Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'snippet' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Kategorie

  • Error'y w kompilatorze
  • Warning'i w kompilatorze
  • Fatal error'y w kompilatorze

Forum

  • Go-Code.pl - Ogólne
    • Informacje
    • O serwisie
  • Sourcemod Scripting
    • Baza wiedzy
    • Masz problem?
    • Pytania na temat kodowania
  • Pluginy Sourcemod
    • Wszystko o pluginach
    • Duże modyfikacje
    • Dodatki
  • Konfiguracja serwera
    • Baza wiedzy
    • Pytania
    • Problemy
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
  • Hostingi serwerów & WWW
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Poza tematyką forum, OFF-TOPIC
    • Życie społeczności
    • Biznes
    • Zareklamuj swoją sieć/serwer
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Imię


Lokalizacja


Zawód


O mnie


Strona WWW

Znaleziono 9 wyników

  1. Opis Funkcja liczy ilość wystąpień danego char'u/znaku/stringu w innym podanym stringu i zwraca nam tę wartość. Jeśli coś pójdzie nie tak, funkcja zwróci wartość -1. Funkcja napisana na szybko bo nie mogłem czegoś takiego znaleźć w SourceMod'zie. Funkcja przyjmuje w kolejności: string w którym chcemy policzyć wystąpienia, string szukanych wystąpień, oraz wartość true/false czy funkcja ma brać pod uwagę małe i duże znaki. Stock stock int CountSubstringInString (char[] string, char[] substring, bool caseSensitive) { if (strlen(string) < strlen(substring)) return -1; return ReplaceString(string, sizeof(string), substring, substring, caseSensitive); }
  2. Opis Funkcja bezpiecznie usuwa broń graczowi. Jako argumenty podajemy id gracza oraz id entity broni. Funkcja zwraca true jeśli broń została poprawnie usunięta, false jeśli nie została usunięta Stock stock bool SafeRemoveWeapon(int client, int weapon) { if (!IsValidEntity(weapon) || !IsValidEdict(weapon)) return false; if (!HasEntProp(weapon, Prop_Send, "m_hOwnerEntity")) return false; int iOwnerEntity = GetEntPropEnt(weapon, Prop_Send, "m_hOwnerEntity"); if (iOwnerEntity != client) SetEntPropEnt(weapon, Prop_Send, "m_hOwnerEntity", client); CS_DropWeapon(client, weapon, false); if (HasEntProp(weapon, Prop_Send, "m_hWeaponWorldModel")) { int iWorldModel = GetEntPropEnt(weapon, Prop_Send, "m_hWeaponWorldModel"); if (IsValidEdict(iWorldModel) && IsValidEntity(iWorldModel)) { if (!AcceptEntityInput(iWorldModel, "Kill")) return false; } } if (!AcceptEntityInput(weapon, "Kill")) { return false; } return true; } Źródło https://forums.alliedmods.net/archive/index.php/t-288614.html
  3. Hi ? Oto mały kodzik do tworzenia kolorowych latarek float playerPos[3]; float playerAng[3]; GetEntPropVector(client, Prop_Send, "m_vecOrigin", playerPos); GetEntPropVector(client, Prop_Send, "m_angRotation", playerAng); entlight = CreateEntityByName("light_dynamic"); if (entlight != -1) { DispatchKeyValue(entlight, "_light", "0 132 255"); DispatchKeyValue(entlight, "brightness", "5"); DispatchKeyValueFloat(entlight, "distance", 2400.0); DispatchKeyValueFloat(entlight, "spotlight_radius", 200.0); DispatchKeyValueFloat(entlight, "_inner_cone", 0.0); DispatchKeyValueFloat(entlight, "_cone", 360.0); DispatchSpawn(entlight); TeleportEntity(entlight , playerPos, playerAng,NULL_VECTOR); SetVariantString("!activator"); AcceptEntityInput(entlight, "SetParent", GetEntPropEnt(client,Prop_Send,"m_hViewModel"), entlight, 0); } Inputs: https://developer.valvesoftware.com/wiki/Light_dynamic wyłączanie/włączanie światła: AcceptEntityInput(entlight, "Toggle"); udostępniacie takie fajne rzeczy to też chciałem coś udostępnić xD z mojej krainy zabawek @edit Limit dynamicznych świateł na mapie to 17
  4. Jako że CS jest darmowy i można na nim grać na serwerach społecznościowych to sporo banów dzisiaj poleciało.... Na alliedach znalazłem coś takiego, może się komuś przydać ? #pragma semicolon 1 #include <sourcemod> #include <SteamWorks> #define PLUGIN_VERSION "1.0.0" public Plugin myinfo = { name = "Free2BeKicked - CS:GO", author = "Asher \"asherkin\" Baker, psychonic", description = "Automatically kicks non-premium players.", version = PLUGIN_VERSION, url = "http://limetech.org/" }; public OnPluginStart() { CreateConVar("anti_f2p_version", PLUGIN_VERSION, "Free2BeKicked", FCVAR_DONTRECORD|FCVAR_NOTIFY); } public void OnClientPostAdminCheck(int client) { if (CheckCommandAccess(client, "BypassPremiumCheck", ADMFLAG_ROOT, true)) { return; } if (k_EUserHasLicenseResultHasLicense != SteamWorks_HasLicenseForApp(client, 624820)) { KickClient(client, "You need a paid CS:GO account to play on this server"); return; } return; } źródło -> https://forums.alliedmods.net/showpost.php?p=2627229&amp;postcount=3
  5. Nazwy enumów broni wyciągnięte z cstrike.inc. Co ciekawe, jeśli prześledzimy wszystkie te enumy kodem poniżej, nie wykryje nam wszystkich broni. Zapewne jest to spowodowane tym, że niektóre bronie są dostępne w danej grze a niektóre nie. Wynik kodu: Być może są to wszystkie bronie dostępne w CS:GO gdyż lista zgadza się do 53 indeksu WeaponID z tematem https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=300360
  6. Opis Kawałek kodu który pobiera adres IP serwera na którym działa plugin. Kod char NetIP[32]; int Octets[4]; int FullIP = GetConVarInt( FindConVar("hostip") ); int Port = GetConVarInt( FindConVar("hostport") ); Octets[0] = ( FullIP >> 24 ) & 0x000000FF; Octets[1] = ( FullIP >> 16 ) & 0x000000FF; Octets[2] = ( FullIP >> 8 ) & 0x000000FF; Octets[3] = FullIP & 0x000000FF; Format(NetIP, sizeof(NetIP), "%d.%d.%d.%d:%d", Octets[0], Octets[1], Octets[2], Octets[3], Port); Źródło https://mygo.pl/topic/3222-csgo-plugin-ip-serwera/
  7. Opis Poniżej znajduje się kod który pozwala na ukrycie konkretnego gracza przed pojawieniem się go jako czerwonej kropki na radarze. Kod #pragma semicolon 1 #include <sdktools> //In fact these are flags Spotted the player, to understand them laziness but by default 9, 0 - blocks player update on the radar //I did not notice that the game changed the flags in the middle of the game, player can change commands but the value does not change, as i understand it is put only 1 time at the entrance Address g_aCanBeSpotted = view_as<Address>(892); //windows 868 public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("hide", hide); RegConsoleCmd("uhide", uhide); } public Action hide(int iClient, int args) { //It is necessary that when we block update player on the radar, he did not remain constantly visible on it SetEntProp(iClient, Prop_Send, "m_bSpotted", false); SetEntProp(iClient, Prop_Send, "m_bSpottedByMask", 0, 4, 0); SetEntProp(iClient, Prop_Send, "m_bSpottedByMask", 0, 4, 1); //set flags to 0 StoreToAddress(GetEntityAddress(iClient)+g_aCanBeSpotted, 0, NumberType_Int32); } public Action uhide(int iClient, int args) { //Flags are set by default StoreToAddress(GetEntityAddress(iClient)+g_aCanBeSpotted, 9, NumberType_Int32); } Autor komashchenko Źródło https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=300268
  8. Opis Ten stock korzystając z pozycji (oldorigin) oraz zwrotu (angle) jakiegoś bytu, oblicza nam nową pozycję (neworigin) na podstawie podanego kąta (degree) oraz odległości (distance) jaki chcemy mieć między oldorigin a neworigin. Opcjonalny jest tutaj parametr height, dzięki któremu możemy dodatkowo określić relatywną wysokość od ziemi. Stock stock void CalculateOriginByDegree( float oldorigin[3], float angle[3], float neworigin[3], float degree, float distance, float height=0.0 ) { neworigin[0] = oldorigin[0] + Cosine( DegToRad( angle[1] + degree ) ) * distance; neworigin[1] = oldorigin[1] + Sine( DegToRad( angle[1] + degree ) ) * distance; neworigin[2] = oldorigin[2] + height; } Przykład #1 Mamy podany origin oraz angle jakiegoś bytu. Chcemy obliczyć origin który będzie stał o 90 stopni na prawo oraz w miarę blisko od oryginalnej pozycji. Kod: CalculateOriginByDegree( oldorigin, angle, neworigin, 90.0, 20.0 ); Przykład #2 Mamy podany origin oraz angle jakiegoś bytu. Chcemy obliczyć origin który będzie stał o 45 stopni na lewo oraz daleko od oryginalnej pozycji. Ponadto, chcemy by obliczona pozycja była nieco wyżej od oryginalnej Kod: CalculateOriginByDegree( oldorigin, angle, neworigin, -45.0, 150.0, 40.0 ); *Uprasza się o nie kopiowanie funkcji bez wcześniejszej zgody autora
  9. Ten temat zawiera spis wszystkich gotowych funkcji zamieszczonych w tym dziale 1. Wektory CalculateOriginByDegree czyli obliczenie nowego origin na podstawie angle 2. Gameplay Ukrycie graczy z radaru Kolorowa latarka 3. Inne Lista UserMessages ID broni i nazwy CSWeapon / WeaponID Pobranie IP serwera Proste Menu Bezpieczne usuwanie broni Blokowanie graczy z darmową wersją gry
×
×
  • Dodaj nową pozycję...