Skocz do zawartości
Prymex

[Rozwiązane] Block drop entity

Rekomendowane odpowiedzi

Witam potrzebuję funkcję która blokuje dropanie danego entity dokładnie chodzi mi o weapon_breachcharge. Chciałbym aby nie dało się go wyrzucić. Niestety nie wiem jak to zrealizować, z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
#include <sourcemod>

public void OnPluginStart() {
    AddCommandListener(WeaponDrop, "drop");
}

public Action WeaponDrop(int client, const char[] command, int args)
{
    if(!IsClientInGame(client) || client <= 0)
        return Plugin_Continue;
        
    char weapon[32];
    GetClientWeapon(client, weapon, sizeof(weapon));
    if(StrContains(weapon, "breach") != -1)
        return Plugin_Handled;
        
    return Plugin_Continue;
}

 

A nie wiem czy zadziała, chyba jo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@SUPER TIMOR bardzo dziękuję, działa jak trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Problem został rozwiązany

Jeżeli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...