kox1906 Napisano 21 Czerwca 2020 Witam, Wczoraj siedziałem nad opracowaniem pewnego pluginu sporo czasu, ale nie wyszło mi to. Nie będę przytaczał całego pluginu, lub nawet części z niego, tylko podam przykład, który będzie podobny do sytuacji w moim pluginie. Załóżmy, że mamy plugin na dwie komendy: !awp i !ak. Gdy wpisze się !awp- do ręki gracza dawana jest broń AWP, tak samo w przypadku !ak - ak-47. Problem występuje w tym momencie, gdy mamy w rękach AWP, a wpiszemy !ak. Wtedy AWP zostaje w rękach, a ak upada obok na ziemię. Pytanie jest takie, czy istnieje polecenie, które usunie broń w pierwszego slota graczowi? (CS_DropWeapon nie działała mi, chociaż nie jestem pewien czy jej dobrze użyłem, Szukałem także na internecie poleceń, ale niewiele zrozumiałem). Może jest komenda do cs'a, którą trzeba wpisać do server.cfg, żeby nowa broń wyrzucała tą, którą trzymamy w rękach i zastępowała ją nową? Proszę o pomoc Dodam, że używam tej komendy do dawania broni: GivePlayerItem(client, "weapon_awp"); Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 21 Czerwca 2020 #include <sourcemod> #include <sdktools> public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_ak", CMD_GiveAK); RegConsoleCmd("sm_awp", CMD_GiveAWP); } public Action CMD_GiveAK(int client, int args) { DeletePrimaryWeapon(client); GivePlayerItem(client, "weapon_ak47"); return Plugin_Handled; } public Action CMD_GiveAWP(int client, int args) { DeletePrimaryWeapon(client); GivePlayerItem(client, "weapon_awp"); return Plugin_Handled; } void DeletePrimaryWeapon(int client) { int slot = GetPlayerWeaponSlot(client, 0); if(slot != -1) { RemovePlayerItem(client, slot); AcceptEntityInput(slot, "Kill"); } } Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kox1906 Napisano 21 Czerwca 2020 Bardzo dziękuję!!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł Napisano 30 Czerwca 2020 Wiadomość wygenerowana automatycznie ✔ Problem został rozwiązany Jeżeli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach