Skocz do zawartości
Secret_Service

[Rozwiązane] Dźwięk po zabiciu nożem

Rekomendowane odpowiedzi

 

Takiego pluginu nie znam, ale mogę zachęcić ciebie do edytowania, napisałem na szybko nie testowane, ale powinno działać:

Możesz ew. z tej biblioteki skorzystać https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=237045
Hej! Skorzystałeś z linku lub pobrałeś załącznik? Uhonoruj naszą pracę poprzez rejestrację na forum i rośnij razem z nami!

public void OnMapStart()
{
	PrecacheSound("xxx.mp3");
	AddFileToDownloadsTable("go-code/xxx.mp3");
}

public Action Event_PlayerDeath(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
   	int attacker = GetClientOfUserId(event.GetInt("attacker"));
   	
	char weapon[6];
	GetEventString(event, "weapon", weapon, sizeof(weapon));
	
	bool validAttacker = (attacker != 0) && IsPlayerAlive(attacker);
	
        if (validAttacker)
        {
            bool knifed = StrEqual(weapon, "knife");
            if (knifed)
           	{
           		/* Możesz tego urzyć: */
           		ClientCommand(attacker, "play */go-code/xxx.mp3");
           		/*
           			Albo ewentualnie biblioteki EmitSoundAny
           		*/
			}

        }
	return Plugin_Handled;
}

 

Edytowane przez NWayne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#include <emitsoundany>

#pragma semicolon 1
#pragma newdecls required

#define SOUND_PATH "cswild/muzyka1.mp3"

public void OnPluginStart()
{
    HookEvent("player_death", Event_PlayerDeath);
}

public void OnMapStart()
{
	PrecacheSound(SOUND_PATH);

	char sPath[128];

	Format(sPath, sizeof(sPath), "sound/%s", SOUND_PATH);
	AddFileToDownloadsTable(sPath);
}

public Action Event_PlayerDeath(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
    char sWeapon[32];
    event.GetString("weapon", sWeapon, sizeof(sWeapon));

    if(StrContains(sWeapon, "knife", false) != -1 || StrContains(sWeapon, "bayonet", false) != -1)
    {
        for(int i = 1; i <= MaxClients; i++)
        {
            if(!IsClientInGame(i))
                continue;

            if(IsFakeClient(i))
                continue;

            ClientCommand(i, "playgamesound Music.StopAllMusic");
            EmitSoundToClientAny(i, SOUND_PATH, -2, 0, 0, 0, 1.0, 100, -1, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, true, 0.0);
        }

    }
}

 

Edytowane przez Master

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...