Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Sign in to follow this  
weedom

[Rozwiązane] [CodNowy] Jak ustawić klasę od levelu

Recommended Posts

Ale że klasa będzie miała na wejściu 300 poziom, czy będzie dostępna od 300 poziomu innej klasy, albo łącznie 300 poziomów wymagane na wszystkich klasach?

Share this post


Link to post
Share on other sites

masz tu kodzik

public int cod_class_enabled(int client)
{
	bool ma_level = false;
	int dozwolony_level = Tutaj_napisz_poziom;
	for(int i = 1; i <= cod_get_classes_num(); i ++)
	{
		if(cod_get_user_level(client, i) >= dozwolony_level)
		{
			ma_level = true;
		}
	}
	if(ma_level)
	{
		ma_klase[client] = true;
		return COD_CONTINUE;
	}
	
	if(cod_get_user_class(client))
		cod_set_user_class(client, 0, 1);
			
	return COD_STOP;
}

 

Edited by Yamakashi
  • Lubię to! 2
By Vasto_Lorde,

Pomoc udzielona :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...