Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'sourcepawn' .

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Go-Code.pl - Ogólne
    • O serwisie
    • Społeczność
  • SourcePawn
    • Baza Wiedzy
    • Baza Danych
    • Sekcja Dyskusji
  • PHP
    • Baza Wiedzy
    • Baza Danych
    • Sekcja Dyskusji
  • Python
    • Baza Wiedzy
    • Baza Danych
    • Sekcja Dyskusji
  • C++
    • Baza Wiedzy
    • Baza Danych
    • Sekcja Dyskusji
  • C#
    • Baza Wiedzy
    • Baza Danych
    • Sekcja Dyskusji
  • Front End
    • HTML
  • Poza tematyką forum, OFF-TOPIC
    • Życie społeczności
    • Biznes
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz
    • Wszystkie tematy ze starego gc

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Imię


Lokalizacja


Zawód


Specjalizuje się w


Strona WWW


O mnie

  1. O Pluginie: Plugin umożliwia ustawienie własnej piosenki MVP. Komendy: !mvp - Główne menu. !music - Główne menu. !muzyka - Główne menu. !kit - Główne menu. !kits - Główne menu. Instalacja: Plik .smx wrzucamy do: addons/sourcemod/plugins/ Plik .sp wrzucamy do: addons/sourcemod/scripting/ Folder pawel_mvp wrzucamy do : csgo/sound/ Dodatkowe informacje: Plugin został napisany od zera przeze mnie. Nie pozwalam na udostępnianie pluginu na innych forach niż Go-Code.pl Proszę o nie u
  2. Opis: System pozwala nam na wprowadzenie na serwer dodatkowych grup, które będą specjalnie uprzywilejowane. Pisząc kod zadbałem o zabezpieczenie funkcji przed niespodziewanymi błędami typu wyrzucanie granatów pod nogi itd. System posiada m.in zabezpieczenie, które pobiera maksymalną dopuszczalną ilość granatów z ConVara ammo_grenade_limit_total oraz zlicza posiadane przez gracza granaty dostępne w ekwipunku przed wykonaniem funkcji, która ma je dodać. Ustawienia ogólne: Ustawienia menu z wyborem broni: Lista funkcji grup: Ko
  3. Opis Plugin tworzy dodatkową rundę nożową po rozgrzewce(warmup) i przed rundami. Drużyna, która wygra tę rundę może wybrać po której stronie chce zaczynać mecz. Wybór odbywa się poprzez menu do głosowania. Cvary Changelog Download https://github.com/maciej-wrzesinski/CSGO-Knife-Round https://github.com/maciej-wrzesinski/CSGO-Knife-Round/archive/master.zip Inne Plugin jest przeze mnie wspierany, gdyby pojawiły się jakieś bugi lub sugestie chętnie pomogę/wysłucham jeśli napiszecie poniżej 😄 Support Aktualnie s
  4. O Pluginie: Plugin zabiera na koniec rundy nóż gracza aby uniknąć sytuacji opisanej w tym temacie: Kod: Instalacja: Plik .smx wrzucamy do: addons/sourcemod/plugins/ Plik .sp wrzucamy do: addons/sourcemod/scripting/ Download: KnifeFix.smx KnifeFix.sp Include potrzebny do kompilacji pliku: smlib.inc
  5. Multicolors do pobrania w załączniku! Multicolors UPDATED.rar
  6. Serwer testowy z wgraną paczką: 145.239.237.168.2737 Typ paczki: Only Awp Co znajduje się w paczce: Paczka z mojej strony jest skonfigurowana w 100%. Jedyne co klient musi zrobić to edytować configi pod siebie oraz podłączyć pluginy pod bazę danych. Filmiki: Cena: 140 zł. Kontakt: https://steamcommunity.com/id/pawelsteam Dodatkowe informacje: Oferuję pomoc z wgraniem paczki na serwer oraz podpięciem pluginów pod bazę danych Po zakupie paczki nabywca otrzymuje wszystkie kody źródłowe
  7. Paweł

    [CS:GO] yRanks

    Nową wersję pluginu znajdziesz tutaj: O Pluginie: Wprowadza na serwer system rang. Wprowadza na serwer walutę jaką są złote naboje. Wszystko konfiguruje się poprzez 3 różne pliki. Komendy: !ap - Panel administracyjny !adminpanel - Panel administracyjny !reloadcfg - Przeładowanie configów !ranks - Główne menu rang !rank - Główne menu rang !ranga - Główne menu rang !rangi - Główne menu rang Instalacja: Standardowa Zrzuty ekranu: Podłączenie do bazy danych:
  8. W poradniku podlinkowanym wyżej, znajdziecie informacje na temat samego tłumaczenia, niejako wykorzystywania już gotowych plików *.phrases.txt znajdujących się w folderze addons/sourcemod/translations/ Ja chciałbym zwrócić uwagę na problem od strony kodowania. Jak umieścić tłumaczenie w pluginie, jak doprowadzić do tego, by plugin wczytał nam plik z tłumaczeniem, który mu przygotujemy? Jak zakodować różne komunikaty, z różnymi zmiennymi? Sprawdźmy to! (xd) Całość omówimy na przykładzie pluginu, który losuje dwie osoby na mapkę i daje im flagę "a".
  9. Hej, Chcę zrobić fireball'a i freezeball'a, który startową pozycję będzie miał przy oczach gracza, no i poleci w kierunku aim'a, może dam sterowanie myszką jeszcze - ale brak mi modelu.. co tu wrzucać? Robił ktoś kiedyś coś podobnego? Z customowych to jedyne co mi przychodzi do głowy to kamehameha z superheromod'a, ale tam jest niebieskie i tego nie przeskoczysz, a ja potrzebuję czerwoną kulę 😄 Za pro tipy będę lajkował jak opętany! // bez beama jeśli o to chodzi, tylko head kuli żeby leciał
  10. Usuwanie niepotrzebnego, zbędnego kodu z naszego projektu jest istotnym elementem dobrej opieki nad nim. Ale są ludzie, którzy powiedzą "Hej! Panie! Ja tu się namęczyłem z pisaniem tego kodu i NIE MA OPCJI żebym go teraz kasował nawet jeśli już go nie używam". Ten artykuł ma wszystkich upartych przekonać, dlaczego martwy kod trzeba zakopywać głęboko klawiszem backspace. Nad projektem może pracować więcej niż jedna osoba. A jeśli produkujesz oprogramowanie open-source, to kod będzie przeglądać o wiele więcej ludzi niż Twój zespół programistyczny. Jak dobrze wiemy kod j
  11. O Pluginie: Plugin wprowadza na serwer system ctbanów na rundy. Komendy: !ctban <nick> <ilość_rund> <powód> - Komenda do nadania CTBana. !unctban <nick> - Komenda do zdjęcia CTBana. !status - Komenda do sprawdzenia informacji o CTBanie dla zwykłego gracza. !status <nick> - Komenda dla admina do sprawdzenia informacji o czyimś CTBanie. Instalacja: Plik .smx wrzucamy do: addons/sourcemod/plugins/ Plik .sp wrzucamy do: addons/sourcemod/scripting/ Folder ctbans_yamakashi wrzucamy do: csgo/
  12. Przed tłumaczeniem sprawdź czy plugin nie ma pliku *.phrases.txt odpowiadającego za tłumaczenie tekstów. Poradnik na temat tłumaczenia w pliku phrases.txt znajdziesz tutaj. W przypadku, gdy plugin nie posiada tego pliku, a wyświetla graczowi jakieś informacje, będzie go trzeba przetłumaczyć. Można to zrobić na dwa sposoby. Pierwszy, którego tutaj nie omówię, to przerobienie pluginu tak, by korzystał z pliku phrases.txt. Drugi, to na sztywno zmienienie fraz wyświetlanych w innym języku na frazy w naszym języku. 1. Plugin Informacje o Serwerze. Linia 24
  13. Na prośbę jednego z użytkowników poniżej umieszczam rozpiskę i przykłady zastosowania tekstu w hint i hud. HudText Tekst, który jest wyświetlany bezpośrednio na ekranie gracza. Tekst, który nie jest ani w menu, ani w żadnym z okienek dialogowych. To jest właśnie tzw HudText. Istnieją co najmniej dwa sposoby wyświetlania takiego tekstu. Skupimy się na funkcji ShowHudText, która zawsze idzie w parze z funkcją SetHudTextParams, lub SetHudTextParamsEx. Różnica między tymi dwiema polega na tym, że w pierwszej z nich określamy jeden zestaw kolorów, a w
  14. Sourcemod oferuje nam bardzo wygodny system językowy, dzięki któremu jeden plugin może posiadać nieskończoną ilość wersji językowych, a wyświetlany język w danej chwili jest zależny od ustawienia serwera. Jednakże to, czy plugin będzie z tego korzystał, zależny tylko i wyłącznie od programisty. Ale niezależnie, czy umiesz programować czy nie, tłumaczenie pluginów jest proste i przyjemne. Jeśli plugin posiada wyżej wymienioną opcję to w paczce w której go pobrałeś powinien znajdować się folder /translations/ a w nim plik językowy z rozszerzeniem .phrases.txt. Jego zawartość jak w każdym plugini
  15. Opis Plugin pozwala na autobunnyhop gdy gracz przytrzymuje klawisz skoku (IN_JUMP - domyślnie spacja). Plugin jest kompatybilny z multijumpem. Cvary Changelog Download abh.sp Inne Plugin jest przeze mnie wspierany, gdyby pojawiły się jakieś bugi lub sugestie chętnie pomogę/wysłucham jeśli napiszecie poniżej Support Aktualnie support tego pluginu jest prowadzony przez @Vasto_Lorde
  16. Notacja węgierska (ang. Hungarian notation) to pewna konwencja nazywania zmiennych, klas, metod i innych obiektów, w której do oryginalnej nazwy dodajemy prefiks, zwykle oznaczający typ wartości jaki ona przechowuje, lub właśnie skrót jakim obiektem jest dana rzecz. W internecie jest wiele opinii na ten temat, przeciwnicy tej notacji uważają, że głównym jej minusem jest znaczne pomniejszenie czytelności kodu. Notacja węgierska w sourcepawn'ie g_ - oznacza zmienną globalną i - zmienna typu integer f - zmienna typu float sz - zmienna typu string
  17. Na co dzień używamy programów różnorakiej maści, bezpośrednio, na przykład w aplikacji w telefonie lub pośrednio, lecąc samolotem nasz pilot korzysta z ułatwiających mu pracę narzędzi informatycznych. Niezależnie od sytuacji, zawsze co najmniej 2 osoby korzystają z danego programu. Użytkownik oraz programista. Użytkownik klika w guziki, przesuwa okienka, odtwarza dźwięki, programista czyta, refaktoryzuje, przepisuje, dorabia kod. Za łatwość w wykonywaniu obu tych czynności zawsze odpowiada programista. Z jednej strony musi zaimplementować czytelny i intuicyjny interfejs dla użytkownika a z dru
  18. Cześć! W trakcie próby optymalizacji naszego kodu, skracamy go, staramy się lepiej zarządzać pamięcią, ucinamy maksymalną liczbę graczy na serwerze w pętlach przebiegających po liście klientów czy pobieramy cvary tylko na początku mapy a nie "na żywo". Ale bardzo często zapominamy o tym, że możemy w prosty sposób zoptymalizować nasze warunki IF. Jak? Różne języki programowania mają różne sposoby na sprawdzanie końcowej wartości boolean w warunkach. W Sourcemod'zie występuje rodzaj sprawdzania o nazwie "Minimalna Ewaluacja". W prostych słowach oznacza to, że jeśli mamy warunek IF w
  19. Opis Ten temat zawiera poradnik jak można dodać licencję na swój plugin sourcemod. Plugin będzie komunikował się z bazą danych na zewnętrznym serwerze, sprawdzał czy IP serwera, ID pluginu oraz specjalny hash pluginu są wpisane do SQL, jeśli tak, plugin będzie działał poprawnie, jeśli nie, plugin automatycznie się sam wyłączy. Aby w pełni zrozumieć poradnik powinieneś mieć podstawowe pojęcie o PHP, SourceModzie oraz bazach danych. Jeśli czegoś nie wiesz, śmiało pytaj w tym temacie, na pewno poszerzysz swoją wiedzę. Ostrzeżenie Poradnik jest w praktyce niepot
  20. Witajcie drodzy użytkownicy! Niedawno wstawiliśmy na stronę przetłumaczoną z języka angielskiego dokumentację, która znajduje się pod linkiem https://go-code.pl/dokumentacja-sourcemod/ Zachęcam do przejrzenia jej i codziennego użytku w czasie gdy piszecie swoje pluginy ? Dokumentacja będzie poszerzana o przykłady użycia danych funkcji oraz szersze opisy enum'ów oraz define'ów. Jeśli zauważycie jakiś błąd w dokumentacji, zachęcam do zgłaszania ich do Administratorów naszej strony lub po prostu napisanie w tym temacie co jest nie tak ? 'Handler'ujcie się! Vasto_Lorde, członek eki
  21. Czesc , przychodze do was z pytaniem dopiero zaczynam z SourcePawnem nie zaczynam dopiero z programowaniem bo mam juz stycznosc z innymi jezykami takimi jak C++ , Pytanie: Jak dodawac eventy korzystam z kanalu @MAGNET'a ktory wszystko dokladnie tlumaczy , Gdy pisze kod zaczynam od #include <sourcemod> public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_win", DaneWin "Pokazuje komunikat na srodku ekranu Monitora) } itd .... Jak dodac te Eventy z dokumentacji SourceMod ? ? ? Glownie chodzi mi o to jak dodawac te eventy i skladac to , przepraszam za ortografie , ale moja k
  22. jak dobrze wiemy każdy, kto nauczył się dobrze wykonywać jakąś czynność (czy to gra na gitarze, żonglowanie, czy gotowanie) musiał przejść przez długą drogę w celu osiągnięcia wysokiego poziomu. Nie inaczej sprawa ma się z programowaniem - każdy musi popełniać masę błędów, aby się na nich uczyć i wyciągać odpowiednie wnioski. Okazuje się jednak, że są pewne rzeczy, które wydaje nam się, że robimy poprawnie, jednak rzeczywistość potrafi być zgoła inna - mowa tutaj o błędach, które popełniamy, mimo iż myślimy, że wszystko tworzone jest zgodnie ze sztuką. W tym temacie chciałbym,
  23. Kompilator: https://www.sourcemod.net/downloads.php Visual Studio Code: https://code.visualstudio.com/ Program: #include <sourcemod> public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_hej", FunkcjaHej); } public Action FunkcjaHej(int client, int args) { PrintToChat(client, "Siemanko %N", client); } Po wpisaniu przez użytkownika na czacie frazy !hej, w programie zostanie wywołana funkcja FunkcjaHej, w której znajduje się operacja wypisania komunikatu na czacie użytkownika o identyfikatorze client. %N jest regułą formatującą, w której miejsce
  24. Korzystanie z enum 1. Uproszczone wprowadzenie "enum" jest to struktura przez którą możemy zamiast surowych liczb wprowadzać nazwy i dzięki temu jest nam łatwiej z nich korzystać. Najprostszym przykładem będzie tutaj zbiór broni w sourcemodzie, gdzie każda broń ma swój numer i swoją enumową nazwę (zobacz też pełny temat dotyczący spisu broni): enum CSWeaponID { CSWeapon_NONE = 0, CSWeapon_P228, CSWeapon_GLOCK, CSWeapon_SCOUT, CSWeapon_HEGRENADE //(..) }; Powyższy kod jest deklaracją enuma o nazwie CSWeaponID, gdzie jego zawartością są kolejno CSWeapon_NONE, CSWea
  25. Opis Plugin usuwa wszystkie bronie gracza, oprócz noża, na koniec rundy. Cvarem można wybrać jakiej drużyny ma dotyczyć plugin. Cvary Changelog Download remove_weapons_roundend.sp Inne Plugin jest przeze mnie wspierany, gdyby pojawiły się jakieś bugi lub sugestie chętnie pomogę/wysłucham jeśli napiszecie poniżej Support Aktualnie support tego pluginu jest prowadzony przez @Vasto_Lorde
×
×
  • Dodaj nową pozycję...