Prymex Napisano 5 Stycznia 2020 Witam w SourceMod jestem początkujący, w sumie na poważnie zacząłem dzisiaj. I nie wiem jak wpłynąć na event tak aby zrobić funkcję blokująca dmg. To znaczy uderzam kogoś i mu nie bierze hp. Pomoże ktoś z góry dzięki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Inext 3 Napisano 5 Stycznia 2020 public void OnClientPutInServer(int client) { SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public Action OnTakeDamage(int victim, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype) { damage = 0.0; return Plugin_Handled; } Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prymex Napisano 6 Stycznia 2020 Ale to jest z biblioteka SDK a nie można tego zrobić klasycznie ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brum Brum 1 Napisano 6 Stycznia 2020 (edytowane) 17 minut temu, Prymex napisał: a nie można tego zrobić klasycznie ? Co znaczy klasycznie? Edytowane 6 Stycznia 2020 przez Brum Brum Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prymex Napisano 6 Stycznia 2020 (edytowane) Bez używanania osobnych bibliotek. Coś typu SetEntityHealth nie da się tak zrobić ? Edytowane 6 Stycznia 2020 przez Prymex Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brum Brum 1 Napisano 6 Stycznia 2020 Teraz, Prymex napisał: Bez używanania osobnych bibliotek. Nie widziałem jeszcze ani razu aby ktoś zmieniał dmg inaczej niż tak, ale możesz spróbować zmienić dmg przy evencie używając poradnika @MAGNET dt. eventów Listę eventów znajdziesz tutaj -> https://wiki.alliedmods.net/Counter-Strike:_Global_Offensive_EventsHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! ten, który Ciebie interesuje to player_hurt Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach