiecie co zrobić??? PS: nie wiem czy dobry dział :P
  3. Witam, mam problem z SDKHooks a dokładniej OnTakeDamage. Czemu nie mnoży damage z noża o 0.1? Dodam, że wcześniej ten sam kod działał. Z góry dzięki za pomoc 🙂 bool IsValidClient: po usunięciu Boola wyskakuje taki błąd w linijce z GetClientWeapon: Client index -1 is invalid
  4. Witam przychodzę z takim problemem że chce dać komendę na dana flage w weapon ale wywala mi błąd weapons.sp(91) : error 035: argument type mismatch (argument 3) Daję kod z dodaną flagą. Jako że nie mam bladego pojęcia choć rozumiem error to nie umiem znaleźć rozwiązania w kodzie 😕
  5. Cześć, mam otóż problem, założyłem sklepsms na sklepcs.pl, wszystko ładnie zrobione i przepisane jak trzeba. Gdy dziś osoba z serwera chciała zakupić usługę VIP to wyskakiwał jej takowy błąd: błąd_f - plik api zwrócił nieprawidłową wartość: [] Doładowanie normalnie działa, nie wiem czy to problem cfg sklepu czy jak, API ze sklepu jest poprawnie przepisane zatem nie wiem w czym problem.
  6. Cześć, Chciałbym, żeby napisy serwerowe na dołączanie gracza do drużyny, łączenie się i rozłączanie z serwera zniknęły. Pisałem taki post jakiś czas temu i dostałem w odpowiedzi link do pluginu tidychat. Wydaje mi się, że zrobiłem wszystko dobrze. Wgrałem plugin i na komendę "rcon sm_tidychat_team 0 " nie wyświetlało się w konsoli, że komenda niepoprawna, ale pomimo tego gdy dołączałem do drużyny to i tak napisy były. Drugą sprawą jest: jak można uzyskać efekt nieskończonej rundy? Nie chodzi mi maksymalny czas (60 minut), tylko coś na przykładzie jak ma brutalcs, że po 60 minutach runda trwa jeszcze 600 minut. Ostatnią sprawą jest jak można ustawić "timeleft" w taki sposób, żeby nie pokazywało się ile rund zostało, tylko ile czasu. Na serwerze chciałbym faktycznie jeśli chodzi o czas rudny chciał uzyskać niemalże identyczny efekt jaki jest na serwerach brutalcs. Są to trzy zapytania z którymi męczę się już dłuższy czas i nie potrafię znaleźć odpowiedzi na internecie. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
  7. Siemanko. Mam problem. U siebie na serwerze mam 3 mapki, wszystko fajnie, esp działa tylko na mapie mirage, a na pozostałych (dust2, cache) nie działa w ogóle. Wiecie co może być przyczyną? Link do esp: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=2476344
  8. Siema, Mam problem z środowiskiem. Chodzi o to, że sugestie wyrazów nie pokazują się tak jakbym chciał (tak jak jest pokazuję na screenie nr1, a tak jak bym chciał, żeby było na screenie nr2). Jako sugestie wyrazów pokazują się wyrazy, które napisałem wcześniej, a chciałbym, żeby pokazywałby się jakby wszystkie z możliwych. Dodam, że na początku miałem normalnie, ale kliknąłem coś i tak wyszło.
  9. Witam Mam problem z wgraniem SourceModa. A mianowicie wgrałem SM na serwer vps i pokazuje, że się nie wgrał. VPS kupiłem na Contabo wersje SourceMod SourceMod 1.10 - build 6461 korzystam z FileZilli. Wydaje mi się, że wgrałem poprawnie ale potrzebuje najlepiej na jutro (Dzisiaj też) pomocy ponieważ wyjeżdżam a muszę to zrobić przed wyjazdem. Więcej info PW.
  10. Witam wczoraj zainstalowałem najnowszy chat procesor (chyba) wszystko było dobrze aż do dziś do godziny 10.W error logach pokazuje mi takie coś: L 05/30/2020 - 05:25:09: SourceMod error session started L 05/30/2020 - 05:25:09: Info (map "de_mirage") (file "/home/servers/users/srv64441/CS_GO/csgo/addons/sourcemod/logs/errors_20200530.log") L 05/30/2020 - 05:25:09: [store.smx] Simple Chat Processor isn't installed or failed to load. SCP support will be disabled. (http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=198501) L 05/30/2020 - 05:48:01: Error log file session closed. L 05/30/2020 - 10:10:53: SourceMod error session started L 05/30/2020 - 10:10:53: Info (map "de_mirage") (file "/home/servers/users/srv64441/CS_GO/csgo/addons/sourcemod/logs/errors_20200530.log") L 05/30/2020 - 10:10:53: [store.smx] Simple Chat Processor isn't installed or failed to load. SCP support will be disabled. (http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=198501) Za pomoc leci plusik 🙂
  11. Witam. Dodałem sobie na serwer dwie usługi - VIP i SVIP. Mój problem polega na tym, że jeżeli ktoś zakupi VIP'a a potem SVIP'a to te usługi nakładają się na siebie - np. gracze mają po 200 HP lub gracz wciąż posiada tag VIPa a nie SVIP'a w tabeli wyników. Macie może jakieś pomysły jak zniwelować ten problem? Pozdrawiam!
  12. Witam. Mam problem z pluginem, otóż chciałem napisać wtyczkę, która będzie banowała osobę jeśli napisze np. JD123. Starałem się sugerować innymi pluginami z internetu, ale to bez skutku #include <sourcemod> #include <sdktools> #pragma semicolon 1 #pragma newdecls required #define PLUGIN_VERSION "0.00" public Plugin myinfo = { name = "", author = "", description = "", version = PLUGIN_VERSION, url = "" }; public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("say", SayClient); RegConsoleCmd("say_team", SayClient); } public Action SayClient(int client, int args) { if(IsValidClient(client)) { char message[512]; GetCmdArgString(message, sizeof(message)); ReplaceString(message, sizeof(message), "\"", ""); if(StrEqual(message, "JD123", false)) { ServerCommand("sm_ban #%d 1 testowy ban", GetClientUserId(client)); } } } stock bool IsValidClient(int client) { if (client > 0 && client <= MAXPLAYERS && IsClientConnected(client) && IsClientInGame(client) && !IsFakeClient(client) && IsClientSourceTV(client)) return true; return false; }
  13. Witam! Ostatnio zacząłem przerabiać sobie plugin na vipa, jednak mam problem z jego kompilacją i nie wiem czym to jest spowodowane. Z góry dziękuję za pomoc 😄
  14. Siema, mam problem. Otóż hextags nie działają. Jednak normalnie w konsoli pokazuje mi, że są. Screen poniżej konsoli https://imgur.com/a/Go8xAhe
  15. Witam, mam problem co do pluginu "class_menu.sp". Problemy są dwa, pierwszy jest taki, że przy wchodzeniu na serwer i przy respieniu się jako cywil serwer dostaje laga na jakieś 5-6 sekund i potem nadal można "grać", drugi polega na tym, że każdy gracz ma chyba jakiś model i poprostu jest chodzącym errorem. Jeżeli jest ktoś w stanie to naprawić, byłbym bardzo wdzięczny. class_menu (2).sp car_menu.sp rp_propmenu (2).sp item_pack.sp
  16. Witam, mam problem z eventem w pluginie, mianowicie przy Spawnie gracza pojawia się błąd: Mój Kod eventu wygląda tak : Linijka 308 w tym przypadku to : GivePlayerItem(client, "weapon_deagle"); Dla podanych wartości klasy normalnie przypisuje się prędkość i grawitacja, jednak problem jest tylko z GivePlayerItem, gracz nie dostaje żadnej broni przy odrodzeniu
  17. @Paweł pobrałem movement unlockera i nic się nie stało. @SUPER TIMORTIMOR powiedział że to przez "Występuje jednak błąd z indeksem gracza". Czy możesz mi pomóc? Link do movement unlockera: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=255298
  18. Mam problem z hextagsami, mam config znaleziony tutaj na forum i tak, działa właściciel ale wyświetla się na chacie w raz z adminem jest [Admin][Własciciel], dodatkowo nie wyswietla prefixu gracza "HexTags" { "z" { "ScoreTag" "[Właściciel] " "ChatTag" "{darkred}[Właściciel] " "ChatColor" "{darkred}" "NameColor" "{default}" "Force" "1" } "t" { "ScoreTag" "[Opiekun] " "ChatTag" "{lime}[Opiekun] " "ChatColor" "{lime}" "NameColor" "{default}" "Force" "1" } "s" { "ScoreTag" "[Admin] " "ChatTag" "{blue}[Admin] " "ChatColor" "{blue}" "NameColor" "{default}" "Force" "1" } "o" { "ScoreTag" "[VIP] " "ChatTag" "{gold}[VIP] " "ChatColor" "{gold}" "NameColor" "{default}" "Force" "1" } "terrorist" { "ScoreTag" "[Gracz] " "ChatTag" "{lightgreen}[Gracz] " "ChatColor" "{lightgreen}" "NameColor" "{default}" "Force" "1" } "ct" { "ScoreTag" "[Gracz] " "ChatTag" "{lightgreen}[Gracz] " "ChatColor" "{lightgreen}" "NameColor" "{default}" "Force" "1" } }
  19. Witam, mam pewien problem z HexTags mam zrobiony tak "Opiekun" ale w grze go nie wyświetla; "p" //12h { "ScoreTag" "[Opiekun]" //The scoreboard-tag "ChatTag" "{red}[Opiekun]" //The chat-tag "ChatColor" "{red}" //The chat color "NameColor" "{blue}" //The name color }
  20. Siema, Tworzę serwer typu deathmatch i mam pewien problem. Otóż stworzyłem menu z wyborem broni, które po wciśnięciu danej pozycji daje graczowi odpowiednią broń. Chciałbym się dowiedzieć jak można osiągnąć efekt, że po śmierci gracza dana broń zostaje w jego ręce, a nie kasuje się? Dla przykładu, żeby zbyt długiego kodu tu nie dawać wymyślę plugin, który po wpisaniu !awp daje awp, a po wpisaniu !scout daje ssg08. Czy trzeba mieć dostęp do bazy danych? Może jest na to komenda w cs'ie? Przypominam: celem pluginu jest zapamiętanie broni w slocie pierwszym gracza do kolejnego odrodzenia. Oto wymyślony plugin: #include <sourcemod> #include <sdktools> public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_awp", AWP); RegConsoleCmd("sm_scout", SCOUT); } public Action AWP (int client, int args) { DeletePrimaryWeapon(client); GivePlayerItem(client, "weapon_awp"); } public Action SCOUT(int client, int args) { DeletePrimaryWeapon(client); GivePlayerItem(client, "weapon_ssg08"); } void DeletePrimaryWeapon(int client) { int slot = GetPlayerWeaponSlot(client, 0); if(slot != -1) { RemovePlayerItem(client, slot); AcceptEntityInput(slot, "Kill"); } }
  21. Witam, mam pewien problem na swoim serwerze AWP ONLY, problem polega na tym, że gdy cała jedna drużyna opuści rozgrywkę, (serwer) runda się blokuje i nie kończy dla osób w przeciwnym teamie, co skutkuje niekończącą się rundą. Team balance działa dopiero po zakończeniu rundy a przechodzenie z teamu do teamu ręcznie mam zablokowane. Jak mogę to naprawić? Być może ma ktoś plugin, który by kończył rundę, gdy nie ma przeciwników (Od min 3 graczy)? Podsyłam również server.cfg hostname "BLA BLA BLA [AWP ONLY]" sv_tags "BLA BLA BLA" sv_contact "BLA BLA BLA" sv_password "" motdfile "motd.txt" sv_disable_motd "0" ip "BLA BLA BLA" net_public_adr "BLA BLA BLA" hostport "BLA BLA BLA" mp_afterroundmoney "0" mp_autokick "0" mp_autoteambalance "1" mp_buytime "0" mp_c4timer "40" mp_death_drop_defuser "1" mp_death_drop_grenade "2" mp_death_drop_gun "0" mp_defuser_allocation "0" mp_do_warmup_period "1" mp_force_pick_time "2" mp_forcecamera "1" mp_free_armor "2" mp_freezetime "0" mp_friendlyfire "0" mp_ggprogressive_round_restart_delay "15" mp_ggtr_bomb_defuse_bonus "1" mp_ggtr_bomb_detonation_bonus "1" mp_ggtr_bomb_pts_for_flash "4" mp_ggtr_bomb_pts_for_he "3" mp_ggtr_bomb_pts_for_upgrade "2" mp_ggtr_bomb_respawn_delay "0" mp_ggtr_end_round_kill_bonus "1" mp_ggtr_halftime_delay "0" mp_ggtr_last_weapon_kill_ends_half "0" mp_gungameimmunitytime "3" mp_halftime "0" mp_halftime_duration "8" mp_join_grace_time "15" mp_limitteams "2" mp_match_can_clinch "0" mp_match_end_restart "0" mp_maxmoney "0" mp_maxrounds "0" mp_molotovusedelay "0" mp_playercashawards "0" mp_playerid "0" mp_playerid_delay "0.5" mp_playerid_hold "0.2" mp_round_restart_delay "1" mp_roundtime "2" mp_solid_teammates "2" mp_startmoney "0" mp_teamcashawards "0" mp_timelimit "20" mp_tkpunish "0" mp_warmuptime "60" mp_weapons_allow_zeus "1" mp_win_panel_display_time "5" sv_region "3" sv_cheats "0" sv_lan "0" sv_talk_enemy_living "1" sv_talk_enemy_dead "1" sv_full_alltalk "1" mp_disconnect_kills_players "0" sv_prime_accounts_only "1" mp_backup_round_auto "0" mp_backup_round_file "" mp_backup_round_file_last "" mp_backup_round_file_pattern "" mp_match_end_changelevel "1" mp_match_end_restart "0" sv_disable_radar "1" sv_holiday_mode "0" sv_party_mode "0" net_splitrate "2" fps_max "0" sv_mincmdrate "64" sv_maxcmdrate "64" sv_minrate "196608" sv_maxrate "0" sv_minupdaterate "64" sv_maxupdaterate "64" tv_enable "0" mp_endmatch_votenextmap "0" sv_pure "0" writeid writeip exec banned_user.cfg exec banned_ip.cfg sv_maxuptimelimit "0" sv_hibernate_when_empty "1" sv_hibernate_postgame_delay "30" sv_reservation_timeout "60" sv_reservation_tickrate_adjustment "0" sv_hibernate_punt_tv_clients "0" host_players_show "2" sv_server_graphic1 "BLA BLA BLA"
  22. Witam. Mam problem z wyswietleniem kolorow w PrintCenterTextAll. Kod: Wszystkie wartosci wyswietla prawidlowo lecz zamiast kolorow ktore wybralem wyswietla mi np. takie cos
  23. chcialbym prosic o plugin ktory ograniczy awp do 1 po stronie tt i ct i zeby byla losowa bo uzywam pluginu od !guns i jak skonfigurowac plugin umc poniewaz uzywam go 1 raz? wczesniej tez dodalem sobie admina ale potem jak probowalem dodac go koledze to nie moglem jest wpisany ale mu nie daje uprawanien
  24. Mam problem z tym vipem wgrywam na serwa i jest on pod flagą "o" lecz mi nie działa przez chwile pokazuję ,że mam a potem że nie. A pod flagą "z" działa cały czas jak to naprawić ?
  25. Witajcie. Ogólnie to wczoraj zakupiłem hosting serwera CS:GO na serverproject.pl. Gdy aktywowałem usługę i chciałem zainstalować pluginy SM i MM to wszedłem w zakładkę 'Pluginy' i zainstalowałem. Problem w tym, że plugin SourceMod jest przedawniony - dowiedziałem się o tym od Supportu (pracują nad aktualizacją) i serwer nie chciał się uruchomić. Tak więc już całkowicie załamany (serwer stworzyłem po to, aby uczyć się pisać pluginy) wpadłem na pomysł, aby wziąć sprawy w swoje ręce. Tak też zrobiłem, przeczytałem tam kilka poradników na temat instalacji sourcemoda i zainstalowałem go. Aczkolwiek najwyraźniej coś zrobiłem źle, gdyż po instalacji, jak na serwerze wpisuje 'sm', 'meta', 'meta list' itd. to tylko drukuje 'Unknown command'. Może są jakieś inne komendy na sprawdzenie tego? Rozjaśni mi ktoś sposób instalacji tych pluginów ręcznie tak krok po kroku? Będę wdzięczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...