Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'przez' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Kategorie

  • Error'y w kompilatorze
  • Warning'i w kompilatorze
  • Fatal error'y w kompilatorze

Forum

  • Go-Code.pl - Ogólne
    • Informacje
    • O serwisie
  • Sourcemod Scripting
    • Baza wiedzy
    • Masz problem?
    • Pytania na temat kodowania
  • Pluginy Sourcemod
    • Wszystko o pluginach
    • Duże modyfikacje
    • Dodatki
  • Konfiguracja serwera
    • Baza wiedzy
    • Pytania
    • Problemy
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
  • Hostingi serwerów & WWW
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Poza tematyką forum, OFF-TOPIC
    • Życie społeczności
    • Biznes
    • Zareklamuj swoją sieć/serwer
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Imię


Lokalizacja


Zawód


O mnie


Strona WWW

Znaleziono 11 wyników

  1. Poszukuję pluginu na serwer typu surf, by gracze przez pierwsze x sekund się nie zabijali na spawnie przez elementy mapy [scanująca szyba]. Macie może jakiś pomysł?
  2. Cześć , mam problem z sourcebansem a dokładniej z logowaniem przez steam'a wcześniej był błąd logowania po dodaniu api-key'a jest błąd serwera
  3. Cześć, Tworzę plugin, dzięki któremu admin, czy właściciel po wpisaniu /addvip, tudzież /av dostanie menu z wszystkimi graczami na serwerze, a po wybraniu gracza- temu graczowi zostanie dodany vip. Chciałem to zrobić na tablicach dynamicznych- jak to było w pluginie z historią, ale minus jest taki, że przy każdym połączeniu klienta tworzy się nowe pole w menu i jeśli dany gracz się połączy 5 razy z rzędu, to nie będzie to menu ukazujące wszystkich graczy, tylko ostatnie połączenia jakie były. Nie wiem jak zrobić "unikalne" pole do ArrayListy. Może ma ktoś jakiś pomysł? To plugin: #include <sourcemod> public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_addvip", AddingNewVip); RegConsoleCmd("sm_av", AddingNewVip); } public Action AddingNewVip(int client, int args) { if(!IsAdmin(client) && !IsOwner(client)) return; char nameBuffer[MAX_NAME_LENGTH]; char steamIdBuffer[64]; char buffer[512]; Menu av = new Menu(av_Handler); av.SetTitle("ALL PLAYERS CONNECTED NOW:"); for(int i=1; i<MAXPLAYERS; i++) { if(IsValidClient(i)) { GetClientName(i, nameBuffer, sizeof(nameBuffer)); GetClientAuthId(i, AuthId_Steam2, steamIdBuffer, sizeof(steamIdBuffer)); Format(buffer, sizeof(buffer), "%s >>> %s", nameBuffer, steamIdBuffer); av.AddItem("", buffer); } else continue; } av.Display(client, MENU_TIME_FOREVER); } public int av_Handler(Menu av, MenuAction action, int client, int position) { if(action == MenuAction_End) delete av; else if(action == MenuAction_Select) { // tak jak było w odcinku z tworzenia historii, ale chodzi o to, żeby flagi admina dodawały się graczowi, który jest pod danym indeksem menu, np.: // AddUserFlags(position, Admin_Custom1); // PrintToChat(client, "Gracz: %N dostał VIPa!", position); } } //////////////////////////////////// BOOLS //////////////////////////////////// public bool IsValidClient(int client) { if(client >=1 && client <=MAXPLAYERS && IsClientInGame(client)) return true; return false; } bool IsVip(int client) { if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM1) return true; return false; } bool IsAdmin(int client) { if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM2) return true; return false; } bool IsOwner(int client) { if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM3) return true; return false; }
  4. Cześć. Na moim serwerze występuje bug ze smokami. Widać graczy przez nie graczy na radarze. Próbowałem wgrywać różne fixy jednak bez skutku. Miał ktoś z was podobny problem?
  5. Siemano! Zmieniałem bazę danych dla sourcebans i dodałem nową wersję, po ustawieniu nie da się banować przez menu. Tzn, jak wpiszę bezpośrednio komendę to działa, a przez sm_admin "zbanuj gracza" wybieram nick i menu się wyłącza nie wyświetla ani powodu, ani czasu do wybrania. Mieliście podobny problem, wiecie jak sobie poradzić? Piszcie proszę 🙂 Możliwe, że brakuje jakiegoś pliku, a wgrywać sourcemoda od nowa mi nie pasi 😛
  6. W poradniku podlinkowanym wyżej, znajdziecie informacje na temat samego tłumaczenia, niejako wykorzystywania już gotowych plików *.phrases.txt znajdujących się w folderze addons/sourcemod/translations/ Ja chciałbym zwrócić uwagę na problem od strony kodowania. Jak umieścić tłumaczenie w pluginie, jak doprowadzić do tego, by plugin wczytał nam plik z tłumaczeniem, który mu przygotujemy? Jak zakodować różne komunikaty, z różnymi zmiennymi? Sprawdźmy to! (xd) Całość omówimy na przykładzie pluginu, który losuje dwie osoby na mapkę i daje im flagę "a". No i OK. Zacznijmy od początku. 1. Poinformuj plugin o pliku z tłumaczeniem. W tym celu w funkcji startupu pluginu (OnPluginStart) należy załadować translacje. Użyjemy do tego funkcji LoadTranslations. W naszym przypadku będzie to wyglądało w ten sposób : public void OnPluginStart() { LoadTranslations("free-vip.phrases"); } 2. Napisz funkcję wyświetlającą tekst pobierany z pliku *.phrases.txt Pierwszym i jednocześnie dość istotnym krokiem w tym miejscu będzie zdanie sobie sprawy, że istnieją dwie możliwości zaimplementowania tłumaczenia w kodzie. %t - użyjemy, gdy wyświetlany tekst będzie bezpośrednio do gracza, przykładowo przez funkcję PrintToChat. %T - tego dziada użyjemy, gdy funkcja nie będzie bezpośrednio kierowana do gracza, a do serwera, zatem PrintToServer, LogMessage czy Format zawierający tłumaczenie musi być napisany w tej formie. Ważnym jest, żeby zaznaczyć w kodzie, jakiego języka mamy użyć do translacji. LANG_SERVER - funkcja użyje języka serwera. client(indeks klienta) - w wypadku, gdybyśmy używali przykładowo funkcji Format w celu podstawienia stringa do nazwy menu, funkcja użyje języka klienta. W naszym przykładzie skupimy się na funkcji PrintToChat, bo występuje ona dwa razy, i jako jedyna wyświetla tekst. Jak widać, pierwsza funkcja najpierw wyświetli zdefiniowany na początku pluginu prefiks, potem tekst i dwie zmienne. %N odpowiada za nazwę klienta, którego ID podaliśmy w argumentach za prefiksem. Druga funkcja wyświetli tylko prefiks i tekst. Jako, że prefiks jest zdefiniowany i jest stały, pominiemy go w tłumaczeniu. 3. Stwórz plik z tłumaczeniem Na tym etapie zajmiemy się stworzeniem pliku tekstowego, którego nazwa będzie odpowiadała tej, którą zaznaczyliśmy w naszym pluginie na jego początku. Zatem - tworzymy plik free-vip.phrases.txt, a w nim: "Phrases" //ZAWSZE "Phrases"! { "Gratulacje" { "#format" "{1:N},{2:N}" //ustalamy w odpowiedniej kolejności typy zmiennych, które implementujemy w argumentach funkcji wyświetlającej tekst "en" "Congratz! This map VIP players are: {1} and {2}!" //tłumaczenie dla języka angielskiego "pl" "Gratulacje! VIP'ami na tej mapie zostali: {1} oraz {2}!" //tłumaczenie dla języka polskiego } "Losowanie odroczone" { //tutaj nie trzeba nic formatować, bo nie mamy żadnych zmiennych, więc przechodzimy od razu do tłumaczeń "en" "The draw of 2 free VIPs will be denied. The attempt will be renewed in 20 seconds!" //tłumaczenie dla języka angielskiego "pl" "Losowanie 2 darmowych VIP'ów nie może się teraz odbyć. Próba zostanie ponowiona za 20 sekund!" //tłumaczenie dla języka polskiego } } Plik należy umieścić w folderze addons/sourcemod/translations/ Inne typy zmiennych w "#format" : {1:d},{2:x},{3:f},{4:s},{5:c},{6:t} d lub i : wyświetli liczbę, cyfrę x : wyświetli zmienną w systemie szesnastkowym f : wyświetli zmienną typu float s : wyświetli zmienną typu string c : wyświetli jeden znak (UTF-8) t : służy do załączania kolejnej translacji
  7. Witajcie 😉 Czy istnieje jakiś plugin który zapisuje do logów powiedzmy obciążenie serwera z rozbiciem tego na poszczególne pluginy? Coś obiło mi się o uszy o sm profiler lecz jak tego dokładnie użyć? Ktoś coś? ;>
  8. Na pewno wielu z Was się z tym spotkało, ale czy ktoś z Was wie, czy można się jakoś przed tym bronić? W przypadku wysyłki towaru fizycznego, nie ma problemu - wystarczy zdjęcie listu przewozowego. Co jednak zrobić w przypadku sprzedaży przedmiotów lub usług przez internet? Byłem członkiem sporów, w których prowadziłem bardzo długie dyskusje, w których swoje racje potwierdzałem screenami i logami, w których kupujący kłamał i zmieniał zdanie co chwilę (podobnie jak teraz GoldeneK) i PayPal przyznawał zwrot. Byłem też członkiem sporów, na które miałem całkowicie wylane i nawet nie odpisałem i PayPal zwrotu nie przyznawał. A Wy jakie macie spostrzeżenia, jeśli chodzi o spory?
  9. Witam, mam problem z serwerem Hide and Seek, a mianowicie po wgraniu paczki z https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=239132 - strona (tt), która ma się chować nie jest w stanie używać noża w trakcie rozgrywki. Jest to problematyczna sprawa, gdyż Ci gracze nie są w stanie niszczyć wentylacji. Dodatkowo, by nie robić oddzielnego tematu na temat tej modyfikacji - czy jest możliwość zmiany drużyn (ct się chowa / tt szuka) ? Cała modyfikacja ma aż 1500linijek kodu, więc nie będę wrzucać go w spoilerze danego tematu. Bardzo prosiłbym o pomoc w tym temacie oraz dziękuję za wszelkie zainteresowanie się tematem przez osoby trzecie. // Do zamknięcia, modyfikacja ma więcej błędów.
  10. Witam Szukam odpowiedzi co zrobić by folder stworzony przez plugin miał od razu nadane chmod'y 777 Czy da się to zrobić w samym pluginie czy też trzeba to edytować ręcznie?
  11. Siemanko, przychodzę z zapytaniem, czy jest jakaś komenda, która pozwala przez RCON wylistować wszystkich graczy aktualnie znajdujących się na serwerze kolejno w nowych liniach? Dotychczas znalazłem jedynie "status", ale średnio mnie to urządza, że tak to określę. Jeśli zły dział to sorki i proszę o przeniesienie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...