Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

public void OnPluginStart() {
    HookEvent("player_jump", ev_PlayerJumps);   
}

public Action ev_PlayerJumps(Event event, char[] name, bool dontBroadcast) {
    int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
    if(!IsValidClient(client)
        return Plugin_Continue;

    if(GetEntityGravity(client) != 0.3)
        SetEntityGravity(client, 0.3);

    return Plugin_Continue;
}

public bool IsValidClient(int client) {
	if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientInGame(client))
		return true;

	return false;
}

 

try it 😉 

Edytowane przez Gość
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 miesiące temu...
  • Moderator poziom 2

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Problem został rozwiązany

Jeżeli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post

Sygnatura użytkownika

» Support: https://discord.com/invite/zMXt97R63v

» Steam: https://steamcommunity.com/id/pawelsteam/

» Discord: Paweł#8244

» PluginyCS: https://pluginycs.pl/profile/Pawel

» Przyjmuję zlecenia na paczki oraz pluginy.  «

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przeglądający ten temat (5 użytkowników)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...