Skocz do zawartości
gejmer

Limit negeva 2 na runde

Rekomendowane odpowiedzi

Na szybko coś takiego napisałem:

Spoiler

#include <sourcemod>
#include <cstrike>

#pragma semicolon 1
#pragma newdecls required

int g_iNegev[2];

public void OnPluginStart()
{
	HookEvent("round_start", Event_RoundStart);
}

public Action Event_RoundStart(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
	g_iNegev[0] = 0;
	g_iNegev[1] = 0;
}

public Action CS_OnBuyCommand(int client, const char[] weapon)
{
	if(StrEqual(weapon, "negev"))
	{
		if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT)
		{
			if(g_iNegev[0] > 2)
			{
				PrintToChat(client, "W tej rundzie zostały kupione 2 negevy");
				return Plugin_Handled;
			}
			g_iNegev[0]++;
		}
		if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_T)
		{
			if(g_iNegev[1] > 2)
			{
				PrintToChat(client, "W tej rundzie zostały kupione 2 negevy");
				return Plugin_Handled;
			}
			g_iNegev[1]++;
		}
	}
	return Plugin_Continue;
}
		

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli pisałem na szybko to tego nie testowałem 😉 . Wystarczyło dodać znak równości do 26 i 35 linijki.

Spoiler

#include <sourcemod>
#include <cstrike>

#pragma semicolon 1
#pragma newdecls required

int g_iNegev[2];

public void OnPluginStart()
{
	HookEvent("round_start", Event_RoundStart);
}

public Action Event_RoundStart(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
	g_iNegev[0] = 0;
	g_iNegev[1] = 0;
}

public Action CS_OnBuyCommand(int client, const char[] weapon)
{
	if(StrEqual(weapon, "negev"))
	{
		if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT)
		{
			if(g_iNegev[0] >= 2)
			{
				PrintToChat(client, "W tej rundzie zostały kupione 2 negevy");
				return Plugin_Handled;
			}
			g_iNegev[0]++;
		}
		if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_T)
		{
			if(g_iNegev[1] >= 2)
			{
				PrintToChat(client, "W tej rundzie zostały kupione 2 negevy");
				return Plugin_Handled;
			}
			g_iNegev[1]++;
		}
	}
	return Plugin_Continue;
}

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...