gejmer Napisano 23 Grudnia 2019 tak jak w temacie szukam pluginu ktory robi limit negevow 2 na teamie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fejmek Napisano 23 Grudnia 2019 https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=950174Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! o to chodzi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł 1 Napisano 23 Grudnia 2019 Na szybko coś takiego napisałem: Spoiler #include <sourcemod> #include <cstrike> #pragma semicolon 1 #pragma newdecls required int g_iNegev[2]; public void OnPluginStart() { HookEvent("round_start", Event_RoundStart); } public Action Event_RoundStart(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { g_iNegev[0] = 0; g_iNegev[1] = 0; } public Action CS_OnBuyCommand(int client, const char[] weapon) { if(StrEqual(weapon, "negev")) { if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT) { if(g_iNegev[0] > 2) { PrintToChat(client, "W tej rundzie zostały kupione 2 negevy"); return Plugin_Handled; } g_iNegev[0]++; } if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_T) { if(g_iNegev[1] > 2) { PrintToChat(client, "W tej rundzie zostały kupione 2 negevy"); return Plugin_Handled; } g_iNegev[1]++; } } return Plugin_Continue; } Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gejmer Napisano 25 Grudnia 2019 @Paweł niestety cos tu nie dziala kupilem 3 negevy dla innych graczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł Napisano 25 Grudnia 2019 Jeżeli pisałem na szybko to tego nie testowałem 😉 . Wystarczyło dodać znak równości do 26 i 35 linijki. Spoiler #include <sourcemod> #include <cstrike> #pragma semicolon 1 #pragma newdecls required int g_iNegev[2]; public void OnPluginStart() { HookEvent("round_start", Event_RoundStart); } public Action Event_RoundStart(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { g_iNegev[0] = 0; g_iNegev[1] = 0; } public Action CS_OnBuyCommand(int client, const char[] weapon) { if(StrEqual(weapon, "negev")) { if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT) { if(g_iNegev[0] >= 2) { PrintToChat(client, "W tej rundzie zostały kupione 2 negevy"); return Plugin_Handled; } g_iNegev[0]++; } if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_T) { if(g_iNegev[1] >= 2) { PrintToChat(client, "W tej rundzie zostały kupione 2 negevy"); return Plugin_Handled; } g_iNegev[1]++; } } return Plugin_Continue; } Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach