Jump to content
assignment_ind Existing user? Sign In

Sign In



person_add Sign Up
Go-Code.pl - Support SourceMod i Pluginy CS:GO

Search the Community

Showing results for tags 'zmiana'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Categories

  • Errors in compiler
  • Warnings in compiler
  • Fatal errors in compiler

Forums

  • Nasze Sprawy
    • Nowości
    • Dyskusje
    • Propozycje
    • Przywitaj się!
  • Sourcemod Scripting
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania na temat kodowania
    • Problem z kodem pluginu
    • Prośby o przerobienie pluginu
    • Gotowe funkcje
    • Koduj z Magnetem
  • Konfiguracja pluginów
    • Artykuły, poradniki i tutoriale
    • Szukam pluginu
    • Duże modyfikacje
    • Zbiór pluginów
    • Extensions
    • Gotowe paczki serwerowe
  • Konfiguracja serwera
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
    • Ochrona
    • Metamod
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Nowości
    • Artykuły, poradniki, tutoriale
    • Pytania
    • Problemy
    • Pliki
    • Wasza twórczość
    • Publikacje serwerów
  • Hostingi serwerów
    • Oferty firm
    • Opinie o hostingach
    • Pytania
  • Plac zabaw
    • Luźne rozmowy
    • Szukam ekipy
    • Rynek
    • Opinie o ludziach
    • RoundSoundy
  • Archiwum
    • Przestarzałe tematy
    • Kosz

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


O mnie

Found 6 results

  1. Jak ustawić 16k? ustawiłem to w server.cfg i dalej nie trybi, co poradzić? chciałem zeby na pistoletówce, było standardowo 800 a potem już 16k od 2 rundy
  2. Witam. Ostatnio zastanawiałem się czy istnieje możliwość zmiany koloru menu w cs:go. Domyślnie jest pomarańczowe. Chciałbym móc dowolnie je kolorować coś jak multicolors dla czatu. Jeżeli podstawowe menu nie daje takich możliwości to może jakiś hud zamieniony w menu?
  3. Cześć mam pytanko w którym miejscu mogę zmienić miejsce wyświetlania tekstu w sensie "koordynaty" jeśli tak to moge nazwać
  4. Witam. Ostatnio zastanawiałem się nad tym czy można zmienić tekst, który jest wpisywany (przed wysłaniem jako say) na wybrany inny. Za pomoc z góry dziękuję
  5. Witam. Proszę o pomoc w przerobieniu doświadczenia na procenty trochę już walczę ale sypie mi za każdym razem masa błędów. Daję czysty kod. const int HUD_STACK_BLOCKSIZE = 90; static ConVar cvarHudInterval; static ConVar cvarTimeElementsInHud; static ArrayStack clientHudStack[MAXPLAYERS + 1]; static char clientHudElements[MAXPLAYERS + 1][4][HUD_STACK_BLOCKSIZE + 1]; static int clientHudElementsCount[MAXPLAYERS + 1]; static Handle clientHudElementsTimer[MAXPLAYERS + 1]; static Handle clientHudTimer[MAXPLAYERS + 1]; static char clientRankName[MAXPLAYERS + 1][MAX_RANK_NAME_LENGTH + 1]; void Hud_init() { cvarHudInterval = CreateConVar("bfmod_hud_interval", "1.0", ""); cvarTimeElementsInHud = CreateConVar("bfmod_time_hud_elements", "5.0", ""); } void Hud_onClientPutInServer(int client) { Hud_create(client); } void Hud_onClientDisconnect(int client) { Hud_remove(client); } void Hud_eventOnPlayerSpawn(int client) { Rank_getName(ClientRank_getLvl(client), clientRankName[client], sizeof(clientRankName[])); } static void Hud_create(int client) { clientHudStack[client] = new ArrayStack(HUD_STACK_BLOCKSIZE); clientHudTimer[client] = CreateTimer(cvarHudInterval.FloatValue, Hud_showTimer, client, TIMER_REPEAT); } static void Hud_remove(int client) { CloseHandle(clientHudStack[client]); KillTimer(clientHudTimer[client]); if (clientHudElementsTimer[client] != INVALID_HANDLE) { KillTimer(clientHudElementsTimer[client]); clientHudElementsTimer[client] = INVALID_HANDLE; } Hud_removeElements(INVALID_HANDLE, client); } static void Hud_incAllElements(int client) { strcopy(clientHudElements[client][3], sizeof(clientHudElements[][]), clientHudElements[client][2]); strcopy(clientHudElements[client][2], sizeof(clientHudElements[][]), clientHudElements[client][1]); strcopy(clientHudElements[client][1], sizeof(clientHudElements[][]), clientHudElements[client][0]); if (clientHudElementsCount[client] > 3) { --clientHudElementsCount[client]; } } static void Hud_addElement(int client, char[] content) { Hud_incAllElements(client); strcopy(clientHudElements[client][0], sizeof(clientHudElements[][]), content); ++clientHudElementsCount[client]; } static void Hud_createElementsTimer(int client) { if (clientHudElementsTimer[client] != INVALID_HANDLE) { KillTimer(clientHudElementsTimer[client]); clientHudElementsTimer[client] = INVALID_HANDLE; } clientHudElementsTimer[client] = CreateTimer(cvarTimeElementsInHud.FloatValue, Hud_removeElements, client); } public Action Hud_removeElements(Handle timer, any client) { clientHudElementsTimer[client] = INVALID_HANDLE; clientHudElementsCount[client] = 0; for (int i = 0; i < sizeof(clientHudElements[]); ++i) { strcopy(clientHudElements[client][i], sizeof(clientHudElements[][]), ""); } } void Hud_print(int client, const char[] msg, any ...) { int len = strlen(msg) + 255; char[] formattedMSG = new char[len]; VFormat(formattedMSG, len, msg, 3); if (clientHudElementsCount[client] > 3) { clientHudStack[client].PushString(formattedMSG); } else { Hud_addElement(client, formattedMSG); } Hud_createElementsTimer(client); } static void Hud_checkElementsStack(int client) { if (clientHudStack[client].Empty) { return; } char buffer[HUD_STACK_BLOCKSIZE + 1]; clientHudStack[client].PopString(buffer, sizeof(buffer)); Hud_addElement(client, buffer); Hud_createElementsTimer(client); } public Action Hud_showTimer(Handle timer, any client) { if (!IsClientInGame(client) || !IsPlayerAlive(client)) return; if (clientHudElementsCount[client]) { Hud_checkElementsStack(client); PrintHintText(client, "<font size='15'>%s\n%s\n%s\n%s</font>", clientHudElements[client][0], clientHudElements[client][1], clientHudElements[client][2], clientHudElements[client][3]) } else { PrintHintText(client, "%t", "bfmod_hud", ClientRank_getLvl(client), clientRankName[client], ClientRank_getExp(client), Rank_getExp(ClientRank_getLvl(client)), perkName[clientPerk[client]], ClientCash_get(client)); } } wycinek z pliku tłumaczeń "bfmod_hud" { "#format" "{1:d},{2:s},{3:d},{4:d},{5:s},{6:d}" // {1:rank_number},{2:rank_name},{3:exp},{4:nextlvl_exp},{5:perk_name},{6:cash} "en" "<font size='15'><font color='#FE330A'>[ProBanie.pl | BFMod]</font>\n<font color='#08B24D'>[Lvl: {1}]</font>\n<font color='#0066ff'>[Exp: {3} / {4}]</font>\n<font color='#A81385'>[Skill: {5}]</font><font color='#BC070A'>[Rubiny: {6}]</font></font>" }
  6. Tą jedną linijką można zmienić szybkość poruszania się gracza: SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", 1.3); Wystarczy dobrać czwarty parametr: 1.0 - prędkość standardowa 1.3 - 130% prędkości 0.5 - 50% prędkości itd... Po śmierci gracza prędkość należy przydzielić ponownie

O NAS Jesteśmy społecznością łączącą ludzi, którzy dzielą pasję poznawania CS:GO od strony programistycznej. Posiadamy duże zaplecze merytoryczne i zawsze cieszymy się, gdy dołączają do nas osoby gotowe do nauki. Gwarantujemy, że z odrobiną wytrwałości i otwartym umysłem bardzo szybko napiszesz swój pierwszy plugin. Zapraszamy! 🙂
Szablon wykonany z dużą ilością przez cyberpixelz / Mesharsky / Sitefuture
Forum dumnie napędzane przez: Invision Power Services, Inc.
×
×
  • Create New...