Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Potrzebuję pomocy z dźwiękiem po zabójstwo kogoś z noża.

Znalazłem tutaj na forum plugin od @Master poniżej go prezentuje.

I tak. Wrzucam go na serwer i muzyczkę również. Problem w tym, że nie odpala mi dźwięku po zabójstwu z noża. 

Dodam jeszcze, że korzystam również z pluginu roundsound.

W konsoli wyskakuje taka informacja : SV_StartSound: *misc/muzyka1.mp3 not precached (0)

Jest ktoś w stanie to ogarnąć?

 

Spoiler

#include <emitsoundany>

#pragma semicolon 1
#pragma newdecls required

#define SOUND_PATH "misc/muzyka1.mp3"

public void OnPluginStart()
{
    HookEvent("player_death", Event_PlayerDeath);
}

public void OnMapStart()
{
    PrecacheSound(SOUND_PATH);

    char sPath[128];

    Format(sPath, sizeof(sPath), "sound/%s", SOUND_PATH);
    AddFileToDownloadsTable(sPath);
}

public Action Event_PlayerDeath(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
    char sWeapon[32];
    event.GetString("weapon", sWeapon, sizeof(sWeapon));

    if(StrContains(sWeapon, "knife", false) != -1 || StrContains(sWeapon, "bayonet", false) != -1)
    {
        for(int i = 1; i <= MaxClients; i++)
        {
            if(!IsClientInGame(i))
                continue;

            if(IsFakeClient(i))
                continue;

            ClientCommand(i, "playgamesound Music.StopAllMusic");
            EmitSoundToClientAny(i, SOUND_PATH, -2, 0, 0, 0, 1.0, 100, -1, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, true, 0.0);
        }

    }
}

 

Edytowane przez KoOsTeK
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj tak

 

Spoiler

#include <emitsoundany>

#pragma semicolon 1
#pragma newdecls required

#define SOUND_PATH "misc/muzyka1.mp3"

public void OnPluginStart()
{
    HookEvent("player_death", Event_PlayerDeath);
}

public void OnMapStart()
{
    PrecacheSoundAny(SOUND_PATH);

    char sPath[128];

    Format(sPath, sizeof(sPath), "sound/%s", SOUND_PATH);
    AddFileToDownloadsTable(sPath);
}

public Action Event_PlayerDeath(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
    char sWeapon[32];
    event.GetString("weapon", sWeapon, sizeof(sWeapon));

    if(StrContains(sWeapon, "knife", false) != -1 || StrContains(sWeapon, "bayonet", false) != -1)
    {
        for(int i = 1; i <= MaxClients; i++)
        {
            if(!IsClientInGame(i))
                continue;

            if(IsFakeClient(i))
                continue;

            ClientCommand(i, "playgamesound Music.StopAllMusic");
            EmitSoundToClientAny(i, SOUND_PATH, -2, 0, 0, 0, 1.0, 100, -1, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, true, 0.0);
        }
    }
}

 

 

Sygnatura użytkownika

#include <go-code>

#pragma semicolon 1
#pragma newdecls required

public void OnPluginStart()
{
    RegConsoleCmd("sm_help", CMD_Help);
}

public Action CMD_Help(int client, int args)
{
    PrintToChat(client, "Pomogłem? Daj łapkę w górę :)");
    return Plugin_Handled;
}

 

  • Kocham to
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#include <emitsoundany>

#pragma semicolon 1
#pragma newdecls required

#define SOUND_PATH "misc/muzyka1.mp3"

public void OnPluginStart()
{
    HookEvent("player_death", Event_PlayerDeath);
}

public void OnMapStart()
{
    PrecacheSoundAny(SOUND_PATH);

    char sPath[128];

    Format(sPath, sizeof(sPath), "sound/%s", SOUND_PATH);
    AddFileToDownloadsTable(sPath);
}

public Action Event_PlayerDeath(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
    if(IsWarmup()) {
        return;
    }

    char sWeapon[32];
    event.GetString("weapon", sWeapon, sizeof(sWeapon));

    if(StrContains(sWeapon, "knife", false) != -1 || StrContains(sWeapon, "bayonet", false) != -1)
    {
        for(int i = 1; i <= MaxClients; i++)
        {
            if(!IsClientInGame(i))
                continue;

            if(IsFakeClient(i))
                continue;

            ClientCommand(i, "playgamesound Music.StopAllMusic");
            EmitSoundToClientAny(i, SOUND_PATH, -2, 0, 0, 0, 1.0, 100, -1, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, true, 0.0);
        }
    }
}

bool IsWarmup()
{
	return (GameRules_GetProp("m_bWarmupPeriod") == 1);
}

 

Sygnatura użytkownika

#include <go-code>

#pragma semicolon 1
#pragma newdecls required

public void OnPluginStart()
{
    RegConsoleCmd("sm_help", CMD_Help);
}

public Action CMD_Help(int client, int args)
{
    PrintToChat(client, "Pomogłem? Daj łapkę w górę :)");
    return Plugin_Handled;
}

 

  • Kocham to
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Moderator poziom 2

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Problem został rozwiązany

Jeżeli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post

Sygnatura użytkownika

» Steam: https://steamcommunity.com/id/pawelsteam/\

» Discord: Paweł#8244

» PluginyCS: https://pluginycs.pl/profile/Pawel

» Przyjmuję zlecenia na paczki oraz pluginy.  «

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przeglądający ten temat (5 użytkowników)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...