Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Lubię to! 1
  • Kocham to 4
  • WOW! 3
Napisano (edytowane)

Witajcie, przedstawiam wam moją wersję VIP'a.

Lista funkcji

  • Wybór drużyny na którą będą działać bonusy VIP
  • Dodatkowe HP za zabójstwo
  • Dodatkowe HP za zabójstwo + hs
  • Maksymalne zdrowie gracza
  • Darmowy Hełm
  • Darmowy pancerz wraz z ustawieniem ilości tego pancerza
  • Ustawienie grawitacji gracza (domyślna 1.0)
  • Szybkość poruszania gracza (domyślna 1.0)
  • Dodatkowe skoki
  • Dodatkowa gotówka przy spawnie gracza
  • Dodatkowa gotówka za zabójstwo
  • Dodatkowa gotówka za zabójstwo + hs
  • Dodatkowa gotówka za podłożenie bomby
  • Dodatkowa gotówka za rozbrojenie bomby
  • Szansa na respawn (ustawiamy dany %)
  • Apteczka przy spawnie gracza 
  • Granat odłamkowy przy spawnie
  • Wabik przy spawnie
  • Granat dymny przy spawnie
  • Mołotow przy spawnie
  • Granat błyskowy przy spawnie
  • Śnieżki przy spawnie
  • Wyrzutnie przy spawnie
  • Bomby przylepne przy spawnie
  • Defuser przy spawnie
  • Zeus przy spawnie
  • Tarcza przy spawnie
  • Zmiana przezroczystości gracza przy spawnie (domyślnie 255)
  • Auto BH
  • Nieskończona amunicja w drugim magazynku
  • Mnożnik obrażeń
  • Mnożnik obrażeń otrzymanych od graczy
  • Mnożnik obrażeń od upadku
  • Przywitanie gracza 
    • Hint
    • HUD
      • Kolor wiadomości na hudzie
      • Pozycja wiadomości X Y
  • Menu z wyborem karabinu od X rund (bronie ustawiamy w pliku konfiguracyjnym)
  • Menu z wyborem pistoletów od X rund (bronie ustawiamy w pliku konfiguracyjnym)
  • Specjalny chat dla VIP'a (lub innej rangi vipowskiej którą stworzymy) ( /vm <wiadomosć )
  • Czy ranga ma być wyświetlana w liście vipów online
  • Ilość możliwych respawnów do użycia podczas jednej rundy ( /vrespawn )

 

Konfiguracja

Mój VIP jest konfigurowany z pliki .txt co oznacza, że można dodać więcej niż jedną rangę VIP'owską. 
VIP może być pod flagę lub steamid (max 25). Do innych rang nie trzeba wypisywać wszystkich opcji VIP'a i ustawiać ich, są automatycznie ustawiane na domyślne wartości.
Na samej górze pliku konfiguracyjnego ustawiamy MOD_TAG oraz czy hełm ma być na pistoletówkach czy nie.

UWAGA
Flaga Z otrzymuję rangę VIP'a która jest na samej górze pliku!

"VIPS"
{
	"MOD_TAG"								"ADEPT"					// TAG Wyświetlany na czacie i w menu
	"brak_helmu_pistoletowka"				"1"						// Wyłącza możliwość kupowania hełmu podczas pistoletówki
	
	"VIP"
	{
		"flag" 								"o"						// Flaga, którą musi mieć gracz lub STEAMID ( MAX 25 STEAMID ! )
		
		"team"								"0"						// Team dla którego mają być dawane bonusy VIP'owskie 0 - CT i TT 1 - CT 2 - TT
		"dodatkowe_hp" 						"30"					// Dodatkowe HP przy spawnie
		"hp_kill" 							"2"						// Dodatkowe HP za killa
		"hp_kill_hs" 						"5"						// Dodatkowe HP za killa z headshotem
		"max_hp"							"145"					// Maksymalne zdrowie, które może osiągnąć gracz
		"helm" 								"0"						// Hełm 1/0	 Tak/Nie
		"pancerz" 							"166"					// Pancerz gracza ustawiany przy spawnie
		"grawitacja" 						"0.8"					// Grawitacja ustawiona przy spawnie (może ulec zmianie po wejściu na drabinkę) (1.0 domyślna grawitacja)
		"szybkosc_poruszania" 				"1.1"					// Szybkość poruszania się gracza ustawiona przy spawnie (1.0 domyślna prędkość)
		"dodatkowe_skoki" 					"2"						// Ilość dodatkowych skoków
		"dodatkowa_gotowka" 				"1200"					// Dodatkowa gotówka przy spawnie gracza
		"dodatkowa_gotowka_kill" 			"225"					// Dodatkowa gotówka za zabójstwo
		"dodatkowa_gotowka_kill_hs" 		"250"					// Dodatkowa gotówka za zabójstwo z headshotem
		"dodatkowa_gotowka_plant" 			"150"					// Dodatkowa gotówka za podłożenie bomby
		"dodatkowa_gotowka_defuse" 			"150"					// Dodatkowa gotówka za rozbrojenie bomby
		"szansa_na_respawn"					"15.0"					// % szans na odrodzenie się po śmierci
		"apteczki" 							"4"						// Ilość apteczek przy spawnie gracza.
		"hegrenade" 						"1"						// Hegreande przy spawnie gracza (1/0 Tak/Nie)
		"decoy" 							"1"						// Decoy przy spawnie gracza (1/0 Tak/Nie)
		"smoke" 							"1"						// Smoke przy spawnie gracza (1/0 Tak/Nie)
		"molotov" 							"1"						// Mołotov przy spawnie gracza (1/0 Tak/Nie)
		"flash" 							"2"						// Ilość flashy przy spawnie gracza (0 - brak)
		"sniezki"							"3"						// Ilość śnieżek przy spawnie gracza (0 - brak)
		"bumpmine" 							"10"					// Ilość wyrzutni przy spawnie gracza (0 - brak)
		"breachcharge" 						"12"					// Ilość bomb przylepnych przy spawnie gracza (0 - brak)
		"defuser" 							"1"						// Defuser przy spawnie gracza (1/0 Tak/Nie (CT) )
		"zeus"								"2"						// Czy gracz ma dostać zeusa przy spawnie? > 1 ammo w zeusie
		"tarcza"							"1"						// Czy gracz ma dostać tarczę przy spawnie? (1/0 Tak/Nie)
		"przezroczystosc" 					"255"					// Przezroczystość gracza (255 - domyślna)
		"autobh" 							"1"						// Czy gracz ma posiadać AutoBH? (1/0 Tak/Nie)
		"infinite_ammo" 					"1"						// Czy gracz ma posiadać nielimitowany drugi magazynek? (1/0 Tak/Nie)
		"mnoznik_obrazen" 					"2.0" 					// Mnożnik obrażeń gracza
		"mnoznik_obrazen_otrzymanych" 		"1.0"					// Mnożnik obrażeń, które otrzyma gracz od innych graczy
		"mnoznik_obrazen_od_upadku" 		"0.1" 					// Mnożnik obrażeń, które gracz otrzyma od upadku
		"przywitanie"						"2"						// Przywitanie gracza 0 - Brak  1 - hint 2 - HUD
		"przywitanie_hint_kolor"			"#ff0000"				// Kolor nicku gracza w przywitaniu
		"przywitanie_hud_kolor"				"0;255;0"				// Kolor wiadomości na hudzie
		"przywitanie_hud_xy"				"0.35;0.06"				// Pozycja wiadomości X Y
		"menu_z_karabinami"					"5"						// Czy ma zostać wyświetlone menu z wyborem karabinów? Liczba > 0 to ilości rund po których ma zostać wyświetlone menu
		"menu_z_pistoletami"				"1"						// Czy ma zostać wyświetlone menu z wyborem pistoletów? Liczba > 0 to ilości rund po których ma zostać wyświetlone menu
		"menu_karabiny"				"weapon_ak47;weapon_awp;weapon_ssg08;weapon_negev" // Po prostu wpisujemy bronie MAX 32 BRONIE
		"menu_pistolety"				"weapon_usp_silencer;weapon_deagle;weapon_p250;weapon_glock" // Po prostu wpisujemy bronie MAX 32 BRONIE
		"chat_vip"							"1"						// Czy ma być dostępny czat dla tej rangi? /vm <wiadomość>
		"vip_online"						"1"						// Czy ranga ma być pokaza w VIP Online?
		"respawn"							"0"						// Ile razy gracz może się odrodzić? /vrespawn
	}
	
	"Przykład STEAMID"
	{
		"flag" 								"STEAM_1:1:220315125"	// Flaga, którą musi mieć gracz lubb STEAMID ( MAX 25 STEAMID ! )
		
		"team"								"2"						// Team dla którego mają być dawane bonusy VIP'owskie 0 - CT i TT 1 - CT 2 - TT
		"dodatkowe_skoki" 					"2"						// Ilość dodatkowych skoków
		"autobh" 							"1"						// Czy gracz ma posiadać AutoBH? (1/0 Tak/Nie)
		"infinite_ammo" 					"1"						// Czy gracz ma posiadać nielimitowany drugi magazynek? (1/0 Tak/Nie)
		"mnoznik_obrazen" 					"2.0" 					// Mnożnik obrażeń gracza
		"mnoznik_obrazen_otrzymanych" 		"1.0"					// Mnożnik obrażeń, które otrzyma gracz od innych graczy
		"mnoznik_obrazen_od_upadku" 		"0.1" 					// Mnożnik obrażeń, które gracz otrzyma od upadku
		"przywitanie"						"2"						// Przywitanie gracza 0 - Brak  1 - hint 2 - HUD
		"przywitanie_hint_kolor"			"#ff0000"				// Kolor nicku gracza w przywitaniu
		"przywitanie_hud_kolor"				"0;255;0"				// Kolor wiadomości na hudzie
		"przywitanie_hud_xy"				"0.35;0.06"				// Pozycja wiadomości X Y
		"menu_z_karabinami"					"5"						// Czy ma zostać wyświetlone menu z wyborem karabinów? Liczba > 0 to ilości rund po których ma zostać wyświetlone menu
		"menu_z_pistoletami"				"1"						// Czy ma zostać wyświetlone menu z wyborem pistoletów? Liczba > 0 to ilości rund po których ma zostać wyświetlone menu
		"menu_karabiny"				"weapon_ak47;weapon_awp;weapon_ssg08;weapon_negev" // Po prostu wpisujemy bronie MAX 16 BRONI
		"menu_pistolety"				"weapon_usp_silencer;weapon_deagle;weapon_p250;weapon_glock" // Po prostu wpisujemy bronie MAX 16 BRONI
		"chat_vip"							"1"						// Czy ma być dostępny czat dla tej rangi? /vm <wiadomość>
		"vip_online"						"0"						// Czy ranga ma być pokaza w VIP Online?
		"respawn"							"1"						// Ile razy gracz może się odrodzić? /vrespawn
	}
}

INSTALACJA

Kompilujemy plik ADEPT_VIP.sp następnie wrzucamy go do folderu /addons/sourcemod/plugins

Następnie wrzucamy plik konfiguracyjny ADEPT_VIP.txt do folderu /addons/sourcemod/configs

 

KOMENDY

/reloadvip -> Przeładowuje plik konfiguracyjny

/vips -> Lista graczy online z rangą VIP'owską

Spoiler

Lm2cBr3.png 

/vm <wiadomość> -> Wysyła wiadomość do graczy z tą samą rangą

Spoiler

Wv28Zro.pngbIS7IWE.png


Dodatkowe informacje

Dodatkowe skoki + Auto BH działa, ALE nie jest to za dobrze napisane przez co najlepiej działa z jednym dodatkowym skokiem, co mam na myśli? Powiedzmy, że mamy 2 dodatkowe skoki gdy skoczymy raz i zaczniemy bhopować będzie okej, gdy skoczymy dwa razy i spróbujemy bhopować zatrzyma nas, natomiast jeżeli zaczniemy bhopować skoczymy raz i drugi raz (skończą nam się dodatkowe skoki) będziemy normalnie mogli wrócić do bhopowania.

 

Drugą rzeczą są ArrayListy, których jak można zobaczyć jest sporo, raczej nie wpływa to za bardzo na działanie pluginu (jak tak nie jest to mnie poprawcie) skoro i tak rezerwowane jest tyle miejsca ile jest potrzebne. Jeżeli masz pomysł jak mógłbym to inaczej napisać daj znać 😉 

 

Jeżeli jest coś czego brakuje do tego VIP'a napisz w komentarzu co można dodać 😉 

 

ADEPT_VIP.sp
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

 

ADEPT_VIP.txt
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

Edytowane przez Brum Brum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jest możliwość dodania, od której rundy vipy mają dostawać darmowe granaty/apteczki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze dodasz mozliwosc wylaczenia/wlaczenia danej funkcji na danej mapie(lub samym skrocie np mg_ ; surf_)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem, bardziej mi chodzilo o propozycje;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Napisano (edytowane)

Moim zdaniem jest to kompletnie useless, mając na uwadze to, że pluginy operujące cvarami w zależności od mapy istnieją od kilku dobrych lat 😛 

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...