fabko 2 Napisano 3 Września 2018 Plugin wyświetla menu z dodatkami dla graczy. Gracz z flagą "o" ma do wyboru dodatkową opcję - wybór karabinu. Przepraszam za grafikę losów w tle? fk_losoweMenu.spHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAGNET Napisano 3 Września 2018 co to za losy? ;> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fabko 1 Napisano 3 Września 2018 2 minuty temu, MAGNET napisał: co to za losy? ;> Taki mały systemik kluczy i skrzynek na serwerze A tutaj po losowaniu: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAGNET 1 Napisano 3 Września 2018 wygląda spoko ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
int 1 Napisano 9 Września 2018 (edytowane) Zastanawiam się tylko nad tym faktem, że widziałem ten plugin wcześniej na podobnej stronie o tej tematyce a nagle pojawia się tutaj. Spoiler #include <sourcemod> #include <cstrike> #include <sdktools> #include <sdkhooks> public Plugin myinfo = { name = "Losowe menu gracza", author = "sourZ", description = "", version = "1.0", url = "koderZ.pl" } float freezeTime; public void OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn); } public Action Event_PlayerSpawn(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int userid = GetEventInt(event, "userid"); int client = GetClientOfUserId(userid); Handle mp_freezetime = FindConVar("mp_freezetime"); if (mp_freezetime != null) { freezeTime = GetConVarFloat(mp_freezetime); } float sekundy = 1.0 + freezeTime; if((GetRandomInt(1, 3) == 1) && GetClientTeam(client) > 1) { PrintToChat(client, "★ \x07[Bonus] \x05Bonusowe menu pokaże się za kilka chwil!") CreateTimer(sekundy, WyswietlMenu, client); } } public Action WyswietlMenu(Handle timer, any client) { if(IsValidClient(client)) { MenuGracza(client, 0); } } public Action MenuGracza(int client, int args) { Menu menu = new Menu(MenuH); menu.SetTitle(""); menu.AddItem("1", "Dodatkowe 500 dolarów"); menu.AddItem("2", "Dodatkowe 15 punktow zycia"); menu.AddItem("3", "Dodatkowe 5%% szybkosci"); if(IsPlayerVip(client)) { menu.AddItem("4", "[VIP] Wybierz broń"); } menu.ExitButton = false; menu.Display(client, 10); } public Action Bronie(int client) { Menu menu = new Menu(BronieH); menu.SetTitle("Wybierz broń:"); menu.AddItem("1", "AK-47"); menu.AddItem("2", "M4A1"); menu.AddItem("3", "M4A1-S"); menu.ExitButton = false; menu.Display(client, 10); } public int MenuH(Menu menu, MenuAction action, int client, int pos) { switch(action) { case MenuAction_Select: { char arg[2]; menu.GetItem(pos, arg, sizeof(arg)); int numArg = StringToInt(arg); switch(numArg) { case 1: { int hajs = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount"); SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", hajs+500); } case 2: { SetEntityHealth(client, GetClientHealth(client)+15); } case 3: { SetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_flLaggedMovementValue", 1.05); } case 4: { Bronie(client); } } } } } public int BronieH(Menu menu, MenuAction action, int client, int pos) { switch(action) { case MenuAction_Select: { char arg[2]; menu.GetItem(pos, arg, sizeof(arg)); int numArg = StringToInt(arg); switch(numArg) { case 1: { GivePlayerItem(client, "weapon_ak47"); } case 2: { GivePlayerItem(client, "weapon_m4a1"); } case 3: { GivePlayerItem(client, "weapon_m4a1_silencer"); } } } } } stock bool IsValidClient(int client) { if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientInGame(client) && !IsFakeClient(client) && !IsClientSourceTV(client)) return true; return false; } stock bool IsPlayerVip(int client) { if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM1) return true; return false; } Jestem ciekaw kto od kogo zrzyna 1:1 i podaje się za autora ;) Zrozumiałbym jeszcze jakby kod był trochę inny ale aż w taki sposób? Edytowane 9 Września 2018 przez int Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fabko 1 Napisano 9 Września 2018 11 minut temu, int napisał: Zastanawiam się tylko nad tym faktem, że widziałem ten plugin wcześniej na podobnej stronie o tej tematyce a nagle pojawia się tutaj. Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! Odkryj ukrytą treść #include <sourcemod> #include <cstrike> #include <sdktools> #include <sdkhooks> public Plugin myinfo = { name = "Losowe menu gracza", author = "sourZ", description = "", version = "1.0", url = "koderZ.pl" } float freezeTime; public void OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn); } public Action Event_PlayerSpawn(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int userid = GetEventInt(event, "userid"); int client = GetClientOfUserId(userid); Handle mp_freezetime = FindConVar("mp_freezetime"); if (mp_freezetime != null) { freezeTime = GetConVarFloat(mp_freezetime); } float sekundy = 1.0 + freezeTime; if((GetRandomInt(1, 3) == 1) && GetClientTeam(client) > 1) { PrintToChat(client, "★ \x07[Bonus] \x05Bonusowe menu pokaże się za kilka chwil!") CreateTimer(sekundy, WyswietlMenu, client); } } public Action WyswietlMenu(Handle timer, any client) { if(IsValidClient(client)) { MenuGracza(client, 0); } } public Action MenuGracza(int client, int args) { Menu menu = new Menu(MenuH); menu.SetTitle(""); menu.AddItem("1", "Dodatkowe 500 dolarów"); menu.AddItem("2", "Dodatkowe 15 punktow zycia"); menu.AddItem("3", "Dodatkowe 5%% szybkosci"); if(IsPlayerVip(client)) { menu.AddItem("4", "[VIP] Wybierz broń"); } menu.ExitButton = false; menu.Display(client, 10); } public Action Bronie(int client) { Menu menu = new Menu(BronieH); menu.SetTitle("Wybierz broń:"); menu.AddItem("1", "AK-47"); menu.AddItem("2", "M4A1"); menu.AddItem("3", "M4A1-S"); menu.ExitButton = false; menu.Display(client, 10); } public int MenuH(Menu menu, MenuAction action, int client, int pos) { switch(action) { case MenuAction_Select: { char arg[2]; menu.GetItem(pos, arg, sizeof(arg)); int numArg = StringToInt(arg); switch(numArg) { case 1: { int hajs = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount"); SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", hajs+500); } case 2: { SetEntityHealth(client, GetClientHealth(client)+15); } case 3: { SetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_flLaggedMovementValue", 1.05); } case 4: { Bronie(client); } } } } } public int BronieH(Menu menu, MenuAction action, int client, int pos) { switch(action) { case MenuAction_Select: { char arg[2]; menu.GetItem(pos, arg, sizeof(arg)); int numArg = StringToInt(arg); switch(numArg) { case 1: { GivePlayerItem(client, "weapon_ak47"); } case 2: { GivePlayerItem(client, "weapon_m4a1"); } case 3: { GivePlayerItem(client, "weapon_m4a1_silencer"); } } } } } stock bool IsValidClient(int client) { if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientInGame(client) && !IsFakeClient(client) && !IsClientSourceTV(client)) return true; return false; } stock bool IsPlayerVip(int client) { if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM1) return true; return false; } Jestem ciekaw kto od kogo zrzyna 1:1 i podaje się za autora ? Zrozumiałbym jeszcze jakby kod był trochę inny ale aż w taki sposób? To mój plugin, koderzów już nie ma, dlatego udostępniam go tutaj. http://prntscr.com/ksgjokHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
int Napisano 9 Września 2018 To, że nie ma to ja wiem, ale chodzi mi kto jest autorem. Skoro Ty go napisałeś, to dlaczego autorem tam był kto inny a tutaj kto inny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plx211 Napisano 10 Września 2018 @fabko skrzynki i klucze w gui to screen overlay czy cos innego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fabko 2 Napisano 10 Września 2018 (edytowane) 11 godzin temu, plx211 napisał: @fabko skrzynki i klucze w gui to screen overlay czy cos innego? overlay? 19 godzin temu, int napisał: To, że nie ma to ja wiem, ale chodzi mi kto jest autorem. Skoro Ty go napisałeś, to dlaczego autorem tam był kto inny a tutaj kto inny? To może taki dowód będzie dobry http://prntscr.com/ksti96Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! Edytowane 10 Września 2018 przez fabko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
int 1 Napisano 11 Września 2018 @fabko No ok, mogłeś tak od razu. Wszędzie się podajesz jak "fabko" więc trochę było dziwne, że nagle inaczej ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
j1gg Napisano 1 Lutego 2019 Dnia 3.09.2018 o 15:55, fabko napisał: Taki mały systemik kluczy i skrzynek na serwerze A tutaj po losowaniu: Czy to jest zawarte w pluginie z 1 posta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BobPixel Napisano 1 Lutego 2019 @j1gg nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach