Skocz do zawartości
BulgaR

Problem z serwerem AWP ONLY, nieskocznona runda.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pewien problem na swoim serwerze AWP ONLY, problem polega na tym, że gdy cała jedna drużyna opuści rozgrywkę, (serwer) runda się blokuje i nie kończy dla osób w przeciwnym teamie, co skutkuje niekończącą się rundą. Team balance działa dopiero po zakończeniu rundy a przechodzenie z teamu do teamu ręcznie mam zablokowane. Jak mogę to naprawić? Być może ma ktoś plugin, który by kończył rundę, gdy nie ma przeciwników (Od min 3 graczy)?

 

Podsyłam również server.cfg

hostname "BLA BLA BLA [AWP ONLY]"
sv_tags "BLA BLA BLA"
sv_contact "BLA BLA BLA"
sv_password ""
motdfile "motd.txt"
sv_disable_motd "0"
ip "BLA BLA BLA"
net_public_adr "BLA BLA BLA"
hostport "BLA BLA BLA"

mp_afterroundmoney "0"
mp_autokick "0"
mp_autoteambalance "1"
mp_buytime "0"
mp_c4timer "40"
mp_death_drop_defuser "1"
mp_death_drop_grenade "2"
mp_death_drop_gun "0"
mp_defuser_allocation "0"
mp_do_warmup_period "1"
mp_force_pick_time "2"
mp_forcecamera "1"
mp_free_armor "2"
mp_freezetime "0"
mp_friendlyfire "0"
mp_ggprogressive_round_restart_delay "15"
mp_ggtr_bomb_defuse_bonus "1"
mp_ggtr_bomb_detonation_bonus "1"
mp_ggtr_bomb_pts_for_flash "4"
mp_ggtr_bomb_pts_for_he "3"
mp_ggtr_bomb_pts_for_upgrade "2"
mp_ggtr_bomb_respawn_delay "0"
mp_ggtr_end_round_kill_bonus "1"
mp_ggtr_halftime_delay "0"
mp_ggtr_last_weapon_kill_ends_half "0"
mp_gungameimmunitytime "3"
mp_halftime "0"
mp_halftime_duration "8"
mp_join_grace_time "15"
mp_limitteams "2"
mp_match_can_clinch "0"
mp_match_end_restart "0"
mp_maxmoney "0"
mp_maxrounds "0"
mp_molotovusedelay "0"
mp_playercashawards "0"
mp_playerid "0"
mp_playerid_delay "0.5"
mp_playerid_hold "0.2"
mp_round_restart_delay "1"
mp_roundtime "2"
mp_solid_teammates "2"
mp_startmoney "0"
mp_teamcashawards "0"
mp_timelimit "20"
mp_tkpunish "0"
mp_warmuptime "60"
mp_weapons_allow_zeus "1"
mp_win_panel_display_time "5"
sv_region "3"
sv_cheats "0"
sv_lan "0"
sv_talk_enemy_living "1"
sv_talk_enemy_dead "1"
sv_full_alltalk "1"
mp_disconnect_kills_players "0"
sv_prime_accounts_only "1"

mp_backup_round_auto "0"
mp_backup_round_file ""
mp_backup_round_file_last ""
mp_backup_round_file_pattern ""

mp_match_end_changelevel "1"
mp_match_end_restart "0"

sv_disable_radar "1"

sv_holiday_mode "0"
sv_party_mode "0"

net_splitrate "2"
fps_max "0"

sv_mincmdrate "64"
sv_maxcmdrate "64"
sv_minrate "196608"
sv_maxrate "0"
sv_minupdaterate "64"
sv_maxupdaterate "64"

tv_enable "0"

mp_endmatch_votenextmap "0"
sv_pure "0"

writeid
writeip

exec banned_user.cfg
exec banned_ip.cfg

sv_maxuptimelimit "0"
sv_hibernate_when_empty "1"
sv_hibernate_postgame_delay "30"

sv_reservation_timeout "60"
sv_reservation_tickrate_adjustment "0"

sv_hibernate_punt_tv_clients "0"

host_players_show "2"

sv_server_graphic1 "BLA BLA BLA"

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

GoAFK ma taką funkcjonalność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

1 godzinę temu, SUPER TIMOR napisał:

GoAFK ma taką funkcjonalność.

 

Wgranie tego GoAFK naprawi problem? Bo z tego co czytam to plugin odpowiada za przenoszenie lub kickowanie graczy za brak ruchu. A u mnie problem nieco inny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Jest w nim rozwiązanie Twoje problemu 😄

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...