Skocz do zawartości
[Rozwiązane] Problem z zabieraniem flesha na początku rundy
Prośba o pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, chciałem zrobić custom rundę do areny 1v1 od splewisa na gołe pięści, ale mam problem z kodem. Dodałem usuwanie flesha na początku rundy - działa elegancko - ale nie pokazuje także pięści. Tak jakbym wyrzucił nóż....

 

Kod:

#include <smlib>
#include <sourcemod>
#include "include/multi1v1.inc"
#include "multi1v1/version.sp"
#pragma newdecls required
#pragma semicolon 1

public void Multi1v1_OnRoundTypesAdded() {
  Multi1v1_AddRoundType("Walka na pięści", "piesci", fistHandler, true, false, "", true);
}

public void fistHandler(int client) {
  Client_SetArmor(client, 100);
  GivePlayerItem(client, "weapon_fist");
  PrintToChat(client,"Aktualnie gramy rundę na gołe pięści!", client);
}

public void OnEntityCreated(int entity, const char[] classname)
{
	if(StrEqual(classname, "weapon_flashbang"))
	{
		if(IsValidEntity(entity))
		{
			AcceptEntityInput(entity, "Kill");
		}
	}
}

 

 

Ktoś widzi błąd? 😞

 

P.S usuwanie flesha wziąłem z tego tematu: KLIK

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pięści nie daje się przez sam GivePlayerItem.
Zrób tak

int arms = GivePlayerItem(client, "weapon_fists");
EquipPlayerWeapon(client, arms);

i powinno być okey

Sygnatura użytkownika

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
【 Deathrun    |    Deathrun Sklep    |    Deathrun VIP    |    Deathrun AutoRespawn    |    Jackpot    |    Losowy VIP    |    Modele  |   NoScope Detector    |    C4 Timer 
 ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄

  • Lubię to!
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Brum Brum napisał:

Pięści nie daje się przez sam GivePlayerItem.
Zrób tak

int arms = GivePlayerItem(client, "weapon_fists");
EquipPlayerWeapon(client, arms);

i powinno być okey

 

Dziękuję bardzo, działa - można zamknąć

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 5 miesięcy temu...
  • Moderator poziom 2

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Problem został rozwiązany

Jeżeli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post

Sygnatura użytkownika

» Support: https://discord.com/invite/zMXt97R63v

» Steam: https://steamcommunity.com/id/pawelsteam/

» Discord: Paweł#8244

» PluginyCS: https://pluginycs.pl/profile/Pawel

» Przyjmuję zlecenia na paczki oraz pluginy.  «

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przeglądający ten temat (4 użytkowników)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...