Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'sp' .

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Go-Code.pl - Ogólne
    • O serwisie
    • Społeczność
  • SourcePawn
    • Baza Wiedzy
    • Baza Danych
    • Sekcja Dyskusji
  • PHP
    • Baza Wiedzy
    • Baza Danych
    • Sekcja Dyskusji
  • Python
    • Baza Wiedzy
    • Baza Danych
    • Sekcja Dyskusji
  • C++
    • Baza Wiedzy
    • Baza Danych
    • Sekcja Dyskusji
  • C#
    • Baza Wiedzy
    • Baza Danych
    • Sekcja Dyskusji
  • Front End
    • HTML
  • Poza tematyką forum, OFF-TOPIC
    • Życie społeczności
    • Biznes
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz
    • Wszystkie tematy ze starego gc

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Imię


Lokalizacja


Zawód


Specjalizuje się w


Strona WWW


O mnie

Znaleziono 4 wyniki

  1. Opis: System pozwala nam na wprowadzenie na serwer dodatkowych grup, które będą specjalnie uprzywilejowane. Pisząc kod zadbałem o zabezpieczenie funkcji przed niespodziewanymi błędami typu wyrzucanie granatów pod nogi itd. System posiada m.in zabezpieczenie, które pobiera maksymalną dopuszczalną ilość granatów z ConVara ammo_grenade_limit_total oraz zlicza posiadane przez gracza granaty dostępne w ekwipunku przed wykonaniem funkcji, która ma je dodać. Ustawienia ogólne: Ustawienia menu z wyborem broni: Lista funkcji grup: Ko
  2. Podstawową rzeczą jaką musi umieć każdy kto zanurzy się w środowisku sourcemoda, to oczywiście kompilowanie kodów źródłowych z formatu .sp na kod maszynowy w formacie .sp. Przykładem kodu źródłowego może być: public void OnPluginStart() { HookEvent("round_start", RoundStart); } A przykładem kodu maszynowego: FFPS/ ­= ´ / / ¤ Ó Ó @ H [ ` ' » • . P( 9 h( F , Q (1 Ä ^ ě4 Q k =9 u M9 ` .code .data .publics .pubvars .natives .names .dbg.files .dbg.symbols .dbg.lines .dbg.natives .dbg.strings .dbg.info .tags xÚ
  3. Opis Ten temat zawiera poradnik jak można dodać licencję na swój plugin sourcemod. Plugin będzie komunikował się z bazą danych na zewnętrznym serwerze, sprawdzał czy IP serwera, ID pluginu oraz specjalny hash pluginu są wpisane do SQL, jeśli tak, plugin będzie działał poprawnie, jeśli nie, plugin automatycznie się sam wyłączy. Aby w pełni zrozumieć poradnik powinieneś mieć podstawowe pojęcie o PHP, SourceModzie oraz bazach danych. Jeśli czegoś nie wiesz, śmiało pytaj w tym temacie, na pewno poszerzysz swoją wiedzę. Ostrzeżenie Poradnik jest w praktyce niepot
  4. Opis Plugin uniemożliwia wpisywanie przez zwykłego gracza komend "sm plugins" oraz "sm meta", które odsłaniają poniekąd "wrażliwe" dane techniczne serwera. Dla osoby z flagą ADMFLAG_ROOT wpisanie tych komend nadal jest możliwe. Dodatkowo plugin loguje próby wpisania komend do pliku: logs/sbp-dzisiejsza_data.log Wymagania Dynamic Hooks LUB P Tools and Hooks Zależnie od pobranej wersji Download Github - https://github.com/Bara/BlockSMPlugins Bezpośrednio: BlockSMPlugins - DHooks.7z BlockSMPlugins - PTaH.7z
×
×
  • Dodaj nową pozycję...