Skocz do zawartości
Prymex

[Rozwiązane] Problem ze zmianą gravitacji

Rekomendowane odpowiedzi

SetEntityGravity(client, 0.3);

Witam niestety nie działa mi zmiana gravitacji, wie ktoś o co chodzi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Napisano (edytowane)
public void OnPluginStart() {
    HookEvent("player_jump", ev_PlayerJumps);   
}

public Action ev_PlayerJumps(Event event, char[] name, bool dontBroadcast) {
    int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
    if(!IsValidClient(client)
        return Plugin_Continue;

    if(GetEntityGravity(client) != 0.3)
        SetEntityGravity(client, 0.3);

    return Plugin_Continue;
}

public bool IsValidClient(int client) {
	if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientInGame(client))
		return true;

	return false;
}

 

try it 😉 

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Problem został rozwiązany

Jeżeli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...