Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'serwerze' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Kategorie

  • Error'y w kompilatorze
  • Warning'i w kompilatorze
  • Fatal error'y w kompilatorze

Forum

  • Go-Code.pl - Ogólne
    • Informacje
    • O serwisie
  • Sourcemod Scripting
    • Baza wiedzy
    • Masz problem?
    • Pytania na temat kodowania
  • Pluginy Sourcemod
    • Wszystko o pluginach
    • Duże modyfikacje
    • Dodatki
  • Konfiguracja serwera
    • Baza wiedzy
    • Pytania
    • Problemy
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
  • Hostingi serwerów & WWW
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Poza tematyką forum, OFF-TOPIC
    • Życie społeczności
    • Biznes
    • Zareklamuj swoją sieć/serwer
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Imię


Lokalizacja


Zawód


O mnie


Strona WWW

Znaleziono 9 wyników

  1. Cześć, Mam potężny problem który doprowadza mnie już do szału jak o tym pomyślę. Od razu mówię, żeby nie odsyłać mnie do żadnych linków z alliedmodders, bo wszystkie tematy już przejrzałem i nadal nic. Problemem jest to, że gdy utworzyłem overlay'a, przekonwertowałem na *.vtf i utworzyłem plik *.vmt. Wszystko wkleiłem do folderu (Filezilla): /csgo/materials/overlays. Gdy plugin (którego tu nie będę wstawiał, bo jest długi a to nie ma sensu) ma za zadanie wyświetlić overlay'a- wyświetla czarny ekran(obrazek 1), po czym wyrzuca mnie z serwera i jest taka informacja: obrazek 2. Najgorsze i kluczowe w mojej złości jest to, że miesiąc temu miałem inny serwer, na którym wydaje mi się, że zrobiłem wszystko identycznie i tam to działało. Oto plik *.vmt: "MonitorScreen" { "$basetexture" "overlays/KillingSpree" "$translucent" 1 } Zrobiłem wszystko tak samo zgodnie z wszystkimi poradnikami, zrobiłem osobno tak samo jak robiłem miesiąc temu, 3 razy reinstalowałem serwer i robiłem to na nowo, nic, kompletnie nic się zmieniło. Cały czas CZARNY EKRAN I TEN BŁĄD. Jeśli pomożecie to postaram się zrobić poradnik dotyczący tworzenia overlay'ów na server, bo na internecie jest ciężko cokolwiek o tym znaleźć, żeby innym pomóc, którzy być może też mają z tym problem, jak i dla mnie na przyszłość jak mi się takie coś stanie.
  2. Cześć, To jak na razie ostatni plugin, jaki chciałbym napisać do mojego serwera deathmatch. Prawie cały plugin skopiowałem od Magneta z drugiej części poradnika MySQL, ale dodałem trochę swoich rzeczy i chciałem obsłużyć !rank. Pokaże to na czacie wiadomość typu "*nick* is X/Y | [*points*]", gdzie X to miejsce posiadane przez gracza, a Y to liczba wszystkich graczy, którzy się kiedykolwiek połączyli. To mnie przerosło, więc przychodzę z prośbą o pomoc tutaj. Dodam, że w całym pluginie, który wyślę tylko "public Action ClientRanking(int client, int args) mnie interesuje, reszta jest obsłużona poprawnie. *komentarze dla mnie, nie zwracajcie uwagi* Oto plugin: #include <sourcemod> #include <multicolors> #define RANK_TAG "{green}[RANKING]{purple}" int kills[MAXPLAYERS]; int points[MAXPLAYERS]; Database DB; public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_rank", ClientRanking); RegConsoleCmd("sm_top", TopRanking); HookEvent("player_death", PlayerDeath); } public void OnMapStart() { char error[128]; DB = SQL_Connect("Killer", true, error, sizeof(error)); if(DB == INVALID_HANDLE) { LogError("Could not connect: %s", error); return; } char buffer[1024]; Format(buffer, sizeof(buffer), "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `Kills`(`steamid` INT NOT NULL PRIMARY KEY,`nick` VARCHAR(64),`kills` INT NOT NULL,`points` INT NOT NULL)"); if(!SQL_FastQuery(DB, buffer)) { SQL_GetError(DB, error, sizeof(error)); PrintToServer("Could not create a table, error: %s", error); } } public Action ClientRanking(int client, int args) { char buffer[1024]; Format(buffer, sizeof(buffer), "SELECT `points` FROM `Kills` ORDER BY `points` DESC;"); //char nameBuffer[MAX_NAME_LENGTH]; //int pointsBuffer; CPrintToChat(client, "%s {lightblue}%N{purple} is {olive}X{purple}/{darkred}Y{purple} | [{orchid}%d{purple} points]", RANK_TAG, client, points[client]); //OBSLUZYC, ZROBIC MENU WYLACZAJACE DZWIEKI (OVERLAYE ITP) } public Action PlayerDeath(Event e, const char[] n, bool b) { int client = GetClientOfUserId(e.GetInt("userid")); int attacker = GetClientOfUserId(e.GetInt("attacker")); kills[attacker]++; points[client]-=2; if(points[client]<0) points[client]=0; if(IsVip(attacker)) { points[attacker]+=6; } else { points[attacker]+=4; } } public void OnClientPutInServer(int client) { kills[client] = 0; points[client] = 0; if(IsFakeClient(client) || IsClientSourceTV(client)) return; int sid = GetSteamAccountID(client); char buffer[1024]; Format(buffer, sizeof(buffer), "SELECT `kills`,`points` FROM `Kills` WHERE `steamid`=%d", sid); DBResultSet query = SQL_Query(DB, buffer); if(query == null) // null or INVALID_HANDLE { char error[255]; SQL_GetError(DB, error, sizeof(error)); PrintToServer("Could not player's (%N) data download, error: %s", client, error); return; } if(!SQL_GetRowCount(query)) { Format(buffer, sizeof(buffer), "INSERT INTO `Kills` VALUES(%d, '%N', 0, 1000)", sid, client); if(!SQL_FastQuery(DB, buffer)) { char error[255]; SQL_GetError(DB, error, sizeof(error)); PrintToServer("Could not add new player (%N), error: %s", client, error); } return; } while(SQL_FetchRow(query)) { kills[client] = SQL_FetchInt(query, 0); points[client] = SQL_FetchInt(query, 1); } } public void OnClientDisconnect(int client) { char buffer[1024]; Format(buffer, sizeof(buffer), "UPDATE `Kills` SET `kills`=%d,`points`=%d WHERE `steamid`=%d", kills[client], points[client], GetSteamAccountID(client)); if(!SQL_FastQuery(DB, buffer)) { char error[255]; SQL_GetError(DB, error, sizeof(error)); PrintToServer("Could not update player's (%N) data, error: %s", client, error); } } public Action TopRanking(int client, int args) { Menu top = new Menu(TopRanking_Handler); top.SetTitle("TOP 10:"); char buffer[1024]; Format(buffer, sizeof(buffer), "SELECT `nick`,`points` FROM `Kills` ORDER BY `points` DESC LIMIT 10;"); DBResultSet query = SQL_Query(DB, buffer); char nameBuffer[MAX_NAME_LENGTH]; int pointsBuffer; while(SQL_FetchRow(query)) { pointsBuffer = SQL_FetchInt(query, 1); SQL_FetchString(query, 0, nameBuffer, sizeof(nameBuffer)); if (IsVip(client)) Format(buffer, sizeof(buffer), "[VIP] %s [%d]", nameBuffer, pointsBuffer); else Format(buffer, sizeof(buffer), "%s [%d]", nameBuffer, pointsBuffer); top.AddItem("", buffer); } top.Display(client, 120); return Plugin_Continue; } public int TopRanking_Handler(Menu top, MenuAction action, int client, int position) { if(action == MenuAction_End || action == MenuAction_Select) delete top; } //////////////////////////////////// BOOLS //////////////////////////////////// bool IsVip(int client) //or owner or admin { if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM1 || GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM2 || GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM3) return true; return false; }
  3. Cześć, Chcialbym na swoj serwer umiescic overlaye, ale gdy robie to na botach to jest napisane, ze sv_cheats musi miec wartosc 1, w przeciwnym wypadku nie dziala. Czy jak wkleje ten plugin na serwer online to ta potrzeba sie wylaczy, czy trzeba jakos to obejsc?
  4. Witam, Potrzebuje ustawic limit osob w danej druzynie, mimo to nie blokowac wiekszej ilosci osob w drugiej. Chcialbym zaznaczyc ze wylaczylem autobalanced, ustawilem limit na 0 ale nie mam cvaru na max limit osob w danej druzynie?
  5. Cześc istnieje może plugin/komenda na wyłączenie radia które jest pod z, niektórzy specialnie tym spamia i to strasznie denerwuje .
  6. Cześć. Robię szkolny serwer ffa w cs'ka i mam 2 problemy. Pierwszy z nich to że przeciwnicy mogą siebie słyszeć nawet po śmierci i wgl. 2 problem do tylko zapytanie gdzie się wpisuje komendy startowe takie jak mp_friendlyfire 0 bo się samo ustawia i sv_downloadurl "###" sv_allowdownload 1 sv_allowupload 1 cl_downloadfilter all. Jeszcze takie pytanko jaki jest plugin do kolorowego chatu który działa Z góry dzięki 😄
  7. Cześć mam mały problem ponieważ chcę zrobić aby każdy gracz miał pobrany inny wygląd radaru wszystko jest ok jak się wyrzuci standardowy plik de_mirage_radar.dds ale nikt nie będzie wywalał radaru z plików csa, dlatego zrobiłem coś takiego: Zmieniłem nazwy: de_mirage.bsp --> de_mirage_Maliver.bsp de_mirage.nav --> de_mirage_Maliver.nav de_mirage_cameras.txt --> de_mirage_Maliver_cameras.txt de_mirage_radar.dds --> de_mirage_Maliver_radar.dds de_mirage_radar_spectate..dds --> de_mirage_Maliver_radar_spectate.dds EDIT: plik de_mirage.txt w resource/overviews też zmieniłem, i ogólnie chciałem tylko zobaczyć czy będzie dobrze ale nie da się chyba zrobić tak żeby była standardowa mapa i żeby podmieniało radar narazie ustawiam wszystko normalnie hah ale gdy to zrobiłem zrestartowałem serwa i zobaczyłem to: może ktoś pomóc lub nakierować co może być nie tak?
  8. Na serwerze zmieniłem ESP na esl_admin_esp i od tamtego czasu na serwerze jest przypadek, że gracz jest niewidzialny tylko go słychać. Kod pluginu bo lekko został przerobiony #include <sourcemod> #include <sendproxy> #include <cstrike> #pragma semicolon 1 #pragma newdecls required #define IsValidClient(%0) (1 <= %0 <= MaxClients && IsClientInGame(%0) && !IsFakeClient(%0) && !IsClientSourceTV(%0) && !IsClientReplay(%0)) #define PLUGIN_VERSION "2.8" int user_flag; ConVar AdminESPflag = null; ConVar AdminESPglow = null; ConVar sv_competitive_official_5v5; ConVar mp_weapons_glow_on_ground; public Plugin myinfo = { name = "CS:GO Esl Admin ESP (mmcs.pro)", author = "SAZONISCHE", description = "ESP/WH for Admins", version = PLUGIN_VERSION, url = "https://mmcs.pro/" }; public void OnPluginStart() { if (GetEngineVersion() != Engine_CSGO) SetFailState("This plugin works only on CS:GO. Disabling plugin..."); if (GetConVarInt(FindConVar("sv_parallel_packentities")) == 1) SetFailState("Please set convar sv_parallel_packentities to 0. Disabling plugin..."); CreateConVar("sm_esl_adminesp_version", PLUGIN_VERSION, "Version of CS:GO Esl Admin ESP", FCVAR_SPONLY | FCVAR_REPLICATED | FCVAR_NOTIFY); RegConsoleCmd("sm_esp", OnSpectEsp); AdminESPflag = CreateConVar("sm_esl_adminesp_flag", "d", "Admin flag, blank=any flag", FCVAR_NOTIFY); AdminESPglow = CreateConVar("sm_esl_adminesp_weapons_glow_on_ground", "0", "Enable glow weapons on ground", 0, true, 0.0, true, 1.0); AdminESPflag.AddChangeHook(OnCvarChanged); sv_competitive_official_5v5 = FindConVar("sv_competitive_official_5v5"); mp_weapons_glow_on_ground = FindConVar("mp_weapons_glow_on_ground"); AutoExecConfig(true, "esl_admin_esp"); HookEvent("player_death", ReloadEvent); HookEvent("player_team", ReloadEvent); HookEvent("player_spawn", ReloadEvent); } public void OnClientDisconnect(int client) { if (!IsFakeClient(client)) SetEspHook(client, false); } public void OnMapStart() { char m_BaseFlags[32]; GetConVarString(AdminESPflag, m_BaseFlags, sizeof(m_BaseFlags)); user_flag = ReadFlagString(m_BaseFlags); } public void OnCvarChanged(ConVar convar, const char[] oldValue, const char[] newValue) { if (convar == AdminESPflag) { user_flag = ReadFlagString(newValue); for (int client = 1; client <= MaxClients; client++) { if (IsValidClient(client)) { SetEspHook(client, false); SetEspClient(client, false); } } } } public Action ReloadEvent(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("userid")); if (!IsValidClient(client)) return Plugin_Continue; if (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_SPECTATOR) { if (GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_ROOT || GetUserFlagBits(client) & user_flag) { SetEspHook(client, true); SetEspClient(client, true); } } return Plugin_Continue; } public bool SetEspHook(int client, bool value) { if (value) { if (!SendProxy_IsHooked(client, "m_iTeamNum")) SendProxy_Hook(client, "m_iTeamNum", Prop_Int, Set_Esp); } else { if (SendProxy_IsHooked(client, "m_iTeamNum")) SendProxy_Unhook(client, "m_iTeamNum", Set_Esp); } } public bool SetEspClient(int client, bool value) { if (AdminESPglow.BoolValue) SendConVarValue(client, mp_weapons_glow_on_ground, value ? "1" : "0"); SendConVarValue(client, sv_competitive_official_5v5, value ? "1" : "0"); } public Action Set_Esp(int entity, const char[] PropName, int &iValue, int element) { if (iValue) { iValue = 1; return Plugin_Changed; } return Plugin_Continue; } public Action OnSpectEsp(int client, int args) { if (!IsValidClient(client)) return Plugin_Continue; if (GetClientTeam(client) != CS_TEAM_SPECTATOR) return Plugin_Continue; if (GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_ROOT || GetUserFlagBits(client) & user_flag) { SetEspHook(client, true); SetEspClient(client, true); } SetEspHook(client, false); SetEspClient(client, false); return Plugin_Continue; }
  9. Witam Ostatnio zastanawiam się jak działają plugny typu base builder. Zastanawiam się jak tworzyć obiekty przestrzenne. Chciałem napisać plugin, który po rzuceniu weapon_tagrenade (Granat Taktyczny) będzie blokować efekt widzenia przez ściany i gdy wybuchnie powstanie działo maszynowe (Takie jak w trybie BR) i będzie atakować graczy tylko z przeciwnego teamu. Jestem również ciekawy jak tworzyć dla przykładu sześcian używając wybranej tekstury. Za odpowiedzi z góry dziękuję 🙂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...