Sqower Napisano 19 Grudnia 2019 Witam , mam problem z pluginem po dodaniu tutaj funkcji żeby była inna wartość niż 20 zawsze po przeładowaniu broni wraca do tej samej czyli ustawiłem 14 naboi i po przeładowaniu wraca do 20 Spoiler #pragma semicolon 1 #include <sourcemod> #include <cstrike> #include <sdktools> #include <sdkhooks> #include <gum> #include <smlib> #include <swarm/utils> #include <fpvm_interface> #define WEAPON_VIEWMODEL "models/weapons/boteq/fiveseven/v_fiveseven.mdl" #define WEAPON "weapon_fiveseven" #define DamageBoost 2.0 #define ITEM_COST 80 #define GUN_UNLOCK "fiveseven" bool itemEnabled[MAXPLAYERS + 1]; int _viewmodel; public void OnPluginStart() { // We are registering item here with parameters // itemRebuy - 0 = Item can be bought one time per connect, 1 = Buy item many times, 2 = Item can be bought one time per round // itemRebuyTimes - 0 = Infinite buy, >0 = Item rebuy times registerGumItem("[fiveseven] TEST", "\x0ETEST \x01| \x02Damage+\x01 \x10Accuracy+", ITEM_COST, 0, 0); } public void OnMapStart() { _viewmodel = PrecacheModel(WEAPON_VIEWMODEL); } // Called when item/unlock was selected by menu public void gumItemSetCallback(int client) { itemEnabled[client] = true; FPVMI_SetClientModel(client, "weapon_fiveseven", _viewmodel); Client_SetWeaponClipAmmo(client, "weapon_fiveseven", 14); } // Called when item/unlock was selected by menu public void gumItemUnSetCallback(int client) { itemEnabled[client] = false; FPVMI_SetClientModel(client, "weapon_fiveseven", -1, -1); } // Take the item/unlock from the player public void OnClientDisconnect(int client) { if ( UTIL_IsValidClient(client) ) itemEnabled[client] = false; } public void OnClientPutInServer(int client) { if ( UTIL_IsValidClient(client) ) SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, onTakeDamage); } public Action onTakeDamage(int victim, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype, int &weapon, float damageForce[3], float damagePosition[3]) { if (victim == attacker) return Plugin_Continue; if (!UTIL_IsValidAlive(attacker)) return Plugin_Continue; if (!UTIL_IsValidClient(victim)) return Plugin_Continue; if (GetClientTeam(victim) == GetClientTeam(attacker)) return Plugin_Continue; if (!itemEnabled[attacker]) return Plugin_Continue; char weaponName[16]; int iWeapon = GetEntPropEnt(attacker, Prop_Send, "m_hActiveWeapon"); if(!(iWeapon > 0 && IsValidEdict(iWeapon))) return Plugin_Continue; GetEdictClassname(iWeapon, weaponName, sizeof(weaponName)); if (StrContains(weaponName, GUN_UNLOCK) == -1) return Plugin_Continue; damage = damage*DamageBoost; return Plugin_Changed; } Z góry dzięki za pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brum Brum 2 Napisano 19 Grudnia 2019 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł Napisano 30 Czerwca 2020 Wiadomość wygenerowana automatycznie ✔ Problem został rozwiązany Jeżeli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach