Kerel 303 Napisano 18 Listopada 2019 Witam. Ostatnio zastanawiałem się nad tym czy można zmienić tekst, który jest wpisywany (przed wysłaniem jako say) na wybrany inny. Za pomoc z góry dziękuję 🙂 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAGNET Napisano 18 Listopada 2019 Zmiana tego, co jest wpisywane po naciśnięciu y/u? Jestem prawie pewien, że nie można czegoś takiego zrobić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kerel 303 Napisano 18 Listopada 2019 @MAGNET OK 🙂 bardzo dziękuję za informację. Pozdrawiam 🙂 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 18 Listopada 2019 Wydaje mi się, że można za pomocą extensionów, ale jak konkretnie.. nie wiem. To gdybanie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brum Brum Napisano 18 Listopada 2019 1 godzinę temu, SUPER TIMOR napisał: Wydaje mi się, że można za pomocą extensionów, ale jak konkretnie.. nie wiem. To gdybanie Chat procesorem można takie coś zmieniać o ile się nie mylę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Master 3 Napisano 18 Listopada 2019 (edytowane) Edit: Źle przeczytałem. Nie ma możliwości zmiany tekstu przed jego wysłaniem. Za to możesz zrobić tak, aby wiadomość, którą napisał gracz zmienić na inną, a oryginalna nigdy się nie pojawiła. Oczywiście jest to wykonalne, w końcu na tym bazują wszystkie pluginy do tagów i kolorów na czacie. Najlepiej użyć do tego jakiegoś chat processora np. https://github.com/Drixevel/Chat-ProcessorHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!. Przykładowe wykonanie dla powyższego procesora: public Action CP_OnChatMessage(int& author, ArrayList recipients, char[] flagstring, char[] name, char[] message, bool & processcolors, bool & removecolors) { Format(message, MAXLENGTH_MESSAGE, "Nowa wiadomosc"); return Plugin_Changed; } Edytowane 18 Listopada 2019 przez Master Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 19 Listopada 2019 Są chyba jakieś programy do zaawansowanej zmiany HUD o ile się nie mylę, ktoś kojarzy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mastah7991 1 Napisano 21 Listopada 2019 W dniu 19.11.2019 o 11:33, SUPER TIMOR napisał: Są chyba jakieś programy do zaawansowanej zmiany HUD o ile się nie mylę, ktoś kojarzy? co ma coś co możesz zmienić po stronie klienta do tego co ma być przetworzone na serwerze? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 21 Listopada 2019 Nie jestem pewien, ale jeśli z zewnątrz jesteśmy w stanie zmienić to coś, to może jakimś rozszerzeniem jesteśmy w stanie wywołać taką zmianę u klienta jako serwer. To tylko gdybanie 😛 ale dość ciekawy temat, gdyby spojrzeć w jaki sposób taki program działa od środka, to może by się coś rozjaśniło. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mastah7991 3 Napisano 22 Listopada 2019 10 godzin temu, SUPER TIMOR napisał: Nie jestem pewien, ale jeśli z zewnątrz jesteśmy w stanie zmienić to coś, to może jakimś rozszerzeniem jesteśmy w stanie wywołać taką zmianę u klienta jako serwer. To tylko gdybanie 😛 ale dość ciekawy temat, gdyby spojrzeć w jaki sposób taki program działa od środka, to może by się coś rozjaśniło. szybko CI odpowiem nie możesz zmienić na serwerze nic co ma klient, jedyne opcje to pobranie (co jest limitowane przez valve jakie pliki gdzie możesz pobrać) kiedyś (jakieś 5 lat temu [jezu jaki ja stary]), próbowano zmieniać teksty za pomocą language packów. jak widać nie zadziałało. podsumowując -> serwer nie ma dostępu do plików klienta, na serwerze możesz robić tylko serwerowe sztuczki, wszystko co robisz na serwerze to przez to że csgo udostępnia Ci takie "API" do zmiany tych parametrów. Tak samo klient nie może grzebać na serwerze. Dzięki temu może być synchronizacja gdzie w przypadku csa, serwer ma racje (obrażenia itd). dlatego jak piszesz czasem plugin to widzisz obrażenie u gracza, a ich nie ma. W tych przypadkach gracz przewiduje działanie pewnych zachować np strzał w przeciwnika, a serwer to blokuje (nie zadaje obrażeń) dlatego do wszystkich graczy jest rozsyłane że nie dostał obrażeń. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mesharsky Napisano 22 Listopada 2019 1 godzinę temu, mastah7991 napisał: szybko CI odpowiem nie możesz zmienić na serwerze nic co ma klient, jedyne opcje to pobranie (co jest limitowane przez valve jakie pliki gdzie możesz pobrać) kiedyś (jakieś 5 lat temu [jezu jaki ja stary]), próbowano zmieniać teksty za pomocą language packów. jak widać nie zadziałało. podsumowując -> serwer nie ma dostępu do plików klienta, na serwerze możesz robić tylko serwerowe sztuczki, wszystko co robisz na serwerze to przez to że csgo udostępnia Ci takie "API" do zmiany tych parametrów. Tak samo klient nie może grzebać na serwerze. Dzięki temu może być synchronizacja gdzie w przypadku csa, serwer ma racje (obrażenia itd). dlatego jak piszesz czasem plugin to widzisz obrażenie u gracza, a ich nie ma. W tych przypadkach gracz przewiduje działanie pewnych zachować np strzał w przeciwnika, a serwer to blokuje (nie zadaje obrażeń) dlatego do wszystkich graczy jest rozsyłane że nie dostał obrażeń. Lepiej byś nie wytłumaczył Love mastah Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 22 Listopada 2019 No nic nowego mi nie powiedziałeś, ale z drugiej strony możemy edytować HUD od strony serwera, a jego częścią jest czat.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vasto_Lorde Napisano 12 Stycznia 2020 Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie. Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach