Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

Search the Community

Showing results for tags 'windows'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Nasze Sprawy
    • Nowości
    • Dyskusje
    • Propozycje
    • Przywitaj się!
  • Sourcemod Scripting
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania na temat kodowania
    • Problem z kodem pluginu
    • Prośby o przerobienie pluginu
    • Gotowe funkcje
    • Koduj z Magnetem
  • Konfiguracja pluginów
    • Artykuły, poradniki i tutoriale
    • Szukam pluginu
    • Duże modyfikacje
    • Zbiór pluginów
    • Extensions
    • Gotowe paczki serwerowe
  • Konfiguracja serwera
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
    • Ochrona
    • Metamod
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
    • Pliki
    • Wasza twórczość
    • Publikacje serwerów
  • Hostingi serwerów
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Plac zabaw
    • Luźne rozmowy
    • Szukam ekipy
    • Rynek
    • Opinie o ludziach
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


O mnie

Found 4 results

  1. Podstawową rzeczą jaką musi umieć każdy kto zanurzy się w środowisku sourcemoda, to oczywiście kompilowanie kodów źródłowych z formatu .sp na kod maszynowy w formacie .sp. Przykładem kodu źródłowego może być: public void OnPluginStart() { HookEvent("round_start", RoundStart); } A przykładem kodu maszynowego: FFPS/ ­= ´ / / ¤ Ó Ó @ H [ ` ' » • . P( 9 h( F , Q (1 Ä ^ ě4 Q k =9 u M9 ` .code .data .publics .pubvars .natives .names .dbg.files .dbg.symbols .dbg.lines .dbg.natives .dbg.strings .dbg.info .tags xÚí[{t\ĹyżűĐölÉ& o`‚#˲F Ĺ’Öf’-´˛l§Ú«Ý+íâÝ{—{ďĘRžNJˇ”:©›ăś’Ňă6¦p“đJë¤Nˇ MˇR'qhĆMbZ7uJß|ß˝{×ŇPzÚÓţSŤ~3ż™;3ßĚ73ß<´g©a$Ćúiƒ›1ř§î#â.+ŔÝ&q±˙^ Do czego potrzebna jest kompilacja? Maszyna (serwer) nie rozumie kodu źródłowego, jest to kod przeznaczony tylko i wyłącznie dla programisty. Aby nasz serwer mógł go zrozumieć potrzebny jest kompilator. Jak skompilować plugin? Pobieramy sourcemoda na windowsa z tego tematu, lub jeśli temat jest przestarzały, z tej strony. Pobiera nam się plik sourcemod-jakieścyferki-windows.zip. Rozpakowujemy go programem 7zip, winrar lub innym. W powstałym folderze wchodzimy do \addons\sourcemod\scripting\. Tam kasujemy prawie wszystkie pliki i foldery, aż zostanie nam to: Aby skompilować jakikolwiek plugin w pliku nazwa.sp, musimy go wrzucić do tego folderu tak, żeby był razem z plikiem compile.exe: Teraz włączamy plik compile.exe. (Nawiasem mówiąc, błędy wyskakujące podczas kompilacji można sprawdzić tutaj) Utworzy nam się folder compiled a w nim nasz skompilowany plugin z rozszerzeniem .smx. UWAGA! Zaznaczam, że jest to poradnik do kompilacji na systemie windows. To znaczy, że jeśli TY jako osoba używasz innego systemu operacyjnego na swoim komputerze, poniższy sposób jest nieadekwatny. UWAGA2! Wszystkie serwery na hostingach stoją na maszynach zawierających system oparty na linuxie. Nie ma to jednak związku z naszą kompilacją, gdyż wykonujemy ją u siebie na komputerze a na serwer wrzucamy plik .smx którego nie obchodzi na jakim systemie stoi serwer. Wspominam o tym tylko i wyłącznie dlatego, że komuś może się pomylić i szukać sposobu kompilacji tylko i wyłącznie na linuxie bo jego serwery stoją na linuxie
  2. Opis Rozszerzenie SourceMod pozwalające na hookowanie rozmaitych eventów w grze między innymi PTaH_OnClientConnect, PTaH_SetPlayerModel, PTaH_ServerConsolePrint Download Source code Builds dla Linuxa oraz Windowsa PTaH-V1.0.10-build13-linux.zip - Bezpośrednie pobieranie dla Linuxa Źródło https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=180114
  3. Opis Rozszerzenie SourceModa pozwalające na tworzenie przez pluginy sourcemoda własnych hooków. Wspierane gry to między innymi CS:GO oraz TF2 Changelog Wymagania Sourcemod 1.8+ (Pobierz najnowszy SourceMod) Download Source code Builds dla Linuxa, Windowsa i Maca dhooks-2.2.0-hg126-linux.tar.gz - Bezpośrednie pobieranie dla Linuxa Źródło https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=180114
  4.  Linki Poradnik Dodawanie tokena Jak wygenerować token ? Dodawanie admina (Flag) Jak uzyskać steamid ? Jakie są flagi i do czego ? UWAGA Autorem tego posta jest @zorix i został tutaj wklejony za jego zgodą

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...