Shadow Napisano 4 Maja 2020 Cześć szukam pluginu (o ile jest możliwe coś takiego) który blokuje użycie medi-shot'a jeśli masz 100HP, bardziej po naszemu to żeby można było użyć medi-shota jeśli ma się poniżej 100HP tylko i wyłącznie wtedy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł Napisano 4 Maja 2020 Powinno działać: Spoiler public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3], int &weapon) { if (!IsValidClient(client) || !IsPlayerAlive(client)) return Plugin_Continue; int weapon = GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hActiveWeapon"); if (weapon == -1)return Plugin_Continue; int health = GetClientHealth(client); char sWeapon[32]; GetEntityClassname(weapon, sWeapon, sizeof(sWeapon)); if (StrEqual(sWeapon, "weapon_healthshot") && health >= 100) { if (buttons & IN_ATTACK2 || buttons & IN_ATTACK) { buttons &= ~IN_ATTACK2; buttons &= ~IN_ATTACK; return Plugin_Changed; } } return Plugin_Continue; } Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shadow Napisano 4 Maja 2020 przy kompilacji mam coś takiego Spoiler Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brum Brum 1 Napisano 4 Maja 2020 Co wy tu kombinujecie xD healthshot_allow_use_at_full dajesz na 0 i jest gitara siema Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shadow Napisano 4 Maja 2020 o boże xD dobra nie ważne zamknijcie ten temat a najlepiej spalcie to bo sam się pale ze wstydu (XD) dzięki @Brum Brum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach