Skocz do zawartości
[Brak rozwiązania] Spawnienie graczowi "weapon_breachcharge"
Przestarzałe tematy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałbym aby plugin sprawdzał czy gracz ma przy sobie  weapon_breachcharge, jeżeli go nie ma to aby został zespawniony po 10 sekundach. Niestety albo mi wogóle nie spawni albo spawni co jedną sekundę.

 

CreateTimer(1.0, CheckBreakcharge, client, TIMER_REPEAT); //To jest wywolywane w innej funkcji.

public Action CheckBreakcharge(Handle timer, int client){
    
    if(!IsValidClient(client) || !IsClientInGame(client))
    	return Plugin_Continue;
	
		if(powers[client] == 18){
	
		for(new x = 0; x <= g_iMyWeaponsMax; x++) 
		{ 
	   		new index = GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hMyWeapons", x); 
	    	if(index && IsValidEdict(index)) 
	    	{ 
	        	new String:classname[64]; 
	        	GetEdictClassname(index, classname, sizeof(classname)); 
	        	if(!StrEqual("weapon_breachcharge", classname)) 
	        	{  
	        		CreateTimer(10.0, GiveBreachcharge, client);
	        	}
	    	} 
		} 
	
	}
	
	return Plugin_Continue;
}

public Action GiveBreachcharge(Handle timer, int client){
	
	if(!IsValidClient(client) || !IsClientInGame(client))
		return Plugin_Continue;
		
	GivePlayerItem(client, "weapon_breachcharge"); 

	
	return Plugin_Continue;
}

powers[client] jest ifem z innej funkcji on nie gra roli

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc temu...
  • Moderator poziom 2

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Brak rozwiązania problemu

Jeżeli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post

Sygnatura użytkownika

» Support: https://discord.com/invite/zMXt97R63v

» Steam: https://steamcommunity.com/id/pawelsteam/

» Discord: Paweł#8244

» PluginyCS: https://pluginycs.pl/profile/Pawel

» Przyjmuję zlecenia na paczki oraz pluginy.  «

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przeglądający ten temat (5 użytkowników)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...