Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'rundy' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Kategorie

  • Error'y w kompilatorze
  • Warning'i w kompilatorze
  • Fatal error'y w kompilatorze

Forum

  • Go-Code.pl - Ogólne
    • Informacje
    • O serwisie
  • Sourcemod Scripting
    • Baza wiedzy
    • Masz problem?
    • Pytania na temat kodowania
  • Pluginy Sourcemod
    • Wszystko o pluginach
    • Duże modyfikacje
    • Dodatki
  • Konfiguracja serwera
    • Baza wiedzy
    • Pytania
    • Problemy
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
  • Hostingi serwerów & WWW
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Poza tematyką forum, OFF-TOPIC
    • Życie społeczności
    • Biznes
    • Zareklamuj swoją sieć/serwer
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Imię


Lokalizacja


Zawód


O mnie


Strona WWW

Znaleziono 11 wyników

  1. Poszukuję pluginu które będzie dawał na serwer 1vs1 losowe rundy awp,knife itp.
  2. Siemka przy pluginie multi1vs1 ma komendę !guns i chciałbym się zapytać jak mogę poprwaić te rundy poniewaz chciałbym zeby kazda runda był tylko na jedną broń a przy tym pluginie jest jarabin i pistol a ja bym chcial albo pistol albo karabin weapons-v1.7.1.zip
  3. Szukam dodatkowych rund na serwer arena 1vs1. Aktualnie plik cfg wygląda tak: Znajdzie się jeszcze coś ciekawego?
  4. Witajcie, chciałem zrobić custom rundę do areny 1v1 od splewisa na gołe pięści, ale mam problem z kodem. Dodałem usuwanie flesha na początku rundy - działa elegancko - ale nie pokazuje także pięści. Tak jakbym wyrzucił nóż.... Kod: #include <smlib> #include <sourcemod> #include "include/multi1v1.inc" #include "multi1v1/version.sp" #pragma newdecls required #pragma semicolon 1 public void Multi1v1_OnRoundTypesAdded() { Multi1v1_AddRoundType("Walka na pięści", "piesci", fistHandler, true, false, "", true); } public void fistHandler(int client) { Client_SetArmor(client, 100); GivePlayerItem(client, "weapon_fist"); PrintToChat(client,"Aktualnie gramy rundę na gołe pięści!", client); } public void OnEntityCreated(int entity, const char[] classname) { if(StrEqual(classname, "weapon_flashbang")) { if(IsValidEntity(entity)) { AcceptEntityInput(entity, "Kill"); } } } Ktoś widzi błąd? 😞 P.S usuwanie flesha wziąłem z tego tematu: KLIK
  5. Posiadam problemik z pluginem na rundy nożowe od @Vasto_Lorde gdy dochodzi do końca rundy w momencie pojawienia się menu serwer łapie laga. Bawiąc się w debugowanie, utknąłem w miejscu że to co jest po PrintToChatAll("5"); już się nie wykonuje stock void MakeVote() { PrintToChatAll("1"); char cTempTextHUD[256]; Format(cTempTextHUD, sizeof(cTempTextHUD), "%t", "Voting_Start"); SendTextToAll(cTempTextHUD); iClientsNumWinners = 0; for (int i = 1;i <= MAX_PLAYERS;i++) //counting winning guys to show them a menu if (IsClientValid(i) && !IsClientSourceTV(i)) if (GetClientTeam(i) == g_iWonTeam) { iClientsWinnersID[iClientsNumWinners] = i; ++iClientsNumWinners; } PrintToChatAll("2"); Handle hMenu = CreateMenu(ShowVotingMenuHandle); char cTempBuffer[128]; Format(cTempBuffer, sizeof(cTempBuffer), "%t", "Menu_Title"); SetMenuTitle(hMenu, cTempBuffer); AddMenuItem(hMenu, "CT", "CT"); AddMenuItem(hMenu, "TT", "TT"); SetMenuExitButton(hMenu, false); SetMenuExitBackButton(hMenu, false); PrintToChatAll("3"); for(int i = 0; i < iClientsNumWinners; i++) DisplayMenu(hMenu, iClientsWinnersID[i], RoundFloat(g_fCvarVoteTime)); PrintToChatAll("4"); CreateTimer(g_fCvarVoteTime, EndTheVote); PrintToChatAll("5"); } public int ShowVotingMenuHandle(Handle hMenu, MenuAction action, int client, int choose) { PrintToChatAll("6"); if (action == MenuAction_End) { if (IsValidHandle(hMenu)) CloseHandle(hMenu); } else if (action == MenuAction_Select) { choose += 2; if (choose == TEAM_CT) iClientsWinnersDecision[client] = TEAM_CT; else if (choose == TEAM_TT) iClientsWinnersDecision[client] = TEAM_TT; } }
  6. Witam mam problem gdy jest np 2graczy z ct respia sie wszyscy w jednym miejscu jak sie zmienic?
  7. witam, Niedawno zakupiłem serwer CS GO na pukawka.pl, że popykać z kumplami. Oglądałem tutoriale na temat dodawania niestandardowych map (z warsztatu) i wszystko jest ok, przyszedł czas na roundsound. I tutaj pojawia sie problem, dokładnie nie wiem jaki ;// Wszystko robie tak jak na tutorialu ( https://1shot2kill.pl/topic/25394-jak-utworzyć-roundsounda-oraz-wgrać-go-na-serwer/) i dalej nic. Zaczałem szukać dalej, natrafiłem na kolejny i kolejny... Wszystko wydaje sie proste, ale gdy to zrobie i kończy sie runda to cisza. Ile ludzi tyle pomysłów, a wszystko kończy sie tak samo. Nie wiem dlaczego, ale brakuje mi czasami plików. W niektórych tutorialach mowa jest o pliku "plugins.ini", którego ja nie miałem ;/// Proszę o pomoc, odrazu mowie, że proszę mowić prosto jak do barana, bo jestem, w tym zielony.
  8. Witajcie! Poszukuję pluginu, który automatycznie będzie na początku usuwał wszelkie pistole, a w dodatku nie będzie generował żadnego napisu typu "Nie możesz podnieść deagle" itp... Za wszelką chęć pomocy daję plusika 😄
  9. Mam problem, plugin Abner_res nie odtwarza muzyki do końca CFG
  10. O Pluginie: Plugin wprowadza na serwer system ctbanów na rundy. Komendy: !ctban <nick> <ilość_rund> <powód> - Komenda do nadania CTBana. !unctban <nick> - Komenda do zdjęcia CTBana. !status - Komenda do sprawdzenia informacji o CTBanie dla zwykłego gracza. !status <nick> - Komenda dla admina do sprawdzenia informacji o czyimś CTBanie. Instalacja: Plik .smx wrzucamy do: addons/sourcemod/plugins/ Plik .sp wrzucamy do: addons/sourcemod/scripting/ Folder ctbans_yamakashi wrzucamy do: csgo/sound/ Folder ctbans wrzucamy do: addons/sourcemod/logs/ Screenshot z komendy !status: Podłączenie do bazy danych: Download: CTBany.rar
  11. Opis Plugin odtwarza losowo lub alfabetycznie muzykę na koniec rundy. Jest ona automatycznie ładowana z dowolnego podfolderu csgo/sound, co sprawia, że wystarczy ją wrzucić na serwer bez dodatkowego uzupełniania ścieżek w pliku tekstowym. Cvary Cvar`y można edytować w następującej lokalizacji: cfg/sourcemod/abner_res.cfg . Plik abner_res.cfg zostanie utworzony automatycznie przy pierwszym uruchomieniu pluginu. Komendy Download CSGOCSS._AbNeR_Round_End_Sounds_v4.0.1.zip Źródło https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=270882
×
×
  • Dodaj nową pozycję...