Skocz do zawartości
Prymex

[Brak rozwiązania] Spawnienie graczowi "weapon_breachcharge"

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałbym aby plugin sprawdzał czy gracz ma przy sobie  weapon_breachcharge, jeżeli go nie ma to aby został zespawniony po 10 sekundach. Niestety albo mi wogóle nie spawni albo spawni co jedną sekundę.

 

CreateTimer(1.0, CheckBreakcharge, client, TIMER_REPEAT); //To jest wywolywane w innej funkcji.

public Action CheckBreakcharge(Handle timer, int client){
    
    if(!IsValidClient(client) || !IsClientInGame(client))
    	return Plugin_Continue;
	
		if(powers[client] == 18){
	
		for(new x = 0; x <= g_iMyWeaponsMax; x++) 
		{ 
	   		new index = GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hMyWeapons", x); 
	    	if(index && IsValidEdict(index)) 
	    	{ 
	        	new String:classname[64]; 
	        	GetEdictClassname(index, classname, sizeof(classname)); 
	        	if(!StrEqual("weapon_breachcharge", classname)) 
	        	{  
	        		CreateTimer(10.0, GiveBreachcharge, client);
	        	}
	    	} 
		} 
	
	}
	
	return Plugin_Continue;
}

public Action GiveBreachcharge(Handle timer, int client){
	
	if(!IsValidClient(client) || !IsClientInGame(client))
		return Plugin_Continue;
		
	GivePlayerItem(client, "weapon_breachcharge"); 

	
	return Plugin_Continue;
}

powers[client] jest ifem z innej funkcji on nie gra roli

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Brak rozwiązania problemu

Jeżeli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...