Skocz do zawartości
Thommen

[Rozwiązane] Customrundy do 1v1 Multi Arena

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry wieczór! 😉

 

Mam problem i zarazem prośbę do kogoś, kto dobrze zna sourcepawn.

Dostałem parę ciekawych propozycji od graczy dotyczących customrund na serwerku 1v1 ( oparty jest na arenach splewisa)

Mianowicie:

1. Rundy z wabikiem 1hp (Decoy 1hp)
2. Rundy bez celownika
3. Rundy po ziołach - efekt naćpania
4. Rundy "duszki" - niewidzialni gracze, tylko strzały
5. Rundy Tank - Gracze mają ten pancerz Phoenix, 250 Armora i 750 HP + Negev
6. Rundy 1 tap

 

Pytanie moje brzmi - czy ktoś z was na tyle orientuje się w tym pluginie żeby stworzyć plugin z takimi rundami?

https://github.com/splewis/csgo-multi-1v1#adding-round-types-via-another-plugin
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! << To rzekomo ma być pomocne, ale ja niestety nie ogarniam za bardzo sp 😕

 

Będę bardzo wdzięczny za pomoc!

 

Pozdrawiam,

Thommen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz tam również przykład jak dodać taką rundę.
https://github.com/splewis/csgo-multi-1v1/blob/master/scripting/multi1v1_kniferounds.sp
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

 

np. z decoyem możesz zrobić tak, że robisz zmienną bool active[MAXPLAYERS+1]; w handlerze który podałeś przy "tworzeniu" nowej rundy dajesz graczowi wabik  i ustawiasz mu active[client] na true. Hookujesz event "decoy_firing" w nim sprawdzasz czy gracz ma aktywną rundę decoy czyli if(active[client]) i dajesz mu na nowo wabik.
Na końcu dajesz forward Multi1v1_OnRoundWon i w nim ustawiasz dla wygranego i przegranego gracza active na false;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...