Skocz do zawartości
Master

[CS:GO] Arena Losowe Bronie (Multi1v1: Random Guns)

Rekomendowane odpowiedzi

  • Lubię to! 1
  • Dobry pomysł! 1

Witam!

 

Plugin dodaje 2 rodzaje rund na areny. Pierwsza z nich to losowe bronie, a druga również losowe bronie, lecz z tej samej kategorii.

Wymagany plugin: https://github.com/splewis/csgo-multi-1v1
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

 

Spoiler

#include <sdktools>
#include <sdkhooks>
#include <multi1v1>

#pragma semicolon 1
#pragma newdecls required

#define TAG " [\x0FArena\x01]"

char g_sPistols[][] =
{
	"weapon_deagle", "weapon_elite", "weapon_glock", "weapon_usp_silencer", "weapon_p250", "weapon_cz75a", "weapon_tec9", "weapon_fiveseven"
};

char g_sShotguns[][] =
{
	"weapon_xm1014", "weapon_mag7", "weapon_sawedoff", "weapon_nova"
};

char g_sSubmachine[][] =
{
	"weapon_mp7", "weapon_mp9", "weapon_p90", "weapon_ump45", "weapon_mac10", "weapon_bizon", "weapon_mp5sd"
};

char g_sRifles[][] =
{
	"weapon_galilar", "weapon_m4a1", "weapon_m4a1_silencer", "weapon_aug", "weapon_sg556", "weapon_hkp2000", "weapon_famas"
};

char g_sSniper[][] =
{
	"weapon_awp", "weapon_G3SG1", "weapon_scar20", "weapon_ssg08", "weapon_mac10"
};

char g_sMachineguns[][] =
{
	"weapon_m249", "weapon_negev"
};

int Arena[MAXPLAYERS + 1];

public void Multi1v1_OnRoundTypesAdded() 
{
	Multi1v1_AddRoundType("Losowa Broń", "random_weapons", RandomWeapons, true, false, "", true);
	Multi1v1_AddRoundType("Losowa Broń [Kategoria]", "random_weapons_cat", RandomWeaponsCat, true, false, "", true);
}

public void RandomWeapons(int client)
{
	int RandomCat = GetRandomInt(1, 6);
	Random(client, RandomCat);
	PrintToChat(client, "%s Runda na \x10Losowa Broń\x01!", TAG);
}

public void RandomWeaponsCat(int client)
{
	int RandomCat = GetRandomInt(1, 6);
	int Slot = Multi1v1_GetArenaNumber(client);

	if(Arena[Slot] != 0)
	{
		RandomCat = Arena[Slot];
	}
	else
	{
		Arena[Slot] = RandomCat;
	}

	Random(client, RandomCat);
	PrintToChat(client, "%s Runda na \x10Losowa Broń [Kategoria]\x01!", TAG);
}

public void Random(int client, int RandomCat)
{
	int RandomGun;

	if(RandomCat == 1)
	{
		RandomGun = GetRandomInt(0, sizeof(g_sPistols) - 1);
		GivePlayerItem(client, g_sPistols[RandomGun]);
	}
	else if(RandomCat == 2)
	{
		RandomGun = GetRandomInt(0, sizeof(g_sShotguns) - 1);
		GivePlayerItem(client, g_sShotguns[RandomGun]);
	}
	else if(RandomCat == 3)
	{
		RandomGun = GetRandomInt(0, sizeof(g_sSubmachine) - 1);
		GivePlayerItem(client, g_sSubmachine[RandomGun]);
	}
	else if(RandomCat == 4)
	{
		RandomGun = GetRandomInt(0, sizeof(g_sRifles) - 1);
		GivePlayerItem(client, g_sRifles[RandomGun]);
	}
	else if(RandomCat == 5)
	{
		RandomGun = GetRandomInt(0, sizeof(g_sSniper) - 1);
		GivePlayerItem(client, g_sSniper[RandomGun]);
	}
	else
	{
		RandomGun = GetRandomInt(0, sizeof(g_sMachineguns) - 1);
		GivePlayerItem(client, g_sMachineguns[RandomGun]);
	}
}

 

 

 

multi1v1_random_weapons_rounds.sp
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

Edytowane przez Master

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...