Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'wersja' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Kategorie

  • Error'y w kompilatorze
  • Warning'i w kompilatorze
  • Fatal error'y w kompilatorze

Forum

  • Go-Code.pl - Ogólne
    • Informacje
    • O serwisie
  • Sourcemod Scripting
    • Baza wiedzy
    • Masz problem?
    • Pytania na temat kodowania
  • Pluginy Sourcemod
    • Wszystko o pluginach
    • Duże modyfikacje
    • Dodatki
  • Konfiguracja serwera
    • Baza wiedzy
    • Pytania
    • Problemy
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
  • Hostingi serwerów & WWW
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Poza tematyką forum, OFF-TOPIC
    • Życie społeczności
    • Biznes
    • Zareklamuj swoją sieć/serwer
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Imię


Lokalizacja


Zawód


O mnie


Strona WWW

Znaleziono 5 wyników

  1. Najnowsza wersja pluginu: 3.4 Witam wszystkich, od pewnego czasu działałem przy moim systemie rankingowym pRanks. Plugin od około miesiąca z kilkudniowymi przerwami rozwijałem oraz optymalizowałem. W tym czasie usprawniłem działanie systemu oraz poszerzyłem go o nowe funkcje, topki, modyfikacje, ale to już przedstawię niżej. 🧐Funkcje pluginu: Główny plugin (Core) jest systemem rankingowym pod serwery CS:GO. Aktualnie dostępne rodzaje rankingowe: Zwykły Matchmaking Skrzydłowy Matchmaking Strefa zagrożenia Levele Faceit (Nie ograniczamy się do liczby 10 tylko do 40!) W samym silniku rang mamy kilkanaście rodzajów topek pod względem: zdobytych punktów spędzonego czasu na serwerze zdobytych zabójstw z broni ( każda broń ma swój oddzielny ranking ) zdobytych zabójstw trafionych headshotów zdobytych assyst podłożonych bomb rozbrojonych bomb zodobytych MVP zabójstw zrobionych z grantów zabójstw zrobionych z noża zabójstw zrobionych z zeusa zabójstw poprzez NoScope W odróżnieniu od pRanks Standard wersja Premium nie ogranicza się jedynie do VIP'a lub zwykłego gracza. Aktualizując plugin pomyślałem, że pewna część osób na pewno będzie chciała dodać dodatkowe pkt dla SVIP'a lub innej rangi na serwerze, dlatego stworzyłem osobny system punktacji dla każdej grupy, która znajduje się w configu. Poniżej przedstawiam przykład grupy: Ikona grupy? O co chodzi? W aktualnej wersji rang, właściciel serwera ma możliwość ustawienia ikony grupy. Poniżej przykład jak to wygląda: W momencie gdy za dany event, grupa ma nie otrzymywać żadnych punktów na czacie nie wyświetla się żadna informacja. Natomiast w menu, które pokazuje za co dana grupa otrzymuje daną liczbę punktów nie wyświetla się dana kategoria. Wiele razy otrzymywałem wiadomości typu "Jak dorobić komendę", "Da się zrobić menu główne pod komendą !lvl". Ile można robić ciągle to samo i dlaczego by tego nie usprawnić? Od teraz w configu można ustawić własne komendy menu głównego: Silnik jest również przystosowany do tego, aby rejestrować tak zwane moduły. Aktualnie oferuję kilka gotowych modułów, które dostaniecie w paczce wraz głównym systemem rankingowym: Chat Module - wyświetla TAG rangi przed nickiem gdy gracz pisze wiadomość. Coins Module - pozwala graczowi na ustawienie dowolnej odznaki. (Dostępne są 4 sekcje, właściciel serwera ma możliwość ustawienia wymaganej rangi do odblokowania poszczególnych sekcji, oraz możliwość ustawienia własnych komend do otwierania menu.) Connect Module - Wyświetla informacje na temat gracza, jeżeli dołączy na serwer. Hazard Module - Daje graczowi możliwość wygrania lub stracenia jego punktów (!hazard <liczba_pkt>). W configu można ustawić takie rzeczy jak: Minimalna liczba punktów jaką gracz może obstawić. Maksymalna liczba punktów jaką gracz może obstawić. Szanse, które posiada Vip lub gracz na wygranie. Czy informacja o wygranej/przegranej ma być wyświetlana wszystkim? Własne komendy Zephyrus Store Module - Możliwość kupna punktów s sklepie by Zephyrus. Kxnrl Store Module - Możliwość kupna punktów w sklepie by Zephyrus. Group Chat Module - Specjalny czat tylko dla użytkowników danej grupy (say_team $ wiadomość) lub jak kto woli u$ wiadomość . Wiadomości zapisywane są w pliku z logami oraz administrator na serwerze widzi wiadomości z każdego czatu grupy. Hud Module - Pozwala graczowi dostosować hud do siebie. Admin Panel - rozbudowany panel administratora. Plugin również jest bardzo rozwinięty pod względem nativów. Jest ich aktualnie 44. W wersji 3.4 do pluginu dodano poziomy prestiżu. Na czym to polega? W momencie gdy gracz wbije maksymalną rangę ma możliwość wbicia kolejnego poziomu prestiżu. (Jeżeli właściciel serwera takowe doda w configu). Po wbiciu poziomu prestiżu ranga nam się resetuje do Unrankeda, jednak punkty zostają. Gracz na nowo może wbić maksymalną rangę. Część z was powie, że jest to zbędne, jednak gdyby się nad tym zastanowić to można z tego zrobić fajny system z bonusami. Core jest rozbudowany o wszystkie potrzebne nativy. Warto wspomnieć, że każdy nativ ma swój własny opis i każda zmienna w nim jest opisana, więc nie sposób ich nie zrozumieć. 🤝Kupno systemu rankingowego: W celu zakupu należy się ze mną kontaktować na STEAMIE Forum PW PluginyCS.pl 💲 Aktualna cena to 120 zł. 🌐 Dodatkowe informacje: W paczce .rar otrzymasz instrukcje, które pomogą zapoznać Ci się z systemem jak i jego konfiguracją. W moim pluginie nie wykorzystałem gotowych rozwiązań z internetu tylko wszystko pisałem sam. Jeżeli będzie taka potrzeba wgram Ci wszystko na serwer oraz skonfiguruję. Przyjmuję propozycje na moduły. Na ten moment uważam, że pRanks Premium jest najbardziej rozwiniętym polskim systemem rankingowym. Jeżeli masz jakieś pytania zadaj je w postaci posta pod tematem, wtedy ktoś inny będzie mógł z niego skorzystać. Po zakupie systemu otrzymujesz wszystkie pliki źródłowe (.sp) 📽️ Filmik prezentujący wygląd, działanie menu jak i modułów.
  2. CSGO Stickery Jak pewnie wiecie, na AlliedModsach pojawił się plugin, umożliwiający naklejanie na broń customowych stickerów. Działa to na podobnej zasadzie, co !ws - mamy po prostu nieograniczone możliwości, związane z doborem naklejek i ich ilością. Pomyślałem, że dobrym pomysłem byłoby stworzenie rozszerzenia, dzięki któremu na naklejki musimy trochę popracować. W znacznym stopniu uatrakcyjnia to rozgrywkę na serwerze i, co ważne, nadaje się do używania wszędzie, niezależnie od zainstalowanej modyfikacji (FFA, ZombieMod, CodMod etc.). > Pełny opis modyfikacji < W skrócie: za zabójstwa/deady zdobywamy monety, za które możemy kupować losy na naklejki (dostępne 3 rodzaje: zwykłe, folia i hologramowe). Stickery możemy nakleić na broń, bądź sprzedać na rynku. Ponadto dostępny jest system testerów, loterii, wysyłania prezentów innemu graczowi - wszystko konfigurowalne za pomocą 30+ ConVarów. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu na steam
  3. W poradniku podlinkowanym wyżej, znajdziecie informacje na temat samego tłumaczenia, niejako wykorzystywania już gotowych plików *.phrases.txt znajdujących się w folderze addons/sourcemod/translations/ Ja chciałbym zwrócić uwagę na problem od strony kodowania. Jak umieścić tłumaczenie w pluginie, jak doprowadzić do tego, by plugin wczytał nam plik z tłumaczeniem, który mu przygotujemy? Jak zakodować różne komunikaty, z różnymi zmiennymi? Sprawdźmy to! (xd) Całość omówimy na przykładzie pluginu, który losuje dwie osoby na mapkę i daje im flagę "a". No i OK. Zacznijmy od początku. 1. Poinformuj plugin o pliku z tłumaczeniem. W tym celu w funkcji startupu pluginu (OnPluginStart) należy załadować translacje. Użyjemy do tego funkcji LoadTranslations. W naszym przypadku będzie to wyglądało w ten sposób : public void OnPluginStart() { LoadTranslations("free-vip.phrases"); } 2. Napisz funkcję wyświetlającą tekst pobierany z pliku *.phrases.txt Pierwszym i jednocześnie dość istotnym krokiem w tym miejscu będzie zdanie sobie sprawy, że istnieją dwie możliwości zaimplementowania tłumaczenia w kodzie. %t - użyjemy, gdy wyświetlany tekst będzie bezpośrednio do gracza, przykładowo przez funkcję PrintToChat. %T - tego dziada użyjemy, gdy funkcja nie będzie bezpośrednio kierowana do gracza, a do serwera, zatem PrintToServer, LogMessage czy Format zawierający tłumaczenie musi być napisany w tej formie. Ważnym jest, żeby zaznaczyć w kodzie, jakiego języka mamy użyć do translacji. LANG_SERVER - funkcja użyje języka serwera. client(indeks klienta) - w wypadku, gdybyśmy używali przykładowo funkcji Format w celu podstawienia stringa do nazwy menu, funkcja użyje języka klienta. W naszym przykładzie skupimy się na funkcji PrintToChat, bo występuje ona dwa razy, i jako jedyna wyświetla tekst. Jak widać, pierwsza funkcja najpierw wyświetli zdefiniowany na początku pluginu prefiks, potem tekst i dwie zmienne. %N odpowiada za nazwę klienta, którego ID podaliśmy w argumentach za prefiksem. Druga funkcja wyświetli tylko prefiks i tekst. Jako, że prefiks jest zdefiniowany i jest stały, pominiemy go w tłumaczeniu. 3. Stwórz plik z tłumaczeniem Na tym etapie zajmiemy się stworzeniem pliku tekstowego, którego nazwa będzie odpowiadała tej, którą zaznaczyliśmy w naszym pluginie na jego początku. Zatem - tworzymy plik free-vip.phrases.txt, a w nim: "Phrases" //ZAWSZE "Phrases"! { "Gratulacje" { "#format" "{1:N},{2:N}" //ustalamy w odpowiedniej kolejności typy zmiennych, które implementujemy w argumentach funkcji wyświetlającej tekst "en" "Congratz! This map VIP players are: {1} and {2}!" //tłumaczenie dla języka angielskiego "pl" "Gratulacje! VIP'ami na tej mapie zostali: {1} oraz {2}!" //tłumaczenie dla języka polskiego } "Losowanie odroczone" { //tutaj nie trzeba nic formatować, bo nie mamy żadnych zmiennych, więc przechodzimy od razu do tłumaczeń "en" "The draw of 2 free VIPs will be denied. The attempt will be renewed in 20 seconds!" //tłumaczenie dla języka angielskiego "pl" "Losowanie 2 darmowych VIP'ów nie może się teraz odbyć. Próba zostanie ponowiona za 20 sekund!" //tłumaczenie dla języka polskiego } } Plik należy umieścić w folderze addons/sourcemod/translations/ Inne typy zmiennych w "#format" : {1:d},{2:x},{3:f},{4:s},{5:c},{6:t} d lub i : wyświetli liczbę, cyfrę x : wyświetli zmienną w systemie szesnastkowym f : wyświetli zmienną typu float s : wyświetli zmienną typu string c : wyświetli jeden znak (UTF-8) t : służy do załączania kolejnej translacji
  4. Jako że CS jest darmowy i można na nim grać na serwerach społecznościowych to sporo banów dzisiaj poleciało.... Na alliedach znalazłem coś takiego, może się komuś przydać ? #pragma semicolon 1 #include <sourcemod> #include <SteamWorks> #define PLUGIN_VERSION "1.0.0" public Plugin myinfo = { name = "Free2BeKicked - CS:GO", author = "Asher \"asherkin\" Baker, psychonic", description = "Automatically kicks non-premium players.", version = PLUGIN_VERSION, url = "http://limetech.org/" }; public OnPluginStart() { CreateConVar("anti_f2p_version", PLUGIN_VERSION, "Free2BeKicked", FCVAR_DONTRECORD|FCVAR_NOTIFY); } public void OnClientPostAdminCheck(int client) { if (CheckCommandAccess(client, "BypassPremiumCheck", ADMFLAG_ROOT, true)) { return; } if (k_EUserHasLicenseResultHasLicense != SteamWorks_HasLicenseForApp(client, 624820)) { KickClient(client, "You need a paid CS:GO account to play on this server"); return; } return; } źródło -> https://forums.alliedmods.net/showpost.php?p=2627229&amp;postcount=3
  5. Źródło: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=308912 SourceMod 1.9 został oficjalnie oznaczony, jako stabilna wersja. Wszystkie poniższe zmiany obejmują okres od momentu oznaczenia jako stabilnej wersji SourceMod 1.8 Łatki: Dodano: Inne: * Nowe, ale mogły już istnieć w późniejszych wersjach SourceMod 1.8 Download
×
×
  • Dodaj nową pozycję...