Linux` 2 Napisano 3 Września 2018 [opis] Wrzucam dodatkową paczkę, 21 itemów do nowego cod moda. Paczka zawiera: buty komandosa, buty ninji, fart strzelca, furmana kaplana, kamizelka nasa, ksiega expa, luneta wojskowego, mozg einsteina, naboje kapitana, palace rekawiczki, pancerny helm, pancerny tulow, platynowe naboje, plonace naboje, portfel turysty, rozblysk sloneczny, tajemnica zabojcy, taktyczne naboje, wallhack czitera,zacmienie ksiezyca, zestaw predatora [instalacja] Standardowa. [inne] Item "Wallhack Czitera" wymaga dodatkowego pluginu do działania: [download] coditem.rarHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 3 Września 2018 To i ja wrzucę klasę, która moim zdaniem była najciekawsza i najfajniejsza (ze starej "wersji" mojego serwera na tym modzie)? Spoiler #include <sourcemod> #include <sdkhooks> #include <sdktools> #include <codmod> #include <emitsoundany> new const String:nazwa[] = "Sławek"; new const String:opis[] = "Stawia wybuchowa gasnice-teleport, moc +int"; new const String:bronie[] = "#weapon_aug#weapon_glock#weapon_hegrenade#weapon_flashbang#weapon_flashbang#weapon_smokegrenade"; new const inteligencja = 0; new const zdrowie = 10; new const obrazenia = 10; new const wytrzymalosc = 20; new const kondycja = 0; int g_iPlayerTime[MAXPLAYERS]; new bool:ma_klase[65], ilosc_ladunkow_gracza[65], podlozony_ladunek_gracza[65]; new Float: SAVELOC[MAXPLAYERS + 1][3]; Float: ResetVector[3] = {0.0, 0.0, 0.0}; new sprite_explosion; ConVar cododepchniecie; #define PREFIX "\x01\x0B \x02[cs-placzabaw.pl]\x01" #define KURWAMAC "surf_dzwieki/teleport1.mp3" public Plugin:myinfo = { name = nazwa, author = "Timor", description = "Cod Klasa", version = "1.0", url = "http://steamcommunity.com/id/bonkwszlaufrocku" }; public OnPluginStart() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja); HookEvent("player_spawn", OdrodzenieGracza); HookEvent("player_death", SmiercGracza); cododepchniecie = CreateConVar("cododepchniecie", "30", "Szybkosc lotu odepchnietego"); } public void OnClientPutInServer(int client) { g_iPlayerTime[client]=0; } public void OnMapStart() { PrecacheModel("models/props/cs_office/fire_extinguisher.mdl"); sprite_explosion = PrecacheModel("materials/sprites/blueflare1.vmt"); AddFileToDownloadsTable("sound/surf_dzwieki/teleport1.mp3"); PrecacheSoundAny(KURWAMAC, true); } public cod_class_enabled(client) { ma_klase[client] = true; ilosc_ladunkow_gracza[client] = 3; } public cod_class_disabled(client) { ma_klase[client] = false; ilosc_ladunkow_gracza[client] = 0; StopLadunek(client); } public cod_class_skill_used(client) { if(podlozony_ladunek_gracza[client] && IsValidEntity(podlozony_ladunek_gracza[client]) && g_iPlayerTime[client]<=GetTime()) { EmitSoundToAllAny(KURWAMAC, client); CreateTimer(1.8, KURWAMACC, client); g_iPlayerTime[client]=GetTime()+5; } else if(!ilosc_ladunkow_gracza[client]) PrintToChat(client, "%s Wykorzystales juz moc swojej klasy w tym zyciu!", PREFIX); else { podlozony_ladunek_gracza[client] = CreateEntityByName("hegrenade_projectile"); if(podlozony_ladunek_gracza[client] != -1) { GetClientAbsOrigin(client, SAVELOC[client]); new Float:forigin[3]; GetClientEyePosition(client, forigin); new Float:fangles[3]; GetClientEyeAngles(client, fangles); new Float:iangles[3] = {0.0, 0.0, 0.0}; iangles[1] = fangles[1]; DispatchSpawn(podlozony_ladunek_gracza[client]); ActivateEntity(podlozony_ladunek_gracza[client]); SetEntityModel(podlozony_ladunek_gracza[client], "models/props/cs_office/fire_extinguisher.mdl"); SetEntityMoveType(podlozony_ladunek_gracza[client], MOVETYPE_STEP); TeleportEntity(podlozony_ladunek_gracza[client], forigin, iangles, NULL_VECTOR); SetEntProp(podlozony_ladunek_gracza[client], Prop_Send, "m_usSolidFlags", 12); SetEntProp(podlozony_ladunek_gracza[client], Prop_Data, "m_nSolidType", 6); SetEntProp(podlozony_ladunek_gracza[client], Prop_Send, "m_CollisionGroup", 1); ReplyToCommand(client, "Podłożyłeś gaśnicę! Użyj ponownie, aby się do niej przenieść!", PREFIX); ilosc_ladunkow_gracza[client] = 0; } } } public Action:StopLadunek(client) { if(podlozony_ladunek_gracza[client]) { if(IsValidEntity(podlozony_ladunek_gracza[client])) AcceptEntityInput(podlozony_ladunek_gracza[client], "Kill"); podlozony_ladunek_gracza[client] = 0; } return Plugin_Continue; } public Action:OdrodzenieGracza(Handle:event, String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if(!IsValidClient(client) || !ma_klase[client]) return Plugin_Continue; StopLadunek(client); ilosc_ladunkow_gracza[client] = 1; return Plugin_Continue; } public Action:SmiercGracza(Handle:event, String:name[], bool:dontbroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if(!IsValidClient(client) || !ma_klase[client]) return Plugin_Continue; StopLadunek(client); return Plugin_Continue; } public Action:KURWAMACC(Handle:timer, client) { if(!IsValidClient(client) || !ma_klase[client]) return Plugin_Continue; new Float: pos[3]; new Float:forigin[3], Float:iorigin[3]; GetEntPropVector(podlozony_ladunek_gracza[client], Prop_Send, "m_vecOrigin", forigin); pos = SAVELOC[client]; TeleportEntity(client, pos, NULL_VECTOR, ResetVector); new damage = 20+(cod_get_user_maks_intelligence(client)); for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(!IsClientInGame(i) || !IsPlayerAlive(i)) continue; if(GetClientTeam(client) == GetClientTeam(i)) continue; GetClientEyePosition(i, iorigin); if(GetVectorDistance(forigin, iorigin) <= 450.0) { cod_inflict_damage(i, client, damage); } } TE_SetupExplosion(forigin, sprite_explosion, 20.0, 1, 0, 100, 1000); TE_SendToAll(); ForcePush(client); StopLadunek(client); return Plugin_Continue; } public void ForcePush(int client) { float clientPos[3], enemyPos[3], pushVel[3]; GetClientAbsOrigin(client, clientPos); for (int i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(!IsValidClient(i) || !IsPlayerAlive(i)) continue; if(GetClientTeam(i) == GetClientTeam(client)) continue; GetClientAbsOrigin(i, enemyPos); float distance = GetVectorDistance(enemyPos, clientPos); //Avoid dividing by 0 distance = (distance > 0.0) ? distance : 1.0; if(distance > 450) continue; SubtractVectors(clientPos, enemyPos, pushVel); pushVel[0] = -pushVel[0]; pushVel[1] = -pushVel[1]; pushVel[2] = cododepchniecie.FloatValue; ScaleVector(pushVel, cod_get_user_maks_intelligence(client)*0.5); TeleportEntity(i, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, pushVel); } } plik dźwiękowy w załączniku Po prostu Sławek ? Po użyciu klasy stawia gaśnicę, do której może potem się teleportować.. w wielkim stylu ? // tam w prefixie nie ma reklamy.. serio ? teleport1.mp3Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vasto_Lorde 1 Napisano 3 Września 2018 @supertimor Najlepiej jakbyś wstawił klasę jako osobny temat żeby nie mieszać. Wtedy użytkownicy będą mogli ją łatwiej znaleźć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach