Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
Alexander

[Rozwiązane] spadające kulki przed graczem

Recommended Posts

Witam,

Może mi ktoś stworzyć kod i mniej więcej opisać, który działałby następująco:

 

Po włączeniu, przed graczem lecą HE w kierunku, którym patrzy, ale nie w to samo miejsce, a przed gracza, czyli:

Pierwsza HE jest np: 50.0 jednostek przed graczem, druga już 100.0j przed graczem i tak co +50.0j od ostatniego HE. Takich spadających HE byłoby 10

Czyli każda kolejna spada o 50.0j dalej od ostatniej i cały czas musi być PRZED graczem, mianowicie tam gdzie patrzy gracz.

Bardziej chodzi mi o kod, który pokaże jak zrzucać takie HE w kierunku, którym patrzy gracz, lecz z takim schematem, który podałem, bo stworzyć spadające HE potrafię :/ 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć! Super że postanowiłeś napisać u nas temat! Jeśli masz już kod na spawnowanie HE to chętnie go zobaczymy i pomyślimy co z tym dalej zrobić. Jak na razie możesz zajrzeć do tematu 

 

 

Możesz z tego wyciągnąć tworzenie obiektu dokładnie przed graczem i zmieniając 'distance' spawnować obiekty dalej

  • Lubię to! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
void CreateHe()
{
	int iEntity = CreateEntityByName("hegrenade_projectile");
	if(iEntity == INVALID_ENT_REFERENCE)
		return;

	float pos[3];
	pos[0] = g_iHePos[0];
	pos[1] = g_iHePos[1];
	pos[2] = g_iHePos[2] + 300.0;

	SetEntPropEnt(iEntity, Prop_Send, "m_hThrower", 0);
	SetEntPropEnt(iEntity, Prop_Send, "m_hOwnerEntity", 0);

	TeleportEntity(iEntity, pos, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR);
	DispatchSpawn(iEntity);
}

CreateHe tworzy jedno HE, a ja chcę by za każdym razem to tworzone HE było +50.0j przed graczem, tak jak napisałem wyżej (50/100/150/200) i tak aż 10*50=500.0j

Wcześniej pobieram to w taki sposób

GetClientAbsOrigin(client, g_iInfernoPos);

co jest logiczne, bo najpierw chcę pobrać lokalizacje gracza, a potem na jej podstawie budować każdą kolejną. Oczywiście nie chcę tej lokalizacji aktualizować, bo to ma być pobrane tylko raz i tak też to działa

Edited by Alexander

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak na razie widzę, że HE będzie miał pozycję (0, 0, 300) gdzieś w mapie ^^ Pobierz origin tak jak mówiłeś poprzez https://go-code.pl/dokumentacja-sourcemod/client/GetClientAbsOrigin
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami! i pokombinuj z 'distance' z CalculateOriginByDegree z poprzedniego postu, najpierw skupmy się na ogarnięciu jak możemy zespawnować granat w jakiejkolwiek odległości chcemy od gracza

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...