Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

Search the Community

Showing results for tags 'przy'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Nasze Sprawy
    • Nowości
    • Dyskusje
    • Propozycje
    • Przywitaj się!
  • Sourcemod Scripting
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania na temat kodowania
    • Problem z kodem pluginu
    • Prośby o przerobienie pluginu
    • Gotowe funkcje
    • Koduj z Magnetem
  • Konfiguracja pluginów
    • Artykuły, poradniki i tutoriale
    • Szukam pluginu
    • Duże modyfikacje
    • Zbiór pluginów
    • Extensions
    • Gotowe paczki serwerowe
  • Konfiguracja serwera
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
    • Ochrona
    • Metamod
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
    • Pliki
    • Wasza twórczość
    • Publikacje serwerów
  • Hostingi serwerów
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Plac zabaw
    • Luźne rozmowy
    • Szukam ekipy
    • Rynek
    • Opinie o ludziach
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


O mnie

Found 6 results

  1. Siemson Potrzebuje zaczerpnąć jakiś informacji jakie stosujecie rozwiązania na temat crashowania gry przez niestandardowe mapy w csgo na serwerkach, po za pluginami takimi jak Panorama Map Crash Fix oraz Map Change Client Crash Fixer
  2. Witam posiadam problem z kompilacją 2 pluginów podczas gdy włącze kompilator w konsoli wyskakuje błąd. 1. https://github.com/abnerfs/abner_duel/blob/master/addons/sourcemod/scripting/abner_duel.sp 2.
  3. Próbuje od kilku godzin coś sklecić z różnych pluginów, ale opornie mi to idzie. Nie mogę ogarnąć tych błędów Chciałem zrobić sobie plugin by wyświetlał się czas oraz ilość kredytów w HUD no ale nie jest to takie łatwe jak by się mogło wydawać przynajmniej dla mnie 😉 Mógłbym po prostu użyć 2 pluginów osobno, ale wolałbym to zrobić w jednym by dodatkowo nie obciążać serwera #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <clientprefs> #include <store> public Plugin myinfo = { name = " Timeleft i Kredyty", author = "Fastmancz", description = "Edit", version = "1.0" }; #define slots 26 // Number of your server slots #define rgba 97, 252, 0, 255 // Color of the text (default = green) Handle g_HUDv2_Cookie; bool g_IsHudEnabled; public void OnPluginStart() { g_HUDv2_Cookie = RegClientCookie("HudCookie_V2", "HudCookie_V2", CookieAccess_Protected); CreateTimer(1.0, TIMER, _, TIMER_REPEAT); RegConsoleCmd("shud", Command_hud); } public void OnClientPutInServer(client) { hTimer[client] = CreateTimer(0.1, CreditsTimer, GetClientUserId(client), TIMER_REPEAT); char buffer[64]; GetClientCookie(client, g_HUDv2_Cookie, buffer, sizeof(buffer)); if(StrEqual(buffer,"")) { g_IsHudEnabled = true; } else g_IsHudEnabled = false; } public Action Command_hud(client, args) { if(g_IsHudEnabled) { PrintToChat(client, " ★ \x02HUD is now off") g_IsHudEnabled = false; SetClientCookie(client, g_HUDv2_Cookie, "0"); } else { PrintToChat(client, " ★ \x04HUD is now on") g_IsHudEnabled = true; SetClientCookie(client, g_HUDv2_Cookie, "1"); } } public Action TIMER(Handle timer) { int clientCount = 0; for (int i = 1; i <= MaxClients; i++) if (IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i))++clientCount; char sTime[60]; int iTimeleft; char szTime[60]; FormatTime(szTime, sizeof(szTime), "[%i]", CreditsTimer()); int client = GetClientOfUserId(userid); int credits = Store_GetClientCredits(client) GetMapTimeLeft(iTimeleft); if(iTimeleft > 0) { FormatTime(sTime, sizeof(sTime), "%M:%S", iTimeleft); for(int i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i) && g_IsHudEnabled == true) { char message[60]; Format(message, sizeof(message), "Timeleft: %s", sTime); SetHudTextParams(0.0, 0.0, 1.0, rgba, 0, 0.1, 0.0, 0.0); ShowHudText(i, -1, message); char credits[60]; Format(credits, sizeof(credits), "Credits: [%i]", credits; SetHudTextParams(0.0, 0.03, 1.0, rgba, 0, 0.1, 0.0, 0.0); ShowHudText(i, -1, credits); } } } return Plugin_Continue; } stock bool IsClientValid(int client) { if (client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && IsClientInGame(client) && !IsFakeClient(client)) return true; return false; } Błędy / C:\ARENA 1v1\Komplikator\sourcemod-1.9.0-git6260-windows\addons\sourcemod\scripting\Untitled.sp(32) : error 017: undefined symbol "hTimer" // C:\ARENA 1v1\Komplikator\sourcemod-1.9.0-git6260-windows\addons\sourcemod\scripting\Untitled.sp(32) : warning 215: expression has no effect // C:\ARENA 1v1\Komplikator\sourcemod-1.9.0-git6260-windows\addons\sourcemod\scripting\Untitled.sp(32) : error 001: expected token: ";", but found "]" // C:\ARENA 1v1\Komplikator\sourcemod-1.9.0-git6260-windows\addons\sourcemod\scripting\Untitled.sp(32) : error 029: invalid expression, assumed zero // C:\ARENA 1v1\Komplikator\sourcemod-1.9.0-git6260-windows\addons\sourcemod\scripting\Untitled.sp(32) : fatal error 190: too many error messages on one line // // Compilation aborted. // 4 Errors. // // Compilation Time: 0,22 sec
  4. Witam, mam pewien problem z pluginem, ktory za pomoca komendy, tworzy tabelke z danymi. Zdziwilem sie, bo ten sam plugin tylko ze z mniejsza iloscia danych, dzialal bez zadnego problemu. Compile: Zawartosc: Linia (226)-(230) Linia (293)-(296)
  5. Witam chciał bym edytować plugin gamevote i zmienić linijki #define logprefix "[GvLog]" #define clogprefix "[GameVoting]" na #define logprefix "[Votelogi]" #define clogprefix "[CS-MaxSkills.pl]" ale przy komplikowaniu na plik smx wywala błędy SourcePawn Compiler 1.9 Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase Copyright (c) 2004-2017 AlliedModders LLC plugin.sp(5) : fatal error 183: cannot read from file: "morecolors" Compilation aborted. 1 Error. mógł bym prosić o pomoc robię to w https://spider.limetech.io/ gv.sp
  6. Spis errorlogów i co one oznaczają? Poniżej będzie znajdował się spis wszystkich errorlogów, ich polskie tłumaczenie oraz jak właściwie zabrać się za rozwiązanie problemów, które ukazują. Oryginał znalazłem tutaj. Zachęcam do pomocy w tłumaczeniu, temat jest długi jeśli otworzy się spoiler, więc proszę o cierpliwość jeśli będziecie przewijać w dół ? Legenda Jak używać tego tematu? Jak pomóc z uzupełnianiem błędów? Spis errorów 001-182 183-196 200-240 Hej! Uwaga! Jeśli nadal nie jesteś pewny co oznacza pewien błąd, napisz osobny temat w dziale Pytania na temat programowania z prośbą o dogłębne wytłumaczenie problemu! Na pewno pomożemy!

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...