Alexander Napisano 24 Września 2018 Witam, Może mi ktoś stworzyć kod i mniej więcej opisać, który działałby następująco: Po włączeniu, przed graczem lecą HE w kierunku, którym patrzy, ale nie w to samo miejsce, a przed gracza, czyli: Pierwsza HE jest np: 50.0 jednostek przed graczem, druga już 100.0j przed graczem i tak co +50.0j od ostatniego HE. Takich spadających HE byłoby 10 Czyli każda kolejna spada o 50.0j dalej od ostatniej i cały czas musi być PRZED graczem, mianowicie tam gdzie patrzy gracz. Bardziej chodzi mi o kod, który pokaże jak zrzucać takie HE w kierunku, którym patrzy gracz, lecz z takim schematem, który podałem, bo stworzyć spadające HE potrafię :/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vasto_Lorde 1 Napisano 24 Września 2018 Cześć! Super że postanowiłeś napisać u nas temat! Jeśli masz już kod na spawnowanie HE to chętnie go zobaczymy i pomyślimy co z tym dalej zrobić. Jak na razie możesz zajrzeć do tematu Możesz z tego wyciągnąć tworzenie obiektu dokładnie przed graczem i zmieniając 'distance' spawnować obiekty dalej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alexander Napisano 24 Września 2018 (edytowane) void CreateHe() { int iEntity = CreateEntityByName("hegrenade_projectile"); if(iEntity == INVALID_ENT_REFERENCE) return; float pos[3]; pos[0] = g_iHePos[0]; pos[1] = g_iHePos[1]; pos[2] = g_iHePos[2] + 300.0; SetEntPropEnt(iEntity, Prop_Send, "m_hThrower", 0); SetEntPropEnt(iEntity, Prop_Send, "m_hOwnerEntity", 0); TeleportEntity(iEntity, pos, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR); DispatchSpawn(iEntity); } CreateHe tworzy jedno HE, a ja chcę by za każdym razem to tworzone HE było +50.0j przed graczem, tak jak napisałem wyżej (50/100/150/200) i tak aż 10*50=500.0j Wcześniej pobieram to w taki sposób GetClientAbsOrigin(client, g_iInfernoPos); co jest logiczne, bo najpierw chcę pobrać lokalizacje gracza, a potem na jej podstawie budować każdą kolejną. Oczywiście nie chcę tej lokalizacji aktualizować, bo to ma być pobrane tylko raz i tak też to działa Edytowane 24 Września 2018 przez Alexander Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vasto_Lorde Napisano 24 Września 2018 Jak na razie widzę, że HE będzie miał pozycję (0, 0, 300) gdzieś w mapie ^^ Pobierz origin tak jak mówiłeś poprzez https://go-code.pl/dokumentacja-sourcemod/client/GetClientAbsOriginHej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! i pokombinuj z 'distance' z CalculateOriginByDegree z poprzedniego postu, najpierw skupmy się na ogarnięciu jak możemy zespawnować granat w jakiejkolwiek odległości chcemy od gracza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAGNET Napisano 28 Grudnia 2018 Wiadomość wygenerowana automatycznie Pomoc udzielona Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach