Jump to content
assignment_ind Existing user? Sign In

Sign In



person_add Sign Up
Go-Code.pl - Support SourceMod i Pluginy CS:GO

Search the Community

Showing results for tags 'wersja'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Errors in compiler
  • Warnings in compiler
  • Fatal errors in compiler

Forums

  • Nasze Sprawy
    • Nowości
    • Dyskusje
    • Propozycje
    • Przywitaj się!
  • Sourcemod Scripting
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania na temat kodowania
    • Problem z kodem pluginu
    • Prośby o przerobienie pluginu
    • Gotowe funkcje
    • Koduj z Magnetem
  • Konfiguracja pluginów
    • Artykuły, poradniki i tutoriale
    • Szukam pluginu
    • Duże modyfikacje
    • Zbiór pluginów
    • Extensions
    • Gotowe paczki serwerowe
  • Konfiguracja serwera
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
    • Ochrona
    • Metamod
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
    • Pliki
    • Wasza twórczość
    • Publikacje serwerów
  • Hostingi serwerów
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Plac zabaw
    • Luźne rozmowy
    • Szukam ekipy
    • Rynek
    • Opinie o ludziach
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


O mnie

Found 3 results

  1. W poradniku podlinkowanym wyżej, znajdziecie informacje na temat samego tłumaczenia, niejako wykorzystywania już gotowych plików *.phrases.txt znajdujących się w folderze addons/sourcemod/translations/ Ja chciałbym zwrócić uwagę na problem od strony kodowania. Jak umieścić tłumaczenie w pluginie, jak doprowadzić do tego, by plugin wczytał nam plik z tłumaczeniem, który mu przygotujemy? Jak zakodować różne komunikaty, z różnymi zmiennymi? Sprawdźmy to! (xd) Całość omówimy na przykładzie pluginu, który losuje dwie osoby na mapkę i daje im flagę "a". No i OK. Zacznijmy od początku. 1. Poinformuj plugin o pliku z tłumaczeniem. W tym celu w funkcji startupu pluginu (OnPluginStart) należy załadować translacje. Użyjemy do tego funkcji LoadTranslations. W naszym przypadku będzie to wyglądało w ten sposób : public void OnPluginStart() { LoadTranslations("free-vip.phrases"); } 2. Napisz funkcję wyświetlającą tekst pobierany z pliku *.phrases.txt Pierwszym i jednocześnie dość istotnym krokiem w tym miejscu będzie zdanie sobie sprawy, że istnieją dwie możliwości zaimplementowania tłumaczenia w kodzie. %t - użyjemy, gdy wyświetlany tekst będzie bezpośrednio do gracza, przykładowo przez funkcję PrintToChat. %T - tego dziada użyjemy, gdy funkcja nie będzie bezpośrednio kierowana do gracza, a do serwera, zatem PrintToServer, LogMessage czy Format zawierający tłumaczenie musi być napisany w tej formie. Ważnym jest, żeby zaznaczyć w kodzie, jakiego języka mamy użyć do translacji. LANG_SERVER - funkcja użyje języka serwera. client(indeks klienta) - w wypadku, gdybyśmy używali przykładowo funkcji Format w celu podstawienia stringa do nazwy menu, funkcja użyje języka klienta. W naszym przykładzie skupimy się na funkcji PrintToChat, bo występuje ona dwa razy, i jako jedyna wyświetla tekst. Jak widać, pierwsza funkcja najpierw wyświetli zdefiniowany na początku pluginu prefiks, potem tekst i dwie zmienne. %N odpowiada za nazwę klienta, którego ID podaliśmy w argumentach za prefiksem. Druga funkcja wyświetli tylko prefiks i tekst. Jako, że prefiks jest zdefiniowany i jest stały, pominiemy go w tłumaczeniu. 3. Stwórz plik z tłumaczeniem Na tym etapie zajmiemy się stworzeniem pliku tekstowego, którego nazwa będzie odpowiadała tej, którą zaznaczyliśmy w naszym pluginie na jego początku. Zatem - tworzymy plik free-vip.phrases.txt, a w nim: "Phrases" //ZAWSZE "Phrases"! { "Gratulacje" { "#format" "{1:N},{2:N}" //ustalamy w odpowiedniej kolejności typy zmiennych, które implementujemy w argumentach funkcji wyświetlającej tekst "en" "Congratz! This map VIP players are: {1} and {2}!" //tłumaczenie dla języka angielskiego "pl" "Gratulacje! VIP'ami na tej mapie zostali: {1} oraz {2}!" //tłumaczenie dla języka polskiego } "Losowanie odroczone" { //tutaj nie trzeba nic formatować, bo nie mamy żadnych zmiennych, więc przechodzimy od razu do tłumaczeń "en" "The draw of 2 free VIPs will be denied. The attempt will be renewed in 20 seconds!" //tłumaczenie dla języka angielskiego "pl" "Losowanie 2 darmowych VIP'ów nie może się teraz odbyć. Próba zostanie ponowiona za 20 sekund!" //tłumaczenie dla języka polskiego } } Plik należy umieścić w folderze addons/sourcemod/translations/ Inne typy zmiennych w "#format" : {1:d},{2:x},{3:f},{4:s},{5:c},{6:t} d lub i : wyświetli liczbę, cyfrę x : wyświetli zmienną w systemie szesnastkowym f : wyświetli zmienną typu float s : wyświetli zmienną typu string c : wyświetli jeden znak (UTF-8) t : służy do załączania kolejnej translacji
  2. Jako że CS jest darmowy i można na nim grać na serwerach społecznościowych to sporo banów dzisiaj poleciało.... Na alliedach znalazłem coś takiego, może się komuś przydać ? #pragma semicolon 1 #include <sourcemod> #include <SteamWorks> #define PLUGIN_VERSION "1.0.0" public Plugin myinfo = { name = "Free2BeKicked - CS:GO", author = "Asher \"asherkin\" Baker, psychonic", description = "Automatically kicks non-premium players.", version = PLUGIN_VERSION, url = "http://limetech.org/" }; public OnPluginStart() { CreateConVar("anti_f2p_version", PLUGIN_VERSION, "Free2BeKicked", FCVAR_DONTRECORD|FCVAR_NOTIFY); } public void OnClientPostAdminCheck(int client) { if (CheckCommandAccess(client, "BypassPremiumCheck", ADMFLAG_ROOT, true)) { return; } if (k_EUserHasLicenseResultHasLicense != SteamWorks_HasLicenseForApp(client, 624820)) { KickClient(client, "You need a paid CS:GO account to play on this server"); return; } return; } źródło -> https://forums.alliedmods.net/showpost.php?p=2627229&amp;postcount=3
  3. Źródło: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=308912 SourceMod 1.9 został oficjalnie oznaczony, jako stabilna wersja. Wszystkie poniższe zmiany obejmują okres od momentu oznaczenia jako stabilnej wersji SourceMod 1.8 Łatki: Dodano: Inne: * Nowe, ale mogły już istnieć w późniejszych wersjach SourceMod 1.8 Download

O NAS Jesteśmy społecznością łączącą ludzi, którzy dzielą pasję poznawania CS:GO od strony programistycznej. Posiadamy duże zaplecze merytoryczne i zawsze cieszymy się, gdy dołączają do nas osoby gotowe do nauki. Gwarantujemy, że z odrobiną wytrwałości i otwartym umysłem bardzo szybko napiszesz swój pierwszy plugin. Zapraszamy! 🙂
Szablon wykonany z dużą ilością przez cyberpixelz / Mesharsky / Sitefuture
Forum dumnie napędzane przez: Invision Power Services, Inc.
×
×
  • Create New...