Jump to content
  • Chmurka
  • Bor贸weczka
  • Jab艂uszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • W臋gielek

Recommended Posts

Dobry wiecz贸r! 馃槈

Mam problem i zarazem pro艣b臋 do kogo艣, kto dobrze zna sourcepawn.

Dosta艂em par臋 ciekawych propozycji od graczy dotycz膮cych customrund na serwerku 1v1 ( oparty jest na arenach splewisa)

Mianowicie:

1. Rundy z wabikiem 1hp (Decoy 1hp)
2. Rundy bez celownika
3. Rundy po zio艂ach - efekt na膰pania
4. Rundy "duszki" - niewidzialni gracze, tylko strza艂y
5. Rundy Tank - Gracze maj膮 ten pancerz Phoenix, 250 Armora i 750 HP + Negev
6. Rundy 1 tap

Pytanie moje brzmi - czy kto艣 z was na tyle orientuje si臋 w tym pluginie 偶eby stworzy膰 plugin z takimi rundami?

https://github.com/splewis/csgo-multi-1v1#adding-round-types-via-another-plugin
Hej! Skorzysta艂e艣 z linku lub pobra艂e艣 za艂膮cznik? Uhonoruj nasz膮 prac臋 poprzez rejestracj臋 na forum i ro艣nij razem z nami!聽<< To rzekomo ma by膰 pomocne, ale ja niestety nie ogarniam za bardzo sp 馃槙

B臋d臋 bardzo wdzi臋czny za pomoc!

Pozdrawiam,

Thommen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz tam r贸wnie偶 przyk艂ad jak doda膰 tak膮 rund臋.
https://github.com/splewis/csgo-multi-1v1/blob/master/scripting/multi1v1_kniferounds.sp
Hej! Skorzysta艂e艣 z linku lub pobra艂e艣 za艂膮cznik? Uhonoruj nasz膮 prac臋 poprzez rejestracj臋 na forum i ro艣nij razem z nami!

np. z decoyem mo偶esz zrobi膰 tak, 偶e robisz zmienn膮 bool active[MAXPLAYERS+1]; w handlerze kt贸ry poda艂e艣 przy "tworzeniu" nowej rundy dajesz graczowi wabik聽 i ustawiasz mu active[client] na true. Hookujesz event "decoy_firing" w nim sprawdzasz czy gracz ma aktywn膮 rund臋 decoy czyli if(active[client]) i dajesz mu na nowo wabik.
Na ko艅cu dajesz forward聽Multi1v1_OnRoundWon i w nim ustawiasz dla wygranego i przegranego gracza active na false;

  • Lubi臋 to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na pocz膮tku byli艣my ma艂膮 grup膮 internetowych znajomych, kt贸rzy stwierdzili, 偶e potrzebne jest solidne forum, na kt贸rym znajd膮 si臋 ludzie z du偶膮 wiedz膮 programistyczn膮 ukierunkowan膮 na CS:GO. Pomys艂 powsta艂 na pocz膮tku 2018 roku, a par臋 miesi臋cy p贸藕niej, 19 kwietnia, powsta艂a ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowied藕 na inne tego typu miejsca, powa偶nie podeszli艣my do tematu, najpierw t艂umacz膮c angielsk膮 dokumentacj臋 SourceMod'a na j臋zyk polski, a potem pisz膮c rozleg艂e poradniki i wype艂niaj膮c forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla w艂a艣cicieli serwer贸w i programist贸w. Ca艂a nasza Ekipa jest dumna z pracy jak膮 w to w艂o偶yli艣my i cieszymy si臋 偶e zbieraj膮 si臋 wok贸艂 nas zar贸wno ludzie znaj膮cy tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i r贸wnie偶 nowe twarze w tym "biznesie", kt贸rym z ch臋ci膮 niesiemy wiedz臋 oraz pomoc w rozwi膮zywaniu problem贸w.

Najwi臋ksze modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...