Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'przy' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Kategorie

  • Error'y w kompilatorze
  • Warning'i w kompilatorze
  • Fatal error'y w kompilatorze

Forum

  • Go-Code.pl - Ogólne
    • Informacje
    • O serwisie
  • Sourcemod Scripting
    • Baza wiedzy
    • Masz problem?
    • Pytania na temat kodowania
  • Pluginy Sourcemod
    • Wszystko o pluginach
    • Duże modyfikacje
    • Dodatki
  • Konfiguracja serwera
    • Baza wiedzy
    • Pytania
    • Problemy
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
  • Hostingi serwerów & WWW
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Poza tematyką forum, OFF-TOPIC
    • Życie społeczności
    • Biznes
    • Zareklamuj swoją sieć/serwer
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Imię


Lokalizacja


Zawód


O mnie


Strona WWW

Znaleziono 14 wyników

  1. Witam, mam błędy przy próbie kompilacji pluginu // ball/ballglow.sp(1) : warning 219: local variable "entity" shadows a variable at a preceding level // ball/ballglow.sp(65) : error 076: syntax error in the expression, or invalid function call // ball/ballglow.sp(69) : error 021: symbol already defined: "RemoveEntity" // ball/ballglow.sp(71) : error 010: invalid function or declaration Tego ostrzeżenia już nie koniecznie chciałbym pomoc bardziej na błędach żeby chociaż skompilować plugin 65 linjka to: CreateTimer(2.7, RemoveEntity, GLOW_ENTITY); public CreateGlow(int entity, int team) { float clientposition[3]; GetEntPropVector(entity, Prop_Send, "m_vecOrigin", clientposition); clientposition[2] += 40.0; int GLOW_ENTITY = CreateEntityByName("env_glow"); SetEntProp(GLOW_ENTITY, Prop_Data, "m_nBrightness", 2, 4); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "model", "sprites/ledglow.vmt"); if(team == CS_TEAM_T) { DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendercolor", "255 0 0 10"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendermode", "3"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderfx", "14"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "scale", "0.1"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderamt", "255"); } else if(team == CS_TEAM_CT) { DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendermode", "3"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderfx", "14"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "scale", "1"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderamt", "255"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendercolor", "0 0 255 255"); } DispatchSpawn(GLOW_ENTITY); AcceptEntityInput(GLOW_ENTITY, "ShowSprite"); clientposition[2] += -42; TeleportEntity(GLOW_ENTITY, clientposition, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR); char target[20]; FormatEx(target, sizeof(target), "glowclient_%d", entity); DispatchKeyValue(entity, "targetname", target); SetVariantString(target); AcceptEntityInput(GLOW_ENTITY, "SetParent"); AcceptEntityInput(GLOW_ENTITY, "TurnOn"); } public StindingGlow(float pos[3], int team) { int GLOW_ENTITY = CreateEntityByName("env_glow"); SetEntProp(GLOW_ENTITY, Prop_Data, "m_nBrightness", 2, 4); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "model", "sprites/ledglow.vmt"); if(team == CS_TEAM_T) { DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendercolor", "255 0 0 150"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendermode", "3"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderfx", "255"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "scale", "0.5"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderamt", "255"); } else if(team == CS_TEAM_CT) { DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendercolor", "0 0 255 255"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendermode", "3"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderfx", "255"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "scale", "3"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderamt", "255"); } DispatchSpawn(GLOW_ENTITY); AcceptEntityInput(GLOW_ENTITY, "ShowSprite"); TeleportEntity(GLOW_ENTITY, pos, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR); CreateTimer(2.7, RemoveEntity, GLOW_ENTITY); } public Action RemoveEntity(Handle tmr, any entity) { if(IsValidEntity(entity)) AcceptEntityInput(entity, "Kill"); }
  2. Witam szukam dzialajacego pluginu muzyka przy wejsciu na serwer, jakis jeden wgralem ale nie dziala. ma ktos moze gdzies cos takiego ?
  3. Siema, Stworzyłem menu z dawaniem dwóch broni: AWP lub scout. Ma to działać na zasadzie deathmatcha, że przy każdym odrodzeniu wybrana broń gracza z menu broni zostaje dana w pierwszym slocie. Problem polega na tym, że gdy wybiorę scouta, a następnie ktoś mnie zabije to dostaję do ręki AWP przy odrodzeniu, natomiast, gdy wybiorę scouta i zmienię drużynę to odradzam się normalnie ze scoutem. Czy może ktoś zaproponować rozwiązanie na ten problem? #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <cstrike> #pragma tabsize 0 char LastWeapon[MAXPLAYERS + 1][256]; public void OnClientPostAdminCheck(int client) { CreateTimer(0.1, GunsMenuTimer, client); } public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_guns", GunsMenu); HookEvent("player_spawned", PlayerSpawn); } public Action GunsMenu(int client, int args) { Menu guns = new Menu(Guns_Handler); guns.SetTitle("Avalible weapons:"); guns.AddItem("AWP", "AWP"); guns.AddItem("SSG 08", "SSG 08"); guns.Display(client, 999); return Plugin_Handled; } public Action GunsMenuTimer(Handle timer, int client) { Menu guns = new Menu(Guns_Handler); guns.SetTitle("Avalible weapons:"); guns.AddItem("AWP", "AWP"); guns.AddItem("SSG 08", "SSG 08"); guns.Display(client, 999); return Plugin_Handled; } public int Guns_Handler(Menu guns, MenuAction action, int client, int position) { if(action == MenuAction_End) { delete guns; } else if(action == MenuAction_Select) { char buffer[32]; GetMenuItem(guns,position,buffer,sizeof(buffer)); if(position==0 && IsPlayerAlive(client) && IsClientConnected(client)) { DeletePrimaryWeapon(client); GivePlayerItem(client, "weapon_awp"); LastWeapon[client] = "weapon_awp"; } else if(position==1 && IsPlayerAlive(client) && IsClientConnected(client)) { DeletePrimaryWeapon(client); GivePlayerItem(client, "weapon_ssg08"); LastWeapon[client] = "weapon_ssg08"; } } } public Action PlayerSpawn(Event e, const char[] n, bool b) { int client = GetClientOfUserId(e.GetInt("userid")); DeletePrimaryWeapon(client); GivePlayerItem(client, LastWeapon[client]); } void DeletePrimaryWeapon(int client) { int slot = GetPlayerWeaponSlot(client, 0); if(slot != -1) { RemovePlayerItem(client, slot); AcceptEntityInput(slot, "Kill"); } }
  4. MAM PROBLEM robię wszystko jak na filmiku magneta. wpisuje moje ID steam i flagi do folderu admins_simple.ini potem przełączam mapę na jakąś inną. wpisuję w konsoli: sm_admin. wyskakuje mi błąd [SM] This command can only be used in-game. Nie wiem co zrobić.
  5. Cześć, Pobrałem owego moda: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=277538 Zainstalowałem go i gdy wchodzę na serwer przy wyborze stron rozłacza mnie z serwerm. Nie wiem o co już tutaj chodzi. W konsoli nie wyskakują mi żadne błędy. Prosiłbym o pomoc. Pozdrawiam, NeXt
  6. Cześć, Ostatnio zauważyłem, że grając na moich arenach wywala całego cs'a. Zawsze w error logach widzę ten błąd: [SM] Fatal error encountered parsing translation file "esp.phrases.txt" Tak jak pisałem kiedyś, dopiero się uczę wszystkiego, dlatego nie wiem co z tym zrobić. Wiem tylko tyle, że jest to jakieś tłumaczenie, z którym jest coś nie tak.
  7. Witam, mam mały problem przy kompilacji pliku i nie wiem jak to naprawić. Tu jest plik sp. i includegifts.sp handles.inc
  8. Witam, tak jak w temacie. Krok po kroku co robię: Skin który wgrywam do testu (https://gamebanana.com/skins/161567) Wrzucam folder player z server-side>models do csgo>models. Wrzucam folder player z server-side>materials>models do csgo>materlais>models. Jako iż serwer posiada plugin zephyrus store wchodzę do csgo>addons>sourcemod>configs>store i modyfikuję items.txt . W przypadku modeli jest to: "Store" { "Player Skins" { "Terrorists" { "Miku" { "model" "models/player/custom_player/monsterko/miku_sea/miku_blue.mdl" "team" "2" "price" "120" "type" "playerskin" } } "Counter-Terrorists" { "Miku" { "model" "models/player/custom_player/monsterko/miku_sea/miku_blue.mdl" "team" "3" "price" "120" "type" "playerskin" } } } } Serwer jest na Hostingu DatHost gdzie wszystkie pliku automatycznie konfigurują się pod fastDL, natomiast przy wchodzeniu na serwer nie pobierają się pliki materials co skutkuje crashem gry albo całym czarnym modelem bez animacji. Co mogę w tej sytuacji zrobić? Dlaczego pliki z 'materials' nie chcą się pobierać? Proszę o pomoc i pozdrawiam.
  9. Siemson Potrzebuje zaczerpnąć jakiś informacji jakie stosujecie rozwiązania na temat crashowania gry przez niestandardowe mapy w csgo na serwerkach, po za pluginami takimi jak Panorama Map Crash Fix oraz Map Change Client Crash Fixer
  10. Witam posiadam problem z kompilacją 2 pluginów podczas gdy włącze kompilator w konsoli wyskakuje błąd. 1. https://github.com/abnerfs/abner_duel/blob/master/addons/sourcemod/scripting/abner_duel.sp 2.
  11. Próbuje od kilku godzin coś sklecić z różnych pluginów, ale opornie mi to idzie. Nie mogę ogarnąć tych błędów Chciałem zrobić sobie plugin by wyświetlał się czas oraz ilość kredytów w HUD no ale nie jest to takie łatwe jak by się mogło wydawać przynajmniej dla mnie 😉 Mógłbym po prostu użyć 2 pluginów osobno, ale wolałbym to zrobić w jednym by dodatkowo nie obciążać serwera #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <clientprefs> #include <store> public Plugin myinfo = { name = " Timeleft i Kredyty", author = "Fastmancz", description = "Edit", version = "1.0" }; #define slots 26 // Number of your server slots #define rgba 97, 252, 0, 255 // Color of the text (default = green) Handle g_HUDv2_Cookie; bool g_IsHudEnabled; public void OnPluginStart() { g_HUDv2_Cookie = RegClientCookie("HudCookie_V2", "HudCookie_V2", CookieAccess_Protected); CreateTimer(1.0, TIMER, _, TIMER_REPEAT); RegConsoleCmd("shud", Command_hud); } public void OnClientPutInServer(client) { hTimer[client] = CreateTimer(0.1, CreditsTimer, GetClientUserId(client), TIMER_REPEAT); char buffer[64]; GetClientCookie(client, g_HUDv2_Cookie, buffer, sizeof(buffer)); if(StrEqual(buffer,"")) { g_IsHudEnabled = true; } else g_IsHudEnabled = false; } public Action Command_hud(client, args) { if(g_IsHudEnabled) { PrintToChat(client, " ★ \x02HUD is now off") g_IsHudEnabled = false; SetClientCookie(client, g_HUDv2_Cookie, "0"); } else { PrintToChat(client, " ★ \x04HUD is now on") g_IsHudEnabled = true; SetClientCookie(client, g_HUDv2_Cookie, "1"); } } public Action TIMER(Handle timer) { int clientCount = 0; for (int i = 1; i <= MaxClients; i++) if (IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i))++clientCount; char sTime[60]; int iTimeleft; char szTime[60]; FormatTime(szTime, sizeof(szTime), "[%i]", CreditsTimer()); int client = GetClientOfUserId(userid); int credits = Store_GetClientCredits(client) GetMapTimeLeft(iTimeleft); if(iTimeleft > 0) { FormatTime(sTime, sizeof(sTime), "%M:%S", iTimeleft); for(int i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i) && g_IsHudEnabled == true) { char message[60]; Format(message, sizeof(message), "Timeleft: %s", sTime); SetHudTextParams(0.0, 0.0, 1.0, rgba, 0, 0.1, 0.0, 0.0); ShowHudText(i, -1, message); char credits[60]; Format(credits, sizeof(credits), "Credits: [%i]", credits; SetHudTextParams(0.0, 0.03, 1.0, rgba, 0, 0.1, 0.0, 0.0); ShowHudText(i, -1, credits); } } } return Plugin_Continue; } stock bool IsClientValid(int client) { if (client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && IsClientInGame(client) && !IsFakeClient(client)) return true; return false; } Błędy / C:\ARENA 1v1\Komplikator\sourcemod-1.9.0-git6260-windows\addons\sourcemod\scripting\Untitled.sp(32) : error 017: undefined symbol "hTimer" // C:\ARENA 1v1\Komplikator\sourcemod-1.9.0-git6260-windows\addons\sourcemod\scripting\Untitled.sp(32) : warning 215: expression has no effect // C:\ARENA 1v1\Komplikator\sourcemod-1.9.0-git6260-windows\addons\sourcemod\scripting\Untitled.sp(32) : error 001: expected token: ";", but found "]" // C:\ARENA 1v1\Komplikator\sourcemod-1.9.0-git6260-windows\addons\sourcemod\scripting\Untitled.sp(32) : error 029: invalid expression, assumed zero // C:\ARENA 1v1\Komplikator\sourcemod-1.9.0-git6260-windows\addons\sourcemod\scripting\Untitled.sp(32) : fatal error 190: too many error messages on one line // // Compilation aborted. // 4 Errors. // // Compilation Time: 0,22 sec
  12. Witam, mam pewien problem z pluginem, ktory za pomoca komendy, tworzy tabelke z danymi. Zdziwilem sie, bo ten sam plugin tylko ze z mniejsza iloscia danych, dzialal bez zadnego problemu. Compile: Zawartosc: Linia (226)-(230) Linia (293)-(296)
  13. Witam chciał bym edytować plugin gamevote i zmienić linijki #define logprefix "[GvLog]" #define clogprefix "[GameVoting]" na #define logprefix "[Votelogi]" #define clogprefix "[CS-MaxSkills.pl]" ale przy komplikowaniu na plik smx wywala błędy SourcePawn Compiler 1.9 Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase Copyright (c) 2004-2017 AlliedModders LLC plugin.sp(5) : fatal error 183: cannot read from file: "morecolors" Compilation aborted. 1 Error. mógł bym prosić o pomoc robię to w https://spider.limetech.io/ gv.sp
  14. Spis errorlogów i co one oznaczają? Poniżej będzie znajdował się spis wszystkich errorlogów, ich polskie tłumaczenie oraz jak właściwie zabrać się za rozwiązanie problemów, które ukazują. Oryginał znalazłem tutaj. Zachęcam do pomocy w tłumaczeniu, temat jest długi jeśli otworzy się spoiler, więc proszę o cierpliwość jeśli będziecie przewijać w dół ? Legenda Jak używać tego tematu? Jak pomóc z uzupełnianiem błędów? Spis errorów 001-182 183-196 200-240 Hej! Uwaga! Jeśli nadal nie jesteś pewny co oznacza pewien błąd, napisz osobny temat w dziale Pytania na temat programowania z prośbą o dogłębne wytłumaczenie problemu! Na pewno pomożemy!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...