Skocz do zawartości
[Rozwiązane] Prośba o dodanie flagi VIP na broń AWP (Deathmatch)
Prośba o pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry, posiadam na swoim serwerze wgrane pliki deathmatch stąd: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=246405

Chciałbym aby AWP po wpisaniu !guns była dostępna tylko dla VIPów.

Zależy mi, żeby dla zwykłych graczy nie znikała opcja AWP po wpisaniu !guns, ale, żeby nie mogli jej wybrać a obok napisu AWP pojawił sie tag [VIP] czy coś takiego.

Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Użyj sobie tego -

bool IsPlayerVIP(int client) {
    if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_RESERVATION)
        return true;

    return false;
}

ADMFLAG_RESERVATION zamień na flagę taką, jaką chcesz

 

Następnie, w kodzie znajdź to menu. Szukaj po nazwach broni. Nie zaglądałem tam, żeby za bardzo nie podsuwać gotowego rozwiązania, to się czegoś przy okazji nauczysz.

Masz już znalezioną pozycję, w której do wyboru mamy AWP? Gitówka. Wygląda to pewnie mniej więcej tak:

 

menu.AddItem("weapon_awp", "AWP");

 

To teraz tak - powinniśmy to zaifować, tj. sprawdzić przedtem, czy gracz ma VIP. W tym celu centralnie nad tą linijką strzel sobie używają poprzedniej funkcji sprawdzającej

jeśli NIE MA VIP, to

menu.AddItem("weapon_awp", "AWP", ITEMDRAW_DISABLED);

w innym przypadku 

menu.AddItem("weapon_awp", "AWP");

 

Wsio 🙂 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, SUPER TIMOR napisał:

Użyj sobie tego -

bool IsPlayerVIP(int client) {
    if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_RESERVATION)
        return true;

    return false;
}

ADMFLAG_RESERVATION zamień na flagę taką, jaką chcesz

 

Następnie, w kodzie znajdź to menu. Szukaj po nazwach broni. Nie zaglądałem tam, żeby za bardzo nie podsuwać gotowego rozwiązania, to się czegoś przy okazji nauczysz.

Masz już znalezioną pozycję, w której do wyboru mamy AWP? Gitówka. Wygląda to pewnie mniej więcej tak:

 

menu.AddItem("weapon_awp", "AWP");

 

To teraz tak - powinniśmy to zaifować, tj. sprawdzić przedtem, czy gracz ma VIP. W tym celu centralnie nad tą linijką strzel sobie używają poprzedniej funkcji sprawdzającej

jeśli NIE MA VIP, to

menu.AddItem("weapon_awp", "AWP", ITEMDRAW_DISABLED);

w innym przypadku 

;

 

Wsio 🙂 

 

Dzięki za odpowiedź. 
W kodzie to menu wygląda tak:

void BuildWeaponMenuNames()
{
    g_smWeaponMenuNames = new StringMap();
    /* Primary weapons */
    g_smWeaponMenuNames.SetString("weapon_ak47", "AK-47");
    g_smWeaponMenuNames.SetString("weapon_m4a1", "M4A1");

...

Strzeliłem tego boola nad linijką z AWP, ale potem chyba coś mieszam bo przy kompilacji wywala mi errory.

 

Rozumiem, że linijki

 

g_smWeaponMenuNames.SetString("weapon_awp", "AWP", ITEMDRAW_DISABLED);

g_smWeaponMenuNames.SetString("weapon_awp", "AWP")

 

Mam dać nad linijkami return true; i return false?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez sapek
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Beng, niespodzianka, menu budowane niestandardowo.

Zaaaatem :

 

if (StrEqual(currentWeapon, weapon))
	menu.AddItem(weapon, weaponMenuName);
else
{
	if ((weaponLimit == -1) || (weaponCount < weaponLimit))
		menu.AddItem(weapon, weaponMenuName);
	else
	{
		char text[64];
		Format(text, sizeof(text), "%s (Limited)", weaponMenuName);
		menu.AddItem(weapon, text, ITEMDRAW_DISABLED);
	}

}

Tu trzeba grzebać 😛 

Musisz po pierwsze sprawdzić, czy sprawdzana broń to weapon_awp. Jeśli tak, to sprawdzasz czy jest VIP, czy nie. Próbuj, jak coś to pisz!

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, patstar napisał:

Witam, posiadam ten sam problem. Gdy kompiluje wyskakuje BibIEaF.png

pokaż cały kod przed i po edycji

Sygnatura użytkownika

sygnatura.png.2bb174ebd0d762771c922cae7f9ce73c.png

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Męczę się z tym od dwóch dni. Niestety nie udało się do tej pory. Ma ktoś chwilę, żeby zajrzeć do tego kodu i to przerobić? Domyślam się, że to nie jest trudne, ale moja wiedza w tym temacie jest znikoma, stąd te problemy.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc temu...
  • Moderator poziom 2

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Problem został rozwiązany

Jeżeli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post

Sygnatura użytkownika

» Steam: https://steamcommunity.com/id/pawelsteam/\

» Discord: Paweł#8244

» PluginyCS: https://pluginycs.pl/profile/Pawel

» Przyjmuję zlecenia na paczki oraz pluginy.  «

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przeglądający ten temat (5 użytkowników)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...