Thommen Napisano 24 Listopada 2019 Dobry wieczór! 😉 Mam problem i zarazem prośbę do kogoś, kto dobrze zna sourcepawn. Dostałem parę ciekawych propozycji od graczy dotyczących customrund na serwerku 1v1 ( oparty jest na arenach splewisa) Mianowicie: 1. Rundy z wabikiem 1hp (Decoy 1hp) 2. Rundy bez celownika 3. Rundy po ziołach - efekt naćpania 4. Rundy "duszki" - niewidzialni gracze, tylko strzały 5. Rundy Tank - Gracze mają ten pancerz Phoenix, 250 Armora i 750 HP + Negev 6. Rundy 1 tap Pytanie moje brzmi - czy ktoś z was na tyle orientuje się w tym pluginie żeby stworzyć plugin z takimi rundami? https://github.com/splewis/csgo-multi-1v1#adding-round-types-via-another-pluginHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! << To rzekomo ma być pomocne, ale ja niestety nie ogarniam za bardzo sp 😕 Będę bardzo wdzięczny za pomoc! Pozdrawiam, Thommen Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brum Brum 1 Napisano 24 Listopada 2019 Masz tam również przykład jak dodać taką rundę. https://github.com/splewis/csgo-multi-1v1/blob/master/scripting/multi1v1_kniferounds.spHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! np. z decoyem możesz zrobić tak, że robisz zmienną bool active[MAXPLAYERS+1]; w handlerze który podałeś przy "tworzeniu" nowej rundy dajesz graczowi wabik i ustawiasz mu active[client] na true. Hookujesz event "decoy_firing" w nim sprawdzasz czy gracz ma aktywną rundę decoy czyli if(active[client]) i dajesz mu na nowo wabik. Na końcu dajesz forward Multi1v1_OnRoundWon i w nim ustawiasz dla wygranego i przegranego gracza active na false; Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vasto_Lorde Napisano 12 Stycznia 2020 Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie. Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach