BulgaR Napisano 13 Maja 2020 Witam, mam pewien problem na swoim serwerze AWP ONLY, problem polega na tym, że gdy cała jedna drużyna opuści rozgrywkę, (serwer) runda się blokuje i nie kończy dla osób w przeciwnym teamie, co skutkuje niekończącą się rundą. Team balance działa dopiero po zakończeniu rundy a przechodzenie z teamu do teamu ręcznie mam zablokowane. Jak mogę to naprawić? Być może ma ktoś plugin, który by kończył rundę, gdy nie ma przeciwników (Od min 3 graczy)? Podsyłam również server.cfg hostname "BLA BLA BLA [AWP ONLY]" sv_tags "BLA BLA BLA" sv_contact "BLA BLA BLA" sv_password "" motdfile "motd.txt" sv_disable_motd "0" ip "BLA BLA BLA" net_public_adr "BLA BLA BLA" hostport "BLA BLA BLA" mp_afterroundmoney "0" mp_autokick "0" mp_autoteambalance "1" mp_buytime "0" mp_c4timer "40" mp_death_drop_defuser "1" mp_death_drop_grenade "2" mp_death_drop_gun "0" mp_defuser_allocation "0" mp_do_warmup_period "1" mp_force_pick_time "2" mp_forcecamera "1" mp_free_armor "2" mp_freezetime "0" mp_friendlyfire "0" mp_ggprogressive_round_restart_delay "15" mp_ggtr_bomb_defuse_bonus "1" mp_ggtr_bomb_detonation_bonus "1" mp_ggtr_bomb_pts_for_flash "4" mp_ggtr_bomb_pts_for_he "3" mp_ggtr_bomb_pts_for_upgrade "2" mp_ggtr_bomb_respawn_delay "0" mp_ggtr_end_round_kill_bonus "1" mp_ggtr_halftime_delay "0" mp_ggtr_last_weapon_kill_ends_half "0" mp_gungameimmunitytime "3" mp_halftime "0" mp_halftime_duration "8" mp_join_grace_time "15" mp_limitteams "2" mp_match_can_clinch "0" mp_match_end_restart "0" mp_maxmoney "0" mp_maxrounds "0" mp_molotovusedelay "0" mp_playercashawards "0" mp_playerid "0" mp_playerid_delay "0.5" mp_playerid_hold "0.2" mp_round_restart_delay "1" mp_roundtime "2" mp_solid_teammates "2" mp_startmoney "0" mp_teamcashawards "0" mp_timelimit "20" mp_tkpunish "0" mp_warmuptime "60" mp_weapons_allow_zeus "1" mp_win_panel_display_time "5" sv_region "3" sv_cheats "0" sv_lan "0" sv_talk_enemy_living "1" sv_talk_enemy_dead "1" sv_full_alltalk "1" mp_disconnect_kills_players "0" sv_prime_accounts_only "1" mp_backup_round_auto "0" mp_backup_round_file "" mp_backup_round_file_last "" mp_backup_round_file_pattern "" mp_match_end_changelevel "1" mp_match_end_restart "0" sv_disable_radar "1" sv_holiday_mode "0" sv_party_mode "0" net_splitrate "2" fps_max "0" sv_mincmdrate "64" sv_maxcmdrate "64" sv_minrate "196608" sv_maxrate "0" sv_minupdaterate "64" sv_maxupdaterate "64" tv_enable "0" mp_endmatch_votenextmap "0" sv_pure "0" writeid writeip exec banned_user.cfg exec banned_ip.cfg sv_maxuptimelimit "0" sv_hibernate_when_empty "1" sv_hibernate_postgame_delay "30" sv_reservation_timeout "60" sv_reservation_tickrate_adjustment "0" sv_hibernate_punt_tv_clients "0" host_players_show "2" sv_server_graphic1 "BLA BLA BLA" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 13 Maja 2020 GoAFK ma taką funkcjonalność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BulgaR Napisano 13 Maja 2020 1 godzinę temu, SUPER TIMOR napisał: GoAFK ma taką funkcjonalność. Wgranie tego GoAFK naprawi problem? Bo z tego co czytam to plugin odpowiada za przenoszenie lub kickowanie graczy za brak ruchu. A u mnie problem nieco inny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 14 Maja 2020 Jest w nim rozwiązanie Twoje problemu 😄 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach