Skocz do zawartości
Prymex

[Brak rozwiązania] OnPlayerRunCmd and Shadow

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Mam 2 sprawy z którymi mam problem. 

 

1. Chciałem się zapytać jak zhookować event "OnPlayerRunCmd" nie wiem co dać w parametrach i czy go hookować tutaj : OnPluginStart czy tutaj : OnClientPutInServer.

 

2. Jak wyłączyć renderowanie cienia danego entity tak aby gracze nie dzieli tego cienia danego entity, no i oczywiście jak go spowrotem włączyć.

 

Dzięki za odpowiedź, Pozdrawiam.

Edytowane przez Prymex

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OnPlayerRunCmd nie musi być hookowane. Po prostu gdzieś w kodzie wklepujesz funkcję:

 

public Action OnPlayerRunCmd(int client, int & buttons, int & impulse, float vel[3], float angles[3], int & weapon, int & subtype, int & cmdnum, int & tickcount, int & seed, int mouse[2]) {
 // tutaj kod 
}

i działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
public Action OnPlayerRunCmd(int client, int & buttons, int & impulse, float vel[3], float angles[3], int & weapon, int & subtype, int & cmdnum, int & tickcount, int & seed, int mouse[2]) {
 
	if(!IsValidClient(client) || !IsClientInGame(client))
		return Plugin_Continue;
	
	if(powers[client] == 20 && buttons & IN_ALT2){
	    new Float:fOrigin[3];
	    new Float:iOrigin[3];
	    GetClientEyePosition(client, Float:fOrigin);
	
    for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
    {
        if(!IsClientInGame(i) || !IsPlayerAlive(i))
            return Plugin_Continue;

        if(GetClientTeam(client) == GetClientTeam(i))
            return Plugin_Continue;

        GetClientEyePosition(i, Float:iOrigin);
        if(GetVectorDistance(fOrigin, iOrigin) <= 500.0)
            SDKHooks_TakeDamage(i, client, client, (1000.0+GetClientHealth(i)), DMG_GENERIC);
    }
	
    TE_SetupExplosion(fOrigin, sprite_blue, 10.0, 1, 0, 200, 200);
    TE_SendToAll();
	}
	
	return Plugin_Continue;
}

Mam taki kod niestety nie spełnia wymogów . Chciałbym aby pod prawym altem następował wybuch.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Brak rozwiązania problemu

Jeżeli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...