Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'wyboru' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Kategorie

  • Error'y w kompilatorze
  • Warning'i w kompilatorze
  • Fatal error'y w kompilatorze

Forum

  • Go-Code.pl - Ogólne
    • Informacje
    • O serwisie
  • Sourcemod Scripting
    • Baza wiedzy
    • Masz problem?
    • Pytania na temat kodowania
  • Pluginy Sourcemod
    • Wszystko o pluginach
    • Duże modyfikacje
    • Dodatki
  • Konfiguracja serwera
    • Baza wiedzy
    • Pytania
    • Problemy
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
  • Hostingi serwerów & WWW
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Poza tematyką forum, OFF-TOPIC
    • Życie społeczności
    • Biznes
    • Zareklamuj swoją sieć/serwer
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Imię


Lokalizacja


Zawód


O mnie


Strona WWW

Znaleziono 3 wyniki

  1. Witam! Chciałem zrobić menu wyboru granatów, czyli np. gracz wybiera z menu he, 2xflashbang oraz smoke, a na początku rundy dostaje te cztery granaty. Mój kod wygląda następująco: Po wgraniu pluginu na serwer dostaje tylko jeden granat, a nie cztery.
  2. Witam ponownie 😄 Chciałem zrobić plugin, w którym będzie możliwość wyboru z którymi granatami ma się respić gracz. Nie wiem jak się za to zabrać i liczę na jakąś drobną pomoc 🙂
  3. Siema, Stworzyłem menu z dawaniem dwóch broni: AWP lub scout. Ma to działać na zasadzie deathmatcha, że przy każdym odrodzeniu wybrana broń gracza z menu broni zostaje dana w pierwszym slocie. Problem polega na tym, że gdy wybiorę scouta, a następnie ktoś mnie zabije to dostaję do ręki AWP przy odrodzeniu, natomiast, gdy wybiorę scouta i zmienię drużynę to odradzam się normalnie ze scoutem. Czy może ktoś zaproponować rozwiązanie na ten problem? #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <cstrike> #pragma tabsize 0 char LastWeapon[MAXPLAYERS + 1][256]; public void OnClientPostAdminCheck(int client) { CreateTimer(0.1, GunsMenuTimer, client); } public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_guns", GunsMenu); HookEvent("player_spawned", PlayerSpawn); } public Action GunsMenu(int client, int args) { Menu guns = new Menu(Guns_Handler); guns.SetTitle("Avalible weapons:"); guns.AddItem("AWP", "AWP"); guns.AddItem("SSG 08", "SSG 08"); guns.Display(client, 999); return Plugin_Handled; } public Action GunsMenuTimer(Handle timer, int client) { Menu guns = new Menu(Guns_Handler); guns.SetTitle("Avalible weapons:"); guns.AddItem("AWP", "AWP"); guns.AddItem("SSG 08", "SSG 08"); guns.Display(client, 999); return Plugin_Handled; } public int Guns_Handler(Menu guns, MenuAction action, int client, int position) { if(action == MenuAction_End) { delete guns; } else if(action == MenuAction_Select) { char buffer[32]; GetMenuItem(guns,position,buffer,sizeof(buffer)); if(position==0 && IsPlayerAlive(client) && IsClientConnected(client)) { DeletePrimaryWeapon(client); GivePlayerItem(client, "weapon_awp"); LastWeapon[client] = "weapon_awp"; } else if(position==1 && IsPlayerAlive(client) && IsClientConnected(client)) { DeletePrimaryWeapon(client); GivePlayerItem(client, "weapon_ssg08"); LastWeapon[client] = "weapon_ssg08"; } } } public Action PlayerSpawn(Event e, const char[] n, bool b) { int client = GetClientOfUserId(e.GetInt("userid")); DeletePrimaryWeapon(client); GivePlayerItem(client, LastWeapon[client]); } void DeletePrimaryWeapon(int client) { int slot = GetPlayerWeaponSlot(client, 0); if(slot != -1) { RemovePlayerItem(client, slot); AcceptEntityInput(slot, "Kill"); } }
×
×
  • Dodaj nową pozycję...