Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'system' .

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Go-Code.pl - Ogólne
    • O serwisie
    • Społeczność
  • SourcePawn
    • Baza Wiedzy
    • Baza Danych
    • Sekcja Dyskusji
  • PHP
    • Baza Wiedzy
    • Baza Danych
    • Sekcja Dyskusji
  • Python
    • Baza Wiedzy
    • Baza Danych
    • Sekcja Dyskusji
  • C++
    • Baza Wiedzy
    • Baza Danych
    • Sekcja Dyskusji
  • C#
    • Baza Wiedzy
    • Baza Danych
    • Sekcja Dyskusji
  • Front End
    • HTML
  • Poza tematyką forum, OFF-TOPIC
    • Życie społeczności
    • Biznes
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz
    • Wszystkie tematy ze starego gc

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Imię


Lokalizacja


Zawód


Specjalizuje się w


Strona WWW


O mnie

Znaleziono 12 wyników

  1. Opis: System pozwala nam na wprowadzenie na serwer dodatkowych grup, które będą specjalnie uprzywilejowane. Pisząc kod zadbałem o zabezpieczenie funkcji przed niespodziewanymi błędami typu wyrzucanie granatów pod nogi itd. System posiada m.in zabezpieczenie, które pobiera maksymalną dopuszczalną ilość granatów z ConVara ammo_grenade_limit_total oraz zlicza posiadane przez gracza granaty dostępne w ekwipunku przed wykonaniem funkcji, która ma je dodać. Ustawienia ogólne: Ustawienia menu z wyborem broni: Lista funkcji grup: Ko
  2. Siemka, Sorki za post w dziale HTML, aczkolwiek nie dodano jeszcze sekcji JS. Przechodząc do tematu, chciałbym zaprojektować system rozpoznawania znaków drogowych. O ile z detektorem nie powinno być kłopotów, to gorzej z machine learning. W jaki sposób mógłbym zidentyfikować wczytany znak? Warto użyć tensorflow'a, czy jest jakieś łatwiejsze rozwiązanie? Z góry dzięki za odpowiedź 🙂
  3. Witajcie, plugin który prezentuję dzisiaj był prywatny przez długi okres czasu, jednak przez nieposzanowanie projektu przez osoby trzecie i ludzi którzy odsprzedawali moją prace lub udostępniali dalej, po necie lata 1000 wersji tego pluginu, który jak mówiłem powinien pozostać prywatny. W tych czasach jest bardzo mało ludzi którzy potrafią być uczciwi. Tym co zakupili oficjalną wersję ode mnie i nie udostępnili dalej, z góry dziękuje, takich ludzi doceniam. Szkoda że druga połowa postąpiła inaczej. Pluginu nie wspieram od dobrych 5 miesięcy dlatego oddaje go wam, community, j
  4. Mesharsky - mReport System Do przedstawienia mamy system reportów napisany pod różne serwery gier. W załączniku od razu otrzymujecie pluginy wszystkie oraz wtyczkę do CMS. [ Plugin w pełni wspiera aktualnie takie gry jak ] [ CSGO ] [ CS 1.6 ] [ Aktualnie wspierane systemy CMS i Aplikacje] Invision Community [ 4.0 wzwyż ] MyBB [ 1.8 ] Discord [ CSGO : Instalacja Pluginu ] Standardowa: Wszystko do głównego folderu gry czyli "csgo" NAZWE SERWERA która ma się wyświetlać w bazie danych wpisujemy w pliku konfiguracyjnym wygenerowanym
  5. Szukam pluginu na u@, aktualnie mam taki problem, że prawdopodobnie któryś z pluginów mi go zmienił (nie wiem który) I po tym jak ktoś zgłosi gracza na u@ nie widać co dana osoba napisała (ani gracz, który napisał ani admin). Może jak jakiś plugin to nadpisze to będzie normalnie funkcjonowało, bo nie mam pomysłu 😕 Ewentualnie plugin !report, dzięki któremu można zgłosić gracza, łączyłoby się to z forum i tam wyświetlało w jednym z bloków? Powyższy plugin (report) może być nawet odpłatnie.
  6. Cześć, Dzisiaj na giełdę trafia mój jeden z najbardziej rozbudowanych projektów do tej gierki (cs:go), mowa tutaj o systemie trybu JAILBREAK, który jest bardzo fajnym trybem w rozgrywce ponieważ nie jest tak monotonny jak tryby pokroju Only DD2. Sama część *.sp ręcznie napisanego kodu zajmuje w przybliżeniu 19 tyś linijek do tego dochodzi też część WWW no i tysiące assetsów (mapy, materiały, modele, dźwięki). System oprócz całej konstrukcji rozgrywki posiada również dodatkowe funkcje m.in.: SklepSMS (Zakup vipa, fajek, premium i opłacanie składek) z integra
  7. Cześć, To jak na razie ostatni plugin, jaki chciałbym napisać do mojego serwera deathmatch. Prawie cały plugin skopiowałem od Magneta z drugiej części poradnika MySQL, ale dodałem trochę swoich rzeczy i chciałem obsłużyć !rank. Pokaże to na czacie wiadomość typu "*nick* is X/Y | [*points*]", gdzie X to miejsce posiadane przez gracza, a Y to liczba wszystkich graczy, którzy się kiedykolwiek połączyli. To mnie przerosło, więc przychodzę z prośbą o pomoc tutaj. Dodam, że w całym pluginie, który wyślę tylko "public Action ClientRanking(int client, int args) mnie interesuje, reszta jest obsłuż
  8. Witam, Poszukuję bardzo dobrego technika bądź osoby, która zrobi paczkę na zamówienie. Mianowicie chodzi mi o system z rangami na serwerze CSGO. Chciałbym na serwerze rangi FACEIT od 1 - 10 lvl faceit. Najlepiej jakby rangi FACEIT były wyświetlane w tabeli TAB z prawej strony, tak jak z rangami MM czy Wigman. Nie chce z lewej strony. gdy wpiszemy komendę: !ranga wyświetla nad spis rang ile nam brakuje do następnej rangi itp. Punktacja ile PKT ELO za każda range itp.
  9. Paweł

    [CS:GO] yRanks

    Nową wersję pluginu znajdziesz tutaj: O Pluginie: Wprowadza na serwer system rang. Wprowadza na serwer walutę jaką są złote naboje. Wszystko konfiguruje się poprzez 3 różne pliki. Komendy: !ap - Panel administracyjny !adminpanel - Panel administracyjny !reloadcfg - Przeładowanie configów !ranks - Główne menu rang !rank - Główne menu rang !ranga - Główne menu rang !rangi - Główne menu rang Instalacja: Standardowa Zrzuty ekranu: Podłączenie do bazy danych:
  10. Witajcie. Tak jak w tytule zlecę wykonanie systemu eBOT pod platformę bazując na dostępnych rozwiązaniach na rynku [1s1k/faceit] Zawartość całej struktury która potrzebujemy : - na czacie podgląd nazwy drużyn i wyniki - system pauzy. - system backupów dla rcona - (automatyczny wysyłka danych z serwera (CS:GO) do serwera Web --> wyniki drużyn i informacja czy mecz został na serwerze zakończony - tylko gracze ze wskazanym STEAM_ID mogą dołączyć do meczu. - Możliwość obsługi LAN z dostępnym panelem. Ważne żebym mógł jakoś komunikować się z tym plug
  11. Witajcie. Tak jak w tytule zlecę wykonanie systemu eBOT pod platformę bazując na dostępnych rozwiązaniach na rynku [1s1k/faceit] Zawartość całej struktury która potrzebujemy : - na czacie podgląd nazwy drużyn i wyniki - system pauzy. - system backupów dla rcona - (automatyczny wysyłka danych z serwera (CS:GO) do serwera Web --> wyniki drużyn i informacja czy mecz został na serwerze zakończony - tylko gracze ze wskazanym STEAM_ID mogą dołączyć do meczu. - Możliwość obsługi LAN z dostępnym panelem. Ważne żebym mógł jakoś komunikować się z tym plug
  12. Cześć, Mam do sprzedania oprogramowanie który umożliwia nam stworzenie tabelki na serwerze teamspeak 3 (np. lista serwerów cs:go, tf2, cs1.6 itd). Wspierane gry: https://github.com/Austinb/GameQ/wiki/Supported-servers-list-v3 Przykładowo skonfigurowany bot (ss'y): -- Bot jest napisany w języku PHP, zabezpieczony w ionCube. Pomagam w instalacji, wsparcie przez 12 miesięcy. Zakupując otrzymujemy licencję na jeden serwer VPS/Dedykowany. Do poprawnego działania wymagany jest VPS/Serwer Dedykowany, PHP7+, ionCube Loader, Serwer TS3
×
×
  • Dodaj nową pozycję...