Skocz do zawartości
kox1906

[Rozwiązane] Usuwanie broni gracza

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Wczoraj siedziałem nad opracowaniem pewnego pluginu sporo czasu, ale nie wyszło mi to. Nie będę przytaczał całego pluginu, lub nawet części z niego, tylko podam przykład, który będzie podobny do sytuacji w moim pluginie. Załóżmy, że mamy plugin na dwie komendy: !awp i !ak. Gdy wpisze się !awp- do ręki gracza dawana jest broń AWP, tak samo w przypadku !ak - ak-47. Problem występuje w tym momencie, gdy mamy w rękach AWP, a wpiszemy !ak. Wtedy AWP zostaje w rękach, a ak upada obok na ziemię. Pytanie jest takie, czy istnieje polecenie, które usunie broń w pierwszego slota graczowi? (CS_DropWeapon nie działała mi, chociaż nie jestem pewien czy jej dobrze użyłem, Szukałem także na internecie poleceń, ale niewiele zrozumiałem). Może jest komenda do cs'a, którą trzeba wpisać do server.cfg, żeby nowa broń wyrzucała tą, którą trzymamy w rękach i zastępowała ją nową? Proszę o pomoc

Dodam, że używam tej komendy do dawania broni:

GivePlayerItem(client, "weapon_awp");

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#include <sourcemod>
#include <sdktools>

public void OnPluginStart() {
    RegConsoleCmd("sm_ak", CMD_GiveAK);
    RegConsoleCmd("sm_awp", CMD_GiveAWP);
}

public Action CMD_GiveAK(int client, int args) {
    DeletePrimaryWeapon(client);
    GivePlayerItem(client, "weapon_ak47");
    return Plugin_Handled;
}

public Action CMD_GiveAWP(int client, int args) {
    DeletePrimaryWeapon(client);
    GivePlayerItem(client, "weapon_awp");
    return Plugin_Handled;
}


void DeletePrimaryWeapon(int client) {
    int slot = GetPlayerWeaponSlot(client, 0);
    if(slot != -1) {                
        RemovePlayerItem(client, slot);
        AcceptEntityInput(slot, "Kill");
    }
}

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Problem został rozwiązany

Jeżeli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...