Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Sign in to follow this  
Linux`

[CS:GO] [Cod Nowy] Sklepik

Recommended Posts

[opis]

Dzięki temu dodatkowi na serwerze pojawi się prosty cod sklepik gdzie możemy kupić ulepszenia za dolary w grze. Menu sklepu oferuje leczenie życia, losowanie bonusów, doświadczenie, losowy item lub naprawę itemu. 

Losowy bonus zawiera losową ilość dolarów, losową ilość expa lub losowy item.


[komendy]

Cytat

codsklep - otwiera menu sklepu

sklep - otwiera menu sklepu

 

 

[instalacja]

Standardowa

 

[download]

codmod_sklep.sp
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

  • Lubię to! 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

ugowane|?

22 godziny temu, supertimor napisał:

Tylko swojej wymiany nie wstawiaj, bo jest zbugowana! ? 

Czas się buguje, funkcja przestarzale zbudowana ? 

 

Co jest zbugowane? Z tego co wiem dziala prawidlowo (czasem sypnie jedynie blad, kod jest dosc stary). Ale nie mow mi prosze takich rzeczy. Jak masz lepszy dodatek to zaczekam na twoj, byle nie byl aktualizacja mojego :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodzi o to, że po przekazaniu komuś itemu czas się buguje, dłużąc się w nieskończoność.

Przecież nie mówię tego chamsko, ani nie wymyślam głupot. Korzystam z silnika, zakupiliśmy go ? 

 

// po wymianie itemu, nie przekazaniu za darmo

 

dokładnie te linijki generują ten błąd (występował na codmod i surf+cod, prosto z wiadomości od Ciebie instalowane więc nic nie grzebaliśmy z tym)


		static Float:time[65];
		new Float:gametime = GetGameTime();
		if(gametime > time[client]+60.0)
			time[client] = gametime;
		else
		{
			PrintToChat(client, "[COD:MW] Musisz odczekac 60 sekund by moc zaoferowac ponowna wymiane itemu!");
			return;
		}

Próbowałem to ominąć po wymianie dodając do handlera2 pod ustawienie itemów zadeklarowanego inta g_iPlayerTime w ten sposób

            g_iPlayerTime[target]=GetTime()+5;    

a warunek budując tak 

		if(g_iPlayerTime[client]>=GetTime())
		{
			PrintToChat(client, "%s Musisz odczekac chwile, by moc zaoferowac ponowne przekazanie itemu!", PREFIX);
			return;
		}

Miałem jednak problem z indexami, potem jakoś o tym zapomniałem, może dokończę niebawem - ale jak chciałeś tak zrobię. Nie wkleję kodu ? 

Edited by supertimor
  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, supertimor napisał:

Chodzi o to, że po przekazaniu komuś itemu czas się buguje, dłużąc się w nieskończoność.

Przecież nie mówię tego chamsko, ani nie wymyślam głupot. Korzystam z silnika, zakupiliśmy go ? 

 

// po wymianie itemu, nie przekazaniu za darmo

 

dokładnie te linijki generują ten błąd (występował na codmod i surf+cod, prosto z wiadomości od Ciebie instalowane więc nic nie grzebaliśmy z tym)



		static Float:time[65];
		new Float:gametime = GetGameTime();
		if(gametime > time[client]+60.0)
			time[client] = gametime;
		else
		{
			PrintToChat(client, "[COD:MW] Musisz odczekac 60 sekund by moc zaoferowac ponowna wymiane itemu!");
			return;
		}

Próbowałem to ominąć po wymianie dodając do handlera2 pod ustawienie itemów zadeklarowanego inta g_iPlayerTime w ten sposób


            g_iPlayerTime[target]=GetTime()+5;    

a warunek budując tak 


		if(g_iPlayerTime[client]>=GetTime())
		{
			PrintToChat(client, "%s Musisz odczekac chwile, by moc zaoferowac ponowne przekazanie itemu!", PREFIX);
			return;
		}

Miałem jednak problem z indexami, potem jakoś o tym zapomniałem, może dokończę niebawem - ale jak chciałeś tak zrobię. Nie wkleję kodu ? 

 

Nie masz najnowszego kodu ktory rozsylalem. Bylo pare fixow od tamtej pory, problem polega na tym ze zmienne statyczne nie sa resetowane po zmianach mapy a wiec ten czas dluzy sie w nieskonczonosc powodujac bug. Musisz utworzyc zmienna globalna i najlepiej resetowac przy polaczeniu gracza.

  • Lubię to! 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie tak zrobiłem, zapomniałem nadmienić. Skorzystam jednak ze wklejki, bo nie mam ochoty znów użerać się z tymi ID, zwłaszcza że samemu nie sprawdzę działania ? 

Edited by supertimor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...