Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Weak.

Anti Rush zmniejszenie wybicia gracza

Recommended Posts

case 2:
{
	new Float:fVelocity[3];
	fVelocity[0] = GetEntPropFloat(activator, Prop_Send, "m_vecVelocity[0]"); 
	fVelocity[1] = GetEntPropFloat(activator, Prop_Send, "m_vecVelocity[1]"); 
	fVelocity[2] = GetEntPropFloat(activator, Prop_Send, "m_vecVelocity[2]");
			
	fVelocity[0] *= -10.0;
	fVelocity[1] *= -10.0;
	// Always bounce back with at least 10 velocity
	if(fVelocity[1] > 0.0 && fVelocity[1] < 10.0)
		fVelocity[1] = 10.0;
	else if(fVelocity[1] < 0.0 && fVelocity[1] > -10.0)
		fVelocity[1] = -10.0;
	// Never push the player up.
	if(fVelocity[2] > 0.0)
		fVelocity[2] *= -1.0;

	TeleportEntity(activator, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, fVelocity);
}

Można w tym jakoś zablokować te wybicie gracza jak skoczy na linie rushu? Owa funkcja niestety wybija graczy na koniec mapy, a inne opcje mnie niż ta nie interesuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
case 2:
{
	new Float:fVelocity[3];
	fVelocity[0] = GetEntPropFloat(activator, Prop_Send, "m_vecVelocity[0]"); 
	fVelocity[1] = GetEntPropFloat(activator, Prop_Send, "m_vecVelocity[1]"); 
			
	fVelocity[0] *= -10.0;
	fVelocity[1] *= -10.0;
	// Always bounce back with at least 10 velocity
	if(fVelocity[1] > 0.0 && fVelocity[1] < 10.0)
		fVelocity[1] = 10.0;
	else if(fVelocity[1] < 0.0 && fVelocity[1] > -10.0)
		fVelocity[1] = -10.0;


}

 Spróbuj tego 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Yamakashi

 to juz lepiej usunac ten case, bedzie to wydajniejsze ?
fVelocity [0] *= -10.0;
fVelocity[1] *= -10. 0;
zmniejsz (matematycznie bardziej bedzie okreslenie zwieksz) sobie te wartosci, aby zmniejszyc odrzut.
nie wiem czy czasami wyl odrzutu nie spowoduje tego ze plugin bedzie bezuzyteczny
 
 
  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minut temu, plx211 napisał:

@Yamakashi

 to juz lepiej usunac ten case, bedzie to wydajniejsze ?
fVelocity [0] *= -10.0;
fVelocity[1] *= -10. 0;
zmniejsz (matematycznie bardziej bedzie okreslenie zwieksz) sobie te wartosci, aby zmniejszyc odrzut.
nie wiem czy czasami wyl odrzutu nie spowoduje tego ze plugin bedzie bezuzyteczny
 
 

Nie ma znaczenia, czy zmienię tego wartość lub nie. Nadal jak gracz skoczy na rush to go wybija na koniec mapy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
fVelocity[0] *= -10.0;
fVelocity[1] *= -10.0;

Chodzi o to, że to działanie sprawia, że odwracamy wektor przemieszczenia gracza i wzmacniamy go dodatkowo 10-cio krotnie. To tak jakbyś jechał samochodem w pewnym kierunku z prędkością 10 km/h i nagle wyrzuciło Cię w przeciwnym kierunku z prędkością 100km/h. Aby zmniejszyć efekt odskoku, zamień obie -10.0 na -2.0 załóżmy. Poeksperymentuj z wartościami z przedziału -5.0 do -1.0.

Natomiast jeśli to nic nie zmienia, to możliwe że nie chodzi nam o tego case'a który przedstawiłeś w temacie. Nie wiem, bo całego kodu nie widziałem ^^

  • Kocham to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...